Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 111759 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #500 Gepost op: 16-02-2020, 00:10:28 »
Niet veel goed? Ze pakte 5 zandkokers, onnodig voor een mol.
Wat ze ook nog goed deed was Rob, die nog 13 seconden had, rustig terug loodsen naar de uitgang. Had ze gebruik van kunnen maken op zich.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #501 Gepost op: 16-02-2020, 00:11:57 »
Wel lekker als iemand thuis luistert, zou ik ook wel eens willen. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #502 Gepost op: 16-02-2020, 00:14:52 »
Het gaat volgens mij om de naam van de envelop. Een verwisseling heeft dus geen effect als na jou nog 4 kandidaten komen die jouw verwisseling doorgeven als naam + locatie. Dat is dan gewoon de nieuwe juiste oplossing. De truc zit hem erin om te verwisselen nadat de rest is geweest. Dus als voorlaatste of als laatste.

Zoals ik al zei, dan kan je als kandidaat gewoon alle enveloppen van hun plek halen en naast elkaar neerleggen op alfabetische volgorde. Dus mij lijkt het meest logisch dat de plek het geld opleverde en niet de naam. Maar zeker is dit inderdaad niet. De uitleg van de opdracht biedt geen uitsluitsel hier over.

Doet niks af aan het feit dat als je enveloppen verwisselt en er komt nog iemand na je dat je betrapt kan worden. En juist bij een envelop die zeer in het zicht hangt op een goed te herkennen plek (Heinz of Rat bijv) is dit zeer risicovol.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #503 Gepost op: 16-02-2020, 01:10:34 »
De laatste afleveringen witte katten in beeld.
Mil heeft toevallig een column hierover geschreven.
Haar eigen kat, genaamd Witje


Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #504 Gepost op: 16-02-2020, 12:20:48 »
De laatste afleveringen witte katten in beeld.
Mil heeft toevallig een column hierover geschreven.
Haar eigen kat, genaamd Witje
Vertaling van het woord kat/poes is mao? (Uitspraak klinkt als "mij".)

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #505 Gepost op: 16-02-2020, 12:38:01 »
Niet veel goed? Ze pakte 5 zandkokers, onnodig voor een mol.

Natuurlijk wel. Lekker 'kandidaats' maar ook is er zo meer tijd om min-geld te gaan ophalen. Ze heeft natuurlijk of 1) de kaartjes verplaatst of 2) het plus-geld uit de enveloppe gehaald en het min-geld van andere enveloppe daarvoor in de plaats gedaan.
Dus er was tijd nodig om de juiste enveloppen op te halen. Waar Mil het geld dus al uitgehaald had of gewisseld met min-geld
« Laatst bewerkt op: 16-02-2020, 12:41:31 door wwg »

Offline Jones

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #506 Gepost op: 16-02-2020, 14:26:21 »
Ben ik de enige die Rik op 54:30 "toch Milouska?" hoort zeggen i.p.v. Miljuschka? Ik denk niet dat Mil de mol is, maar een 'j' hoor ik hier toch duidelijk niet..


misschien heeft rik gewoon een spraakgebrek en kan hij miljuschka niet uitspreken.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #507 Gepost op: 16-02-2020, 15:07:33 »
Hoezo wist Miljuschka de eerste 3 cijfers van het telefoonnummer bij de opdracht voice mol.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chŕo! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #508 Gepost op: 16-02-2020, 15:28:51 »
Landcode?

Elk mobiel nummer in NL is ook te lezen als +316

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #509 Gepost op: 16-02-2020, 16:45:13 »
Hoezo wist Miljuschka de eerste 3 cijfers van het telefoonnummer bij de opdracht voice mol.
Beetje opgelet?

Landcode?

Elk mobiel nummer in NL is ook te lezen als +316
Landcode van China is 86.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2020, 18:23:52 door molE13 »

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #510 Gepost op: 16-02-2020, 17:25:03 »
Hoezo wist Miljuschka de eerste 3 cijfers van het telefoonnummer bij de opdracht voice mol.
Ze zei iets over mobiele nummer die met 170 beginnen. Er zijn inderdaad mobiele nummers die met 170 beginnen (en geen nummers die met 169 beginnen). Waarschijnlijk alle mobieltjes die daar lagen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Telephone_numbers_in_China#Mobile_phones
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #511 Gepost op: 16-02-2020, 18:50:52 »
Mil kunnen we nu helemaal afstrepen. Ze verbeterde het telefoonnummer door te zeggen dat chinese nummers met 170 beginnen, terwijl er 169 gemeten was. Ze stond in een vak van 500 euro en wilde niet zelf cashen.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #512 Gepost op: 16-02-2020, 19:20:22 »
Dit wordt lastig volhouden in deze tunnel inderdaad. Dat beperkt de mogelijkheden aardig, omdat Rob wčl als eerste aanbood te gaan cashen... Dan zullen we massaal naar Nathan moeten. Of Leonie.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #513 Gepost op: 16-02-2020, 20:11:23 »
Beetje opgelet?
 Landcode van China is 86.
Ja ik heb opgelet maar ik bedoel waarom weet zij de eerste cijfers van een telefoonnummer uit China? Heeft iemand daar een verklaring voor?
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chŕo! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #514 Gepost op: 16-02-2020, 20:15:59 »
Ja ik heb opgelet maar ik bedoel waarom weet zij de eerste cijfers van een telefoonnummer uit China? Heeft iemand daar een verklaring voor?

Als ik hier door de stad loop, zie ik regelmatig reclames, billboards, etc. vaak met telefoonnummer. Ze beginnen vaak met "06". Ik denk als je al twee weken door China loopt, de "170" wel al regelmatig langs is gekomen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #515 Gepost op: 16-02-2020, 20:30:12 »
Als ik hier door de stad loop, zie ik regelmatig reclames, billboards, etc. vaak met telefoonnummer. Ze beginnen vaak met "06". Ik denk als je al twee weken door China loopt, de "170" wel al regelmatig langs is gekomen.
Oké zou kunnen inderdaad! ::oink::
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chŕo! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #516 Gepost op: 16-02-2020, 20:35:18 »
Mil komt inderdaad met VEEL zand naar buiten .... net als de mol die uit de gang komt met een HOOP  ::tandpastasmiley::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #517 Gepost op: 16-02-2020, 20:48:38 »
Mil kunnen we nu helemaal afstrepen. Ze verbeterde het telefoonnummer door te zeggen dat chinese nummers met 170 beginnen, terwijl er 169 gemeten was. Ze stond in een vak van 500 euro en wilde niet zelf cashen.

Het is nathan die het meetresultaat van 69 naar 70 verbetert, waarna we mil horen zeggen ik zou 69 ook wel vreemd vinden het is hier allemaal 170...........
Voor het niet willen cashen , ja dat is een ander verhaal .  Als mol en goed staan en niet zelf cashen is niet echt goed molgedrag. Zware min molpunten voor mil.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #518 Gepost op: 16-02-2020, 20:49:37 »
Ja ik heb opgelet maar ik bedoel waarom weet zij de eerste cijfers van een telefoonnummer uit China? Heeft iemand daar een verklaring voor?
Dat is wat ik bedoel met "beetje opgelet". Zij heeft goed om zich heen gekeken en zo gezien dat alle mobiele nummers met 170 beginnen.
Als ik hier door de stad loop, zie ik regelmatig reclames, billboards, etc. vaak met telefoonnummer. Ze beginnen vaak met "06". Ik denk als je al twee weken door China loopt, de "170" wel al regelmatig langs is gekomen.
Inderdaad.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2020, 20:51:08 door molE13 »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #519 Gepost op: 16-02-2020, 21:04:13 »
Citaat
Voor het niet willen cashen , ja dat is een ander verhaal .  Als mol en goed staan en niet zelf cashen is niet echt goed molgedrag. Zware min molpunten voor mil.

Hoe interpreteer je dan Rob, die eerst zelf wil cashen? Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Ik kan het niet goed plaatsen. Mil kreeg uiteindelijk de gelegenheid van Rob, maar niet voordat die zelf een aanbod deed. Mil hier erg passief. Ik heb het idee, dat we hier een stuk missen waardoor ze niet kon, mocht of durfde. Dat leidt niet noodzakelijkerwijs tot de conclusie dat ze de mol is. Daarvoor is dit te onhandig.

Aan de andere kant ontbreekt er ook informatie. Er was nog tijd voor een wissel, maar niet iedereen wilde daar in mee. Gokte ze daarop? Is dat niet relevant? Ik heb even geen idee meer.