Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 41391 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #100 Gepost op: 18-02-2020, 09:35:21 »
Citaat van: Saskiaax95
Buddy heeft Leonie als hoofdverdachte... maar wie gaat hij verdenken als zij afvalt, wat toch waarschijnlijk in de volgende aflevering wel gaat gebeuren?

Ik heb dit nu al zoveel gehoord over Leonie en over eerdere afvallers (en dat bleek te kloppen). Ik weet ook dat er een spoiler gaande is, maar niet welke. Wat ik wel weet is dat spoilertopic lezers het niet kunnen laten deze te doen uitschijnen. Dit is geen perdoonlijke beschuldiging, maar stop er gewoon allemaal met die spoilers zo op te dringen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #101 Gepost op: 18-02-2020, 09:43:01 »
Er is geen Leonie spoiler

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #102 Gepost op: 18-02-2020, 11:03:41 »
Ja idd, er is geen enkele aanwijzing bekend dat Leonie de volgende keer afvalt. De finalisten zouden bekend zijn bij sommigen (o.a. een NOS-journalist in Beijing) maar zijn gelukkig niet gelekt

Toen in afl. 2 de verdenkingen van Leonie, Nathan en Rob als enige 3 niet werden getoond bij de test zou dat een hint naar de 3 finalisten kunnen zijn.**

Opvallend wel dat Rob en Nathan sinds afl. 3 of 4 verdachter in de edit zitten dan Leonie. Nathan sws ook vanaf het begin verdacht in de montage. (ik weet dat daar anders over wordt gedacht)

Van Buddy wordt ons al vanaf het begin gevoerd dat ie zwaar op Leonie zit. Als ze de mol is valt die dus nog af.


** Leonie, Nathan en Rob zijn ook eigenlijk de enige 3 die nog kunnen op basis van de getoonde verdenkingen. Claes zat vol op Buddy en verschillende andere afvallers op Mil.

« Laatst bewerkt op: 18-02-2020, 11:08:49 door Amethyst »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #103 Gepost op: 18-02-2020, 11:14:24 »
Ik denk nog even aan afl. 1, Tina: verdenkt NIET: Nathan....

Nathan verdenkt Tina wel.

Dan Rob, waarover niets gemeld wordt. Tot nu toe staat de 100% theorie nog dat je dan de mol niet bent.

Conclusie: Nathan is de mol, niet Rob.

Leonie vliegt eruit omdat iedereen op haar zit en eruit vloog, niet vanwege een spoiler.

Ik denk dat haar vertrek een grote switch zal veroorzaken. Immers nu verdenkt niemand nog Nathan en is hij de grote vertrouweling. Met Leonie eruit zullen de kaarten opnieuw geschud worden. Dat was de laatste weken niet het geval met Niemand eruit en onverdachten Johan en Claes eruit.

Dit wordt dus een spannend topic hier ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #104 Gepost op: 18-02-2020, 11:35:53 »
Ja idd, er is geen enkele aanwijzing bekend dat Leonie de volgende keer afvalt. De finalisten zouden bekend zijn bij sommigen (o.a. een NOS-journalist in Beijing) maar zijn gelukkig niet gelekt

Oké, mijn excuses dan. Alle vorige afvallers waren gewoon door veel leden heel accuraat voorspelt door assumpties die op die van Saskia lijken. Ook dus helemaal geen schuld naar jou toe, was louter een voorbeeld.

Ik denk nog even aan afl. 1, Tina: verdenkt NIET: Nathan....

Leonie vliegt eruit omdat iedereen op haar zit en eruit vloog, niet vanwege een spoiler.


Johan en Claes zaten vooral op Mil en Buddy. Er is heel weinig indicatie dat ze op Leonie zaten. De rest zit ondertussen ook al gewoon op Leonie, dus zelfs als ze Johan en Claes goed zaten impliceert dit nog altijd niet dat Leonie niet de mol is.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2020, 11:37:39 door Belgian Mol »

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #105 Gepost op: 18-02-2020, 11:44:03 »
Ik heb dit nu al zoveel gehoord over Leonie en over eerdere afvallers (en dat bleek te kloppen). Ik weet ook dat er een spoiler gaande is, maar niet welke. Wat ik wel weet is dat spoilertopic lezers het niet kunnen laten deze te doen uitschijnen. Dit is geen perdoonlijke beschuldiging, maar stop er gewoon allemaal met die spoilers zo op te dringen.

Er zijn nu helemaal geen spoilers meer, dit is een jaarlijk terugkomend iets. Ik hou er persoonlijk wel van maar snap dat als je er voor kiest om niet te weten dat het dan vervelend is maar er is niet echt aan te ontkomen doordat iedereen bij een spoiler op die bepaalde afvaller stemt.


De verdenkingen zijn lastig dit jaar. Ik heb Mil en Buddy met hun bondje hoog zitten als finalisten, niet als mollen.  Leonie zou wat betreft verdenkingen prima de mol kunnen zijn, die vult die twee in de test in. Als Rob of Nathan de mol is vliegt ze er volgende aflevering waarschijnlijk uit.

Als Rob de mol is zou Nathan er wel eens uit kunnen vliegen de volgende ronde omdat hij die nu niet meer meeneemt

En Nathan zou in mijn ogen ook nog steeds prima de mol kunnen zijn omdat hij ook op Mil en Buddy (en Leonie) zit.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #106 Gepost op: 18-02-2020, 11:48:49 »
Er zijn nu helemaal geen spoilers meer, dit is een jaarlijk terugkomend iets. Ik hou er persoonlijk wel van maar snap dat als je er voor kiest om niet te weten dat het dan vervelend is maar er is niet echt aan te ontkomen doordat iedereen bij een spoiler op die bepaalde afvaller stemt.

Daarom dat ik ook uit de topic 'wie is de afvaller' en 'wie is de mol niet' blijf. Ik heb gewoon de indruk dat er dit jaar meer uit de spoilers is gelekt dan de andere jaren. Ik kan niemand iets kwalijk nemen, maar er mag soms iets meer rekening gehouden worden met mensen die de spoiler topic niet lezen. Maar goed, terug on-topic.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #107 Gepost op: 18-02-2020, 12:05:32 »
Oké, mijn excuses dan. Alle vorige afvallers waren gewoon door veel leden heel accuraat voorspelt door assumpties die op die van Saskia lijken. Ook dus helemaal geen schuld naar jou toe, was louter een voorbeeld.
Dat was Saskiaax95, maar snap als je dit forum leest de frustatie als je ervoor kiest om geen spoilers te lezen. Gelukkig is het nu hopelijk klaar en houden mensen die meer weten over de volgende afvallers hun kaken op elkaar tot na de finale.

Nee, ik doel niet op mensen hier maar die rukkers van die incel mannen site die de spoilers hebben verspreid.



Leonie vliegt eruit omdat iedereen op haar zit en eruit vloog, niet vanwege een spoiler.
Iedereen die Leonie als hoofdverdachte heeft zit er nog in. :P



 Nathan lijkt Mil als hoofdverdachte te hebben
Is dat zo, of willen ze dat we dat denken? Nathan noemt Leonie als 1e en Buddy als 2e, maar neemt toch Mil "voor de zekerheid" nog mee.

De testvraag die Nathan op Mil invult is minder (niet) betrouwbaar.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #108 Gepost op: 18-02-2020, 12:07:23 »
Ik had ook bewust de spoilers niet gelezen, maar het was wel al duidelijk waar de spoiler naartoe ging en welke 5 kandidaten overbleven. Zonde toch dat zo'n dingen uitlekken..

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #109 Gepost op: 18-02-2020, 12:28:20 »
Dat was Saskiaax95


Oei, die bedoelde ik. Even vergeten dat Saskia ook bestond ::schaam::.


Iedereen die Leonie als hoofdverdachte heeft zit er nog in. :P


Niet volgens Lo haar logica. (sorry, flauwe woordspeling).



Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #110 Gepost op: 18-02-2020, 13:49:10 »
Ik had ook bewust de spoilers niet gelezen, maar het was wel al duidelijk waar de spoiler naartoe ging en welke 5 kandidaten overbleven. Zonde toch dat zo'n dingen uitlekken..
Same. Gelukkig kon ik met wat goede wil mezelf nog wel een tijdje voor de gek houden, maar eigenlijk wist ik al na aflevering 1 hoe de vork in de steel zat, puur aan de hand van bepaalde overheersende ideeën in diverse topics. Desalniettemin dank aan iedereen voor het in elk geval niet direct noemen van spoilers, maar indirect ontkom je er inderdaad niet aan op zo'n forum.

Maar... betekent dit dat de spoiler nu over is? Staan we nu allemaal quitte? Gaat het spel nu echt beginnen? Kan ik weer veilig overal het forum op?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #111 Gepost op: 18-02-2020, 13:51:35 »
Lo haar logica.

zijn


Maar... betekent dit dat de spoiler nu over is? Staan we nu allemaal quitte? Gaat het spel nu echt beginnen? Kan ik weer veilig overal het forum op?

 ::jaja::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #112 Gepost op: 18-02-2020, 17:57:17 »
Suuuuus leuk dat jij ook een envelop hebt!!!!!  ::bravo::

Lo is onzijdig trouwens :-[.

Volgende week komt onze envelop, alleen naar Belgian Mol een week later want dat is zo'n ver land  ::tandpastasmiley::

Maarre, ja Spacy, het bal is begonnen..... Wie is de Mol. Alias Wie verdenkt Wie?

En ik denk dat niemand de mol nog verdenkt maar als Leonie er nu eens uitgaat: WEL.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #113 Gepost op: 18-02-2020, 18:01:43 »
Suuuuus leuk dat jij ook een envelop hebt!!!!!  ::bravo::

Lo is onzijdig trouwens :-[.


Ik zal het onthouden. Voortaan is het 'het' Lo.

Citaat
Volgende week komt onze envelop, alleen naar Belgian Mol een week later want dat is zo'n ver land  ::tandpastasmiley::


Eer dat de enveloppen over al die duizenden kilometers woestijn en oceaan is, zou ik eerder een paar maanden denken.

Citaat

En ik denk dat niemand de mol nog verdenkt maar als Leonie er nu eens uitgaat: WEL.

Heb je ook al een hypothese klaar voor als Leonie niet afvalt?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #114 Gepost op: 18-02-2020, 18:28:36 »
Moldo, wat een mooi vormgegeven en interessant schema heb je gemaakt, complimenten ::joehoe::

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #115 Gepost op: 19-02-2020, 14:06:12 »
Het schema is aangepast. Na het nogmaals bekijken van alle testverklaringen kwam ik een paar kleine foutjes tegen. Die zijn hersteld.

Een grote verandering is om nu ook de uitsluitingen mee te nemen in de telling. Dat geeft ook belangrijke informatie.
Het blijkt dat Nathan best wel vaak wordt uitgesloten als mol door de andere deelnemers.

Door deze systeemverandering zakt Nathan op de lijst van percentage meest verdacht.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #116 Gepost op: 19-02-2020, 14:52:34 »
Buddy en Mil die, als we het goed zien, elkaar steeds maar weer uitsluiten... Dat past toch prachtig in een finale?

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #117 Gepost op: 19-02-2020, 15:36:32 »
Buddy en Mil die, als we het goed zien, elkaar steeds maar weer uitsluiten... Dat past toch prachtig in een finale?
Zeker.
Het lijkt erop dat zij nu samen vol voor Leonie  gaan.
Als dat klopt is Leonie de mol en gaat zij samen met Buddy en Miljuschka de finale in.
Rob en Nathan zijn dan de eerstvolgende afvallers.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #118 Gepost op: 19-02-2020, 16:32:31 »
Ik denk dat ook Leonie nog afvalt en Nathan overblijft. Dan heb je een finale met verdenkingen over en weer, mensen die elkaar uitsluiten, discussie over het theeservies etcetera. Gelet op wat we te zien hebben gekregen, verwacht ik zoiets.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #119 Gepost op: 19-02-2020, 16:40:28 »

Lo is onzijdig trouwens :-[.


Excuus, ik dacht altijd dat je een vrouw was omdat je altijd een avatar van Anniek was en toen ben ik ook verbeterd.