Auteur Topic: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!  (gelezen 92982 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #500 Gepost op: 21-02-2019, 20:56:49 »
Can betekent leven. En het complete leven komt in beeld, heel veel dieren (en niet alleen maar vogels), veel oude mensen in het dorp, het dansende meisje bij de salsa opdracht. De jongeren bij de kleding in vlag kleuren. Het verjaardagspartijtje. Dansen, religie/kerken en de tijd en de tand des tijds die aan ons knaagt. Maar Sinan hij blijft leven zo is zijn overtuiging. Naar mijn mening is geprobeerd door de regie om hier invulling aan te geven.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #501 Gepost op: 21-02-2019, 20:58:53 »
Heel mooie gedachtegang.

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #502 Gepost op: 21-02-2019, 21:20:31 »
Mooi, past bij deze man, mol of niet.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #503 Gepost op: 21-02-2019, 22:54:22 »
Minder mooi is de oernederlandse uitbraak bij de uitslag van de vlaggen opdracht. Fucking hell, tering en pleur op man. Hij speelt het wel hard.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #504 Gepost op: 21-02-2019, 22:57:52 »
Minder mooi is de oernederlandse uitbraak bij de uitslag van de vlaggen opdracht. Fucking hell, tering en pleur op man. Hij speelt het wel hard.
Nou tering is sowieso een stopwoordje van Sinan :P Hij zei het ook in de tuktuk opdracht en ook tegen Niels en Jamie bij Koffiepedia. Maar ach, ik vind jhet wel een toffe (beetje anders) kandidaat ondanks het taalgebruik :P

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #505 Gepost op: 21-02-2019, 23:06:25 »
Beetje OT hier: maar de Vlaamse Mol 2018 was als het ware een soort groothandel in scheldwoorden.  :)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #506 Gepost op: 21-02-2019, 23:09:26 »
Beetje OT hier: maar de Vlaamse Mol 2018 was als het ware een soort groothandel in scheldwoorden.  :)

Niet enkel die. ::rofl::

Vloeken en schelden is meer main stream in Vlaanderen. ;)

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #507 Gepost op: 21-02-2019, 23:17:16 »
Nou, het is blijkbaar overgeslagen naar Nederland, Robèrt, Jamie en Merel kennen het woord fuck inmiddels ook. Met Merel aan de top.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #508 Gepost op: 21-02-2019, 23:21:17 »
Niet enkel die. ::rofl::

Vloeken en schelden is meer main stream in Vlaanderen. ;)

Nou.. hier in de randstad ook hoor  ;)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #509 Gepost op: 21-02-2019, 23:23:04 »
Niet weer deze discussie over vloeken. Hebben we vorig jaar al genoeg gehad in de topics over de Vlaamse mol ;)

Mij was het zelfs nog niet opgevallen...

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #510 Gepost op: 21-02-2019, 23:46:01 »
Zijn we daar wel zo zeker van? Wordt het geen tijd voor de nul Mollen theorie? ::rofl::

 ::rofl:: Nou, De Mol 2019 begint in dat geval al goed, door de eerste aflevering te starten zónder dat eral een mol gekozen is  ::oink::  ;)

Offline Sab

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey :)
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #511 Gepost op: 21-02-2019, 23:50:35 »
Oke voor ik mijn punten ga in zetten. Overtuig me waarom Sinan de mol is of waarom juist zeker niet.  Want ik weet het niet meer hoor     ::rofl::   Sinan of Niels moet het toch zijn omdat Jamie en Rick Paul allebei niet op hun zaten met de test en er uit liggen? Toch ?? ::rofl:: Kan het nog steeds zo zijn dat 1 van die 2 het niet is? Trek me de tunnel in lol
Probeert niet in een tunnel te komen...

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #512 Gepost op: 22-02-2019, 00:14:49 »
Sab als je denkt dat Niels straks de publiekslieveling wordt met zijn wisseling van de valse joker zou ik voor Niels gaan. Als je denkt dat de mol dat niet zou doen zou ik de Sinan tunnel ingaan? Dat is mijn overweging geweest   ???

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #513 Gepost op: 22-02-2019, 10:51:40 »
In aflevering 3 bij de test en executie bovenop de gebouwen zie je precies op minuut 58:39 de hand van Sinan in het groene licht.

Ik dacht laat ik eens 58-39 doen....19

Toeval?

 

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #514 Gepost op: 22-02-2019, 10:52:57 »
Ik was ook en beetje in tweestrijd (of misschien zelfs in vierstrijd  ;D ) De uitspraak "een hele goede mol" trekt me het meest deze tunnel in. Daarnaast zou ik het ook gewoon heel erg leuk vinden als hij het is.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #515 Gepost op: 22-02-2019, 10:53:21 »
Toeval?

Ja, want een dubbelpunt zal eerder aanzien worden als een quotiënt van twee getallen in plaats van een verschil van twee getallen.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #516 Gepost op: 22-02-2019, 11:06:28 »
Denk ook toeval. Als het nou het moment van de vuist was zou ik hem al beter vinden.

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #517 Gepost op: 22-02-2019, 11:10:12 »
Ja, want een dubbelpunt zal eerder aanzien worden als een quotiënt van twee getallen in plaats van een verschil van twee getallen.

Uiteraard....dat snap ik ook wel.

Maar vind het toch opvallend en toevallig dat wanneer je dit opvallende beeld krijgt te zien op dit tijdstip en je haalt de tijden van elkaar dat je uitkomt op 19

Of is Niets is wat het lijkt?


Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #518 Gepost op: 23-02-2019, 19:31:41 »
ok, knoop doorgehakt, punten ingezet op Sinan mol. Nog even de laseropdracht teruggekeken en vind het niet doorslaggevend naar Merel. Daarnaast vind ik gewoon niet kunnen dat de mol praktisch bovenaan staat bij ftm, al heeft ze nog zo veel hondertjes weggegooid (die misschien niet eens gepakt zouden worden. Niels denk ik ook niet Alleen Sarah heb ik nog niet helemaal weggestreept dus hopelijk vliegt ze er uit.

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #519 Gepost op: 23-02-2019, 19:49:19 »
En die groene straal wordt vanaf de aarde naar boven gefilmd tot aan zijn hand en vuist in de straal. Is dit het beeld van aflevering 10 waarin hij zegt: “ik ben de mol?”.