Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 113350 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #160 Gepost op: 25-01-2020, 21:45:27 »
Mil was vandaag in de aflevering heel sturend dingen en ook best wel mollerig.

De biecht dat ze wilde sit back en relaxen vond ik mollerig
Haar rol in de discussie over het porselein vond ik sturend
Bij de beelden had ze een sleutelpositie.
In de porseleinwinkel brengt ze ook twijfel over het kannetje.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #161 Gepost op: 25-01-2020, 21:48:16 »
Mil is de slimme kandidaat. Ze speelt een beetje mysterieus mollerig. Nathan verdenkt haar, dus ik denk dat ze finalist wordt. Mol Nathan, finalist Mil.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #162 Gepost op: 25-01-2020, 21:49:46 »
Niet de Mol, ik hoop dat ze gaat winnen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #163 Gepost op: 25-01-2020, 22:03:00 »
Mil is de slimme kandidaat. Ze speelt een beetje mysterieus mollerig. Nathan verdenkt haar, dus ik denk dat ze finalist wordt. Mol Nathan, finalist Mil.
En zij verdenkt hem ook heel duidelijk ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #164 Gepost op: 25-01-2020, 22:38:49 »
 
Wapperend met een geldbriefje waar duidelijk 'mol' op te lezen is.   :-X
Ik weet niet hoe ik een gifje moet maken, maar hier een still van 't moment waar ik op doel. Wel echt een klassiek moment waar een mol de rest van de groep duidelijk probeert te maken waar ze moeten zoeken. Ik zou het niet gek vinden als we dit moment in afl 10 terug gaan zien.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #165 Gepost op: 25-01-2020, 23:06:48 »
"Ik kan het bevestigen noch ontkennen." Hm ....
"Dat kan ik niet bevestigen noch ontkennen"

*0.18.59 u.*

**Edit; "bevestigen en ontkennen" omgedraaid, excuus. Zoals nu vermeld is juist**
« Laatst bewerkt op: 25-01-2020, 23:38:46 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #166 Gepost op: 25-01-2020, 23:10:07 »
Noch kan betekenen: ook niet. In principe zou het grammaticaal kunnen.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #167 Gepost op: 25-01-2020, 23:16:40 »
"Dat kan ik niet ontkennen noch bevestigen"

*0.18.59 u.*

Thanks Sanne, maar dat is natuurlijk een spraakfoutje. Ze stoppen geen hints in een-op-een gesprekken, gezien die negen van de tien keer worden gestaged en die ene keer dat het oprecht is, zal de Mol niet zo spontaan zichzelf prijsgeven.

Ik krijg geen Molvibes van haar. Ze speelt wel lekker tactisch, wat haar ook wel een verdiende winnaar kan maken.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #168 Gepost op: 25-01-2020, 23:24:40 »
Het is ook geen hint, ze zegt feitelijk dat ze het niet niet kan bevestigen of ontkennen (niet noch is dubbele ontkenning), dus ze ontkent čn bevestigt het, dat zegt nog niks.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #169 Gepost op: 25-01-2020, 23:26:54 »
Thanks Sanne, maar dat is natuurlijk een spraakfoutje. Ze stoppen geen hints in een-op-een gesprekken, gezien die negen van de tien keer worden gestaged en die ene keer dat het oprecht is, zal de Mol niet zo spontaan zichzelf prijsgeven.


Normaal gesproken niet, maar men weet uit ervaring ook dat kandidaten elkaar geregeld vragen/confronteren of zij de mol zijn. Als mol kan je dit antwoord voorbereiden en het op de juiste moment gebruiken.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #170 Gepost op: 25-01-2020, 23:37:59 »
Nu ze bijna zeker weet dat ze goed zit op mol Nathan, vermoed ik, -reactie na Nathans ingrijpen bij theepot spreekt boekdelen- denk ik dat ze ver gaat komen. En kan ze wat meer gaan nepmollen ook. Het zou mij niets verbazen als we vanaf nu Miljuschka heel verdachte dingen gaan zien doen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #171 Gepost op: 26-01-2020, 00:41:20 »
Mil die wil relaxen in plaats van de logische puzzel oplossen. Op zich vind ik het vreemd dat een mol een opdracht Langs zich heen laat gaan en de regie uit handen geeft. Maar gezien de opdracht steeds meer mensen Met hetzelfde Bezig zijn, is het me echter duidelijk dat deze opdracht niks doen en niet puzzelen en dan maar het risico lopen dat ze het oplossen, misschien wel  net het enige is wat een mol hier kan doen , Zonder teveel verdenkingen  ( opzichtige denkfout in volgorde, niet in juiste hovercraft instappen etc)


Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #172 Gepost op: 26-01-2020, 02:27:55 »
Wat gebeurt hier....paar seconden later staat er een Kerstman op de theedoos lijkt me?


*niks bijzonders waarschijnlijk, maar toch blijven zoeken :) *

Edit: @44.59u.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2020, 02:30:29 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #173 Gepost op: 26-01-2020, 02:45:32 »
Mil klapt niet als ze geld winnen bij kleurwerk, mil klapt nu weer niet bij beeldig. Ze juicht wel bij de enveloppen openen, maar later niet meer.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #174 Gepost op: 26-01-2020, 09:46:08 »
Noch betekent inderdaad ook niet.

Ze kan het niet bevestigen, maar ze kan het ook niet ontkennen. Wat klopt.

Op het moment van het gesprek is ze de persoon die een slettenbondje aangaat. Ze is op dat moment niet de mol,  want het spel wordt niet actief gespeeld. Er vindt geen opdracht plaats. Ze kan het dus niet bevestigen (maar zou je dat als mol überhaupt doen? Jon van Eerd weigerde destijds antwoord te geven op de vraag van Rick Engelkes "ben jij de mol?" of iets van gelijke strekking).

Als de groep wel een opdracht uitvoert is Mil de Mol. Ze kan dus niet ontkennen de mol te zijn, want in het spel is zij dat wel.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #175 Gepost op: 26-01-2020, 09:48:43 »
Ik had bij Miljuschka echt het idee dat ze Johan aan het testen was bij de servies opdracht (en andersom ook). Ik vond haar daar vrij kandidaats. Ze stond al ergens onderaan mijn verdachtenlijstje en dat blijft ze ook. Ik zie geen mol in haar.

Pak me hier maar op als ik het fout blijk te hebben. ::jaja::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #176 Gepost op: 26-01-2020, 10:39:21 »
"Niet bevestigen noch ontkennen" is spreken met verdraaide woorden. Het is ook een intelligente reactie op een belediging? Zoals zij een grap maakt van het vrijblijvende gescharrel. Ze noemt het zelf "slettenbond".

Ze liet zich aan het einde van opdracht 3 van aflevering 3 overvleugelen door Nathan.

"De discussie beklonken" is een onjuiste samenstelling van "de discussie beéindigd" en "de zaken beklonken" (glazen die tegen elkaar tikken om te proosten).
« Laatst bewerkt op: 26-01-2020, 10:57:51 door molE13 »

Offline Revolution93

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #177 Gepost op: 26-01-2020, 11:00:47 »
Ik vind wel dat ze Mil nadrukkelijk linken met de groen (kleur van de mol?). Ze was onderdeel van team groen bij de dam, heeft afgelopen aflevering een groene jurk aan en haar stukje servies lag bij een zaakje waar 2 tekens groen waren. Op zijn  minst opvallend.

Ik vond haar bij de servies opdracht juist verdacht dat ze twijfel zaaide rond het kannetje wat tot meer discussie leidde waardoor ze bijna over de tijd gingen

Bij de opdracht met de beelden omschreef ze de beelden en had ze een sleutelpositie. Daarvan uit omschreef ze de foto's heel vaag. Vond ik ook opvallend.

Ik zie een potentiële mol in haar waarbij ze het klassieke "we houden de mol even op de achtergrond en laten hem/haar later bovendrijven" toepassen.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2020, 12:04:38 door Revolution93 »

Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #178 Gepost op: 26-01-2020, 12:29:13 »
Mil kan voor mij na de opdracht met de trucks geen mol zijn. Zelf de oplossing bieden. Zit in de truck met het €-teken. Cruciale plek dus.

En wanneer Nathan nog wat moeilijk doet dirigeert zij hem naar de goede plek.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #179 Gepost op: 26-01-2020, 12:49:50 »
Mil kan voor mij na de opdracht met de trucks geen mol zijn.
Opdracht 1.1 van Klaas. Goodwill kweken bij het grote publiek en de kandidaten. Maar of ze dat nog een keer zo zouden doen... ik weet het niet.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)