Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 111222 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #580 Gepost op: 23-02-2020, 00:07:12 »
De koffie van vijf weken geleden staat er nog. Bedien jezelf maar.  ::rofl:: ::tandpastasmiley::

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #581 Gepost op: 23-02-2020, 01:16:56 »
Mil geeft aan dat ze Rob meeneemt als mol,

bij de keuze na haar rode kaart zegt ze: Als ik Rob kies en hij krijgt rood moet die weg,...

Die logica snap ik niet, je verdenkt hem toch: dan kan die geen rood krijgen?
Daarbij, het is toch altijd een goed idee om je mol een scherm te geven:
krijg die rood, dan zit die fout en is het groen, geen ramp...

Daarbij lijkt ze Nathans keuze niet te snappen, dus mogelijk stapt ze terug over naar hem
klaar voor de strijd

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #582 Gepost op: 23-02-2020, 01:23:53 »
Mil geeft aan dat ze Rob meeneemt als mol,

bij de keuze na haar rode kaart zegt ze: Als ik Rob kies en hij krijgt rood moet die weg,...

Die logica snap ik niet, je verdenkt hem toch: dan kan die geen rood krijgen?
Daarbij, het is toch altijd een goed idee om je mol een scherm te geven:
krijg die rood, dan zit die fout en is het groen, geen ramp...

Daarbij lijkt ze Nathans keuze niet te snappen, dus mogelijk stapt ze terug over naar hem

Leonie staat bovenaan bij haar.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #583 Gepost op: 23-02-2020, 01:27:56 »
Mil is de mol, bij haar staat alleen een spiegelbeeld bovenaan de mol verdenkingen.

Rob zou zonder groene kaart exit zijn gegaan. Maar omdat Rick Buddy nodig heeft voor de verdenkingen gaat er deze week niemand uit.
De verdenkingen richting Rob, Nathan en Leonie waren opgebruikt. Maar dat wil 90% van dit forum niet zien. Step Up Your Game.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 01:32:41 door foxhunter »

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #584 Gepost op: 23-02-2020, 01:56:09 »
Na opdracht 1 in aflevering 7 komt er een man in beeld bij een winkel die waaiers verkoopt. De man is Chinese tekens aan het schilderen op een rood stuk waaier. Komen deze tekens overeen met een van de kandidaten? En.. opvallend is dat direct daarna Mil vol met haar rode jurk in beeld komt...

Ben jij de mol?

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #585 Gepost op: 23-02-2020, 09:19:42 »
Ik weet het niet met Mil. Ik blijf erbij dat ik haar met de opdracht matchende klerenkeuze opvallend vind. Daarnaast doet ze soms weinig, of lijkt ze een opdracht goed te snappen maar komt die opdracht toch niet tot een goed einde. Aan de andere kant: ze heeft ook dingen goed gedaan die ze echt niet goed had hoeven doen (bijv. porseleinkast). Moeilijk, moeilijk.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #586 Gepost op: 23-02-2020, 10:35:40 »
Na opdracht 1 in aflevering 7 komt er een man in beeld bij een winkel die waaiers verkoopt. De man is Chinese tekens aan het schilderen op een rood stuk waaier. Komen deze tekens overeen met een van de kandidaten? En.. opvallend is dat direct daarna Mil vol met haar rode jurk in beeld komt...



In aflevering 1 na de eerste opdracht was deze man ook in beeld.
Alleen hij tekende andere letters, ik denk dat dit een vervolg is, op wat hij op de waaier aan het schrijven is.
Dit moet een link en hint zijn naar de opdracht Lezen en Schrijven en uiteindelijk naar de Mol

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #587 Gepost op: 23-02-2020, 11:16:20 »
Mil geeft aan dat ze Rob meeneemt als mol,

bij de keuze na haar rode kaart zegt ze: Als ik Rob kies en hij krijgt rood moet die weg,...

Die logica snap ik niet, je verdenkt hem toch: dan kan die geen rood krijgen?
Daarbij, het is toch altijd een goed idee om je mol een scherm te geven:
krijg die rood, dan zit die fout en is het groen, geen ramp...

Daarbij lijkt ze Nathans keuze niet te snappen, dus mogelijk stapt ze terug over naar hem
Mil verdenkt Leonie het meeste (maar twijfelt) maar weet dat Buddy volledig op Leonie zit. Het is dus vanuit haar standpunt logisch om Buddy zijn scherm te laten zien. Moest hij een rood scherm krijgen dan weet Mil zeker dat Leonie de mol niet is.

Offline JvanEe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #588 Gepost op: 23-02-2020, 11:54:40 »
Wat mij opviel, tijdens en na de laser-opdracht, is dat ze maar gewoon bleef staan. Ze zei volgens mij daarna tegen de anderen: ‘Toen ging ik maar staan, hier ben ik...’ (ik heb het niet meer terug gezien)

Best opmerkelijk. Geeft ze hier als mol een hint: ‘Hier ben ik?’  ::vergroot::

Ja viel me ook op, ook een beetje in de camera voor de kijkers thuis. Leuk voor aflv. 10

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #589 Gepost op: 23-02-2020, 12:04:41 »
In aflevering 1 na de eerste opdracht was deze man ook in beeld.
Alleen hij tekende andere letters, ik denk dat dit een vervolg is, op wat hij op de waaier aan het schrijven is.
Dit moet een link en hint zijn naar de opdracht Lezen en Schrijven en uiteindelijk naar de Mol

Het is inderdaad een vervolg hierop, maar de eerste twee karakters zijn:

批发

Oftewel groothandel.

Lijkt me geen clue. Het is ook geen waaier.  ::rofl::
罗本是卧底! (Rob dus!)

Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #590 Gepost op: 23-02-2020, 12:06:36 »
Mil is de mol, bij haar staat alleen een spiegelbeeld bovenaan de mol verdenkingen.

Rob zou zonder groene kaart exit zijn gegaan. Maar omdat Rick Buddy nodig heeft voor de verdenkingen gaat er deze week niemand uit.
De verdenkingen richting Rob, Nathan en Leonie waren opgebruikt. Maar dat wil 90% van dit forum niet zien. Step Up Your Game.

Verander jij je profielfoto voor een jaar lang in een lachende Nathan als hij de Mol blijkt te zijn?

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #591 Gepost op: 23-02-2020, 12:13:06 »
Het is inderdaad een vervolg hierop, maar de eerste twee karakters zijn:

批发

Oftewel groothandel.

Lijkt me geen clue. Het is ook geen waaier.  ::rofl::

Voor mij ziet dat tweede karakter er heel anders uit dan 't tweede karakter dat jij presenteert? Maar goed, ik spreek verder echt nul chinees dus geen idee verder.

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #592 Gepost op: 23-02-2020, 12:19:34 »
Voor mij ziet dat tweede karakter er heel anders uit dan 't tweede karakter dat jij presenteert? Maar goed, ik spreek verder echt nul chinees dus geen idee verder.
In het shot uit aflevering 1 kan je het beter zien.

Het streepje rechtsboven in het karakter zie je niet, omdat hij het karakter nog niet afheeft. Bij het schrijven eindig je daar namelijk mee.

罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #593 Gepost op: 23-02-2020, 12:50:21 »
Hey, advocaat van de duivel hier voor de Miljuschka-tunnel.

Hoe verklaren jullie dat Mil voor Buddy heeft gekozen zijn scherm te laten zien? Zoals ik vaker voorbij heb zien komen, als zij de Mol is dan manipuleert zij Buddy. Zij moet weten, als Mol, dat Buddy niet op haar zit. Dan maakt hij met uitstek de grootste kans van afvallen. Plus het is een verbond, een veilige haven voor haar. Er zit geen logica in die keuze.

Als ze kandidaat is, daarentegen, is haar keuze volledig te volgen.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #594 Gepost op: 23-02-2020, 12:55:27 »
Hey, advocaat van de duivel hier voor de Miljuschka-tunnel.

Hoe verklaren jullie dat Mil voor Buddy heeft gekozen zijn scherm te laten zien? Zoals ik vaker voorbij heb zien komen, als zij de Mol is dan manipuleert zij Buddy. Zij moet weten, als Mol, dat Buddy niet op haar zit. Dan maakt hij met uitstek de grootste kans van afvallen. Plus het is een verbond, een veilige haven voor haar. Er zit geen logica in die keuze.

Als ze kandidaat is, daarentegen, is haar keuze volledig te volgen.

Gewoon, de mol die zogezegd een kandidatenlogica volgt. Ze hebben (opnieuw zogezegd) dezelfde mol, dus wil ze (zogezegd) graag checken of ze beiden goed zitten.
Men wil ons dus inderdaad laten geloven dat ze een kandidaat is, dat is het hele punt.
Wie zou ze als mol anders moeten kiezen, zodat het past in haar verhaal?

« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 12:58:42 door Molekule »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #595 Gepost op: 23-02-2020, 12:59:44 »
Als Miljuschka de mol is zou ze een groene kaart hebben gekregen of anders niet Buddy zijn scherm hebben laten zien die volledig op Leonie zit en Miljuschka helemaal niet verdenkt.
Trouwens ook in deze aflevering zijn er onmolse dingen van haar zoals het noemen van de rode wagens en opmerken en doorgeven dat de kader en kleuraanduiding in een andere kleur zijn (de mol weet dat die vragen erover gesteld zullen worden). Bovendien was de mol in de laseropdracht erg lenig en dat kun je niet zeggen van Miljuschka.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 18:30:06 door Luc »

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #596 Gepost op: 23-02-2020, 13:01:22 »
Gewoon, de mol die zogezegd een kandidatenlogica volgt. Ze hebben (opnieuw zogezegd) dezelfde mol, dus wil ze (zogezegd) graag checken of ze beiden goed zitten.
Men wil ons dus inderdaad laten geloven dat ze een kandidaat is, dat is het hele punt.
Wie zou ze als mol anders moeten kiezen, zodat het past in haar verhaal?

Leonie of Rob? Als een van hen afvalt, dan is ze een van haar twee verdachten kwijt... dit zou ook kandidaats overkomen. Sowieso is de kleur rood pakken onmols hier.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #597 Gepost op: 23-02-2020, 13:01:34 »
Chardo, daarin heb je wel een punt.

Naar mijn idee lijkt ze precies hetzelfde te doen als Nathan: niet meer voor het bondgenootschap gaan en alles op scherp zetten.

Dat kun je inderdaad doen als kandidaat, maar ook als mol. Misschien dat de mol denkt dat het wel tijd is dat mensen hem/haar in het vizier krijgen.
Wat mij betreft is dan ook Miljuschka of Nathan de mol. Beide worden eigenlijk niet verdacht.

Bedankt voor de koude koffie Foxhunter!  ;D Wat gaf voor jou de doorslag om voor Miljuschka te gaan? Je lijkt behoorlijk zeker van de zaak. Ik wat minder.
Voor mij is het deze aflevering de auto's (een overdaad aan nutteloze info doorgeven aan Buddy), en toch ook de foto's (goed haar best lijken te doen, levert niks op en mogelijk een goede foto deleten?)
En natuurlijk de laseropdracht: hier ben ik.

Maar voor Nathan zijn er ook zware bewijzen te vinden. Het is heel raar dat hij opeens 'niet meer voor de groep' lijkt te gaan.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #598 Gepost op: 23-02-2020, 13:05:17 »
Als Miljuschka de mol is zou ze een groene kaart hebben gekregen of anders niet Buddy zijn scherm hebben laten zien die volledig op Leonie zit en Miljuschka helemaal niet verdenkt.

Ik denk dat de mol een rode kaart krijgt. Hij/zij weet niet wie de afvaller is en bevoordeelt bij groene kaart dus mogelijks een kandidaat. Niet de kerntaak van de mol toch.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 13:37:35 door Molekule »

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #599 Gepost op: 23-02-2020, 13:22:10 »
In het shot uit aflevering 1 kan je het beter zien.

Het streepje rechtsboven in het karakter zie je niet, omdat hij het karakter nog niet afheeft. Bij het schrijven eindig je daar namelijk mee.
Hebben we het nu allebei over het (voor ons) rechter teken? Want dat dacht ik dus haha.