Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 111243 keer)

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #20 Gepost op: 11-01-2020, 22:49:49 »
Miljuschka neemt het voortouw in de truck. Daarom vroeg ik me af wat er gebeurde als het euroteken niet was vrijgespeeld.. Stel alle trucks waren gelukt behalve deze en er stond x2100 was dat dan €0 geweest? In dat geval was dit de ideale positie en had ik als mol zijnde toch nog heel veel molletjes uit de apparaten gevist onder het mom van "er is er vast een met een code".
« Laatst bewerkt op: 11-01-2020, 23:27:43 door widm1992 »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #21 Gepost op: 11-01-2020, 22:52:33 »
Ik vind haar heel onopvallend tot nu toe
Frankje Lapi

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #22 Gepost op: 11-01-2020, 23:23:03 »
Vind de code en zet de truck op de juiste plek. Had als mol niet gehoeven.

Potloodstreep, maar mag er nog wel ff inblijven.

Offline Moltijd

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #23 Gepost op: 12-01-2020, 00:05:57 »
Als TV-Kok zat ze in ieder geval wel goed op d'r plaats. Dat eten zag er allemaal zeer goed uit.  ;D

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #24 Gepost op: 12-01-2020, 02:10:52 »
Ze vindt de code verdacht snel. Er is uiteindelijk maar 20 euro verdiend en ze blijft over het algemeen van de radar. Toch blijft het wel heel snel, onnodig snel.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #25 Gepost op: 12-01-2020, 02:17:28 »
Dat er maar 20 euro verdiend is kan Miljuschka natuurlijk niets aan doen. Door haar was er in ieder geval de mogelijkheid om het volledige bedrag binnen te halen doordat ze de code kraakte en de vrachtwagen met het euroteken op de juiste plek zette.

Best een risico als ze de mol is. Tenzij ze gewoon wist dat ze andere opdrachten gedoemd waren te mislukken.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #26 Gepost op: 12-01-2020, 06:14:22 »
Ze lijkt me als type mens wel heel geschikt en is waarschijnlijk de laatste die ooit haar mond voorbij praat. Maar heb het gevoel dat ze te veel goed doet om de mol te zijn. Vooral de vrachtwagen opdracht. Zonder euro-teken was er niets verdiend maar ook door op de verkeerde plek te gaan had er niets of heel weinig verdiend kunnen worden. Nathan wilde op de vijf gaan staan maar Mil gooit al haar charmes in de strijd om vooral op de goede plek terecht te komen.

Kan ook zijn dat ze net als Klaas destijds de eerste aflevering een flinke witte voet wil halen bij iedereen om daarna heel onverdacht te kunnen starten met mollen natuurlijk.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #27 Gepost op: 12-01-2020, 10:37:14 »
Ik vind haar het minst verdacht tot nu toe, vindt als eerste de code en laat Nathan ook de vrachtwagen op de goede plek zetten.

Dit precies. Als mol kan je best je escape room oplossen, maar niet zo snel al.

Ik vind haar wel leuk, lekker fanatiek, dus ik hoop wel dat ze er nog even in blijft. ::jaja::

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #28 Gepost op: 12-01-2020, 11:20:52 »
ik vind haar verdacht, en dat heeft vooral met de leader en groepsfoto's te maken. in de leader loopt ze als enige door het beeld. bij de foto met rik staat ze met haar handen in haar zij, de rest heeft een beetje een soort 2-tal van poses (ook maakt ze met haar bovenarmen en hals van de jurk een soort M). bij de groepsfoto van aflevering 1 staat ze als enige met de armen over elkaar. zal wel niets zijn, maar toch...

oh ja, en ze zei ook "noem me maar Mil" en dat verschilt met 1 letter van Mol.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2020, 11:22:24 door Sanne97 »
"niets is wat het lijkt"

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #29 Gepost op: 12-01-2020, 11:58:52 »
In een tussenshot (@26:22) zien we een afbeelding van een man met een rode haarband. Miljuschka draagt ook een rode haarband.

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #30 Gepost op: 12-01-2020, 17:56:57 »
Ik vond dit op een ander forum:

In de eerste aflevering zien we regelmatig beelden van draken. De draak is een van de chinese zodiac jaar tekens. Geen van de kandidaten is geboren in het jaar van de draak. Wel heeft Miljouska een t-shirt aan met 1976, het jaar van de draak. Ook was de code om uit de bus te komen van Miljouska & Nathan : 1989 een jaar van de draak. Maar eens in de 12 jaar komt een dierenriemteken terug. Dan heeft miljouska ook nog de “sleutel” 2012, ook dat jaar is het jaar van de draak. Dit is wel heel erg veel toeval! Overigens is de “draak” ook een teken van “geluk”. Laten Miljouska en Nathan nou beide ook nog de poort geluk hebben gekozen... / daarnaast zegt ze ook nog nadat ze de mol eruit gehaald heeft “ lijkt te voor de hand liggend he”

Chinese jaren eindigen in februari dus daarom geldt het ook nog voor 1989. Met de sleutels heeft ze wel geluk gehad omdat de 2012-sleutel ook al door iemand anders gepakt had kunnen worden.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #31 Gepost op: 12-01-2020, 18:06:06 »
Ja de mooiste hints tot nu toe zijn voor Mil maar ze was zo goed in de escaperoom en zette t teken meteen goed terwijl Nathan nog niet wist wat de bedoeling was.
Zou de mol niet wat meer verwarring zaaien?

En toch durf ik haar nog niet definitief af te strepen

Offline Steen

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #32 Gepost op: 13-01-2020, 09:33:15 »
oh ja, en ze zei ook "noem me maar Mil" en dat verschilt met 1 letter van Mol.

En daarvoor iets van 'een hele mondvol', over haar naam. Anagram van iets met mol?

Weet iemand of ze inderdaad vaak 'Mil' genoemd wordt?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #33 Gepost op: 13-01-2020, 09:54:21 »
En daarvoor iets van 'een hele mondvol', over haar naam. Anagram van iets met mol?

Weet iemand of ze inderdaad vaak 'Mil' genoemd wordt?
Ja, (natuurlijk). O.a. haar moeder noemt haar vaak zo. En zijzelf ook.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #34 Gepost op: 13-01-2020, 13:33:58 »
Leuke hints naar Mil.

Als je 18:10 googled (telefoon leader) en op afbeeldingen klikt krijg je bestek en pannen enzo te zien. Is ook leuke hint naar haar

Beetje minder is dat de tel ook 29 mei aangeeft en dat dan weer de geb datum van W Holleeder is. En ik geloof nooit dat ze dat als hint zouden gebruiken. Misschien toeval dan maar

Offline Starlynk

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #35 Gepost op: 13-01-2020, 14:04:45 »
Misschien iets te fanatiek om de mol te zijn, maar dat ze die Escape Room laat slagen zegt m.i. helemaal niks. In aflevering 1 wil de regie gewoon dat de mol niet te veel opvalt en perfect natuurlijk om je mol in het € busje te zetten. Maakt voor het te winnen bedrag niet uit of die uiteindelijk wel of niet geparkeerd wordt (tenzij ze niks hadden gekregen als er _2100 had gestaan, maar dat lijkt me suf), en het is natuurlijk wel mooi voor de televisie als dat €-teken er staat.

M.i. is de regie er in de eerste aflevering(en) vooral mee bezig om de mol zoveel mogelijk buiten schot te houden en met name in te zetten om te sturen om mooie televisie te krijgen (Thomas, Jan..).

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #36 Gepost op: 13-01-2020, 14:45:52 »
Misschien iets te fanatiek om de mol te zijn, maar dat ze die Escape Room laat slagen zegt m.i. helemaal niks. In aflevering 1 wil de regie gewoon dat de mol niet te veel opvalt en perfect natuurlijk om je mol in het € busje te zetten. Maakt voor het te winnen bedrag niet uit of die uiteindelijk wel of niet geparkeerd wordt (tenzij ze niks hadden gekregen als er _2100 had gestaan, maar dat lijkt me suf), en het is natuurlijk wel mooi voor de televisie als dat €-teken er staat.

M.i. is de regie er in de eerste aflevering(en) vooral mee bezig om de mol zoveel mogelijk buiten schot te houden en met name in te zetten om te sturen om mooie televisie te krijgen (Thomas, Jan..).

True. Als je het zo bekijkt, kan ze het nog prima zijn.

Offline ErikY

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #37 Gepost op: 13-01-2020, 18:07:58 »
Hmmm, ze is wel erg snel en behendig in de truck challenge (opdracht 3), ...hoe heten die programma’s ook al weer ? Ohja, de 24Kitchen Food Truck Challenge & Miljuschka's Food Trucks, oefening baart kunst!  :)

Onderbouwing van snel en behendig:
Grijpt bij deze opdracht super snel 2 knuffels (o.a. een mol)  en slecht geacteerd zegt ze “...het lijkt idd te voor de hand liggend” , komt vervolgens makkelijk tot de conclusie dat het aantal molletjes per machine de sleutel is. (heeft opdat moment nog zeeën van tijd 12:53 over). Eenmaal buiten wijst ze Nathan er op dat ze op markeringen moeten letten, stappen vervolgens in en even later ziet zij de cijfermarkeringen op de overige trucks (in hun geval het € teken). Daarna legt ze Nathan ook uit dat ze in vak 5 en niet in 1 moeten parkeren, omdat Rik vanaf  de andere kant zal beoordelen. Ze heeft dan al lang ingeschat dat er niet veel geld verdiend ging worden.
Miljuschka is zo’n voorbeeldige kandidaat, dat ze mijns inziens zeker de mol is!


Mijn voorspelling voor de volgende afleveringen vanwege mijn eerdere post (link, citaat hieronder); mol Miljuschka gaat de kandidaten/tv-kijkers plagen/verwarren met extra (zwarte)vrijstellingen verkregen bij opdracht 1.

https://www.wieisdemol.com/forum/2020/?topic=68465.msg2225864#msg2225864
Miljuschka heeft kistje 2012 (Mil2012Kistje.png), ze pakt voorafgaand ook de middelste (2012, (Mil2012Sleutel.png)) uit de linkerrij van totaal 5 sleutels van de 'vrijstellingstafel', echter als zij wegloopt liggen er ineens maar 3 sleutels(!) (zie MilSleutel2.png)

Bovendien lijkt dit vervolgshot ineens ook van de andere 'zwarte vrijstellingtafel' te zijn! zie 'zwarte vrijstellingstafel' bij Leonie (LeonieChoice.png). Leonie pakt voorafgaand sleutel 2008 en laat een mogelijke layout 'zwarte vrijstellingtafel' voor Miljuschka achter, de eerste 'vrijstellingstafel' zou namelijk mits niet door Miljuschka zelf aangeschoven; een gat moet hebben in de linkerrij als ze de tweede sleutel pakt (zie MilSleutel2.png).

Miljuschka heeft er dus tenminste 2, maar misschien wel een heleboel (zwarte)vrijstellingen aan deze opdracht overgehouden!
« Laatst bewerkt op: 13-01-2020, 19:05:05 door ErikY »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #38 Gepost op: 13-01-2020, 19:00:47 »
Ik vind het interessant dat Miljuschka over wie ze verdenkt zegt "mijn gut feeling zegt Nathan". Uit de recap van De Tunnelvisie:

"Wat ik wel interessant vind is dat zij bij de test zegt dat ze het gevoel heeft dat Nathan niet te vertrouwen is. Als je bedenkt dat zij is opgegroeid met de familie Holleeder, kan ik me voorstellen dat zij een zesde zintuig heeft ontwikkeld voor wie ze kan vertrouwen en wie niet. Een eigenschap die Sinan Can vorig jaar ook zei te bezitten, omdat hij vaak afreist naar oorlogsgebied. En hij had Merel ook heel snel door als Mol."

https://www.widmtunnelvisie.com/single-post/2020/01/12/RECAP-1-De-jacht-is-weer-geopend

dat lijkt mij ook. dat kandidaat Miljuschka niet iemand gaat verdenken die heel kandidaats is.

nu vind ik Nathans mimiek en reacties in het algemeen über kandidaats, dus mja.  :P


Ik hou er natuurlijk rekening mee dat ik het wat Nathan betreft gewoon niet zie, maar hoop dat ik met die verdenking van Mil mss wel iets kan, na de volgende (paar) aflevering(en).

Offline ErikY

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #39 Gepost op: 13-01-2020, 19:31:51 »
Leuke hints naar Mil.
Als je 18:10 googled (telefoon leader) en op afbeeldingen klikt krijg je bestek en pannen enzo te zien. Is ook leuke hint naar haar

Mooi gevonden hint :) , 18/10 staat dan voor chroomnikkelstaal servies (18% chroom & 10% nikkel).
« Laatst bewerkt op: 13-01-2020, 19:42:54 door ErikY »