Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 82136 keer)

Online Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #140 Gepost op: 10-02-2020, 16:44:51 »
Exclusieve beelden bij aflevering 5!  Hoe gaat de groep verder? Spoiler alert als je de laatste aflevering van Wie is de Mol? nog niet hebt gezien!


https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/extra-chapeau-voor-de-play/?fbclid=IwAR3Vyao-k0G6pCZeZQcyMeRTRQyeJDHu8lH0oBmgrKyRF_2hITEwBwNxbGk

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #141 Gepost op: 10-02-2020, 16:54:40 »
Leonie tegen Rob over de Zwarte vrijstelling: "dat is ook echt niks voor jou om bij je te hebben", Rob wordt echt heel erg neergezet als die onderschatte speler (en hij zet zichzelf ook zo neer). En als hij de mol is, chapeau voor de play ;)  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #142 Gepost op: 10-02-2020, 17:05:34 »
Het is dat het van Miljuschka (en niet van de makers) komt maar anders was "chapeau voor de play" een prachtige verwijzing naar onze grote hoedendrager geweest.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #143 Gepost op: 10-02-2020, 17:10:39 »
Leonie tegen Rob over de Zwarte vrijstelling: "dat is ook echt niks voor jou om bij je te hebben", Rob wordt echt heel erg neergezet als die onderschatte speler (en hij zet zichzelf ook zo neer). En als hij de mol is, chapeau voor de play ;)  ::ok::

Ja idd, een last van zijn schouders noemde Leonie het toch ook? Vond dat ook wel opvallend. De kandidaten schatten kennelijk in dat hij het geheim van mol zijn niet goed zou kunnen dragen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #144 Gepost op: 10-02-2020, 17:14:25 »
De kandidaten schatten kennelijk in dat hij het geheim van mol zijn niet goed zou kunnen dragen.
Het doet me ook heel erg denken aan o.a de situatie met een Dennis Weening. Maar ja ik zit al weken in een Rob/Nathantunnel en na deze aflevering ben ik iets verder de Rob tunnel ingelopen...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #145 Gepost op: 10-02-2020, 17:23:07 »
Zit natuurlijk veel te diep in de Nathan-tunnel maar het is net alsof, wanneer Nathan biecht over "verschillende karakters" en daarna "vol in het spel", hij een soort van beweging maakt alsof er een waaier uitgevouwen wordt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #146 Gepost op: 10-02-2020, 17:26:42 »
Haha, maar had je soms net mijn laatste onderschrift gelezen? Want daardoor moest ik bij "karakters" daar ook aan denken. ::rofl::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #147 Gepost op: 10-02-2020, 17:30:29 »
Haha, maar had je soms net mijn laatste onderschrift gelezen? Want daardoor moest ik bij "karakters" daar ook aan denken. ::rofl::

Ja had het gelezen, maar toen dit filmpje nog niet gezien. Leuke inspiratie!

Edit : Interpreteer verkeerd vrees ik, jij had het filmpje ook nog niet gezien  :)
« Laatst bewerkt op: 10-02-2020, 17:35:20 door tureluurs »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #148 Gepost op: 10-02-2020, 17:40:19 »
Ik had het onderschrift ook gemaakt voor ik het filmpje zag. Heel toevallig dat Nathan over karakters begint.

Opnieuw weet Nathan weer het spel goed te relativeren. Het lastige is de vraag of dat afstand kunnen nemen tot het spel en de groep mols is of niet. Het kan ook prima zijn karakter zijn. En je kan ook prima ver in het spel komen met een nuchtere blik, zonder jezelf verdacht te maken en veel te spreiden. Wat ik wel opvallend en verdacht vind (en dat hebben we beter in eerdere extra beelden en gewoon in de uitzendingen gezien) is dat Nathan zo graag als onschuldig wil worden gezien terwijl het je als kandidaat in WIDM toch echt geen windeieren kan leggen wanneer het tegendeel het geval is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #149 Gepost op: 10-02-2020, 17:41:30 »
Maar hij is de mol dus alles klopt  ::tandpastasmiley::

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #150 Gepost op: 10-02-2020, 18:39:46 »
Nathan zat even niet in het spel, was even niet de mol,  maar zat gewoon in zijn emotie. Gek genoeg was hij niet erg emotioneel.  ::tandpastasmiley::

Bij dat soort beelden valt me steeds op hoe iedereen natuurlijk en snel reageert en Nathan naar de achtergrond raakt, weinig zegt en pas in de biecht zich uitspreekt.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #151 Gepost op: 10-02-2020, 21:25:37 »
Al meer gezegd.  Nathan tijdens de opdrachten en Nathan tussendoor hebben een Andere focus lijkt het wel. Ik weet niet zo goed Wat ik Moet Met die wat afwezige Nathan.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #152 Gepost op: 11-02-2020, 05:11:49 »
Al meer gezegd.  Nathan tijdens de opdrachten en Nathan tussendoor hebben een Andere focus lijkt het wel. Ik weet niet zo goed Wat ik Moet Met die wat afwezige Nathan.

Hem verdenken .. ;)


Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #153 Gepost op: 11-02-2020, 08:06:45 »
Al meer gezegd.  Nathan tijdens de opdrachten en Nathan tussendoor hebben een Andere focus lijkt het wel. Ik weet niet zo goed Wat ik Moet Met die wat afwezige Nathan.

Is wel iets wat Nathan al benoemde in zijn voorstelvideo die afgelopen november op de WIDM site werd geplaatst. Dat hij een drukke jongen is (wat veel mensen wel weten), maar dat hij ook echt momenten heeft waarop hij heel rustig is. Dat zien we o.a. na de executie terug. Of het is een dekmantel.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #154 Gepost op: 12-02-2020, 16:08:02 »
Ik vind dat juist onmols, hij is veel te afwachtend en afwezig bij de groepsmomenten, awkard bijna, waar je als mol of sturend wil zien, of in de groep op wil gaan. Maar opvallend is het inderdaad wel.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #155 Gepost op: 13-02-2020, 16:58:36 »
Er zijn zojuist weer extra beelden geplaatst over napraten na de letter opdracht. De discussie die ontstond maar dan wat uitgebreider en tactiek van o.a Buddy en Mil. Mil die Buddy eigenlijk een aardige jongen vindt, maar hem de boeman laat zijn van de groep en hoe lastig dit is. En dat ze M bij het zoeken naar enveloppen zijn tegengekomen.

Als Mil de mol is dan gebruikt ze Buddy als een soort pop aan touwtjes die alles doet wat ze zegt (zo klinkt het nu :P)

Johan:  "ik vind het knap dat jullie geld hebben gevonden en jullie letters" en Nathan met zo'n hoofd van oke.. boeiend  ::)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #156 Gepost op: 13-02-2020, 17:02:45 »

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #157 Gepost op: 13-02-2020, 17:08:21 »
Leuk dat we toch nog wat extra extra beelden krijgen!  ::tandpastasmiley::
Ik miste al een tweede filmpje...

Ik vind dat Buddy en Mil het spel leuk spelen. Sluw en hard, dat maakt het toch wel interessanter om het seizoen te kijken. Zo te zien werkt hun tactiek ook, want zo'n beetje iedereen behalve zijzelf noemt Buddy als verdachte.  :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #158 Gepost op: 13-02-2020, 17:31:00 »
Super extraatje weer! Mil en Buddy spelen het inderdaad scherp en leuk. Rob en Nathan staan allebei te zwijgen, daar schieten we qua molduel weinig mee op.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #159 Gepost op: 13-02-2020, 17:35:08 »
Inderdaad, Rob en Nathan zijn beide niet de meest spraakzame kandidaten (voor zover het lijkt...).

Ik vind het trouwens ook wel leuk dat wat extra beeldmateriaal voor de verandering wat later in de week online komt... dan is alle nieuwe WIDM content net wat meer uitgespreid over de week.  :)