Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 41782 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #140 Gepost op: 21-02-2020, 22:42:38 »
Klopt, maar ik heb zo'n idee dat ze ook weleens op het forum meelezen. ;)

Het zou me niks verbazen als net dit jaar (een jaar na de ontdekking van Jelsir) de Mol voor het eerst geen verdenking uitspreekt in aflevering 1.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #141 Gepost op: 22-02-2020, 05:31:20 »
ik moet iemand kiezen he  ::schaam:: ::rofl::

Het verdachte aan Mil is dat ze als enige van de hele groep

- Nathan lang als hoofdverdachte heeft gehad (maar nu helemaal niet meer verdenkt)

- Rob ineens zwaar verdenkt (die lijkt nu haar hoofdverdachte)

De rest van de groep neemt en nam die 2 niet serieus als Mol verdachten, dat is wel duidelijk nu. Mil was de enige van de hele groep. En ze zit of zat er dus met 1 van hen iig naast.

Hoe kan iemand met zo veel mensenkennis als Mil Nathan hebben afgeschreven als die de mol is? Of, als ie dat niet is, waarom zat ze dan een half seizoen op hem? En als Rob de mol zou zijn, waarom neemt ze hem dan nu pas mee?

De timing van d'r verdenkingen op Nathan en Rob is ook erg verdacht.

Mja, we gaan het zien. Ik durf niemand meer af te schrijven.

Ja daar zit ik ook mee. Ik schat Mil erg hoog in en zij was steeds een soort extra bevestiging dat Nathan meest verdacht is. Aan de andere kant zit zij ook gewoon in een spel waar niets is wat het lijkt en je jezelf hele dagen gek maakt met opletten, onthouden en inschatten.

Bovendien gaat ze niet alleen veel met Natan om maar ook met Rob, over beiden zegt ze dat ze goed bevriend met ze is geraakt. (En Jaike bleek ze een fantastische roommate gevonden te hebben, voor Claes gaat ze zoals afgesproken lekker koken, is ze niet bevriend met iedereen? :) ). Nathan maakt zichzelf uitdrukkelijk niet verdacht (wat voor een kandidaat nogal vreemd is maar hij wellicht verklaart door te liegen dat hij het programma nooit gezien heeft), Rob doet dat (inmiddels) wel. Tel daarbij op dat Nathan in aflevering 5 twee keer er een puinzooi van lijkt te maken en dan ook nog als enige 250 euro pakt terwijl Rob mysterieus zit te doen, zou Nathan haar zomaar afgeschud kunnen hebben. Ik bedoel, dat klinkt niet volslagen absurd ende onmogelijk.

Het kan ook verdacht van Mil zelf zijn maar die kan ik gewoon niet als Mol in beeld krijgen eerlijk gezegd.


Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #142 Gepost op: 22-02-2020, 11:16:52 »

En even ter herinnering de mogelijke hint van Jelsir:
In alle eerste afleveringen van alle seizoenen met BN'ers horen wij de Mol tijdens de test zijn verdenking uitspreken over een specifieke kandidaat. Niet altijd alle kandidaten doen dit standaard tijdens de test, maar toevalligerwijs de Mol al wel ieder seizoen in de eerste aflevering. ::)

Zou mooi zijn als dit doorbroken wordt, maar dat Rob de mol is vind ik vooralsnog vrij onwaarschijnlijk.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2020, 11:18:34 door Belgian Mol »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #143 Gepost op: 22-02-2020, 13:15:46 »
Ja daar zit ik ook mee. Ik schat Mil erg hoog in en zij was steeds een soort extra bevestiging dat Nathan meest verdacht is. Aan de andere kant zit zij ook gewoon in een spel waar niets is wat het lijkt en je jezelf hele dagen gek maakt met opletten, onthouden en inschatten.

Bovendien gaat ze niet alleen veel met Natan om maar ook met Rob, over beiden zegt ze dat ze goed bevriend met ze is geraakt. (En Jaike bleek ze een fantastische roommate gevonden te hebben, voor Claes gaat ze zoals afgesproken lekker koken, is ze niet bevriend met iedereen? :) ). Nathan maakt zichzelf uitdrukkelijk niet verdacht (wat voor een kandidaat nogal vreemd is maar hij wellicht verklaart door te liegen dat hij het programma nooit gezien heeft), Rob doet dat (inmiddels) wel. Tel daarbij op dat Nathan in aflevering 5 twee keer er een puinzooi van lijkt te maken en dan ook nog als enige 250 euro pakt terwijl Rob mysterieus zit te doen, zou Nathan haar zomaar afgeschud kunnen hebben. Ik bedoel, dat klinkt niet volslagen absurd ende onmogelijk.

Het kan ook verdacht van Mil zelf zijn maar die kan ik gewoon niet als Mol in beeld krijgen eerlijk gezegd.
Ja klopt maar Mil zegt dat door hun persoonlijk contact komt dat ze m heeft gestreept. Dan moet ie haar daar ook hebben overtuigd. Het zal een combinatie zijn. Ik vind het  niet zo heel ver gezocht idd. Niet absurder dan dat slimme Mil een obvious kandidaat zo lang erg verdacht vond iig.

Heb minder tijd om shots terug te kijken dan normaal, maar heb wel gelezen dat Miljuschka nogal kandidaats was bij opdracht 6.3. Dat ze haar verdachte Leonie aan het testen was o.a.

Ik neig ook weer naar Nathan vandaag ...hij hint ook echt op een finaleplek met die posts steeds op z'n IG

https://www.instagram.com/p/B8o3xbOFjBq/

met de hashtag #opzoeknaarbowser steeds

Bowser is de eindbaas in Super Mario Bros

Ik vind die posts nogal mols. Kan er niet echt m'n vinger op leggen. Meer een gevoel dan iets anders. :-\\

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #144 Gepost op: 22-02-2020, 13:43:00 »
In ieder geval wordt het vanavond een interessante aflevering! Wie valt er af, en welke verdenkingen krijgen we voorgeschoteld!

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #145 Gepost op: 22-02-2020, 15:13:16 »

met de hashtag #opzoeknaarbowser steeds

Bowser is de eindbaas in Super Mario Bros

Vind het juist meer kandidaats... dat hij nog op zoek naar de "slechterik" is, die hij in de finale moet pakken..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #146 Gepost op: 22-02-2020, 15:58:39 »
Eindbaas? Misschien is het einde in zicht voor 'm. :P

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #147 Gepost op: 22-02-2020, 19:32:38 »
Heb je Blips finalistentheorie gemist, Heinz? Nathan is er dan gewoon bij. Winnaar of molletje ::cheerleader::

*hoop ik*  ::fluit::

Vind het juist meer kandidaats... dat hij nog op zoek naar de "slechterik" is, die hij in de finale moet pakken..
Kan idd ook prima zonder dubbele bodem, maar dan is Buddy de mol denk ik en Nathan de winnaar. Ben inmiddels weer geswitcht naar Buddy trouwens.  ::rofl::

De finalistentheorie (Nathan, Buddy, Rob) moet haast wel kloppen. Rob als Mol vind ik dan minder ws. Omdat Nathan op z'n IG zo benadrukt dat ie op mollenjacht is vind ik dat ook veel meer passen bij een mol of winnaar, dan bij een verliezend finalist of afvaller. Nathan verdenkt Rob niet en zal dan normaal voor Buddy gaan.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #148 Gepost op: 22-02-2020, 19:44:09 »
De finalistentheorie (Nathan, Buddy, Rob) moet haast wel kloppen. Rob als Mol vind ik dan minder ws. Omdat Nathan op z'n IG zo benadrukt dat ie op mollenjacht is vind ik dat ook veel meer passen bij een mol of winnaar, dan bij een verliezend finalist of afvaller. Nathan verdenkt Rob niet en zal dan normaal voor Buddy gaan.

Die heb ik gemist denk ik. Waar kan ik deze theorie terugvinden? :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #149 Gepost op: 22-02-2020, 19:46:31 »

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #150 Gepost op: 22-02-2020, 20:05:13 »
Ja klopt maar Mil zegt dat door hun persoonlijk contact komt dat ze m heeft gestreept. Dan moet ie haar daar ook hebben overtuigd. Het zal een combinatie zijn. Ik vind het  niet zo heel ver gezocht idd. Niet absurder dan dat slimme Mil een obvious kandidaat zo lang erg verdacht vond iig.

Heb minder tijd om shots terug te kijken dan normaal, maar heb wel gelezen dat Miljuschka nogal kandidaats was bij opdracht 6.3. Dat ze haar verdachte Leonie aan het testen was o.a.

Ik neig ook weer naar Nathan vandaag ...hij hint ook echt op een finaleplek met die posts steeds op z'n IG

https://www.instagram.com/p/B8o3xbOFjBq/

met de hashtag #opzoeknaarbowser steeds

Bowser is de eindbaas in Super Mario Bros

Ik vind die posts nogal mols. Kan er niet echt m'n vinger op leggen. Meer een gevoel dan iets anders. :-\\

Ha die zie ik net pas langskomen.

We zullen het zo zien. Nog een minuutje of 25

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #151 Gepost op: 22-02-2020, 20:21:47 »

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #152 Gepost op: 22-02-2020, 21:44:41 »
En weer bijna niemand die Rob of Nathan verdenkt!  ::oink::

En wel heel veel Leonie.  ::ohno::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #153 Gepost op: 22-02-2020, 22:00:06 »
Iedereen zit (vooral) op Leonie behalve Nathan die is nog aan het spreiden  ???

Dacht echt dat hij hierdoor af zou vallen, omdat hij de enige was die niet uitsprak op wie hij zat. Mooi gedaan zo met die spanningsopbouw.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #154 Gepost op: 23-02-2020, 00:03:32 »
Aflevering 7:
Buddy: Zit vanaf aflevering 1 in tunnel op dezelfde (hij noemt geen naam maar dit moet Leonie zijn) (testvraag: mol = Leonie)
Leonie: Verdenkt NIET Nathan. Verdenkt wel Rob en heel erg Mil. (testvraag: mol gaf NIET eerste wagenkleur door (=Buddy/Leonie/Nathan/Rob))
Miljuschka: Leonie met stip op 1, neemt Rob ook mee. (testvraag: mol = vrouw (=Leonie/Mil))
Nathan: Spreidt op Buddy, Leonie & Mil. (testvraag: mol = ? (er wordt geen antwoord gekozen))
Rob: Op twee mensen inzetten. Twijfelt over Buddy. Zegt dat Leonie een goede mol zou kunnen zijn. (het is allemaal erg vaag). (testvraag: Mol wil Bruno Mars zijn (=?))

@Contraspion: Mwah. Rob wordt toch door twee van de vier anderen genoemd.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 00:05:16 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #155 Gepost op: 23-02-2020, 00:04:42 »
Vooral weer gesprekjes in beeld dat Nathan absoluut de mol niet kan zijn  ::)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #156 Gepost op: 23-02-2020, 00:26:52 »
Twee dingen

1. De biecht van Leonie komt mij heel vaag over. Ze zat voorheen altijd op Buddy, maar die lijkt ze nu afgestreept te hebben of interpreteer ik dat verkeerd?

2. Leonie en Mil zitten deels op Rob, Nathan en Buddy niet. De laatste twee krijgen een groen scherm. Is het dan veilig te stellen dat Rob nu ook de Mol niet meer kan zijn? Ik ga hier niet uit van een knip in de biecht, want Buddy en Nathan hebben in voorgaande afleveringen ook Rob nooit genoemd.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #157 Gepost op: 23-02-2020, 00:42:54 »
Vooral weer gesprekjes in beeld dat Nathan absoluut de mol niet kan zijn  ::)

::rofl:: Ja, ze pikken de mooiste uitspraken er uit. Sarah werd ook niet verdacht door de kandidaten en daarvan was nu juist geen beeldmateriaal..

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #158 Gepost op: 23-02-2020, 02:01:46 »
2. Leonie en Mil zitten deels op Rob, Nathan en Buddy niet. De laatste twee krijgen een groen scherm. Is het dan veilig te stellen dat Rob nu ook de Mol niet meer kan zijn? Ik ga hier niet uit van een knip in de biecht, want Buddy en Nathan hebben in voorgaande afleveringen ook Rob nooit genoemd.
Ja... nu je het zegt... ja. Wauw.
Sky might be falling but remember you can fly

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #159 Gepost op: 23-02-2020, 02:10:25 »
Buddy kan Rob als tweede verdachte hebben, aangezien Mil zei in haar biecht voordat ze Buddy uitkoos om zijn scherm te zien dat Buddy en zij op dezelfde mensen (meervoud dus) zitten. Waarschijnlijk zitten zij dus allebei op Leonie en Rob en niet op Nathan en elkaar.

Dat gezegd hebbende... blijft het alsnog raar dat Nathan dan door is ja, aangezien alle kandidaten naar mijn idee op Rob lijken te zitten, behalve Nathan.. dan lijkt het inderdaad onwaarschijnlijk dat Rob de mol is.

Anderzijds hebben testbiechten in het verleden ons ook van alles wijs geprobeerd te maken (vorig jaar werd de suggestie gewekt dat Sarah op Sinan zat in de aflevering waarin hij afviel bijvoorbeeld, terwijl ze toen al 100% op Merel zat..), dus ik denk dat we hier ook weer niet te zwaar aan moeten tillen.

Edit: sowieso is het heel raar eigenlijk dat Nathan nu nog over 3 kandidaten spreidt. Hij gaat voor Buddy, Leo en Mil. Buddy is het niet, we weten dat Claes een tunnelvisie had op hem en die is naar huis gegaan (terwijl Mil, die Buddy al afleveringen lang vertrouwt, Buddy niet eens op haar radar heeft staan en nog in het spel zit). Dan blijven van de 3 namen die Nathan noemt Mil en Leo over als mogelijke mollen. Aangezien de rest over 2 personen lijkt te spreiden en iedereen op Leo zit, is het dan wel vreemd dat Nathan er nog inzit als zij de mol is (aangezien je dan zou verwachten dat hij de minste vragen goed zou hebben...). Alleen als Mil de mol is, zou het nog kunnen dat Nathan door is gegaan met deze tactiek, aangezien niet iedereen op Mil zit. Maar we weten dat meerdere afvallers Mil ook als hoofdverdachte hadden onder wie Johan (en Buddy verdenkt haar al niet meer sinds aflevering 3, dus hoe zit hij er dan nog in als zij de mol niet is?). Hoe dan ook... ik denk dat nog steeds dat we naar een finale waarin Mil, Rob en Nathan zitten toegaan.  ;D
« Laatst bewerkt op: 23-02-2020, 02:20:51 door Saskiaax95 »