Auteur Topic: [kandidaat] Leonie ter Braak  (gelezen 55943 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #60 Gepost op: 18-01-2020, 11:08:43 »
Hulpmol en veel te gemaakt/nep.

Die is het echt niet. :P

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #61 Gepost op: 18-01-2020, 13:48:12 »
Zo werd een foto ook niet goedgekeurd denk ik.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #62 Gepost op: 18-01-2020, 17:02:28 »
Zo werd een foto ook niet goedgekeurd denk ik.
Als zij de telefoon maar niet molt. Eh, aanraakt.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #63 Gepost op: 18-01-2020, 21:30:58 »
Dit jaar dan toch de mooie blonde vrouw die de mol is? Ik begin er stilaan in te geloven.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #64 Gepost op: 18-01-2020, 21:31:39 »
Dit jaar dan toch de mooie blonde vrouw die de mol is? Ik begin er stilaan in te geloven.

Dit jaar niet  ;D

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #65 Gepost op: 18-01-2020, 21:35:50 »
Ik hoop voor Goedemorgen Nederland dat ze zich alleen maar zo traag van begrip voordoet  ::vergroot::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #66 Gepost op: 18-01-2020, 21:38:15 »
Ik hoop voor Goedemorgen Nederland dat ze zich alleen maar zo traag van begrip voordoet  ::vergroot::
Ze doet 'Goedemorgen Nederland' niet meer.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #67 Gepost op: 18-01-2020, 21:40:36 »
Ze doet 'Goedemorgen Nederland' niet meer.

Misschien vandaar  ;) ik ken haar daar zelf van. De opmerking blijft staan - waar ze momenteel ook werkt, ik hoop dat dit een act is - en dat ze er snel mee kapt, want ik vind een kandidaat die consequent als een kip zonder kop naar anderen blijft kijken (en dan haar partner overal de schuld van geeft) ook niet écht leuk om naar te kijken.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #68 Gepost op: 18-01-2020, 21:56:51 »
Dat zou wel een prima moltactiek kunnen zijn. Ik hoop daarom dat ze er snel uitvliegt... Ik vind 't verschrikkelijk.

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #69 Gepost op: 18-01-2020, 22:12:35 »
Zo werd een foto ook niet goedgekeurd denk ik.

..volgens mij maakt ze hier een selfie  ::rofl::

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #70 Gepost op: 18-01-2020, 22:15:44 »
Leonie werd wel heel erg verdacht neergezet, ze is bij daarom een stuk gedaald in de verdenkingen. Je ziet t ook aan de landelijke verdenkingen.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #71 Gepost op: 18-01-2020, 22:16:45 »
Na deze aflevering gaat er een dikke streep door Leonie als mogelijke MOL.
Zo opzichtig steeds alles mis laten gaan en maar zeggen dat ze chaotisch is.
Ze wordt heel veel, te veel, in beeld gebracht bij mislukkelingen. Duidelijk over acteren, nee zij is het niet.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #72 Gepost op: 18-01-2020, 22:20:09 »
Vooral ook omdat er dan in aflevering 10 niks meer aan molacties of molbiechts te onthullen is. Alles komt al in beeld, dus nee ik geloof ik er ook niet in. Maarja dat was ook een beetje zo bij Milouska en Kim dus je weet maar nooit.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #73 Gepost op: 18-01-2020, 22:50:41 »
Leonie is echt wel de Sarah van dit seizoen. Bij mij ook afgevallen als Mol.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #74 Gepost op: 18-01-2020, 22:57:30 »
Klein dingetje, maar misschien wel relevant: ik hoorde Leonie Claes "Klaas" noemen. (En Miljuschka Milouschka.) Zou een Mol zich niet zo verdiepen in de kandidaten dat ie de namen wel goed zou uitspreken? (Is er natuurlijk altijd nog de mogelijkheid dat een Mol dan namen expres verkeerd uitspreekt.)

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #75 Gepost op: 18-01-2020, 22:58:41 »
Leonie trekt mijn aandacht steeds. Daardoor zie ik niet goed wat de andere kandidaten doen. Toch alles nog even terugkijken. Ik vond vooral die ingehouden gniffel toen de kastjes opdracht niet gelukt was erg opvallend.

Ik heb haar zeker nog niet afgeschreven, maar de kans wordt wel steeds kleiner.

Edit: dat viel mij ook op, Heinz. En ik merk dat ik Claes in mijn hoofd als Klaas uitspreek. Zou een mol die de namen van papier kent dit ook doen?! Of wisten de kandidaten zoals in sommige eerdere seizoenen, vooraf wie er mee zouden doen?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #76 Gepost op: 18-01-2020, 23:00:26 »
Klein dingetje, maar misschien wel relevant: ik hoorde Leonie Claes "Klaas" noemen. (En Miljuschka Milouschka.) Zou een Mol zich niet zo verdiepen in de kandidaten dat ie de namen wel goed zou uitspreken? (Is er natuurlijk altijd nog de mogelijkheid dat een Mol dan namen expres verkeerd uitspreekt.)

Of juist minder, omdat je toch niet van iedereen bij hoeft te houden wie wat precies doet. En het zijn ook gewoon geen makkelijke namen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #77 Gepost op: 18-01-2020, 23:03:10 »
Klein dingetje, maar misschien wel relevant: ik hoorde Leonie Claes "Klaas" noemen. (En Miljuschka Milouschka.) Zou een Mol zich niet zo verdiepen in de kandidaten dat ie de namen wel goed zou uitspreken? (Is er natuurlijk altijd nog de mogelijkheid dat een Mol dan namen expres verkeerd uitspreekt.)

En misschien niet geheel onbelangrijk dat Klaas en Milouska beide oud-mollen zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #78 Gepost op: 18-01-2020, 23:03:52 »
Het gaat me eigenlijk vooral om die Claes/Klaas. Als je weet dat je het als "Klees" uitspreekt, en ik denk dat de Mol die zich van tevoren in de kandidaten verdiept dat wel weet, dan ga je niet snel meer "Klaas" zeggen. Maar goed, is maar een klein dingetje.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #79 Gepost op: 18-01-2020, 23:05:00 »
Klein dingetje, maar misschien wel relevant: ik hoorde Leonie Claes "Klaas" noemen. (En Miljuschka Milouschka.) Zou een Mol zich niet zo verdiepen in de kandidaten dat ie de namen wel goed zou uitspreken? (Is er natuurlijk altijd nog de mogelijkheid dat een Mol dan namen expres verkeerd uitspreekt.)
Oh ik zou dit wel een geinige semi-hint vinden trouwens. Klaas en Milouska waren eerder mollen, de mol kan zo eens een keer een thuisgevoel creëeren voor zichzelf binnen een groep waar ie altijd buiten valt.

Maar dat zal wel niet ;)