Auteur Topic: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!  (gelezen 93601 keer)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #420 Gepost op: 16-02-2019, 22:28:33 »
Sinan die all in gaat voor 3 jokers maar -1000 pakt. Hij was wel snel met de kokers uit de bananen halen. Mss eentje achterover gedrukt? En bij de executie zo stoïcijns en zeggen de mol is goed bezig. Tja zou hij het dan toch zijn?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #421 Gepost op: 16-02-2019, 22:32:34 »
Ik begrijp die antipathie tegen Sinan niet zo. Dat afvallers in de montage vele malen verdachter in beeld komen is toch niets nieuws? Misschien zou men zich eens af moeten vragen waarom Sinan, nadat het in Moltalk al gebeurde, nu ook in het programma zelf belachelijk wordt gemaakt. Niels op de plantage: "Sinan bleef achter. Maar goed, dat zijn we inmiddels van hem gewend." Sarah in de trailer van volgende week: "Jongens, een historisch moment in Wie is de Mol. Sinan heeft gerend!"

Dan mag men hopen dat Sinan als laatste afvalt, want een finalist die niet de mol is in de montage zó onverdacht maken lijkt me niet heel erg logisch als productie zijnde. Dan wil je dat iedere finalist als potentiële mol wordt gezien. Dat Sinan nu zo actief als hopeloze stuntel wordt afgeschilderd geeft alleen maar meer aanleiding om in deze tunnel te blijven.

Sinan heeft overigens al gerend, o.a. in Straatbeeld. De opmerking van Sarah moet blijkbaar een retorisch doel dienen.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2019, 22:36:27 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #422 Gepost op: 16-02-2019, 22:34:57 »
Dan mag men hopen dat Sinan als laatste afvalt, want een finalist die niet de mol is in de montage zó onverdacht maken lijkt me niet heel erg logisch als productie zijnde. Dan wil je dat iedere finalist als potentiële mol wordt gezien.

Maar jij zit nu toch ook op hem?

In de finale is geen enkele tunnel leeg. Ook die van Sinan zal niet leeg zijn op 9 maart (als hij volgende week overleeft).

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #423 Gepost op: 16-02-2019, 22:38:56 »
Maar jij zit nu toch ook op hem?

Jazeker. Ik had het niet over mezelf, ik doelde slechts op diegenen van wie Sinan de mol niet 'mag' zijn, vanwege de manier waarop hij in beeld komt. Ik ben denk ik juist een van zijn grootste fans hier.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #424 Gepost op: 16-02-2019, 22:40:01 »
Jazeker. Ik had het niet over mezelf, ik doelde slechts op diegenen van wie Sinan de mol niet 'mag' zijn, vanwege de manier waarop hij in beeld komt. Ik ben denk ik juist een van zijn grootste fans hier.
Ik doe met je mee. ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #425 Gepost op: 16-02-2019, 22:42:05 »
Jazeker. Ik had het niet over mezelf, ik doelde slechts op diegenen van wie Sinan de mol niet 'mag' zijn, vanwege de manier waarop hij in beeld komt. Ik ben denk ik juist een van zijn grootste fans hier.

Wel ja, maar je argument was dat ze Sinan als finalist nooit zou onverdacht zouden maken. Maar jij bent het grootste bewijs dat er altijd mensen zijn die het allemaal niet geloven en denken dat het zand in de ogen strooien is van de productie.

Ik vergelijk het met de verliezende finalist van 2015 (laat me de naam even verborgen houden voor spoilers). Die had ik supersnel afgeschreven en ik kon me in de finale niet voorstellen dat die de Mol zou zijn, maar toch waren er hier nog mensen die dachten dat het de Mol was.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #426 Gepost op: 16-02-2019, 22:47:51 »
Jazeker. Ik had het niet over mezelf, ik doelde slechts op diegenen van wie Sinan de mol niet 'mag' zijn, vanwege de manier waarop hij in beeld komt. Ik ben denk ik juist een van zijn grootste fans hier.

Ik zou hem persoonlijk gewoon geen leuke mol vinden. Ook geen leuke winnaar overigens. Omdat hij meer bezig is met observeren dan daadwerkelijk echt actief mee doen met het spel. Maar dat is gewoon persoonlijk gevoel aan de hand van de manier waarop hij het spel speelt in mijn ogen.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2019, 22:50:42 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #427 Gepost op: 16-02-2019, 22:52:59 »
Ik denk dat je pas na de ontknoping en zien van de mol acties kunt zeggen wat voor mol iemand was. Als Sinan de mol is, blijkt misschien wel dat hij vanalles heeft gedaan wat nu allemaal niet in beeld komt.

Veel mensen op dit forum denken dat Merel de mol is. Die heeft veruit het meeste geld verdiend. Dat zou ik juist weer geen leuke mol vinden. En nou ja, zo valt er over iedereen wel wat te zeggen natuurlijk.

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #428 Gepost op: 16-02-2019, 22:54:35 »
Ik blijf steeds denken aan de opdracht Wachtkamer. Waar Sarah en Nieks beide kozen voor 250 euro. Merel en Sinan gingen voor de jokers.
Deze opdracht is te makkelijk om in ieder geval geen geld te pakken. Dat deden Niels en Sarah wel. Voor mij om beide eigenlijk uit te sluiten als Mol.
Ook bij het abseilen was het makkelijk om te mollen voor Sarah en Merel. Toch hadden ze beide 3 kokers goed. Slechte Mol of kandidaten?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #429 Gepost op: 16-02-2019, 22:57:05 »
Sarah werd meegetrokken door Jamie om voor 250 euro te gaan. Daar had ze niet heel veel invloed op, Jamie is nogal overheersend.
Niels leek de andere twee over te halen om te blijven zitten. Hij heeft vertrouwen gewonnen en toch op die manier geld uit de pot gehaald.
Ik zou op basis van de wachtkamer niemand afstrepen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #430 Gepost op: 16-02-2019, 22:59:58 »
Ik denk dat je pas na de ontknoping en zien van de mol acties kunt zeggen wat voor mol iemand was. Als Sinan de mol is, blijkt misschien wel dat hij vanalles heeft gedaan wat nu allemaal niet in beeld komt.

Veel mensen op dit forum denken dat Merel de mol is. Die heeft veruit het meeste geld verdiend. Dat zou ik juist weer geen leuke mol vinden. En nou ja, zo valt er over iedereen wel wat te zeggen natuurlijk.

Ja is ook persoonlijk uiteraard. Alhoewel ik Jan toch wel een leuke mol vond vorig jaar ook al had die ook veel geld verdiend. En ook dat is lastig in te schatten, omdat we nog niet weten hoeveel geld er daadwerkelijk verdiend is door de geldverdieners. Want zowel Merel als Sarah als Niels hebben allemaal wel behoorlijk wat geld verdiend hier en daar. Wat we wel weten is dat Sinan iig sowieso het minste heeft verdiend. 😜
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #431 Gepost op: 16-02-2019, 23:00:52 »
Laat ik zeggen dat het mij na vandaag ook nóg onwaarschijnlijker lijkt dat Sinan de mol is, als we uitgaan van normale productiewaarden. Van de mensen die nog over zijn lijkt Niels mij in dat opzicht eigenlijk de meest logische mol. Maar die is m.i. teveel aan het nepmollen, en vandaag wilden ze ons doen geloven dat hij voorkennis had bij de bakjesopdracht (hij had er het hele seizoen al naar uitgekeken). Ja, okee...

Hoe onwaarschijnlijk Sinan misschien ook lijkt, ik zie het gewoon écht niet in die anderen. Sinan zat in de test op Jamie en Niels, voor wat dat in het huidige montageklimaat waard is. Dan kan m.i. alleen nog Niels of Sinan de mol zijn. Een van hen is de winnaar, de ander is de mol. Merel en Sarah hebben bakken met geld verdiend, dus die zijn het sowieso niet.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #432 Gepost op: 16-02-2019, 23:02:52 »
Sarah werd meegetrokken door Jamie om voor 250 euro te gaan. Daar had ze niet heel veel invloed op, Jamie is nogal overheersend.
Niels leek de andere twee over te halen om te blijven zitten. Hij heeft vertrouwen gewonnen en toch op die manier geld uit de pot gehaald.
Ik zou op basis van de wachtkamer niemand afstrepen.
Als jij dit zo beweerd dan is Sarah een hele slechte Mol. Hoef ik denk ik niet verder uit te leggen. En ik denk dat Niels niet weet wel scherm de andere zien. Maar wel zelf 250 euro pakt. Why?

Offline Crysus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #433 Gepost op: 16-02-2019, 23:12:28 »
Al mijn punten gaan op Sinan. Die man gaat zo gemakkelijk door alle afleveringen heen; ziet ook zelden zijn scherm bij de executies

Verder wordt er vaak gezegd dat hij zich vaak afzijdig houdt in opdrachten. Maar stel dat hij kandidaat is dan wil je bij de actie zijn om de andere kandidaten te observeren. Maarja als mol heb is dit in principe niet nodig natuurlijk.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #434 Gepost op: 16-02-2019, 23:26:40 »
Laat ik zeggen dat het mij na vandaag ook nóg onwaarschijnlijker lijkt dat Sinan de mol is, als we uitgaan van normale productiewaarden. Van de mensen die nog over zijn lijkt Niels mij in dat opzicht eigenlijk de meest logische mol. Maar die is m.i. teveel aan het nepmollen, en vandaag wilden ze ons doen geloven dat hij voorkennis had bij de bakjesopdracht (hij had er het hele seizoen al naar uitgekeken). Ja, okee...

Hoe onwaarschijnlijk Sinan misschien ook lijkt, ik zie het gewoon écht niet in die anderen. Sinan zat in de test op Jamie en Niels, voor wat dat in het huidige montageklimaat waard is. Dan kan m.i. alleen nog Niels of Sinan de mol zijn. Een van hen is de winnaar, de ander is de mol. Merel en Sarah hebben bakken met geld verdiend, dus die zijn het sowieso niet.

Ja dat gevoel deel ik wel. Alhoewel ik Niels ook om die reden minder graag als Mol zie.
Zou je bijna wel denken dat het toch een van die 2 moet zijn aan de hand van de executie.
Alhoewel die executie ook niet altijd betrouwbaar is. En op geld verdienen af gaan doe ik na vorig jaar ook niet meer want juist daardoor heb ik Jan op een begeven moment afgeschreven als hoofdverdachte.
Dus in principe kan het eigenlijk nog alle kanten op.

Ik zit in een dillemma.

Merel vind ik nog steeds verdachte nummero uno al is dat meer een gevoel wat ik al van het begin af aan heb en niet echt goed meer kan onderbouwen na de laatste 3 afleveringen.

Als ik naar acties en hints kijk neig ik naar Sarah maar door bepaalde info verwacht ik die toch ook als afvaller voor de finale.

Niels vind ik te vaak kandidaats en ook juist te vaak door montage verdacht gemaakt.

En Sinan vind ik teveel observeren en te weinig actief meedoen.

Dus tja... Wie is de Mol?
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #435 Gepost op: 16-02-2019, 23:31:55 »
Ik zie je dat nu voor de 2e keer zeggen in 24 uren. Wees niet zo streng voor jezelf.  ::bravo::

Ik snap deze trouwens ook niet. ;)
Wat lief!!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #436 Gepost op: 16-02-2019, 23:59:51 »
Hoe lang heeft Sinan die tatoeage al op zijn arm. Te zien bij de executie.
ton fânidir can ölmez. Kan niet doodgaan. Speciaal voor "Wie is de mol" laten zetten? Zie het al die had hij al in aug 2017 of al (veel) eerder.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2019, 08:50:28 door foxhunter »

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #437 Gepost op: 17-02-2019, 01:58:31 »
mss hier meer op zn plaats dan in het verborgen aanwijzingen topic...

Deze aflevering zag ik tijdens het bananenliedje, maar 1 banaantje... de enige met knalgele schillen laarzen. Sinan.
Laten we jabberen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #438 Gepost op: 17-02-2019, 02:33:56 »
Sinan vindt als eerste geld tussen de bananen terwijl er niemand in de buurt staat. Lijkt me onnodig voor een mol

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #439 Gepost op: 17-02-2019, 05:25:42 »
Laat ik zeggen dat het mij na vandaag ook nóg onwaarschijnlijker lijkt dat Sinan de mol is, als we uitgaan van normale productiewaarden. Van de mensen die nog over zijn lijkt Niels mij in dat opzicht eigenlijk de meest logische mol. Maar die is m.i. teveel aan het nepmollen

Waarom zou dat onwaarschijnlijke zijn?
Hij is wel degene die het meeste risico nam en 1000 uit de pot haalde.

Bij de bananenopdracht gaf hij de opdracht eerst de groene zakken te gaan doen.

Bij de 750 euro opdracht was de ontbrekende 300 euro naar hem op weg, maar wilde hij plotseling per se twee dozen van 150 euro ipv die ene van 300 euro, daarna ontstond er verwarring.

Hij heeft in deze aflevering elke opdracht gesaboteerd, of iig een poging daartoe gedaan.


Wat betreft Niels, die acteert al vanaf het begin, alles klinkt nep en ziet er ongemeen uit, ook is hij zich vreselijk bewust van de camera. Inge Iepenburg had als mol ooit soortgelijk gedrag, en om die reden verdenk ik Niels, maar sommige mensen zijn gewoon weinig naturel en heel camerabewust.

Ik hoop dat Sinan de mol is, zijn lach is enorm aanstekelijk en ik verwacht een leuke ontknoping aflevering in dat geval.