Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 111799 keer)

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #560 Gepost op: 22-02-2020, 16:34:00 »
Het aluhoedje-gehalte hier is wel erg hoog ja, haha. Ik zie zelf Mol totaal niet als Mol. Als ik daarin gelijk heb gaan er hier heel at mensen enorm verward achterblijven ben ik bang :-D

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #561 Gepost op: 22-02-2020, 16:37:54 »
In elke tunnel schiet wel iemand door met het zoeken naar hints of verborgen aanwijzingen. Ik ga af op het spel en zie nog steeds een Mol in Mil. Echter, er zijn ook dingen die lastig te verklaren zijn. Zoals bij iedereen wel...

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #562 Gepost op: 22-02-2020, 17:59:34 »
Maar toch blijft het gek dat, ondanks dat zij zo haar best doet (of lijkt te doen?), opdrachten niet lukken.
Dat komt denk ik omdat er iemand anders is die de opdrachten laat mislukken, zoals, ik noem maar wat, een mol ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #563 Gepost op: 22-02-2020, 19:08:19 »
Dat komt denk ik omdat er iemand anders is die de opdrachten laat mislukken, zoals, ik noem maar wat, een mol ;D

Een mol in het spel?  ;)

Nou ja, ik krijg vooral de indruk dat het vooral lijkt dat Mil haar best staat te doen, maar dat het niet helemaal zo is.
Maar als ik eerlijk ben, krijg ik dat gevoel bij Nathan en Rob.  ::rofl:: Vooral Rob vind ik mega-verdach.

Drie mollen gaan wat ver he?  ;)

Wat voor mij de doorslag geeft, is haar bondje met Buddy. Ze zei tegen Buddy dat ze Nathan in de gaten moesten houden (hij was toen haar hoofdverdachte).
Dat begrijp ik niet, dat je dat bedenkt als kandidaat; als Nathan de mol zou zijn en je zorgt ervoor dat Buddy hem ook verdenkt, verklein je je kans om te winnen.

Verder is er misschien ook een waaier-hint naar Mil (zie de opmerkingen bij opdracht 5). Dat zorgt ervoor dat ik toch in deze tunnel blijf. Totdat deze instort.   :D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #564 Gepost op: 22-02-2020, 20:18:49 »
Ff voor de duidelijkheid... ik heb gezegd dat ik op Mil zit... NIET dat zij door deze hints de mol MOET zijn...

Tuurlijk is de link via felina, breaking bad en bloed zweet en tranen heel ver gezocht ... maar vond t vooral grappig dat er iets te vinden was.
(Je moet toch wat op een regenachtige middag ;) )

Wat ik serieuzer bekijk is een eventuele verwijzing naar sleutel 2012 en daarmee Ijsland en Spanje.
Dat vind ik minder vergezocht in een jubileum editie. En zelfs als die link er zou zijn, realiseer ik me terdege dat dat nog steeds niet betekend dat ze t moet zijn.....ik ben sarah niet vergeten.
Veel plezier straks bij nieuwe aflevering!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #565 Gepost op: 22-02-2020, 20:31:47 »
Veel plezier straks bij nieuwe aflevering!

Veel plezier!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #566 Gepost op: 22-02-2020, 20:41:53 »
Die jurk, heftig...maar wel mooi :)

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #567 Gepost op: 22-02-2020, 20:44:31 »
Rood, rood, rood... Ik zou haast Miljuschka gaan verdenken :)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #568 Gepost op: 22-02-2020, 21:25:35 »
Ijskoud die Miljuschka... je bondje gewoon laten vallen   ::ohno:: wel begrijpelijk maar toch ook weer niet.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #569 Gepost op: 22-02-2020, 21:32:16 »
Benieuwd of Buddy het bondje met haar nu ziet als naaibondje

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #570 Gepost op: 22-02-2020, 21:32:58 »
Ijskoud die Miljuschka... je bondje gewoon laten vallen   ::ohno:: wel begrijpelijk maar toch ook weer niet.

Prima tactiek, Buddy gaat dit wel snappen. 2x geen scherm = geen info. 1x groen is info. 1x rood is info. Ja, ze had hem willen slachtofferen, maar speltechnisch is het de meest slimme keuze. Ook erg kandidaats wat mij betreft

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #571 Gepost op: 22-02-2020, 21:35:21 »
Ijskoud die Miljuschka... je bondje gewoon laten vallen   ::ohno:: wel begrijpelijk maar toch ook weer niet.

Het zou me niets verbazen als Mil en Buddy dit besproken hebben van tevoren, omdat er geen biecht van Buddy was over 't onderwerp.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #572 Gepost op: 22-02-2020, 21:38:12 »
Prima tactiek, Buddy gaat dit wel snappen. 2x geen scherm = geen info. 1x groen is info. 1x rood is info. Ja, ze had hem willen slachtofferen, maar speltechnisch is het de meest slimme keuze. Ook erg kandidaats wat mij betreft
Groen is in mijn ogen geen info. Je kunt immers nog steeds totaal fout zitten, maar iemand anders zit net iets fouter. Groen is dus geen indicatie dat je op de juiste Mol zit. Enkel dat je niet het meest fout zit. Alleen heb je helemaal niks aan die informatie, want je weet niet hoe goed of fout je zit. Rood is natuurlijk wel een goede indicatie dat je fout zit, maar dan is het normaal gesproken natuurlijk al te laat :) in dit specifieke geval was het voor Miljuschka wel heel gunstig geweest als Buddy rood had gekregen uiteraard.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2020, 21:46:24 door vickypollard »

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #573 Gepost op: 22-02-2020, 21:39:42 »
Ik denk niet dat ze dit wisten van tevoren.

Ik zou het persoonlijk niet vergeven. Ja, nu is het waardevolle info, maar hij had er net zo goed uit kunnen liggen en dan had alleen zij er iets aan. Bovendien, op papier zit je zogenaamd op dezelfde mol, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo zijn.  En dan kun je net zo goed iemand anders aanwijzen.

Enige wat ik me nu bedenk is dat de groep denkt dat ze helemaal geen bondje hebben. Het kan natuurlijk ook dat ze dat beeld in stand wil houden.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #574 Gepost op: 22-02-2020, 21:40:42 »
1x groen is in mijn ogen geen info. Je kunt immers nog steeds totaal fout zitten, maar iemand ouders zit net iets fouter. Groen is dus geen indicatie dat je op de juiste Mol zit. Enkel dat je niet het meest fout zit. Alleen heb je helemaal niks aan die informatie, want je weet niet hoe goed of fout je zit. Rood is natuurlijk wel een goede indicatie dat je fout zit, maar dan is het natuurlijk al te laat :)

Rood is inderdaad betere info, maar die kreeg ze niet. Met beide “vrijstelling” heb je hoe dan ook het minst. Nu heb je dan weer de kans dat je onterecht denkt dat je goed zit (en eigenlijk rood had). Maar als kandidaat had ik er altijd voor gekozen Buddy’s scherm te zien, als Mol had ik m’n bondje wellicht willen beschermen ...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #575 Gepost op: 22-02-2020, 21:48:34 »
Sowieso zou ik dit als kandidaat wel een goed moment vinden om je bondje te verbreken en ieder voor zich te gaan spelen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #576 Gepost op: 22-02-2020, 21:51:42 »
Sowieso zou ik dit als kandidaat wel een goed moment vinden om je bondje te verbreken en ieder voor zich te gaan spelen.

Dat is ook wel weer waar

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #577 Gepost op: 22-02-2020, 22:38:11 »
@49.30-u. :
"
Mijn
Mol
Is (met stip op 1)
Leonie


M Mil --> Mol Mil?
Omnia vincit amor

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #578 Gepost op: 22-02-2020, 23:18:27 »
Ze had het volgens mij oprecht moeilijk tijdens de executie met die tranen in haar ogen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #579 Gepost op: 22-02-2020, 23:53:59 »
Wat mij opviel, tijdens en na de laser-opdracht, is dat ze maar gewoon bleef staan. Ze zei volgens mij daarna tegen de anderen: ‘Toen ging ik maar staan, hier ben ik...’ (ik heb het niet meer terug gezien)

Best opmerkelijk. Geeft ze hier als mol een hint: ‘Hier ben ik?’  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)