Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 23494 keer)

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #120 Gepost op: 12-10-2020, 16:49:21 »
Voor wie het niet kan bekijken: de hele vragenlijst heb ik uitgetypt en staat in het afleveringstopic

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #121 Gepost op: 12-10-2020, 17:05:47 »
Hm, dat filmpje doet het bij mij niet   :\'(. Er blijft een afbeelding van Ron die de test maakt stil in beeld staan, geluid loopt wel door...
Bij mij ook, maar als ik op picture in picture klik, dan krijg ik wel de vragen te zien.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #122 Gepost op: 12-10-2020, 17:17:37 »
2, 4, 5, 8 en 19 zijn moelijk te beantwoorden, dus die heb ik buiten beschouwing gelaten. Als dit hier niet thuis hoort moet iemand het even verplaatsen naar een ander topic

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #123 Gepost op: 12-10-2020, 17:21:23 »
Dit zijn geen spoilers  ::rofl::. Het is welbekend dat Ron alles inzette op Nikkie. Dan is de keus alleen nog tussen Tygo en Jeroen als mol en weet ik het wel  ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #124 Gepost op: 12-10-2020, 17:25:35 »
Het is bekend dat Ron op Jeroen zat, Niet op Nikkie  ;D
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #125 Gepost op: 12-10-2020, 17:28:58 »
2, 4, 5, 8 en 19 zijn moelijk te beantwoorden, dus die heb ik buiten beschouwing gelaten. Als dit hier niet thuis hoort moet iemand het even verplaatsen naar een ander topic

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

8 en 19 slaan allemaal op één persoon, dus in principe kun je die gewoon op Nikkie & Ron zetten.

Patrick vol op Peggy is trouwens 20 Peggy (dúh), 3 op Tygo en Jeroen, 2 op Nikkie (oftewel full-in op Peggy was gewoon dom  ::rofl::)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #126 Gepost op: 12-10-2020, 17:31:20 »
Dus peggy niet de mol
chipsverslaafde <3

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #127 Gepost op: 12-10-2020, 17:35:31 »
Dus peggy niet de mol

Dat lijkt mij ook de conclusie. Ze is door gegaan omdat ze 9 vragen op Jeroen heeft ingevuld. Dus...
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #128 Gepost op: 12-10-2020, 17:37:04 »
Ik ga hier niet meer op in hoor... ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 12-10-2020, 17:40:11 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #129 Gepost op: 12-10-2020, 17:52:33 »
Dit is allemaal leuk, maar veel kunnen we er niet mee omdat we Jeroen zijn echte verdenking niet hebben. Zijn verdenking van Nikkie komt uit aflevering 2, niet uit aflevering 6. De echte verdenking van Jeroen mogen wij blijkbaar niet horen. En als hij de mol is, is dat ook gewoon raar want die kan je gewoon vragen om over elke kandidaat iets te zeggen en dan beslist de regie naderhand wel wat ze willen laten horen. Heeft geen zin om een biecht uit een andere aflevering te gebruiken.

Het enige wat we uit de test kunnen halen, is dat de regie ons richting Nikkie (genoemd door Jeroen die een groen scherm kreeg) en Jeroen zelf wil duwen (verdenkingen + rest vd aflevering) en ons weg wil houden van Peggy.
« Laatst bewerkt op: 12-10-2020, 17:56:32 door Rinusoide »

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #130 Gepost op: 12-10-2020, 18:02:16 »
ons weg wil houden van Peggy.

Anders was Patrick toch wel door gegaan?
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #131 Gepost op: 12-10-2020, 18:09:05 »
Anders was Patrick toch wel door gegaan?

Ik denk dat Jeroen inmiddels ook op Peggy zit en dat wij dat niet mogen weten. Immers, als hij de test op Peggy heeft ingevuld, is het waarschijnlijk dat hij net iets beter was dan Patrick en daardoor groen kreeg. En als wij dat horen is het meteen duidelijk dat Peggy de mol is, omdat zij zelf keihard fout zat maar door mocht, en er dan twee op Peggy zitten waarvan er een door mocht.

Er is nog een tweede theorie, namelijk dat Patrick de test toch op iemand anders heeft ingevuld, omdat in zijn dagboek staat dat hij zich heeft laten leiden door Tygo (die ook op Peggy zit en als doel heeft iedereen het spel uit te werken)

Kijk anders de dubbele executie van 2019 maar eens terug. Rick Paul en Jamie vlogen eruit (met jokers) terwijl ze beide gezegd hadden Merel mee te nemen in de test. Er was verder niemand die Merel noemde, dus de conclusie was dat Merel de mol nooit meer kon zijn. Totdat in exclusief beeldmateriaal bleek dat RP en Jamie de test volledig op elkaar hadden ingevuld.
Dat gebeurt hier nu weer, de regie houdt ons weg van Peggy door te klooien met verdenkingen.
« Laatst bewerkt op: 12-10-2020, 18:15:04 door Rinusoide »

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #132 Gepost op: 12-10-2020, 18:41:53 »
Voor mij is het wel duidelijk. Peggy komt erachter dat ze met al haar vragen op Ron ook Jeroen meegenomen heeft. Nikkie zit al enige tijd op Jeroen en Tygo heeft geen reden om van Peggy af te wijken. Tygo valt al laatste af en de andere drie spelen de finale.

Totdat Jeroen opeens als laatste nog afvalt zaterdag  ::rofl::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #133 Gepost op: 12-10-2020, 18:50:53 »
Zou kunnen dat Peggy dat denkt maar ik denk eerder dat ze de mol niet vinden kan dus exit gaat, juist omdat Tygo zo op haar zit. En volgens de wieverdenktwie kan Peggy niet meer door ::ohno::

Net zoals we weten dat Ron vol op Nikkie zat en eruit vloog, de regie wil het allemaal een beetje schemeren. Dus ze zullen niet in your face tonen op wie de afvallers zitten, in dit geval dan Ron en Peggy.

Dat Ron VOL op Nikkie zat is wel een zekerheidje, beluister nog wat ander extra materiaal, de podcast https://wieisdemol.avrotros.nl/nieuws-item/jubileumseizoen-podcast/ heb ik net gedaan en dan hoor je in het begin dan Ron wel ZO goed voorbereid heeft, die wilde er absoluut niet nog een keer uitvliegen. M.a.w.: die ging heus niet nu hapsnap doen en maar eens ff wat anders stemmen wat ie alle voorgaande afleveringen met groene schermen deed...... in een extreme situatie waarin 75% van de kandidaten het spel uit gaan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #134 Gepost op: 12-10-2020, 19:02:01 »
Zou kunnen dat Peggy dat denkt maar ik denk eerder dat ze de mol niet vinden kan dus exit gaat, juist omdat Tygo zo op haar zit. En volgens de wieverdenktwie kan Peggy niet meer door ::ohno::

Ik denk dat ik hieruit kan opmaken dat jij ook Nikkie en Jeroen in de finale ziet komen.

Als Peggy en Tygo allebei op de verkeerde zitten bij de volgende test moeten we weer kijken naar wie zijn onbewust nog meer meegenomen hebben. Dat gaat dus afhangen van de opdrachten in de volgende aflevering. Het wordt weer lekker ingewikkeld
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #135 Gepost op: 12-10-2020, 19:14:45 »
En volgens de wieverdenktwie kan Peggy niet meer door

De Mol gaat sowieso door. :P  Bovendien, volgens wieverdenktwie kon Rob vorig seizoen ook niet de Mol zijn, dus snap ik niet waarom men wieverdenktwie zo serieus neemt.

Citaat
de regie wil het allemaal een beetje schemeren. Dus ze zullen niet in your face tonen op wie de afvallers zitten,

Eens. En daar heb je nóg een reden waarom ik niet geloof dat wat we gehoord hebben over Patricks verdenkingen de waarheid is.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #136 Gepost op: 12-10-2020, 19:28:43 »
Ik denk dat ik hieruit kan opmaken dat jij ook Nikkie en Jeroen in de finale ziet komen.

Als Peggy en Tygo allebei op de verkeerde zitten bij de volgende test moeten we weer kijken naar wie zijn onbewust nog meer meegenomen hebben.
Ja we zitten volledig op dezelfde lijn. Net als Ron en Patrick, die bleven natuurlijk op dezelfde lijn waar ze al vanaf het begin op zaten, dus dat betekent dat Nikkie en Peggy als mol niet meer kunnen.

Neem even die testvraag waarover nu wat te doen is (1/20), een ingewikkelde vraag over duo's waarbij het ene duo waarin de mol zat dan juist NIET aangewezen moest worden, maar het andere duo. Ik kan goed begrijpen dat bij ingewikkelde vragen Ron gewoon denkt: maar wat invullen! Heb je het 'fout' dan heet dat nog een stukje spreiding. Perfect in het geval mensen de test allemaal zo slecht maken.

Wat het geval was. Want dat had Rik verteld. Dan gaat het enkel en alleen om de tijd. Ron kon vermoeden dat iedereen fout zat, dan ga je niet heel lang zitten tusen op 1 van die 20 vragen, je klikt maar wat aan wat erop lijkt. Het kan net die ene spreidingsvraag zijn die je redt, en anders win je op tijd. Ik zie er alleen maar bonus in dat Ron deze vraag fout beantwoord.

Nikkie en Jeroen dus in de finale, maar ik denk met Tygo. Jij denkt met Peggy. We zullen zien, maar ik zie dat ze de laatste afleveringen al uitgesloten wordt in het script, het lijkt er echt op dat het draaiboek haar er op dit punt laat uitvliegen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #137 Gepost op: 12-10-2020, 20:06:49 »
Nikkie en Jeroen dus in de finale, maar ik denk met Tygo. Jij denkt met Peggy. We zullen zien, maar ik zie dat ze de laatste afleveringen al uitgesloten wordt in het script, het lijkt er echt op dat het draaiboek haar er op dit punt laat uitvliegen.
Ik snap je volledig. Tygo haalde in 2014 de finale niet, ondanks dat hij de goede mol had en misschien haalt hij nu wel de finale terwijl hij op de verkeerde zit  ::rofl::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #138 Gepost op: 12-10-2020, 21:01:39 »
De Mol gaat sowieso door. :P  Bovendien, volgens wieverdenktwie kon Rob vorig seizoen ook niet de Mol zijn, dus snap ik niet waarom men wieverdenktwie zo serieus neemt.

Eens. En daar heb je nóg een reden waarom ik niet geloof dat wat we gehoord hebben over Patricks verdenkingen de waarheid is.

Maar Patrick laat in alle afleveringen en in zijn biechten duidelijk merken dat Peggy zijn hoofdverdachte is. Daar valt niet omheen te monteren. 

Offline Tim579

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #139 Gepost op: 12-10-2020, 21:46:43 »
Op de een of andere manier zit het me niet lekker dat we deze informatie precies nu krijgen, alsof ze ons op een bepaalde manier proberen te beinvloeden.