Auteur Topic: [De Mol] Jeroen Kijk in de Vegte  (gelezen 95177 keer)

Offline kameel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #160 Gepost op: 10-10-2020, 22:27:29 »
Ik denk dat de titels goed naar hem te herleiden zijn. Hij spiegelde z’n schilderij idd aan De schreeuw van Munch. (en waar hij molletjes op z’n schilderij schilderde)

Terugkijkend naar alle afleveringen is Jeroen degene die altijd in het groepje zat voor de beste molpositie. De stenen, luiken etc. Peggy overigens ook, maar krijgt toch erg een kandidaten gevoel bij.

Ook had ik als theorie dat zijn oude foto van het eerdere seizoen alleen bij hem aan de andere kant in beeld kwam. (Afl 1\spiegelbeeld) Helaas zie je dit ook bij Ellie, Patrick  en Nikkie)

Ja, mij viel op dat hij de enige is in de intro die omhoog kijkt. Heb daar verder niet veel uitgehaald, maar hij is wel de enige die iets anders doet dan de rest. Maar die foto vind ik ook goed gevonden!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #161 Gepost op: 10-10-2020, 22:33:17 »
Ho maar wacht eens even bijna al die acties op die pagina zijn anti-molacties. Tenzij Jeroen gewoon een hele slechte mol is  :-X .

Ach, zijn we weer op het punt beland dat bepaalde personen de mol niet mogen zijn omdat ze niet voldoen aan iemands persoonlijke kwaliteitseisen? Zo ja, mogen we daar dan alsjeblieft een apart topic voor? Ik vind dit namelijk niet alleen respectloos naar de kandidaat (van wie niet eens zeker is dat hij de mol is) maar ook naar degenen die proberen te onderbouwen waarom hij de mol zou kunnen zijn. In één keer alles van tafel vegen met het non-argument dat iets een 'anti-molactie' is zonder te onderbouwen waarom dat zo is, is gewoon zwak. Kom op zeg. Ik word hier ieder jaar weer zo moe van.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline kameel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #162 Gepost op: 10-10-2020, 22:35:15 »
Ach, zijn we weer op het punt beland dat bepaalde personen de mol niet mogen zijn omdat ze niet voldoen aan iemands persoonlijke kwaliteitseisen? Zo ja, mogen we daar dan alsjeblieft een apart topic voor? Ik vind dit namelijk niet alleen respectloos naar de kandidaat (van wie niet eens zeker is dat hij de mol is) maar ook naar degenen die proberen te onderbouwen waarom hij de mol zou kunnen zijn. In één keer alles van tafel vegen met het non-argument dat iets een 'anti-molactie' is zonder te onderbouwen waarom dat zo is, is gewoon zwak. Kom op zeg. Ik word hier ieder jaar weer zo moe van.

Goed gezegd en dankjewel! Ik vind namelijk mijn schilderij-mollenactie toch best iets wat ik zo aan het einde als mol-uitleg voorbij zou zien kunnen komen, maar zoals gezegd we weten nog niks zeker dus we zullen zien! :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #163 Gepost op: 10-10-2020, 22:37:11 »
Haha, nou ja we kunnen andere meningen zijn toegedaan.

Ik heb die lijst net bekeken en was onder de indruk. Wat heeft hij inderdaad flink lopen mollen zeg!

Inderdaad, als Nikkie het niet is, wat deed Jeroen dan steeds, bijv. de koffertjeopdracht:

Reageert op Patricks suggestie van oud-mol Dennis met "maar Dennis was er van de week toch ook?"
Kiest voor oud-mollen Jon, Margriet en Jan

Hij was maar al te snel met die conclusie.

En wat je verder op die lijst ziet is gegrabbel van 50-jes en 100-jes maar de dikke poet speelt hij wel uit de pot. Zoals te laat komen met de auto in Pisa en dat schilderij dat hij verkeerd doorgeeft aan Peggy, we eben het allemaal gehoord "Maria half de grootte van het doek" en zagen een piepklein figuurtje, dan Peggy vragen om het te confirmeren, en hij bevestigt het. Brutaaaaaal......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #164 Gepost op: 10-10-2020, 22:37:50 »
Ja, mij viel op dat hij de enige is in de intro die omhoog kijkt. Heb daar verder niet veel uitgehaald, maar hij is wel de enige die iets anders doet dan de rest. Maar die foto vind ik ook goed gevonden!

Ja hij komt van benedenaf in beeld.  :o
 
Hij was zo leek het ook als eerste in het dorpje met de spiegels... (ik kijk altijd aflevering 1 opnieuw als er veel mensen zijn afgevallen)

Ergens had iemand ook een brief gevonden met zijn handschrift wat erg overeenkwam met de ik ben de mol spiegel. (Dacht een YouTubeFilmpje van Siem).

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #165 Gepost op: 10-10-2020, 22:40:10 »
Ho maar wacht eens even bijna al die acties op die pagina zijn anti-molacties. Tenzij Jeroen gewoon een hele slechte mol is  :-X.

Kun je nu niet zeggen toch? Eerst de finale maar afwachten.  ::jaja::
Ik vermoed dat er mooie molacties zullen zijn.  ::bravo::

Als Jeroen de mol blijkt, dan is hij een lange tijd onverdacht gebleven.  ::ok:: Dat is sowieso knap en bovendien is er veel geld verdwenen.  >:D Hij zou zomaar een fantastische mol kunnen zijn; dat is wat ik denk!  ::bravo::

Edit: volgens mij heb ik jouw bericht anders opgevat dan je bedoelde. Excuses.
« Laatst bewerkt op: 11-10-2020, 11:28:45 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #166 Gepost op: 10-10-2020, 22:41:54 »
Niks mols? Ik kan voor bijna elke opdracht makkelijk iets noemen. Maar dat hoeft niet, want is al gedaan in dit topic. (En te vinden op zijn kandidatenpagina.) ;)
Ik vind hem juist kandidaats of nepmollerig, pas op het eind wat meer mogelijke echte mollendingen, maar dat ie aan het eind pas zo naar voren wordt geschoven riekt voor mij naar dwaalspoor van de makers.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #167 Gepost op: 10-10-2020, 22:43:46 »
en dat schilderij dat hij verkeerd doorgeeft aan Peggy, we eben het allemaal gehoord "Maria half de grootte van het doek" en zagen een piepklein figuurtje
en wat ik nog altijd verdacht vind: het belangrijkst visuele element en superherkenbaar voor de museumgroep, is gewoon helemaal niet genoemd (of althans niet in beeld genoemd): de 3 bogen aan de bovenkant.

En dat is dan aflevering 4 nog maar. In aflevering 6 was het telefoon-fiasco echt wel een molactie en verder heeft Patrick alles gevonden wat het spel vooruit hielp.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #168 Gepost op: 10-10-2020, 22:45:47 »
Ach, zijn we weer op het punt beland dat bepaalde personen de mol niet mogen zijn omdat ze niet voldoen aan iemands persoonlijke kwaliteitseisen? Zo ja, mogen we daar dan alsjeblieft een apart topic voor? Ik vind dit namelijk niet alleen respectloos naar de kandidaat (van wie niet eens zeker is dat hij de mol is) maar ook naar degenen die proberen te onderbouwen waarom hij de mol zou kunnen zijn. In één keer alles van tafel vegen met het non-argument dat iets een 'anti-molactie' is zonder te onderbouwen waarom dat zo is, is gewoon zwak. Kom op zeg. Ik word hier ieder jaar weer zo moe van.

Jesus take the wheel. Wat is dit toch een respectloze reactie van jou. Ik zeg alleen maar dat op het kandidatensprofiel ook anti-mol acties staan. That's all. Verder ga jij opeens allemaal conclusies trekken die er niet zijn. For the record ik heb Jeroen een aantal keren gesproken in de DM en het blijft een hele lieve man waar ik heel graag af en toe een borreltje mee zou willen drinken. Dus ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat hij niet voldoet als mol. Daar heb ik het niet eens over.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #169 Gepost op: 10-10-2020, 22:49:29 »
Anti-mol acties misschien op het eerste gezicht maar als je doordenkt....

Hij zat steeds in de beste molpositie. Zoals met het stenen tillen. Eigenlijk niet in de laseropdracht maar Ellie was wel af en dat betekent dat helemaal niemand meer meekeek vanaf dat moment. Zit je vroeg dan heb je de ogen op je gericht. Goed beschouwd toch de ideale positie, als allerlaatste kan je mingeld inmikken wat je maar wilt of misschien zelfs die kist nog openen......

En verder in zo'n beetje elke aflevering hoor je hem gaan van 'maar je moet toch ook genieten' en dan lekker luiwamesen in een carrousel of in een cabriolet, lekker de tijd laten verstrijken. Met Ron en Patrick, die er beiden nu uitvliegen. Eigen schuld dikke bult, ze zaten er bovenop, net zoals wij allemaal trouwens......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #170 Gepost op: 10-10-2020, 22:54:37 »
Anti-mol acties misschien op het eerste gezicht maar als je doordenkt....

Hij zat steeds in de beste molpositie. Zoals met het stenen tillen. Eigenlijk niet in de laseropdracht maar Ellie was wel af en dat betekent dat helemaal niemand meer meekeek vanaf dat moment. Zit je vroeg dan heb je de ogen op je gericht. Goed beschouwd toch de ideale positie, als allerlaatste kan je mingeld inmikken wat je maar wilt of misschien zelfs die kist nog openen......

En verder in zo'n beetje elke aflevering hoor je hem gaan van 'maar je moet toch ook genieten' en dan lekker luiwamesen in een carrousel of in een cabriolet, lekker de tijd laten verstrijken. Met Ron en Patrick, die er beiden nu uitvliegen. Eigen schuld dikke bult, ze zaten er bovenop, net zoals wij allemaal trouwens......

Meid ik zeg alleen maar dat er ook anti-molacties op de kandidaatsprofielen staan. That's all. Ik zeg helemaal niet dat Jeroen ook af en toe wat mols heeft gedaan. Ik word hier wel heel erg over één kam geschoren door Blip en jullie. Zeer kwetsend en respectloos. Hopelijk behandelen jullie anderen niet zo.

Offline mollega

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #171 Gepost op: 10-10-2020, 22:57:20 »
Hoe verklaren jullie de in mijn ogen oprechte emoties van Jeroen tijdens de dubbele executie?
Wordt het de mol dan toch even teveel of wel gespeeld?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #172 Gepost op: 10-10-2020, 22:57:47 »
Zoals Moedermol al zei, hij was voor velen een blinde vlek. Echt gaaf ja.

Deze aflevering was geniaal. Hij wist dat hij totaal onverdacht was. Dus hij kon heel, heel veel maken. Hij brak dan ook vele potten. Super brutaal met die telefoon en het niet wensen te vinden van ook maar IETS. En nog zien de kandidaten het niet. Wij nu wel  ;D ::rofl::

Ik vond hem vooral erg nerveus bijv. In het Poppi kasteel toen hij voor Rik stond. Kan zijn omdat hij spannende dingen moet doen (vrijstellingen weghalen) maar als hij de mol is kan hij dat ook heel goed spelen. Pffff wat leek hij vanavond nerveus toen hij in afwachting was van zijn scherm.

Deze week Jeroen maar eens nader onder de loep nemen....

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #173 Gepost op: 10-10-2020, 22:58:52 »
Grootste aanwijzing m.i. is de mate waarin Jeroen door de makers onder de radar heeft kunnen opereren. Typisch weer zo'n kandidaat die door niemand verdacht leek te worden, wiens molacties onderbelicht bleven en die helemaal overschreeuwd leek te worden door een Tygo, een Nikkie en een Patrick.
Geloof dat ik er weer eens in ben getuimd  ::rofl::

Na achtereenvolgens Horrace en Nikkie denk ik nu ook dat Jeroen de mol is.
(Heb nog een paar procentjes hoop wat betreft Nikkie).

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #174 Gepost op: 10-10-2020, 22:59:27 »
Ik heb zijn kandidatenlijst er maar eens bijgepakt:

Aflevering 1:

Vindt twee spiegels Kandidaats, levert geld op
Gaat bij de verkeerde spiegel staan. (Die met de quote van Nikkie) zegt niks, mol kan ook goed gaan staan omdat er zoveel anderen fout staan
Zegt dat Rik niet gezegd heeft dat er alleen Italiaanse jongensnamen genoemd mogen wordenIs kandidaats, anders hadden ze ook makkelijke vrouwennamen gehad, nu moeilijke mannennamen
Gaat voor de vrijstelling en vindt een leeg bakje

Aflevering 2:

Stelt voor dat Tygo en hij wat stenen van Peggy en Nadja overnemen, Tygo gaat akkoord
Klaagt dat het stenen sjouwen zwaar is
Wil meer stenen voor vijfjes ruilen dan zijn teamgenotenIs kandidaats, achteraf bleek dat ze alle vijfjes nodig hadden om aan het totaal te komen
Sputtert tegen wanneer Peggy, Nadja e.a. door willen lopen bij de tweede stapel stenen ter waarde van 5 euro zonder te wisselenis kandidaats, zie vorige punt
Klaagt dat de weg alleen maar steiler wordt
Stelt voor om stenen uit de manden te gooien die Tygo en hij dragen, Tygo gaat akkoordnepmolactie, dik in beeld, maar zorgt niet voor minder geld in de pot
Wil Tygo fouilleren wanneer Rik verkondigt dat er troeven gevonden zijn
Gaat met Ellie als laatste duo het laserparcours indaar kan je zo goed als niks meer mollen, geen nepgeld, geen jokers om mensen voor de ZV te laten kiezen ipv de 1500 euro
Brengt de kist over de finishlijn zonder - voor zover bekend - (min)geld in de kist te hebben gedaankandidaats, want daardoor geld veilig gesteld

Aflevering 3:

Stelt zich kandidaat om de nieuwe penningmeester te zijn maar wordt niet verkozen
Sluit een bondje met Ellie
Stopt bij de kettingopdracht een briefje van 100 euro in zijn zak en liegt hierover tegenover de groepdit werd ook zo breed uitgemeten, erg nepmollerig en aangedikt door regie, wederom geen benadeling voor de pot
Levert aan het eind van de kettingopdracht 100 euro met zijn naam erop in
Opent samen met Nikkie drie rode luikenhier kan gemold zijn, maar geen aanwijzing dat hij dat doet
Schiet één keer raak met pijl en boog en raakt hierbij het laatst overgebleven schildKandidaats, levert geld op


Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #175 Gepost op: 10-10-2020, 22:59:39 »
Aflevering 4:

Beschrijft niet de bogen op het schilderij dat Peggy moet schilderenkan mols zijn, hoeft niet
Zegt dat Maria op het schilderij van Peggy ongeveer de helft van het doek groot is, wat niet klopt in de lengte klopte dat wel, maar wel onduidelijke beschrijving
Benoemt aapjes en rechtsonder een hond op het schilderij van Peggygoede herkenningspunten, het helpt ook bij het vinden
Geeft volgens Peggy in een biecht maar een beknopte beschrijving van haar schilderij is dat zo? of probeert peggy iemand anders verdacht te maken, zoals ze steeds doet
Geeft door dat hij een duister tafereel heeft geschilderd hele goede hint
Bevestigt aan Patrick de vrouw en baby, zegt: baby heeft arrogante gezichtsuitdrukking, veel spookachtige figuren, gele gezichtenwederom goede hint, schilderij had gekke uitstraling doordat het niet af was
Jeroens schilderij wordt herkend door Ellie, Patrick en Ron kandidaats
Peggy's schilderij wordt niet herkend door Ellie, Patrick en Ron kan aan Jeroen liggen of aan peggy of aan de zoekers
Zegt geen oud-mollen te hebben gezien
Reageert op Patricks suggestie van oud-mol Dennis met "maar Dennis was er van de week toch ook?"mols
Kiest voor oud-mollen Jon, Margriet en Jan wordt het zo duidelijk welke 3 hij kiest?
Pakt de ansichtkaart met het beeld van David omdat ze daar vlakbij staan
Fotografeert met Patrick het beeld van David voor 50 euro kandidaats, hebben heel efficient gewerkt is gebleken
Fotografeert met Patrick de Duomo voor 100 eurokandidaats, hebben heel efficient gewerkt is gebleken
Fotografeert met Patrick de carrousel voor 50 eurokandidaats, hebben heel efficient gewerkt is gebleken
Maakt met Patrick een ritje op de carrouselnepmols
Fotografeert met Patrick de Ponte Vecchio voor 100 eurokandidaats, hebben heel efficient gewerkt is gebleken

Aflevering 5:

Gaat mee in de onterechte opmerking van Peggy en Tygo dat het vierde puzzelstuk niet goed ligt waarna het verkeerd verplaatst wordtmols, maar draagt er eigenlijk zelf niks aan bij, was ook niet diegene die als eerst de fout van een ander bevestigd
Zegt wat geïrriteerd tegen Nikkie dat ze mee moet denken (en volgens Nikkie in een biecht dat ze mee moest sjouwen)
Luistervinkt wanneer Patrick en Ron op hun kamer hun (zogenaamde) verdachten bespreken
Vormt als bijrijder een duo met Ron die de auto bestuurt
Geeft de richtingaanwijzingen voor Nikkie en Tygo door die op tijd bij de helikopter aan zouden komendat hoeft niet, die kwamen ergens aan en moesten, geleid door de makers, nog 20 minuten naar de helikopter[ rijden, daar waren ze dus sowieso wel naartoe gebracht
Komt met Ron te laat aan bij Rik waardoor er (ondanks dat Patrick en Peggy en Nikkie en Tygo wel op tijd zijn) geen geld verdiend wordt mols

Ik vind het verre van overtuigend voor een mol. Met name kandidaats.



Hij heeft weldegelijk flink gemold. Was wel heel zenuwachtig maar zo'n rol als mol handlen is ook niet makkelijk lijkt mij.Hij heeft hier maar 8 pagina's, het minste. Ron 12, Peggy 9, Tygo 11, Nikkie 15. Zoals Moedermol al zei, hij was voor velen een blinde vlek. Echt gaaf ja.

Deze aflevering was geniaal. Hij wist dat hij totaal onverdacht was. Dus hij kon heel, heel veel maken. Hij brak dan ook vele potten. Super brutaal met die telefoon en het niet wensen te vinden van ook maar IETS. En nog zien de kandidaten het niet. Wij nu wel  ;D ::rofl::
Dus hij heeft al die tijd niet verdacht mogen zijn om nu veel te kunnen mollen, maar er wordt 3400 euro opgehaald?
« Laatst bewerkt op: 10-10-2020, 23:08:32 door Theovv »

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #176 Gepost op: 10-10-2020, 23:04:06 »
Jesus take the wheel. Wat is dit toch een respectloze reactie van jou. Ik zeg alleen maar dat op het kandidatensprofiel ook anti-mol acties staan. That's all. Verder ga jij opeens allemaal conclusies trekken die er niet zijn. For the record ik heb Jeroen een aantal keren gesproken in de DM en het blijft een hele lieve man waar ik heel graag af en toe een borreltje mee zou willen drinken. Dus ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat hij niet voldoet als mol. Daar heb ik het niet eens over.
Meid ik zeg alleen maar dat er ook anti-molacties op de kandidaatsprofielen staan. That's all. Ik zeg helemaal niet dat Jeroen ook af en toe wat mols heeft gedaan. Ik word hier wel heel erg over één kam geschoren door Blip en jullie. Zeer kwetsend en respectloos. Hopelijk behandelen jullie anderen niet zo.

Mijn oprechte excuses, Sanmol, ik had niet zo moeten reageren. Blijkbaar heb ik je woorden verkeerd geïnterpreteerd. Sorry voor mijn uitbarsting.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #177 Gepost op: 10-10-2020, 23:05:43 »
Meid ik zeg alleen maar dat er ook anti-molacties op de kandidaatsprofielen staan. That's all. Ik zeg helemaal niet
Ik zeg ook allemaal niet wat jij verwijt. Ik ben gewoon een gekke meid.

Ik vond hem vooral erg nerveus bijv. In het Poppi kasteel
Maar toch veel vaker? Wat dacht je bijv. van zijn wispelturige toenadering tot Ellie? Dat ging meer over dat kapotte briefje van 100 dan over zo nodig een bondje willen. Was een heel curieus moment, en ik zoek altijd wel naar rare momenten. Die wijzen de mol aan.

Theo, ja niet alles hoeft mols te zijn. Op het strand was de opdracht al gauw totaal mislukt verklaard dus dat hij daar niet harder aan getrokken heeft vind ik logisch. Het was vooral Nikkie die met kinderachtig gedrag kwam "vraag Jeroen lekker" toen Patrick haar hulp vroeg  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #178 Gepost op: 10-10-2020, 23:19:18 »


Ergens had iemand ook een brief gevonden met zijn handschrift wat erg overeenkwam met de ik ben de mol spiegel. (Dacht een YouTubeFilmpje van Siem).
Ja klopt, dat is zo Jeroens handschrift  ::rits::



^^ vanaf 6:20


Was ik helemaal vergeten toen ik gisteren naar Ron switchte ::oordoppen::


Anti-mol acties misschien op het eerste gezicht maar als je doordenkt....

Hij zat steeds in de beste molpositie. Zoals met het stenen tillen. Eigenlijk niet in de laseropdracht maar Ellie was wel af en dat betekent dat helemaal niemand meer meekeek vanaf dat moment. Zit je vroeg dan heb je de ogen op je gericht. Goed beschouwd toch de ideale positie, als allerlaatste kan je mingeld inmikken wat je maar wilt of misschien zelfs die kist nog openen......
Ja, idd. Ik ging helemaal dede om Jeroens acteerwerk toen ie de kist binnengeduwd had  ::rofl::

Betekent ook dat de productieschutters een toneelstukje aan het opvoeren waren. Jeroen moest natuurlijk een kandidaat afschieten... daar was alles om te doen. Op zich was de beste molpositie ergens in het midden. Hadden ze de mol prima kunnen laten doen, maar ja... dat fragmentje moest er natuurlijk in  :P
« Laatst bewerkt op: 10-10-2020, 23:21:55 door Amethyst »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #179 Gepost op: 10-10-2020, 23:20:15 »
Hoe verklaren jullie de in mijn ogen oprechte emoties van Jeroen tijdens de dubbele executie?
Wordt het de mol dan toch even teveel of wel gespeeld?

Schuldgevoel denk ik.  :-X Maar dat kan ook mijn tunnelvisie zijn.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)