Auteur Topic: [Aflevering 1] Renaissance  (gelezen 21516 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #20 Gepost op: 5-09-2020, 21:48:48 »
Ik zat ook echt te schreeuwen voor de tv toen Ron groen kreeg. De enige die echt niet mocht afvallen/
chipsverslaafde <3

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #21 Gepost op: 5-09-2020, 21:49:29 »
Heerlijke aflevering, ik kreeg bijna een hartaanval toen Ron aan de beurt was voor de executie 😂

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #22 Gepost op: 5-09-2020, 21:52:59 »
Ik moest het eerste kwartier wel even met mijn ogen rollen over alle nietszeggende clichépraatjes ::) maar deze aflevering heeft me aangenaam verrast. Als ik dan toch even mag zeuren; waarom in plaats van cameos van 5 oud-mollen niet all the way gegaan en 10 oud-mollen gerekruteerd?
Woosie down?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #23 Gepost op: 5-09-2020, 21:54:05 »
Super leuk dat het er weer is! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet overdonderd was door de opdrachten, maar al met al leuk om een paar favorieten weer terug te zien. ::bravo::

Maar waarom Tina :\'(

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #24 Gepost op: 5-09-2020, 21:55:39 »
Ik moest het eerste kwartier wel even met mijn ogen rollen over alle nietszeggende clichépraatjes ::) maar deze aflevering heeft me aangenaam verrast. Als ik dan toch even mag zeuren; waarom in plaats van cameos van 5 oud-mollen niet all the way gegaan en 10 oud-mollen gerekruteerd?

Ik had Jon en Merel ook verwacht, vanwege de quotes in de teaser. Wellicht dat er nog meer oud-Mollen voorbij gaan komen dit seizoen?

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #25 Gepost op: 5-09-2020, 21:58:39 »
Toen ik de oud-mollen zag was ik nog meer gefrustreerd dat het "All-Star" Seizoen niet uit 10 oud-mollen bestaat.  ::niet-ok::

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #26 Gepost op: 5-09-2020, 22:02:23 »
Echt een toffe eerste aflevering, dit voelde zo heerlijk ouderwets.

En dan echt goed geronde opdrachten, met vaak een extra laag. De laatste was ik wel enigszins gerust op dat er iemand zou omdraaien, dus dat viel me ziek tegen eigenlijk.

Ron, hij komt in ieder geval al een stuk slimmer over dan in zijn eigen seizoen. ::bravo::

Tina... Jammer dat ze als eerste weg is, hierdoor krijg je wel een beetje het gevoel dat ze er alleen was om hallo te zeggen. Zeker met de gedachte dat ze nog vers bij ieder in het geheugen zou moeten zitten. 'Wasted Space' noemen ze dat.

edit: ingeving...
Renaissance betekent wedergeboorte... Als je geboren wordt krijg je een naam... wedergeboorte zou je dan kunnen zeggen dat je een nieuwe naam krijgt. Wie begon er met het idee dat ze naar binnen konden onder een andere naam?
« Laatst bewerkt op: 5-09-2020, 22:08:30 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #27 Gepost op: 5-09-2020, 22:07:04 »
Leuke openingsaflevering en veel leuke oude bekenden! Vooral Horace, hoop dat hij er heel lang in blijft. Zit er ondanks een bonus afleveringsgevoel toch weer als vanouds in na deze 1e aflevering.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #28 Gepost op: 5-09-2020, 22:13:35 »
Top opdrachten niet te overdonderd, wat top is aangezien de kandidaten bekend werrden gemaakt ofc.
Erg leuk en goed in elkaaar gezet.

En in Tina hebben we de nieuwe ron gevonden.... Arme vrouw.
chipsverslaafde <3

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #29 Gepost op: 5-09-2020, 22:15:23 »
Oh, dit heb ik zo gemist! ze zouden vaker 2 seizoenen per jaar moeten doen.
Ik vond de eerste opdracht fantastisch bedacht, vooral omdat een gedeelte van de mensen in de autootjes daar eigenlijk iets te groot voor waren.
Oud-mollen, love them. kon eigenlijk ook niet anders. als je toch al bezig bent met een seizoen waaraan alleen kandidaten deelnemen die al eerder meegedaan hadden, kan je t naar mijn mening niet maken de mollen erbij te betrekken.

Blij voor Ron ook. ik denk dat we allemaal wel met hem mee gehoopt hebben dat hij door zou gaan. eindelijk.
op een of andere manier zag ik het aankomen dat Tina het niet zou redden. Had ergens misschien te maken met de blik in d'r ogen tijdens het wachten op de schermen (het kwam op mij over alsof ze al lang wist dat ze weg zou gaan, ze keek zo verdrietig).

Hopen dat het allemaal zulke leuke opdrachten blijven, volgende week lazergamen (al is dat wel echt vroeg)
"niets is wat het lijkt"

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #30 Gepost op: 5-09-2020, 22:17:00 »
Echt onwijs genoten ::bravo:: Wat heerlijk om al die kandidaten terug te zien! Maakt echt dat het ouderwets genieten in een nieuwe jasje is ::boogie::
...óf niet!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #31 Gepost op: 5-09-2020, 22:17:37 »
Ik moest het eerste kwartier wel even met mijn ogen rollen over alle nietszeggende clichépraatjes ::) maar deze aflevering heeft me aangenaam verrast. Als ik dan toch even mag zeuren; waarom in plaats van cameos van 5 oud-mollen niet all the way gegaan en 10 oud-mollen gerekruteerd?
Euh... de kosten van tien vliegtickets? Of wie weet komt de rest van de 15 mollen nog terug in andere opdrachten.

Trouwens, ik vond het bijzonder dat ze elkaar allemaal meteen herkenden. Echt nauwelijks verrast waren ze. Hadden ze elkaar eerder gezien voor de opname?
Tell me what your telescope says

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #32 Gepost op: 5-09-2020, 22:18:10 »
Dit soort extra seizoenen mogen ze wel nog een keer doen hoor. Een echte All stars of dus die wie is de drol editie haha
chipsverslaafde <3

Offline Jur

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #33 Gepost op: 5-09-2020, 22:19:58 »
Als ik als oud kandidaat mee zou doen zou ik er wel voor zorgen dat ik alle andere oud kandidaten ook kan herkennen. De kandidaten van seizoen 20 waren nog niet bekend toen toch? Het kan zijn dat die namen hen ook waren ingefluisterd.

Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #34 Gepost op: 5-09-2020, 22:20:21 »
Ik vond de eerste opdracht fantastisch bedacht, vooral omdat een gedeelte van de mensen in de autootjes daar eigenlijk iets te groot voor waren.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Hopen dat het allemaal zulke leuke opdrachten blijven, volgende week lazergamen (al is dat wel echt vroeg)
denk misschien ook zodat 'iedereen' een lasergame meemaakt (arme Tina)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #35 Gepost op: 5-09-2020, 22:21:21 »
Als ik als oud kandidaat mee zou doen zou ik er wel voor zorgen dat ik alle andere oud kandidaten ook kan herkennen. De kandidaten van seizoen 20 waren nog niet bekend toen toch? Het kan zijn dat die namen hen ook waren ingefluisterd.

Niemand lijkt inderdaad verbaasd om Tina te zien, dus misschien hadden ze elkaar toch al ontmoet?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #36 Gepost op: 5-09-2020, 22:22:58 »
Dat vond ik ook heel raar. En geen omg doe jij ook mee!
chipsverslaafde <3

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #37 Gepost op: 5-09-2020, 22:23:21 »
Niemand lijkt inderdaad verbaasd om Tina te zien, dus misschien hadden ze elkaar toch al ontmoet?
Had sowieso het idee dat iedereen al wist wie er mee deed. Sommige reacties waren echt "oh hai, ik had je al verwacht."

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #38 Gepost op: 5-09-2020, 22:23:47 »
Zo kwam het wel een beetje over ja. Ik weet niet of ze elkaar eerder ontmoet hebben, maar ze kenden elkaars namen wel geloof ik.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #39 Gepost op: 5-09-2020, 22:24:14 »
En iedereen nam ook gewoon aan dat Tina de Bruin daar gewoon liep terwijl die nog nooit in een WIDM aflevering op tv verschenen was, is goed
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48