Auteur Topic: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners  (gelezen 80576 keer)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #560 Gepost op: 21-02-2020, 16:00:22 »
Mijn punt is nu juist dat de redactie wel met de mogelijkheid rekening moet houden. Als de redactie een shot wil tonen van de oorspronkelijke locatie van het kaartje en de mol haalt het kaartje weg, wat heel goed mogelijk is, dan kan de redactie niet meer de locatie tonen. De shots moeten dus gemaakt zijn voordat de opdracht begint. Daaruit kan je dus weer concluderen dat de enige die nog gemold kan hebben is Nathan.
Dit klopt niet, de sfeerbeelden hoeven niet van tevoren te zijn gemaakt. Je kan ook na de 5 verkenners en voor Nathan gaan filmen en dat in de montage plakken bij het presenteren van de opdracht. Dan lijkt het net alsof de situatie na de 5 verkenners de beginsituatie was. Verwisselde of weggepakte enveloppen vallen daarmee niet meer op.

Buddy stuurt al eerder, nl als hij terugkomt van zijn eigen ronde:
"Mag ik het opnieuw tekenen? Dit klopt niet helemaal.  Kijk, je komt hier binnen... Dit kan niet.  Je kan hier rechtdoor.  Dan kom je hier in een groot vierkantje. Dit is gewoon een opening. Dan komt je hier in een ruimte met een kraantje. Dan ligt hier een envelop.  Hier volgens mij 'rat' en hier 'rickdemol' Wat ik adviseer, is sowieso niet hier naartoe. Want dit loopt allemaal dood. Dit heb ik allemaal geinspecteerd. Dus we moeten die kant op."

Hij is de hele opdracht sturend en niet alleen deze aflevering (bijv. taxirit afl.2 met Leonie nogal tegendraads toch rechtdoor te willen)

Edit: en de Hovercraft...
Maar stuurt Buddy hier ook verkeerd dan? volgens mij voegt hij als goede kandidaat veel toe aan een correcte map en later stelt hij makkelijk vindbare enveloppen voor. Als mol hoef/kan je hier toch niet mollen? Als je de verkeerde plek van een geldenvelop aanwijst heb je risico dat de rest dit ziet. Als Buddy had willen mollen had ie beter enveloppen kunnen switchen.

En hij wil ook niet persé  als eerste......
Dan wil ik als één van de eersten omschrijven en zand halen.
Ik vond het wel vrij duidelijk dat ie als eerste wilde maar hij kon niet te eager overkomen, zat wel zenuwachtig aan zn arm te krabben.

Een cynisch applausje van een ontdekte mol?
Of gefrustreerd omdat de groep geen risico neemt en niet op zoek gaat naar de enveloppe genaamd Daisy?

Als Mil een rondje aan het lopen is noemt ze Starlight. Je hoort eerst Claes, daarna Rob herhalen Starlight, en de reactie van Leonie. Lijkt wel of ze schrikt.
Ha, ja! ik vond dat applausje ook zo vreemd. Hij was duidelijk ontevreden dat er niet meer enveloppen waren gehaald.

Mooi uitgezocht ::ok::
Als ik het goed begrijp uit jouw  bericht hing Naty aan de zwarte deur.
We zien Rob voorbij deze deur met enveloppe lopen. Hij komt op het pleintje met Mark en Bodejos. Rob komt  daarna in een volgend binnenplaatsje  met vier rode emmers. Hij ziet Mollom  en aan  de deur  Heinz. Die deur zien we in beeld Rob gaat terug en ziet nog Hulpdakdekker en Tristan.

Vervolgens gaat Buddy die eerst helemaal naar achteren loopt om Rob te checken. We zien hem niet langs de zwarte deur lopen.Buddy is al op het binnenplaatsje en ziet Bodejos. Daarna komt hij op het pleintje met de 4 rode emmers. Buddy zegt dat de gegevens kloppen en noemt Tristan. Op dat plein is dus ook de deur met Heinz maar die noemt Buddy niet en die deur zien we niet in beeld. Buddy gaat vervolgens een nieuwe ruimte verkennen die met enveloppe Rat.

Bij alle volgende kandidaten komt de bewuste.zwarte deur niet in beeld behalve als Nathan de enveloppen haalt. Dan wordt er extra op ingezoomd.  Het lijkt er op dat er een wissel is geweest met enveloppe Naty en Heinz. Moest daarom ook enveloppe Heinz als eerste opgehaald worden om zeker te zijn van mingeld?
Ik weet genoeg ::rofl::
Die wissel kan net zo goed van Rob komen toch?

Ischa is denk ik BlijBlijBlij hier op dit forum. Z'n tweets zitten regelmatig in Moltalk, dus misschien dat ze daarom voor zijn voornaam hebben gekozen ipv zijn forumnaam.
Oja, die kreeg een paar sneren van Sanne toch?  ::rofl::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #561 Gepost op: 21-02-2020, 19:55:11 »
@Theovv
Citaat
Maar stuurt Buddy hier ook verkeerd dan? volgens mij voegt hij als goede kandidaat veel toe aan een correcte map en later stelt hij makkelijk vindbare enveloppen voor. Als mol hoef/kan je hier toch niet mollen? Als je de verkeerde plek van een geldenvelop aanwijst heb je risico dat de rest dit ziet. Als Buddy had willen mollen had ie beter enveloppen kunnen switchen.

Voorop gesteld: De mol heeft voorkennis en weet dat het om de enveloppen Heinz, Rat, Daisy, Lukie4 en Vriendlief gaat. De mol weet ook waar deze enveloppen hangen. Er is weinig tijd 5 minuten is niet heel lang en er moet ook nog gesaboteerd worden. Er is gesaboteerd bij Heinz en/ of Rat. Op de locaties van deze enveloppe zijn alleen Rob en Buddy geweest. Daarnaast is er bij Rob en Buddy schimmige montage rondom deze plekken. Hier is iets gebeurd dus. We denken inmiddels te weten dat de sabotage bij enveloppe Heinz is gedaan. Dit is ook gemakkelijk te doen gezien de locatie. Uiteraard kun je de opdracht vanuit verschillend mol perspectief bekijken:

Stel Rob is een kandidaat en hij wil als één van de eersten om te kijken wat waar hangt en wat er na zijn ronde  gebeurt. Dat verklaart zijn chaotische begin en het feit dat hij op meerdere locaties is geweest terwijl er na zijn ronde maar weinig info op het bord staat. Hij is als kandidaat vooral voor zichzelf gegaan. Stel Buddy is mol en heeft gesaboteerd bij  Heinz. Vooraf beïnvloedt hij de groep door aan te geven dat Rob in de gelegenheid is te saboteren dus hij wil Rob controleren en dat spreken ze af. Als Buddy zijn ronde doet geeft hij al door dat de info van Rob klopt maar verwisselt ondertussen de enveloppe van Naty met die van Heinz. Bij zijn terugkomst geeft Buddy de juiste info maar zegt ook dat hij alles van Rob gecontroleerd heeft en dat het klopt, doodloopt en dat de anderen daar niet meer hoeven te kijken. Hij adviseert ze de andere kant op te gaan. Dat doen ze ook want ze noemen allemaal andere namen van de kaartjes. De mol heeft er  belang bij dat Heinz gepakt wordt daarom stuurt Buddy Nathan als eerste naar enveloppe Heinz. Het valt op dat Rob zich hier totaal niet mee bemoeit, na zijn ronde zien we geen bemoeienis meer van Rob.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2020, 20:21:01 door Moedermol »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #562 Gepost op: 21-02-2020, 20:00:31 »
Dat laatste is zo, maar het lag voor de hand dat Heinz en Rat gepakt zouden worden omdat ze makkelijk te lokaliseren waren. Daarnaast heeft Rob mogelijk kans gezien om ook Daisy (waar ie zich wel voor uitspreekt) te saboteren.

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #563 Gepost op: 21-02-2020, 22:13:23 »
@Theovv
Voorop gesteld: De mol heeft voorkennis en weet dat het om de enveloppen Heinz, Rat, Daisy, Lukie4 en Vriendlief gaat. De mol weet ook waar deze enveloppen hangen. Er is weinig tijd 5 minuten is niet heel lang en er moet ook nog gesaboteerd worden. Er is gesaboteerd bij Heinz en/ of Rat. Op de locaties van deze enveloppe zijn alleen Rob en Buddy geweest. Daarnaast is er bij Rob en Buddy schimmige montage rondom deze plekken. Hier is iets gebeurd dus. We denken inmiddels te weten dat de sabotage bij enveloppe Heinz is gedaan. Dit is ook gemakkelijk te doen gezien de locatie. Uiteraard kun je de opdracht vanuit verschillend mol perspectief bekijken:

Stel Rob is een kandidaat en hij wil als één van de eersten om te kijken wat waar hangt en wat er na zijn ronde  gebeurt. Dat verklaart zijn chaotische begin en het feit dat hij op meerdere locaties is geweest terwijl er na zijn ronde maar weinig info op het bord staat. Hij is als kandidaat vooral voor zichzelf gegaan. Stel Buddy is mol en heeft gesaboteerd bij  Heinz. Vooraf beïnvloedt hij de groep door aan te geven dat Rob in de gelegenheid is te saboteren dus hij wil Rob controleren en dat spreken ze af. Als Buddy zijn ronde doet geeft hij al door dat de info van Rob klopt maar verwisselt ondertussen de enveloppe van Naty met die van Heinz. Bij zijn terugkomst geeft Buddy de juiste info maar zegt ook dat hij alles van Rob gecontroleerd heeft en dat het klopt, doodloopt en dat de anderen daar niet meer hoeven te kijken. Hij adviseert ze de andere kant op te gaan. Dat doen ze ook want ze noemen allemaal andere namen van de kaartjes. De mol heeft er  belang bij dat Heinz gepakt wordt daarom stuurt Buddy Nathan als eerste naar enveloppe Heinz. Het valt op dat Rob zich hier totaal niet mee bemoeit, na zijn ronde zien we geen bemoeienis meer van Rob.
Stel, Rob is de mol en hij heeft Heinz al gewisseld met bvb Naty. Waarom zou hij zich dan nog willen bemoeien met de rest? Het kwaad is geschied en niemand die het nog kan controleren.
Zoals ik het zie gaat Buddy niet controleren maar informatie bijhalen, want er is haast niets opgeschreven van welke naam waar hangt. Rob zegt dat Heinz aan de deur hangt in het tweede binnenpleintje en Buddy bevestigt dit.

Rob is bijna de volle 5 min binnen geweest en heeft alleen de 2 binnenpleintjes gedaan. Dat is vlak bij de ingang. Buddy is ook bijna de volle 5 min binnen geweest, maar heeft na de binnenpleintjes ook nog 2 ruimten met kraantjes gedaan. Leonie is nog veel verder gelopen (nogal chaotisch, akkoord), maar had nog bijna anderhalve minuut over. Mil is op haar dooie gemakje zand gaan zoeken, geeft nog wat extra informatie, en komt zelfs tot aan het pleintje waar Daisy ligt.
Dus, ofwel is Rob de mol en heeft hij verderop nog een paar enveloppen gewisseld, ofwel is hij gewoon veel verder gelopen, maar was de informatie niet bruikbaar om op te schrijven. (en heeft de montage dat er uitgelaten om Rob verdacht te maken)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #564 Gepost op: 21-02-2020, 23:18:06 »
Citaat
Rob zegt dat Heinz aan de deur hangt in het tweede binnenpleintje en Buddy bevestigt dit. 
Als Buddy dit bevestigt kan Rob de enveloppe niet gewisseld hebben...anders had daar immers Naty al moeten hangen.
Citaat
Rob is bijna de volle 5 min binnen geweest en heeft alleen de 2 binnenpleintjes gedaan. Dat is vlak bij de ingang
We zien op beeld dat Rob op de locatie is geweest waar Rat hangt. Rob is dus veel verder gelopen.
Citaat
Waarom zou hij zich dan nog willen bemoeien met de rest? 
De mol heeft er belang bij dat er een enveloppe met mingeld binnen komt. Ik ga er vanuit dat de mol niet alle 5 enveloppen gewisseld heeft dus enveloppe Heinz moest binnen komen.

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #565 Gepost op: 21-02-2020, 23:19:58 »
Dus, ofwel is Rob de mol en heeft hij verderop nog een paar enveloppen gewisseld, ofwel is hij gewoon veel verder gelopen, maar was de informatie niet bruikbaar om op te schrijven. (en heeft de montage dat er uitgelaten om Rob verdacht te maken)

Of Rob is een heel slimme kandidaat en checkt de andere ruimtes om er zo achter te komen of iemand molt en verkeerde enveloppen doorgeeft?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #566 Gepost op: 22-02-2020, 00:55:27 »
Of Rob is een heel slimme kandidaat en checkt de andere ruimtes om er zo achter te komen of iemand molt en verkeerde enveloppen doorgeeft?
Maar waarom wordt daar dan geen aandacht aan besteed in een biecht o.i.d.?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #567 Gepost op: 22-02-2020, 03:13:04 »
Als Buddy dit bevestigt kan Rob de enveloppe niet gewisseld hebben...anders had daar immers Naty al moeten hangen.
In het scenario Rob is de Mol hing Naty eerst aan de deur, en Heinz op de plek van Naty. Als Rob deze verwisseld heeft, en doorgeeft dat Heinz aan de deur hangt, kan Buddy dit bevestigen.
Buddy kan hier ook een molactie hebben uitgevoerd. Maar dan hing Heinz eerst goed aan de deur, correct doorgegeven door Rob, en heeft hij die hier verwisseld.
Er is gesaboteerd bij Heinz en/ of Rat. Op de locaties van deze enveloppe zijn alleen Rob en Buddy geweest. Daarnaast is er bij Rob en Buddy schimmige montage rondom deze plekken. Hier is iets gebeurd dus.
Rob en Buddie komen van de verkenners inderdaad het verdachtst in beeld. Maar zij zijn niet de enigen hier met een mogelijke molactie.
Het ligt voor de hand dat de dichtstbijzijnde ruimte, die van Heinz, het eerst in kaart wordt gebracht. Die ruimte wordt nog eens gedubbelcheckt, niemand zal meer voorstellen of eraan denken daar nog een keer naar toe te gaan. Dus als je als Mol daarna aan de beurt bent maak je een sprintje naar de deur, de envelop van Heinz verwisselen voor een andere envelop, en klaar is Kees. Gauw terug naar je route om weer enveloppen door te geven in de andere ruimtes.
Dan is het opvallend dat we van het eerste deel van de route van Leonie niets zien, en dat het klokje aangeeft dat ze veel tijd over had. En dat Mil op haar gemakje lijkt rond te lopen in het eerste deel van de route, en enveloppen doorgeeft die iedereen voorbij was gerend. Mil sowieso heel mols hier doordat ze 5 zandkokers mee terug neemt, en de vraag of de envelop van Daisy nog gepakt moest worden, doorspeelt naar Leonie.

Ik geef het scenario dat een van beide dames de envelop verwisseld heeft een behoorlijke kans. Vooral omdat de hele montage suggereert dat het Rob was.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2020, 04:28:26 door Newbie2 »

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #568 Gepost op: 22-02-2020, 04:43:48 »
Mark is net als Nelleke en Elger van de podcast Trust Nobody.

Felix en Wouter zijn YouTubers die filmpjes over WIDM maken. Joeri is JvB die vanuit deze site als eerste een WIDM-podcast en later vodcast had. Niels ben ik waarschijnlijk omdat ik meermaals in de media wat over WIDM zei en dan niet als Heinz. Ischa is me onbekend.

Dus jij zit er als enige twee maal in. Zou dat de hint zijn dat er met jouw kaartje of envelop is geknoeid?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #569 Gepost op: 22-02-2020, 09:10:09 »
Ik ben ook wel benieuwd welk bedrag er in mijn envelop zat.

Offline Vl4d

  • Forumlid
  • Soms wel, soms niet
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #570 Gepost op: 22-02-2020, 11:27:42 »
Het ligt voor de hand dat de dichtstbijzijnde ruimte, die van Heinz, het eerst in kaart wordt gebracht. Die ruimte wordt nog eens gedubbelcheckt, niemand zal meer voorstellen of eraan denken daar nog een keer naar toe te gaan. Dus als je als Mol daarna aan de beurt bent maak je een sprintje naar de deur, de envelop van Heinz verwisselen voor een andere envelop, en klaar is Kees. Gauw terug naar je route om weer enveloppen door te geven in de andere ruimtes.

Dat was mijn gedachten ook inderdaad.
Heinz zit in het complot  ::vergroot::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #571 Gepost op: 22-02-2020, 11:31:14 »
Ik ben ook wel benieuwd welk bedrag er in mijn envelop zat.

Krijg je ook het geld wat in de envelop zat toegestuurd?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #572 Gepost op: 22-02-2020, 12:15:21 »
Er zat geen geld in de enveloppen met namen erop. Het geld (plus en min) kwam pas in het spel nadat de verkenners de namen in kaart hadden gebracht.

Offline mollie85

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #573 Gepost op: 22-02-2020, 12:22:46 »
Ik kan het nu niet terugkijken, maar wie ging er als een na laatste? Dus voordat nathan ging? Was dat claes?

Offline Overalsterretjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #574 Gepost op: 22-02-2020, 12:26:46 »
Volgorde was:

1. Rob
2. Buddy
3. Leonie
4. Miljuschka
5. Claes
6. Nathan

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #575 Gepost op: 22-02-2020, 13:08:31 »
Krijtjes en het 1e symbool van de naam van Miljuschka. Het is het net niet, maar toch..allebei bestaande uit 4 streepjes. Ah ik moest de krijtjes nog roteren, dan klopt het wel. Die dikke zwarte streep linksboven is het penceel.

@newbie: jij verwoordt precies mijn gedachten, is ook een iets betere uitleg dan : mil pakt 5 kokers, dus zij is de mol.  ;D
« Laatst bewerkt op: 22-02-2020, 13:21:53 door foxhunter »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #576 Gepost op: 22-02-2020, 13:33:04 »
@Theovv
Voorop gesteld: De mol heeft voorkennis en weet dat het om de enveloppen Heinz, Rat, Daisy, Lukie4 en Vriendlief gaat. De mol weet ook waar deze enveloppen hangen. Er is weinig tijd 5 minuten is niet heel lang en er moet ook nog gesaboteerd worden. Er is gesaboteerd bij Heinz en/ of Rat. Op de locaties van deze enveloppe zijn alleen Rob en Buddy geweest. Daarnaast is er bij Rob en Buddy schimmige montage rondom deze plekken. Hier is iets gebeurd dus. We denken inmiddels te weten dat de sabotage bij enveloppe Heinz is gedaan. Dit is ook gemakkelijk te doen gezien de locatie. Uiteraard kun je de opdracht vanuit verschillend mol perspectief bekijken:

Stel Rob is een kandidaat en hij wil als één van de eersten om te kijken wat waar hangt en wat er na zijn ronde  gebeurt. Dat verklaart zijn chaotische begin en het feit dat hij op meerdere locaties is geweest terwijl er na zijn ronde maar weinig info op het bord staat. Hij is als kandidaat vooral voor zichzelf gegaan. Stel Buddy is mol en heeft gesaboteerd bij  Heinz. Vooraf beïnvloedt hij de groep door aan te geven dat Rob in de gelegenheid is te saboteren dus hij wil Rob controleren en dat spreken ze af. Als Buddy zijn ronde doet geeft hij al door dat de info van Rob klopt maar verwisselt ondertussen de enveloppe van Naty met die van Heinz. Bij zijn terugkomst geeft Buddy de juiste info maar zegt ook dat hij alles van Rob gecontroleerd heeft en dat het klopt, doodloopt en dat de anderen daar niet meer hoeven te kijken. Hij adviseert ze de andere kant op te gaan. Dat doen ze ook want ze noemen allemaal andere namen van de kaartjes. De mol heeft er  belang bij dat Heinz gepakt wordt daarom stuurt Buddy Nathan als eerste naar enveloppe Heinz. Het valt op dat Rob zich hier totaal niet mee bemoeit, na zijn ronde zien we geen bemoeienis meer van Rob.
Als Buddy(als mol) na kandidaat Rob enveloppen wisselt die later opgehaald moeten worden loopt hij wel erg veel risico dat Rob dat doorheeft, op het moment dat ze op de kaart worden of wanneer beschreven wordt waar die enveloppen opgehaald moeten worden.

En dat geldt eigenlijk voor alle kandidaten, zeker omdat de Heinz-envelop zo dichtbij ging, makkelijk te onthouden en controleren als die later dan Rob verplaatst was. Rob en Nathan kunnen dan als enige gemold hebben. De rest is zeer onwaarschijnlijk.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2020, 13:36:06 door Theovv »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #577 Gepost op: 22-02-2020, 14:23:24 »
Als Buddy(als mol) na kandidaat Rob enveloppen wisselt die later opgehaald moeten worden loopt hij wel erg veel risico dat Rob dat doorheeft, op het moment dat ze op de kaart worden of wanneer beschreven wordt waar die enveloppen opgehaald moeten worden.
Buddy zegt dan toch gewoon door de porto dat het klopt, wat Rob zei? Maar ondertussen verwisselt hij die envelop. Wat moet Rob dan doorhebben?
En dat geldt eigenlijk voor alle kandidaten, zeker omdat de Heinz-envelop zo dichtbij ging, makkelijk te onthouden en controleren als die later dan Rob verplaatst was. Rob en Nathan kunnen dan als enige gemold hebben. De rest is zeer onwaarschijnlijk.
Maar geen enkele kandidaat wist dat Heinz een speciale envelop was. Dus wat valt er dan te controleren? Je kunt moeilijk alle enveloppen die zijn doorgegeven maar blijven controleren, dat gaat ten koste van het restant dat nog in kaart gebracht moest worden. Dus na de double-check van Buddy was het echt wel klaar met die ruimte Heinz. En kon de Mol, als die erna kwam, rustig die envelop verwisselen zonder bang te zijn dat daar nog iemand zou komen.
Iedereen kan hier hebben gemold, niet alleen Rob en Nathan.

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #578 Gepost op: 22-02-2020, 16:04:58 »
Buddy zegt dan toch gewoon door de porto dat het klopt, wat Rob zei? Maar ondertussen verwisselt hij die envelop. Wat moet Rob dan doorhebben?
Zou kunnen, maar wel riskant. Stel dat er toch iemand gaat controleren, en merkt dat Heinz niet aan de deur rechts hangt.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 3: Alles kenners
« Reactie #579 Gepost op: 22-02-2020, 16:34:44 »
Zou kunnen, maar wel riskant. Stel dat er toch iemand gaat controleren, en merkt dat Heinz niet aan de deur rechts hangt.
Voor Buddy is dat misschien nog een klein risico, als hij de Mol is verklaart dat dat hij er zo de nadruk op legt dat die ruimte klaar is. Maar Leonie of Mil hadden best een veilige run als Mol. In het (m.i. onwaarschijnlijke) geval dat er toch iemand na hen ging kijken, en iets opmerkte, was het immers Buddy die daar officieel als laatste was geweest. Mol Mil zat al helemaal op rozen, de minst opvallende en beste molpositie, want als Claes nog iets zou opmerken was ook Leonie nog voor haar geweest.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2020, 16:53:58 door Newbie2 »