Auteur Topic: [kandidaat] Leonie ter Braak  (gelezen 55964 keer)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #220 Gepost op: 11-02-2020, 20:54:49 »
Maar dan blijft de vraag die ze stelt
"Hoe heet ook alweer de allereerste presentator van de Mol".
Als ze op dat beeld heeft gepauzeerd, dan is het toch raar?!?
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #221 Gepost op: 11-02-2020, 21:28:01 »
Het is Nathan die die fout maakt door tegen Buddy te zeggen dat hij namen in moet gaan vullen.. vanaf dan wordt er gezocht naar de juiste naam totdat Rob deze fout corrigeert. ;)
Nathan zag gezichten en denkt... wie.
Leonie maakt een complete show van Pieter Jan 1Vandaag..... Het kenmerkt toch een mol dat ie inspringt op het voorzetje of foutje van een ander?

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #222 Gepost op: 12-02-2020, 08:40:18 »
Leonie is in haar gedrag en oa het beschuldigen van alles en iedereen, een echte Mol kandidaat.

Ik hoop het eigenlijk niet maar ik vrees van wel...

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #223 Gepost op: 12-02-2020, 09:09:05 »
...dan vind ik het een wie is de mol junior seizoen worden dit jaar. Ik verwacht meer van het 20e seizoen, (of het moeten de prachtige groots opgezette scene's in China zijn).

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #224 Gepost op: 12-02-2020, 10:02:58 »
...dan vind ik het een wie is de mol junior seizoen worden dit jaar. Ik verwacht meer van het 20e seizoen....

Maar dat vond ik vorig seizoen met Merel ook al....

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #225 Gepost op: 13-02-2020, 12:56:37 »
Ik snap alle negatieve reacties over Leonie niet. Merel was altijd een top twee/drie verdachte op dit forum en op Nederland. Leonie al helemaal niet meer. Het is een beetje kort door de bocht om Leonie een slechte mol te noemen, puur uit vrees om op de foute mol te zitten.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #226 Gepost op: 13-02-2020, 13:07:35 »
Ik snap alle negatieve reacties over Leonie niet. Merel was altijd een top twee/drie verdachte op dit forum en op Nederland. Leonie al helemaal niet meer. Het is een beetje kort door de bocht om Leonie een slechte mol te noemen, puur uit vrees om op de foute mol te zitten.
Niemand zit op Leonie omdat het te opzichtig is. Dan kun je haar een goede mol noemen omdat niemand haar verdenkt, dat mag. Maar voor mij geldt dat niet. Voor mij persoonlijk heeft het dan ook niet met 'vrees om op de foute mol te zitten' te maken, maar meer met het feit dat ik niet naar een programma wil kijken waar een mol super opzichtig elke opdracht verpest. Natuurlijk kun je op die manier je doel als mol bereiken, maar ja, het is ook niet leuk om naar een voetbalwedstrijd te kijken waarbij een partij 2 opzichtige eigen doelpunten maakt zodat ze (omwille van matchfixing) verliezen, toch? Doe het dan subtiel... Ik denk dat dat voor veel mensen de reden is haar een slechte (eventuele) mol te noemen. Voor mij geldt dat in ieder geval wel. Het is echt de makkelijkste manier ooit om zo alles in de soep te laten lopen. Dat niemand je dan verdenkt omdat de mol in elke normale situatie zijn best doet om juist níet ontdekt te worden, tsja.. Dat maakt je (m.i.) nog geen goede mol. ;)


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #227 Gepost op: 13-02-2020, 13:10:46 »
Niemand zit op Leonie omdat het te opzichtig is. Dan kun je haar een goede mol noemen omdat niemand haar verdenkt, dat mag. Maar voor mij geldt dat niet. Voor mij persoonlijk heeft het dan ook niet met 'vrees om op de foute mol te zitten' te maken, maar meer met het feit dat ik niet naar een programma wil kijken waar een mol super opzichtig elke opdracht verpest.

Precies dit

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #228 Gepost op: 13-02-2020, 13:15:42 »
Ik vind dat juist wel een hele goeie strategie, als je het goed speelt. Kijk naar Milouska (persoonlijk mijn favoriete mol). Als Leonie de mol zou zijn, zou ik haar zeker geen slechte mol vinden ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #229 Gepost op: 13-02-2020, 13:27:52 »
Het is vast ook een voorkeursdingetje is, hoor. Ik vind meestal de te opzichtig mollende kandidaten/mollen de vervelendste deelnemers (waaronder bijvoorbeeld ook Milouska ;) ).

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #230 Gepost op: 13-02-2020, 13:35:22 »
Als Leonie de Mol is, zou ook ik haar een top Mol vinden. Al was het alleen maar om af te rekenen met de molloten die precies weten wat een Mol wel en niet moet doen om een goede Mol te zijn. Het is toch al bijna onmogelijk om de Mol te ontmaskeren via molacties aangezien het voor kandidaten belangrijker lijkt om als Mol gezien te worden dan om geld voor de pot te verdienen. Jammer, maar helaas.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #231 Gepost op: 13-02-2020, 13:39:40 »
Ik kom er niet zo toe om de aflevering, laat staan de vorige afleveringen, even snel uit te kijken. Maar ik wil er op wijzen dat de aanwijzingen van Leonie dat ik denk daarvan dat dat mogelijke hints zijn. Maar dan zou ik alles weer eens moeten terugkijken in de context, volgens mij is het geen toeval meer.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #232 Gepost op: 13-02-2020, 13:44:35 »
Als Leonie de Mol is, zou ook ik haar een top Mol vinden. Al was het alleen maar om af te rekenen met de molloten die precies weten wat een Mol wel en niet moet doen om een goede Mol te zijn. Het is toch al bijna onmogelijk om de Mol te ontmaskeren via molacties aangezien het voor kandidaten belangrijker lijkt om als Mol gezien te worden dan om geld voor de pot te verdienen. Jammer, maar helaas.

En dan toch meespeuren op een forum? :) Het voelt een beetje als een (misplaatste) sneer, dus bij dezen nogmaals; het is een persoonlijke voorkeur. Voor míj maken bovengenoemde redenen het dat ik haar geen goede mol zou vinden. Een goede mol is (voor mij) slinks en saboteert subtiel. Ik begrijp dat er mensen zijn die daar anders over denken, dat is prima. Laat mensen die haar (om welke reden dan ook) géén goede mol zouden vinden dan ook gewoon in hun waarde...

Ik kom er niet zo toe om de aflevering, laat staan de vorige afleveringen, even snel uit te kijken. Maar ik wil er op wijzen dat de aanwijzingen van Leonie dat ik denk daarvan dat dat mogelijke hints zijn. Maar dan zou ik alles weer eens moeten terugkijken in de context, volgens mij is het geen toeval meer.

Ben hier wel benieuwd naar!
« Laatst bewerkt op: 13-02-2020, 13:46:11 door jehnnnycash »

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #233 Gepost op: 13-02-2020, 14:15:11 »
Het is vast ook een voorkeursdingetje is, hoor. Ik vind meestal de te opzichtig mollende kandidaten/mollen de vervelendste deelnemers (waaronder bijvoorbeeld ook Milouska ;) ).

Dat dus.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #234 Gepost op: 13-02-2020, 17:37:23 »
En dan toch meespeuren op een forum? :) Het voelt een beetje als een (misplaatste) sneer, dus bij dezen nogmaals; het is een persoonlijke voorkeur.
Dat was niet zo bedoeld, want ik reken mezelf ook tot die molloten!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #235 Gepost op: 13-02-2020, 18:21:45 »
Het is vast ook een voorkeursdingetje is, hoor. Ik vind meestal de te opzichtig mollende kandidaten/mollen de vervelendste deelnemers (waaronder bijvoorbeeld ook Milouska ;) ).
Ieder zijn mening natuurlijk  :D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #236 Gepost op: 13-02-2020, 22:34:33 »
Feit is gewoon dat leonie enorm vaak betrokken is bij opdrachten die niet lukken, niks opbrengen etc.

Dat het allemaal in our faces gebeurt , klopt natuurlijk ook. En aangezien het dus zeker niet iedereens moltactiek is, is het natuurlijk wel vaak Mols wat ze doet.

Door de 500 bij de vrijstelling zeg ik dat het nepmollen werk is om zo verdacht te willen worden .

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #237 Gepost op: 13-02-2020, 22:37:41 »
Ik herhaal: Leonie als mol zou het equivalent zijn van een aflevering van Poirot waarin de butler in elke scène met een bebloed mes, een nog nadampend pistool én een fles strychnine in de handen door het beeld loopt, onderwijl uitroepend: 'Ik beken! Ik heb het gedaan!', en dat die op het eind dan inderdaad de moordenaar blijkt te zijn.
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #238 Gepost op: 13-02-2020, 22:50:59 »
 ::rofl::
Ja

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Leonie ter Braak
« Reactie #239 Gepost op: 14-02-2020, 13:30:57 »
En zo'n gaaf 20e seizoen wil RickMcC op z'n geweten hebben ...