Auteur Topic: Merel Westrik is de Mol!  (gelezen 422691 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1500 Gepost op: 8-03-2019, 15:36:23 »
Voor publicatie wordt zo'n magazine gedubbelcheckt. Ze gaan op de cover niets zetten dat de ontknoping verraadt.

Het is gewoon een aantrekkelijke titel voor een interview met iemand uit WIDM, want "Finaliste in Wie Is De Mol" bekt gewoon minder lekker en past misschien ook niet op een lijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1501 Gepost op: 8-03-2019, 15:37:20 »
Voor publicatie wordt zo'n magazine gedubbelcheckt. Ze gaan op de cover niets zetten dat de ontknoping verraadt.

Het is gewoon een aantrekkelijke titel voor een interview met iemand uit WIDM, want "Finaliste in Wie Is De Mol" bekt gewoon minder lekker en past misschien ook niet op een lijn.

Oh gaat het over de cover?

Ik dacht dat er iets boeiends in stond ofzo  ::)

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1502 Gepost op: 8-03-2019, 15:38:15 »
Gewoon een geprinte 'clickbait' versie van alle youtube video's en artikels die opgehoest worden.  ::rofl::

Daarnaast lijkt me, als je deze editie in je handen hebt, dat je meteen het artikel gaat lezen. Heb verder niemand gehoord over de inhoud zelf.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1503 Gepost op: 8-03-2019, 15:40:52 »
Oh gaat het over de cover?

Ik dacht dat er iets boeiends in stond ofzo  ::)

Mogelijk bedoelde Bjorn1979 inderdaad of iemand het interview gezien had.

Ik reageerde meer op de conclusies die sommigen trokken dat Televizier iets verraadt. Lijkt me niet.

Offline Bjorn1979

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1504 Gepost op: 8-03-2019, 15:42:32 »
Ja lijkt mij ook niet dat ze het een dag van te voren zullen verraden.
Dacht deel het even, dan blijven we ook niet op 75 steken  ;D

En ik zit toch al heel lang in de merel tunnel  ::)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1505 Gepost op: 8-03-2019, 15:43:13 »
Mogelijk bedoelde Bjorn1979 inderdaad of iemand het interview gezien had.

Ik reageerde meer op de conclusies die sommigen trokken dat Televizier iets verraadt. Lijkt me niet.

Ze kunnen toch alleen in de inhoud wat verraden (als ze al iets zouden kunnen verraden en dat geloof ik sowieso niet)

Covers zeggen me niks

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1506 Gepost op: 8-03-2019, 15:44:41 »
En ik zit toch al heel lang in de merel tunnel  ::)

Kan je even argumenteren waarom? >:D

Ze kunnen toch alleen in de inhoud wat verraden (als ze al iets zouden kunnen verraden en dat geloof ik sowieso niet)

Covers zeggen me niks

Mja, de subtitel "Wie trapten er in Merel's Westrik?" lijkt dan alsof zij dus de boel beloog. Het geeft dus ergens wel de connotatie dat Merel al als Mol uitgeroepen is, maar het is gewoon om de aandacht te trekken.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1507 Gepost op: 8-03-2019, 15:45:30 »
Mogelijk bedoelde Bjorn1979 inderdaad of iemand het interview gezien had.

Ik reageerde meer op de conclusies die sommigen trokken dat Televizier iets verraadt. Lijkt me niet.

Conclusie niet, maar mogelijkheid  ::hypocriet::

Nog een vraagje. Hoe sterk is die vier-vingers hint naar Merel nog? Heeft ze dat lang genoeg volgehouden? Ze staat immers op zowel de muurschildering als de eerste groepsfoto die is vrijgegeven toentertijd vierde van rechts.

Opvallend is ook met de kennis van nu dat op die foto de vier laatste kandidaten aan de rechterkant bij elkaar staan.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1508 Gepost op: 8-03-2019, 15:47:35 »

Mja, de subtitel "Wie trapten er in Merel's Westrik?" lijkt dan alsof zij dus de boel beloog. Het geeft dus ergens wel de connotatie dat Merel al als Mol uitgeroepen is, maar het is gewoon om de aandacht te trekken.

Covertitels doen dat meestal hè.. telegraaf wel eens gelezen?  ::rofl::

Vandaar dat ik naar de inhoud vroeg  ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1509 Gepost op: 8-03-2019, 16:01:22 »
Kan je even argumenteren waarom? >:D

Mja, de subtitel "Wie trapten er in Merel's Westrik?" lijkt dan alsof zij dus de boel beloog. Het geeft dus ergens wel de connotatie dat Merel al als Mol uitgeroepen is, maar het is gewoon om de aandacht te trekken.

En dat is ze gelukt, het gaat er hier nu al een tijdje over :P

Offline Bjorn1979

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1510 Gepost op: 8-03-2019, 16:01:37 »
Kan je even argumenteren waarom? >:D


Dat is helaas niet gebaseerd op vast staande feiten maar echt op basis van en onderbuik gevoel  ::)

Online Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1511 Gepost op: 8-03-2019, 16:11:51 »
Mmm vage cover. Of we hier nu iets mee moeten weet ik ook niet hoor.

Maar Merel is de mol toch, dus wat maakt het uit?? ;-)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1512 Gepost op: 8-03-2019, 16:36:30 »
En dat is ze gelukt, het gaat er hier nu al een tijdje over :P

Ja, maar in normale tijden zou ik niet meegaan in de discussie. ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1513 Gepost op: 8-03-2019, 16:43:05 »
Dus als Merel morgen de mol blijkt te zijn, gaan we volgende dingen moeten tolereren van een mol:

Aflevering 1
Merel heeft helemaal geen invloed gehad op het naar boven halen van vrijstellingen. Zo was er meer kans dat er voor het geld werd gekozen.

Merel maakt zichzelf onnodig verdacht tijdens de stemming door plots te gaan veranderen van mening en voor het geld te gaan kiezen wat ook opgemerkt werd door de kandidaten.

Aflevering 2
Merel gaat obvious bij 2.1 ver tellen een fout antwoord geven en dit wordt ook weer gezien door de kandidaten. Zo valt ze andermaal op terwijl iedereen nog in het spel zit...

Merel gaat obvious vragen om als 2de te mogen in de laseropdracht en haalt eventjes het hoogste bedrag van iedereen binnen! Klasse mol! Haar grote molactie zou dan volledig buiten beeld zijn gebeurd met een actie die maximum 200 euro uit de pot heeft gehaald.

Aflevering 3
Merel gaat bij 3.1 vlag ophangen zelfs kleren stelen van mensen zodat ze er zeker voor zorgt dat de opdracht slaagt en er geen geld verdiend wordt. Wow! Ik denk dat ze meer tijd verloren heeft met die kledij te stelen...

Merel stemt voor een halfuur, terwijl opdracht 3.3 op treden wel makkelijk haalbaar was in een halfuur tijd... Wat een molactie was dat geweest moest de meerderheid meegaan..

Aflevering 4
Merel verdient in 4.1 min of meer ook (tegen haar wil mss) het meeste geld met 250 euro. Geniale molactie dat ze plots het slot in 2 seconden openkreeg!

Merel doet bij 4.2 serenade nog even haar titel van nepmol alle eer aan. Ze staat gewoon goed, maar ook al staan vele anderen fout, toch gaat ze ook nog fout staan, kwestie van alle aandacht nog wat meer op jezelf te gaan richten. Het toppunt komt na de opdracht waar ze gewoon niet kan antwoorden op de vragen waarom ze plots verandert van balkon.

Aflevering 5
De mol schakelt een versnelling hoger in 5.1 straatbeeld. Merel neemt Robert helemaal op sleeptouw. Robert ziet de locatie niet, maar Merel keert keert nog terug en vindt de locatie, prachtig werk! De snelheid waarmee ze hun foto's gevonden hadden was ongezien.

In 5.2 parkeergeld blijft ze het niet onaardig doen. Vele lange woorden waren niet te maken, dus geeft ze met een hoog tempo 5 letterwoorden door en let ze er op dat Sarah geen fouten maakt.

In 5.3 sleutelhanger blijft Merel on fire. Wat een geweldige aflevering voor haar. Samen met Sarah en Sinan verdient ze 750 euro!

Aflevering 6
In 6.2 links/rechts gaat Merel weer als een wilde tekeer. Ze graait niet alleen naar de 250 euro envelop, maar komt ook nog eens op tijd binnen met die 250, fantastisch! De 2de ronde laat ze zich doen door Jaimie en komen ze niet op tijd binnen, maar ach het was maar 50 euro, toch 200 euro verdiend voor een mol, niet slecht he?

Aflevering 7
In 7.1 getrouwtrek  heeft Merel de sleutel in handen om de opdracht te doen mislukken, maarja dat zou teveel opvallen. Laat ik maar mooi de kokosnoot ver genoeg gooien zodat de opdracht lukt!

In 7.2 roulette komt dan het grote moment. Eindelijk kan er veel geld uit de pot worden gespeeld door de mol! Maar... Merel komt niet met -1.000, -500, -250 aan gelopen, nee ze neemt 2 rode schermen. Wow, kans gemist!

Aflevering 8
In 8.2 in het vizier wil Merel de drone besturen, ja wat een geweldige molpositie is dit. Jezelf buitenspel zetten. Sinan mag de drone bestuderen, dan gaat ze maar wat geld mee helpen verzamelen, lukt ook aardig, 500 euro erbij

Aflevering 9
In 9.1 stamhoofd wordt de groene paal waar Merel initieel stond helemaal gevuld met schijven!

Zo een kort overzichtje, dan heb ik nog niet alles opgenomen in het verhaal omdat andere dingen minder invloed hebben. Voor er hier commentaar komt: er zijn zeker sommige dingen die Sarah en Niels ook goed hebben gedaan net zoals Merel dus aub bespaar me deze reactie, ik weet dat je gelijk hebt daarin. Ik wilde gewoon even een totaalplaatje oplijsten ;)


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1514 Gepost op: 8-03-2019, 17:41:38 »
Ik vind die voor Sarah sterker, maar bedankt voor je bijdrage aan het Merel-topic  ::bravo::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1515 Gepost op: 8-03-2019, 18:11:39 »
Lekker sarcasme van Convans. ;D

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1516 Gepost op: 8-03-2019, 18:34:52 »
Boos dat Merel beter uit de verf komt als Mol dan Sarah?  ::vergroot::

Bespreek ook even alle hints naar Merel in contrast met die naar Sarah.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2019, 18:38:26 door L. Lawliet »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1517 Gepost op: 8-03-2019, 18:42:44 »
Boos dat Merel beter uit de verf komt als Mol dan Sarah?  ::vergroot::

Bespreek ook even alle hints naar Merel in contrast met die naar Sarah.

Hints? Ik zoek geen mol op basis van hints. Als je daardoor je mol moet aanduiden dan wil dat zeggen dat je mol niet voldoende molacties en gedrag getoond heeft.

Qua acties wint Sarah.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1518 Gepost op: 8-03-2019, 18:56:02 »

Goede hints ondersteunen de tunnel alleen maar beter. We hebben het nu gehad over de opdrachten, als je geen hints kan vinden bij je Mol of op z'n minst titelverwijzingen, dan heb je niet zo'n sterke tunnel dus.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2019, 18:56:59 door Lukie4, Reden: onaardige persoonlijke opmerking weggehaald. Zullen we het leuk houden? »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Merel Westrik is (niet) de Mol!
« Reactie #1519 Gepost op: 8-03-2019, 19:01:13 »
Goede hints ondersteunen de tunnel alleen maar beter. We hebben het nu gehad over de opdrachten, als je geen hints kan vinden bij je Mol of op z'n minst titelverwijzingen, dan heb je niet zo'n sterke tunnel dus.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Meer onzin moet ik vandaag niet meer horen. Hints boeien mij echt niet zoals velen onder de speurders. Leuk voor sommigen die zich daar wel in willen verdiepen. Maar daar ga ik echt geen mol mee vinden. En als je echt hints naar Sarah wilt, zullen er wel te vinden zijn in het topic zeker?