Kortom de verdenkingen zijn vanuit iedere tunnel uit te leggen
Met de tekst die onder het maken van de test gemonteerd is zijn nog genoeg escapes ingebouwd voor de volgende aflevering. Vooral wat betreft Nathan en Rob. Rob en Nathan hebben elkaar nog nooit verdacht. Mil en Buddy verdenken Leonie en zoals de vooruitblik is gemonteerd gaat één van de twee afvallen. Voor mij is dat Mil!
Rob:
Als ik het zo bekijk... Mil heeft wel wat Mol-dingetjes. Maar dat is heel erg opzichtig. Ik schat Mil hoog in. Als zij de Mol is zou ze het niet zo spelen. Buddy doet ook verdacht. Maar denk ik in de rol van superfanatieke kandidaat. Nathan, nogmaals, ik vreet m'n hoed op als je 't bent. Ik ben het natuurlijk niet. En Leonie heeft eigenlijk niets anders gedaan... dan warrigheid veroorzaken. Met een glimlach, een prachtige glimlach zelfs... wegkomen met fouten, met onhandige dingen. Ja...
Buddy:
Leonie is mijn Mol. Dat is ze al een behoorlijke tijd. En aangezien ik er nog ben heb ik vertrouwen dat ik goed zit. Ik ga 100 procent all-in. Ik denk dat je op dit moment in het spel niet meer kunt spreiden. Als er EEN iemand niet spreidt...dan ben je naar huis.
Mil:
Mijn Mol is Leonie. Ze is superslim. Maar op een of andere manier, bij alle opdrachten...weet ze 't klaar te spelen om geen geld binnen te halen. En dan doet ze altijd zo: 'Ja, ik snap 't gewoon niet.' 'Ik kan niet goed rekenen, het was te ver... ik snapte de kaart niet.' Dus eh... zij is mijn meest logische Mol tot nu toe.
Nathan:
Ik heb in de test heel vaak Leonie als mijn Mol ingevuld. Ik heb oprecht het gevoel dat ze nu wel goed haar best doet... de opdrachten goed uit te voeren. Maar ook in de opdrachten blijft ze soms er doorheen komen... en wat verwarring zaaien. Waardoor soms dingen niet duidelijk zijn. Dan denk ik bij mezelf: ja.