Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 112013 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #400 Gepost op: 12-02-2020, 15:41:12 »
Als mol is het zeker wel aan te raden om de test te maken. Als iemand later vraagt 'wat had jij op vraag x?' Of 'vond jij die vraag over ... ook zo raar?'  Dan wil wel weten waar het over gaat.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #401 Gepost op: 12-02-2020, 15:49:45 »
maar dit is voor mij het ultieme bewijs dat Mil de Mol is.
Waarom dan? Omdat je denkt dat ze biecht tijdens het maken van de test? Waarom zouden ze dat bij de mol combineren?

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #402 Gepost op: 12-02-2020, 16:12:04 »
In aflevering 1 zitten Nathan en Mil in een vrachtwagen.
Achter op de vrachtwagen staat
M 7 0 3 8 6

M van Mol - Mil
En de getallen opgeteld is 24

24Kitchen is de zender waar Mil voor werkt.


Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #403 Gepost op: 12-02-2020, 19:06:16 »
Dit zou wel een typische widm hint zijn ::vergroot:: ::vergroot::

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #404 Gepost op: 12-02-2020, 19:51:45 »
In aflevering 1 zitten Nathan en Mil in een vrachtwagen.
Achter op de vrachtwagen staat
M 7 0 3 8 6

M van Mol - Mil
En de getallen opgeteld is 24

24Kitchen is de zender waar Mil voor werkt.
Dit zou een goede hint kunnen zijn!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #405 Gepost op: 12-02-2020, 19:58:54 »
Waarom dan? Omdat je denkt dat ze biecht tijdens het maken van de test? Waarom zouden ze dat bij de mol combineren?
Misschien om tijd te sparen, ik weet het ook niet. Als jij een betere verklaring voor de muis klikken kan vinden dan houd ik me aanbevolen.

Online Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #406 Gepost op: 12-02-2020, 20:58:59 »
Miljuschka zou een prima mol kunnen zijn maar zij heeft teveel onmolse acties achter haar naam met als hoogtepunt de groep aanzetten om te kiezen voor de waarde van het theeservies (afl. 3). Ik zie haar wel als potentiële winnaar.

Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #407 Gepost op: 12-02-2020, 22:16:10 »
Miljuschka zou een prima mol kunnen zijn maar zij heeft teveel onmolse acties achter haar naam met als hoogtepunt de groep aanzetten om te kiezen voor de waarde van het theeservies (afl. 3). Ik zie haar wel als potentiële winnaar.

Dit zit mij ook nog in de weg. Net als de eerste opdracht met de trucks.

Totaal op jaar conto te schrijven, Nathan zou de truck zo op 1 hebben geparkeerd als ze niet tot 3x toe ingegrepen had. En het € lijkt ook vrij cruciaal qua positie...

Online Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #408 Gepost op: 12-02-2020, 22:25:49 »
Dat klopt, het was Miljuschka die uit de truck wist te geraken en Nathan op het juiste vak liet parkeren.
De opdracht met de vazen voerde ze ook feilloos uit voor €450.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #409 Gepost op: 12-02-2020, 22:43:16 »
Dit zit mij ook nog in de weg. Net als de eerste opdracht met de trucks.

Totaal op jaar conto te schrijven, Nathan zou de truck zo op 1 hebben geparkeerd als ze niet tot 3x toe ingegrepen had. En het € lijkt ook vrij cruciaal qua positie...

Je zegt het zelf al... Het € teken op hun truck is in deze eerste opdracht, van cruciaal belang.
Als zij niet uit de truck waren ontsnapt dan was de opdracht, de eerste van seizoen 20, geheel in het water gevallen.
Zonder het € teken en ook nog op de juiste plek, had deze opdracht totaal geen nut en kans van slagen gehad voor de rest van de kandidaten.

Dit voelt voor mij een vooraf afgesproken werk tussen de productie en Mil, om de kansen om iets te kunnen winnen in deze opdracht, wel een kans te geven.
Dat de rest het heeft verkloot, is pech voor hen.
Maar de Mol, heeft uitstekend werk verricht, even good will kweken in de groep en een moeilijke opdracht, snel op te lossen en zodoende de truck te kunnen verlaten en op de juiste plek neer te zetten.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #410 Gepost op: 12-02-2020, 22:49:37 »
Juist het zo vroeg weggaan met het euroteken vond ik verdacht. Als je kijkt naar de reacties van alle kandidaten wisten ze wel dat er een getal voorop stond, maar wat dit precies betekende was voor hen niet duidelijk. Als het euroteken ontbreekt is de kans best aanwezig dat de vrachtwagen met de 2 ging parkeren op plek 2.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #411 Gepost op: 12-02-2020, 22:53:10 »
Je zegt het zelf al... Het € teken op hun truck is in deze eerste opdracht, van cruciaal belang.
Als zij niet uit de truck waren ontsnapt dan was de opdracht, de eerste van seizoen 20, geheel in het water gevallen.
Zonder het € teken en ook nog op de juiste plek, had deze opdracht totaal geen nut en kans van slagen gehad voor de rest van de kandidaten.

Dit voelt voor mij een vooraf afgesproken werk tussen de productie en Mil, om de kansen om iets te kunnen winnen in deze opdracht, wel een kans te geven.
Dat de rest het heeft verkloot, is pech voor hen.
Maar de Mol, heeft uitstekend werk verricht, even good will kweken in de groep en een moeilijke opdracht, snel op te lossen en zodoende de truck te kunnen verlaten en op de juiste plek neer te zetten.

Dit geloof ik echt niet. Menig aflevering 1 is afgesloten met 0 euro op de teller. Dit was ook de perfecte aflevering vor een mooie actie.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #412 Gepost op: 12-02-2020, 22:57:04 »
Dit geloof ik echt niet. Menig aflevering 1 is afgesloten met 0 euro op de teller. Dit was ook de perfecte aflevering vor een mooie actie.

Het gaat niet over hoeveel euro op de teller... het gaat over dat de productie veel tijd steekt om zo’n opdracht op te zetten en uit meerdere delen bestaat dus ik geloof zeker dat de mol de opdracht had eruit te komen op den duur ...
Jan moest ook na zoveel tijd zeggen “waar in Kiev” anders gaat de opdracht niet lopen.

Zelf denk ik niet dat Mil degene is die eruit moest komen maar dat terzijde

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #413 Gepost op: 12-02-2020, 22:59:20 »
Dit geloof ik echt niet. Menig aflevering 1 is afgesloten met 0 euro op de teller. Dit was ook de perfecte aflevering vor een mooie actie.

Kijk de eerste aflevering eens terug van het seizoen waarin Thomas de Mol was.
Hij registreerde de 1e opdracht om deze te laten slagen. Hij overroelde de anderen en wist wel de juiste aanwijzing te vinden.
Productie en de Mol werken vaak nauw samen en bepalen regelmatig de strategie.
It's TV!!

Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #414 Gepost op: 12-02-2020, 23:17:45 »
Het gaat niet over hoeveel euro op de teller... het gaat over dat de productie veel tijd steekt om zo’n opdracht op te zetten en uit meerdere delen bestaat dus ik geloof zeker dat de mol de opdracht had eruit te komen op den duur ...
Jan moest ook na zoveel tijd zeggen “waar in Kiev” anders gaat de opdracht niet lopen.

Zelf denk ik niet dat Mil degene is die eruit moest komen maar dat terzijde

Tot zover eens. Maar niet in hoeverre er gecorrigeerd wordt hier. Nathan moet plots stoppen om te kijken wat er voorpp staat. Vervolgens het parkeren totaal gestuurd door Mil. Terwijl je hier juist kan mollen. Of beter gezegd, laat Nathan zn ding doen en de opdracht was mislukt.

Dat geloof ik niet.

Allemaal dingen

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #415 Gepost op: 12-02-2020, 23:24:46 »
Tot zover eens. Maar niet in hoeverre er gecorrigeerd wordt hier. Nathan moet plots stoppen om te kijken wat er voorpp staat. Vervolgens het parkeren totaal gestuurd door Mil. Terwijl je hier juist kan mollen. Of beter gezegd, laat Nathan zn ding doen en de opdracht was mislukt.

Dat geloof ik niet.

Allemaal dingen

Oh volledig eens maar Mil is de mol ook niet ... mil werd wel gestuurd door Nathan in de escaperoom dat het mollengrijpen te voor de hand liggend was alleen dat is eruit geknipt
(I wonder why  ::))
We horen Mil namelijk zeggen: “dit is IDD te voor de hand liggend he”

Het woord inderdaad spreekt boekdelen.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #416 Gepost op: 12-02-2020, 23:41:39 »
Wat er ook uit geknipt kan zijn is dat Miljuschka de voorzet geeft waarop Nathan met het idee komt om de molletjes te tellen. We weten gewoon niet of Nathan dit idee puur uit zichzelf bedenkt. Het blijft speculeren volgens mij. Maar hoe dan ook, vanaf dag één was het voor mij duidelijk dat de Mol uit deze vrachtwagen komt.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #417 Gepost op: 12-02-2020, 23:47:44 »
Maar hoe dan ook, vanaf dag één was het voor mij duidelijk dat de Mol uit deze vrachtwagen komt.

Yep en ik doe er een schepje bovenop. Denk ook dat de mol de groene vrijstelling pakt. De zwarte maakt t alleen maar ingewikkelder. Niet veel ingewikkelder maar als de keuze er toch is.. dan beter de groene

En zo konden we al vrij goed trechteren in afl 1

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #418 Gepost op: 13-02-2020, 09:36:42 »
Juist het zo vroeg weggaan met het euroteken vond ik verdacht. Als je kijkt naar de reacties van alle kandidaten wisten ze wel dat er een getal voorop stond, maar wat dit precies betekende was voor hen niet duidelijk.

Volgens mij wisten ze dat ze een bedrag zouden vormen en hadden ze door dat dat dan op de vrachtauto zou staan. Sommige kandidaten probeerden dat te ontdekken. Mil is niet de Mol als zij de cijfers op de achterkant van de vrachtwagen probeert te onthouden. Pas later, als ze net wegrijden en zij in de spiegel kijkt, heeft ze door dat er cijfers staan boven op de cabine van de vrachtwagens. Vervolgens stapt zij uit en kijkt ze op hun eigen vrachtauto wat erop staat.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #419 Gepost op: 13-02-2020, 09:53:16 »
Volgens mij wisten ze dat ze een bedrag zouden vormen en hadden ze door dat dat dan op de vrachtauto zou staan. Sommige kandidaten probeerden dat te ontdekken. Mil is niet de Mol als zij de cijfers op de achterkant van de vrachtwagen probeert te onthouden. Pas later, als ze net wegrijden en zij in de spiegel kijkt, heeft ze door dat er cijfers staan boven op de cabine van de vrachtwagens. Vervolgens stapt zij uit en kijkt ze op hun eigen vrachtauto wat erop staat.

Klopt dat doet ze ook. En dan vertelt ze Nathan stellig dat ze niet op vak 5 maar vak 1 moeten staan.
Dat lijkt kandidaten gedrag.
Maar dat deed Thomas eerder als Mol ook.
In zijn 1e aflevering werd er ook een verkeerde hint gegeven en stuurde hij naar de juiste code.

Mil kan dit door haar persoonlijkheid en charisma prima sturen en zo spelen dat ze Nathan uiteindelijk de truck in het juiste vak laten parkeren.

De overige kandidaten krijgen nu een kans van de productie om een eventueel bedrag te winnen.
Zonder het Euro teken en niet op de juiste plaats de truck neer te zetten, was de
opdracht echt kansloos en een flater van een eerste opdracht geweest.

Nu kon de opdracht nog enigzins slagen, leverde een leuke en spannende eerste opdracht op.
En Mil kwam in de 1e opdracht direct kandidaats over op de rest van de groep en tv kijkend Nederland.

En het leverde toch nog 20 euro op  ::tandpastasmiley::