Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 111925 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #520 Gepost op: 16-02-2020, 22:24:13 »
Rob die zelf zou cashen terwijl hij fout staat, levert minpunt op, evenals leonie die casht.

In een ander topic heb ik al gezegd dat ik verwacht dat de deelnemers het spel niet snappen en dus niet kunnen zien wie er goed staat.

Mee eens dat mil bij de beslissing passief oogt , maar tevens mee eens dat we waarschijnlijk niet de hele discussie te zien krijgen.

Het kan zijn dat de mol denkt 1030 euro verdient, nee dat is 1470 euro weggespeeld

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #521 Gepost op: 16-02-2020, 22:28:36 »
Mil zou moeten cashen of wisselen. In geen van beide gaat ze mee of laat enige activiteit zien. Wisselen zou niet meteen meer geld opleveren, want ze snappen er zo te zien weinig van. Ze had Claes kunnen laten cashen. Ze had kunnen cashen toen Rob het voorstelde. Ze had alles kunnen doen behalve dit.

Mil als mol weet, dat ze goed staat en dat de kans dat er opeens een veel hoger bedrag staat niet zo groot is. Ze wisselt immers zelf van een goede naar een verkeerde plek en dat veroorzaakt meteen twee fouten. Rob als mol zou ook weten wie er goed staan en zou nooit moeten voorstellen om zelf te cashen. Niemand gaat ook mee in het idee om Mil te laten cashen terwijl de Mol, wie dan ook, zou weten dat ze goed staat.

Tunnelen hier kan nog onder de aanname dat ze het niet aandurfde, omdat het meteen in de gaten zou lopen of omdat ze nog een wissel verwachtte.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #522 Gepost op: 17-02-2020, 02:44:41 »
Mil kunnen we nu helemaal afstrepen. Ze verbeterde het telefoonnummer door te zeggen dat chinese nummers met 170 beginnen, terwijl er 169 gemeten was. Ze stond in een vak van 500 euro en wilde niet zelf cashen.
En dus ook niet gemold in de 3e opdracht omdat alles tussen Buddy en Nathan hetzelfde is gebleven rondom de envelop van Rat. (zie youtube video van Wouter).

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #523 Gepost op: 17-02-2020, 06:22:34 »
En dus ook niet gemold in de 3e opdracht omdat alles tussen Buddy en Nathan hetzelfde is gebleven rondom de envelop van Rat. (zie youtube video van Wouter).
Dat Mil de 169 naar 170 verbeterde is onderdeel van haar bondje met Buddy. Buddy geeft de foute voorzet om Nathan te testen, Nathan hapt en verbeterd, Mil bevestigd 170. Als Mil niet zou verbeteren, dan zou dat tot grote vraagtekens leiden bij Buddy.
En die video van Wouter, das geen bewijs, slechts een aanname. Rob is lekker verdacht gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2020, 10:09:42 door foxhunter »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #524 Gepost op: 17-02-2020, 14:01:48 »
Die 70 verbeteren was er al te veel aan. Dan nog eens al dat zand binnenbrengen. Pennenstreep door Mil.

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #525 Gepost op: 17-02-2020, 14:07:06 »
Ik ben het met je eens over die 70, Belgian Mol. Maar meer zand binnenbrengen kan ook betekenen dat er meer (foute) enveloppen worden binnengehaald, omdat er meer tijd is.

Je ziet ook dat Nathan al bijna naar binnen rent als geopperd wordt om een derde envelop te gaan halen. Dus meer tijd kan zeker iets opleveren. Al verdenk ik Mil ook bijna niet meer, hoor.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #526 Gepost op: 17-02-2020, 14:28:22 »
Dat Mil de 169 naar 170 verbeterde is onderdeel van haar bondje met Buddy. Buddy geeft de foute voorzet om Nathan te testen, Nathan hapt en verbeterd, Mil bevestigd 170. Als Mil niet zou verbeteren, dan zou dat tot grote vraagtekens leiden bij Buddy.
En die video van Wouter, das geen bewijs, slechts een aanname. Rob is lekker verdacht gemaakt.
Als mol ga je echt niet met die kennis over het telefoonnummer op de proppen komen. Als de 169 een test van Bud/Mil was, dan was die al klaar op het moment dat Nathan corrigeerde. Mil roept dan of het niet 170 kan zijn.

De video van Wouter toont aan dat alleen Rob of Nathan (en ook Buddy nog) gemold kan hebben en Leonie en Mil niet.

Ze staat ook nog in een vak dat 500 euro waard is en wil niet cashen als iemand anders daar een voorzetje voor doet. En dat is allemaal alleen nog maar deze aflevering. Er is teveel bewijs opgestapeld die haar zwaar onmols maken.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #527 Gepost op: 17-02-2020, 20:17:56 »
Zozo, Mil had bedacht dat ze er dit keer wel een vervroegde kledingverwijzing in kon stoppen? Onze mom, de moedermol.  :P

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #528 Gepost op: 17-02-2020, 21:29:13 »
Moedermol  ::oink::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #529 Gepost op: 17-02-2020, 22:26:49 »
Moedermol  ::oink::
Ja, wat is er?  ::rofl::

Offline Mika P.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #530 Gepost op: 18-02-2020, 15:17:44 »
Ik denk dat Miljushka's molstrategie geïnspireerd is door de filosofie van Lao Tzu. Ze doet eigenlijk niks. Ze doet haar eigen werk goed, maar laat de anderen het verpesten.
Als de anderen zouden opletten, had de pot volledig gevuld kunnen zijn.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #531 Gepost op: 18-02-2020, 18:38:11 »
Tja, op die manier kan iedereen de mol spelen en Buddy voor haar karretje spannen zou erg flauw zijn als mol.
Miljuschka houdt zich weinig bezig met de opdrachten (bv. voicemol) maar is vooral bezig met de kandidaten in het oog te houden. Ik zie haar ook als winnares.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #532 Gepost op: 18-02-2020, 19:00:24 »
Tja, op die manier kan iedereen de mol spelen en Buddy voor haar karretje spannen zou erg flauw zijn als mol.
Ik zou het een briljante tactiek vinden.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #533 Gepost op: 18-02-2020, 19:25:31 »
Ze stuurt en manipuleert, zonder zelf opzichtig fouten te maken. Ik zou het goed vinden, maar neig toch steeds meer naar Nathan.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #534 Gepost op: 18-02-2020, 19:48:18 »
Ik zou het een briljante tactiek vinden.

Ik ook.  ;D En eigenlijk geloof ik daar ook nog wel in.

Dus ik graaf mezelf een beetje in deze tunnel... Wel met uitzicht op Rob en Nathan, dat dan weer wel.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #535 Gepost op: 19-02-2020, 09:32:28 »
Ik ook.  ;D En eigenlijk geloof ik daar ook nog wel in.
Briljant? Weet ik niet... Wat ik me dan afvraag: wat gaan ze dan van haar laten zien in de laatste aflevering. Als ze Buddy alle molacties laat doen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #536 Gepost op: 19-02-2020, 10:28:26 »
Briljant? Weet ik niet... Wat ik me dan afvraag: wat gaan ze dan van haar laten zien in de laatste aflevering. Als ze Buddy alle molacties laat doen?

Dat zou ook niet voldoende zijn, denk ik. Buddy zou dan vooral een soort bliksem-afleider zijn. Van haar kant moeten er daarnaast ook zeker mol-acties zijn.

Maar ik twijfel enorm hoor. Aan de ene kant denk ik Nathan of Rob. Maar ik vrees dat we het in een andere hoek moeten zoeken en dan kom ik toch weer hier uit.  ???
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #537 Gepost op: 19-02-2020, 13:38:50 »
Briljant? Weet ik niet... Wat ik me dan afvraag: wat gaan ze dan van haar laten zien in de laatste aflevering. Als ze Buddy alle molacties laat doen?
Die molacties zijn er wel hoor. Kijk maar even hoe manipulatief ze bezig is. Hoe subtiel ze stuurt naar het geld bij de theepot opdracht. Hoe ze zit te storen bij de Wereldbeeld opdracht door een werelddeel weg te kapen waardoor de opdracht 2x zo lang gaat duren. Om maar even wat te noemen.
En je ziet in de laatste aflevering sowieso molacties die niet in beeld zijn geweest. Zo heb ik vorig jaar bij Merel ook nauwelijks molacties gezien in de eerste 9 afleveringen (kan zijn dat ik Oost-Indisch blind ben geweest...).

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #538 Gepost op: 20-02-2020, 23:24:56 »
Mil stond op pagina 2. Foei.
Ik ga hier weer koffie zetten, wie wil een bakkie troost? Schenk anders jezelf wat in, als je dat liever hebt.

Ben echt benieuwd naar de Mollandsche keuken. Dat wordt het topstuk.

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #539 Gepost op: 21-02-2020, 01:12:01 »
Tijdens de laatste executie zegt Rik tegen Mil: "Met nog zes kandidaten in het spel is het tijd om vandaag weer van iemand afscheid te nemen.  Toch Miljuschka..?"

Ja, stuur ze maar naar huis Mollie!
« Laatst bewerkt op: 21-02-2020, 01:14:35 door joost2014 »
Ben jij de mol?