Poll

Wie is de Mol?

Jeroen
222 (83.1%)
Nikkie
45 (16.9%)

Totaal aantal stemmen: 267

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 92941 keer)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #260 Gepost op: 20-09-2020, 14:15:37 »
Amai wat maken ze het lastig! Dacht/hoopte echt op Horace.
Tsja, wie nu.. Met alle nepmollerij vind ik het superlastig dit seizoen.
Laat de gepassioneerde case making maar even aan anderen over na het Horace debacle, maar wie me nog meer waren opgevallen zijn:

*Tygo - komt was gespannen en onnatuurlijk over soms. Verstopt hij zich achter dat
            ADHD etiket?

*Ron -  Dat zou de enige manier zijn waarop ze Ron bij de audities konden
            garanderen dat hij er deze keer niet als 1e uit kon vliegen. En hij zou een
            Milouska-achtige mol kunnen zijn.

*Nickie - Zou een goede zijn denk ik

Peggy heeft het klassieke molprofiel en is daarom wellicht té obvious voor dit speciale seizoen. Zou de minst interessante/originele voor de rol zijn m.i. Ellie zou geweldig zijn, al was het alleen maar omdat we dan de volle reeks van haar Inspector Morse-achtige acties kunnen genieten. Jeroen, mwah, nee. Patrick ook te kandidaats tot nu toe (of geweldige acteur, zou hem een leuke mol vinden). Ik zit er meestal naast, dus dan zou het heel goed Peggy kunnen zijn  ;D

« Laatst bewerkt op: 20-09-2020, 16:40:12 door Nat007 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #261 Gepost op: 20-09-2020, 16:44:47 »
Amai wat maken ze het lastig! Dacht/hoopte echt op Horace.
Tsja, wie nu.. Met alle nepmollerij vind ik het superlastig dit seizoen.
Laat de gepassioneerde case making maar even aan anderen over na het Horace debacle
Of het is een supertwist  ::pinokkio:: Ik geloof niet in amai debacles in een jubileumseizoen  :o :-*

Ik ben net zoals jij, ik weet het anders ook niet, dus ik stem hier niks en blijf bij Horace..... ik wacht de vooruitblik af, wellicht is daar een glimp te zien.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #262 Gepost op: 20-09-2020, 16:55:39 »
Ik blijf maar bij Ellie, die iedereen verdacht lijkt te maken en te manipuleren, maar zelf eigenlijk ook niet op geld verdienen is te betrappen. Ik zit alleen een beetje met Sleutel Bos, maar ik kan me voorstellen dat ze toch gekozen heeft om twee minuten los te zijn. Ze pakt zo wat dingetjes mee, terwijl Ron verdacht wordt.

Vorige week liep ze kordaat alle bordjes voorbij, zat ze in het groepje dat eventueel over de ZV mocht beslissen. In aflevering 1 zat ze wat mij betreft op goede posities en stond ze verkeerd bij de spiegel.

Dat, gecombineerd bij het toch wel mooi gevonden W(at) I(s) D(e) M(oofdstad) van Italië? En enigszins curieus vond ik, dat ze nu de penningmeester is. Ze heeft het over de tafelschikkingsopdracht en over de opdracht Vragenvuur. Exact de goede titel. Ik weet niet in hoeverre kandidaten voor het spel de titels van de opdrachten weten? Of zou het andersom gaan? Dat ze de titel uit de discussie hebben gehaald?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #263 Gepost op: 20-09-2020, 17:02:32 »
Ik zat op Nikkie en Peggy, maar ik vind op dit moment iedereen onmolse argumenten hebben, lastig.

Online Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #264 Gepost op: 20-09-2020, 19:11:50 »
Blijf bij Tygo, met Nikkie als reservemol

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #265 Gepost op: 20-09-2020, 19:15:34 »
Ik vind het minder leuk nu het Horace niet is - of er komt nog een twist - maar switch naar Tygo.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #266 Gepost op: 20-09-2020, 19:46:15 »
Geswitcht naar Peggy

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #267 Gepost op: 20-09-2020, 19:52:53 »
Geswitcht naar Rik

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #268 Gepost op: 20-09-2020, 20:10:58 »
Geswitcht naar Rik

Dat moet wel de juiste tunnel zijn.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #269 Gepost op: 20-09-2020, 20:22:35 »
Blijf bij Nikkie!

Gelukkig na afl. 2 op tijd geswitcht van Horace naar Nikkie hoewel.het wel erg jammer is dat hij naar huis is.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #270 Gepost op: 20-09-2020, 20:29:52 »
Tot die tijd moet je ons er maar af en toe aan blijven herinneren dat ie jouw Mol is. Er zit niets anders op. ::tandpastasmiley::
Zeg dat nou niet Heinz  ::rofl::
Meer L

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #271 Gepost op: 20-09-2020, 20:30:36 »
Peggy. Met als alternatieven Ellie en Tygo.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #272 Gepost op: 20-09-2020, 20:41:39 »
Poeh toch wel lastig. Ik denk een van de dames. Eigenlijk heeft iedereen in mijn ogen wel molse en onmolse dingen gedaan. Ik blijf nog even bij peggy denk ik. Wel met Nikkie in haar kielzog.

Online Luc

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #273 Gepost op: 20-09-2020, 21:25:14 »
Peggy is nu mijn hoofdverdachte maar het zit mij dwars dat ze ineens nu veel verdacht wordt. Nikkie blijf ik ook nog verdenken, ik twijfel tussen die twee. Tygo en Ron verdenk ik in veel mindere mate (in de luiken-opdracht zaten zij niet in het dorp).
Als Peggy en Nikkie volgende aflevering er beiden nog in zitten en geen duidelijke onmolse actie hebben uitgevoerd, graag een molduel Peggy-Nikkie.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #274 Gepost op: 20-09-2020, 21:47:01 »
Peggy, met Nikkie als voorlopig enig alternatief met opvallend genoeg een totaal ander molprofiel. Of zijn ze allebei mol misschien?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #275 Gepost op: 20-09-2020, 23:09:08 »
Tygo gestemd, maar eigenlijk meer een wensmol. Speltechnisch zou ik eerder Peggy kiezen. Nikkie kan ook nog. Ellie of Jeroen zie ik het niet zo in, en Ron en Patrick heb ik afgestreept.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #276 Gepost op: 21-09-2020, 10:13:41 »
Ron, Nikkie of Tygo zouden wat mij betreft de mol kunnen zijn. Waarbij ik Ron eigenlijk het meest verdacht vind, maar het zit me dwars dat hij niet altijd op sleutelposities zit en weinig invloed lijkt uit te oefenen op de groep. Tygo en Nikkie doen dat wel, volgens mij.

Peggy zou ook kunnen, maar lijkt ook verdacht te worden gemaakt door de productie.  ??? Dus haar streep ik voorzichtig af.

Ellie, Jeroen en Patrick vind ik niet waarschijnlijk, maar wie weet komt er nog ergens een verrassing.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #277 Gepost op: 21-09-2020, 10:33:04 »
Peggy.

Ellie, Patrick en Jeroen heb ik afgestreept. Ron denk ik ook niet. Eventueel nog Tygo of Nikkie, maar ik ga echt voor Peggy  ::jaja:: 99% zeker
Frankje Lapi

Offline RitaZ.

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #278 Gepost op: 21-09-2020, 11:03:32 »
Nou bekijk ik net die Testvraag in de Mol app "Met wie vormde de Mol een duo in het dorp tijdens de opdracht "meer of min"? "maar dat betekent toch dat we nu 4 namen gelijk al kunnen skippen (Jeroen, Nikkie, Patrick en Peggy) Of lees ik het nu helemaal fout?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #279 Gepost op: 21-09-2020, 11:08:43 »
Nou bekijk ik net die Testvraag in de Mol app "Met wie vormde de Mol een duo in het dorp tijdens de opdracht "meer of min"? "maar dat betekent toch dat we nu 4 namen gelijk al kunnen skippen (Jeroen, Nikkie, Patrick en Peggy) Of lees ik het nu helemaal fout?

Mogelijk antwoord is ook: De mol stond op een uitkijkpunt
My fall will be for you