Auteur Topic: WIDM Seizoen 2021  (gelezen 252766 keer)

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #560 Gepost op: 20-10-2020, 23:20:31 »
Iemand bekend met Karlovy Vary?

Jaaaa!  ::trots::

Prachtige Tsjechische stad.
Was zelf ooit in een ver verleden in Tsjechoslowakije, zoals het toen nog heette.
Via Pilsen en Brno naar Valasky Klobouky gereisd. Aldaar 2 weken opgetrokken met een (nu te noemen) Slowaaks gezin.
Het land was destijds nog compleet communistisch en dat was te merken. Zeer strenge grenscontroles inclusief militairen, gewapend met kalasjnikovs... brrr. Camera's op het toilet, op de grens.

Afijn, brings back memories   ;)
Maar prachtig land! Ook qua natuur.
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #561 Gepost op: 20-10-2020, 23:46:17 »
Shownieuws gaf gisteren (maandag 19-10) aan dat de vakantieganger de foto's zo'n 3 weken geleden (omstreeks maandag 28-09) heeft gemaakt.
Het reisadvies voor Tsjechië is op dinsdag 22-09 van geel naar oranje gegaan (samen met delen van Frankrijk). Dat is hooguit de avond ervoor bekend gemaakt (kleur/statuswijzigingen gingen die periode vrijwel onmiddellijk in). Ik kan me voorstellen dat WIDM het zich (maatschappelijk) niet kan veroorloven om opnames te maken in een oranje gebied. Komt geheid gedonder van. Duitsland ligt op nog geen uur rijden van de gelekte locatie en is/was geel. Ik kan me voorstellen dat het gehele gezelschap idd redelijk 'hals over kop' is vertrokken.

Buiten dat kan ik me voorstellen dat de crew op locatie bij lange na niet zo groot is als voorheen. Dit verklaart wellicht waarom de bevestiging/ het gebruik van attributen er minder professioneel uitziet dan dat we gewend zijn. Zou ook zomaar kunnen zijn dat de bordjes e.d. een dag/ochtend voor de proef zijn neergezet, maar dat er geen tijd/capaciteit was om de bordjes en attributen tijdig op te ruimen. Dat zullen we vast nog wel een keer vernemen.

Alle landen rondom Tjechië hadden in ieder geval op vrijdag 2 oktober nog code geel!
« Laatst bewerkt op: 20-10-2020, 23:55:49 door Traveljunkie »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #562 Gepost op: 21-10-2020, 00:02:03 »
Wanneer Michmol de opdrachten op de bordjes had geschreven  ::) ;D:

Over exact eenduizend meter bereikt u de eindlocatie van uw barre tocht. Alvorens u uw tocht vervolgt, dient u een selectie te maken uit de hieronder geformuleerde opties:

Deponeer uw sportief rijwiel op de locatie waar u zich momenteel bevindt en spek uw portefeuille met een bevallig bedrag van honderd euro per rijwiel.

Anderzijds kunt u de keuze maken om per rijwiel uw tocht te vervolgen tot aan de eindlocatie.

Hoogachtend,
Monica en Bjorn


 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::   ::bravo:: ::bravo:: en  ::wijn::
Woosie down?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #563 Gepost op: 21-10-2020, 00:35:40 »
Ik kan me voorstellen dat WIDM het zich (maatschappelijk) niet kan veroorloven om opnames te maken in een oranje gebied. Komt geheid gedonder van. Duitsland ligt op nog geen uur rijden van de gelekte locatie en is/was geel. Ik kan me voorstellen dat het gehele gezelschap idd redelijk 'hals over kop' is vertrokken.
Ik denk eigen dat je met zo ‘n product geen risico neemt om hals over kop te moeten vertrekken. Ik denk dat ze nou contact hebben met en in overleg met de (lokale/regionale) overheid te plaatse, zodat ze wel door kunnen op een gepaste manier. Ik denk wel dat ze fall back opdrachten hebben voorbereid waarin indien nodig (zoals waarschijnlijk het geval) contact met mensen buiten de groep (locale) tot een minimum beperkt is.

Ik kan mij ook niet voorstellen dat je netten en touwladders lang onbeheerd kan laten hangen in een publiektoegankelijk gebied. Eerder gewoon toevallige timing van de Nederlandse toeristen.
« Laatst bewerkt op: 21-10-2020, 00:49:18 door Rat »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #564 Gepost op: 21-10-2020, 09:00:35 »
Ik denk zelf dat als dit een route is van x kilometer door het bos, ze niet bij elk stukje van de route een productiemedewerker neer kunnen zetten, gewoon omdat het te massaal is dan. En ik denk zeker niet (ook al zou er halsoverkop vertrokken moeten worden - dat is overigens niet iets wat ik denk dat er gaat gebeuren) dat het WIDM team een bos zo achter mag en zou laten. Ik denk dat we misschien wel van geluk mogen spreken dat deze Nederlanders de echte kandidaten niet hebben gezien, want dan hadden we die ook nog geweten én hadden we daar nu misschien wel spoilers over gehad.

Voor WIDM denk ik overigens dat er echt een waterdicht plan is besproken met NPO/AVROTROS/IDTV en dat ze daarom uiteindelijk mochten. Vanwege Corona is alles waarschijnlijk veel strenger, dus moet alles goed geregeld zijn. Er zullen vast ook veel Tsjechische instanties (intens) betrokken zijn geweest bij de opnames. Ik ben in ieder geval van mening dat het WIDM-team bekwaam en ervaren genoeg is om een waterdicht plan te hebben voor dit jaar met alle scenario’s van dien. We hoeven wellicht niks te merken op beeld van het virus ::vergroot::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #565 Gepost op: 21-10-2020, 12:36:05 »
Ik ben op mijn vrije dag nog even wat Instagramaccounts door aan het spitten van alle namen die genoemd zijn in de eerste pagina's van dit topic en die van WIDM 2020 (wat moet je anders doen nu we al 99% zeker zijn van de mol :P ). Wie weet doen de makers wel inspiratie uit deze topics? Het is vreselijk lastig om goede gaten te vinden, maar toch om even er twee namen in te gooien die zouden kunnen qua stilte en ik ook wel in het WIDM-profiel vind passen.

Nicolaas Veul, presentator bij BNNVARA (36 jaar). Zie ik al jaren als mogelijke WIDM-naam, maar post nu al sinds begin september niet meer, nu wel weer in zijn stories. Zou kunnen qua "gat" op Instagram, maar stories kan je niet terugchecken dus er valt niet te checken wanneer hij weer is begonnen met posten van stories of dat hij gewoon de hele tijd door is gegaan.

Rifka Lodeizen, actrice o.a. bekend van Judas, maar ook van de nieuwe serie op Videoland Lieve Mama (48 jaar). Rifka post alleen promotiemateriaal voor diverse series in de opnameperiode. Echter, ze is sowieso niet een heel fanatieke poster dus het is niet per sé heel verdacht.

Toch, twee namen om eventueel verder te onderzoeken want ze hebben wel heel erg het WIDM-profiel imo ::vergroot::

E: En Stacey Rookhuizen die ik eerder in het topic al aanmerkte als een persoon waar Rick McCullough sinds maart van dit jaar posts van liket en ook al sinds 9 september stil is (al is dit wel een throwback post), moeten we misschien ook niet uit het oog verliezen.
« Laatst bewerkt op: 21-10-2020, 13:52:02 door Sven. »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #566 Gepost op: 21-10-2020, 12:49:54 »
Kunnen we niet een longlist maken met alle namen die jaarlijks weer genoemd worden? Een soort afvinklijst die we gewoon ieder seizoen weer na kunnen lopen?  ::rofl::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #567 Gepost op: 21-10-2020, 14:42:28 »
Ik werd getriggerd door de uitspraak van Nikkie, die met Tygo heeft meegedaan aan seizoen 1 van The Big Escape (avrotros),
ik heb hier op het forum al eens gezegd dat ik de escape-opdrachten fantastisch goed vind en het zou een inspriratiebron voor widm moeten zijn, maar ook de kandidaten die aan the big escape hebben meegedaan is een goede widm-kandidatenpool.

  • The Big escape seizoen 1

    Linda Hakeboom
    Giel de Winter
    Tygo Gernandt
    Lieven Scheire
    Eva van der Gucht   
    Nikkie de Jager
    Nadia Poeschmann
    Harry Piekema   
    Annette Gerritsen
    Nance Coolen
    Michael Boogerd
    Steven Brunswijk

  • 2

    Juvat Westendorp
    Dennis Weening
    Francisco Elson
    Jessie Maya
    Kelvin Boerma
    Bobbi Eden
    Zarayda Groenhart
    Bastiaan van Schaik
    Kim Lammers
    Vivianne Bendermacher

  • 3

    Marije Zuurveld
    Giovanni Latooy
    Renate Gerschtanowitz
    Glen Faria
    Lucretia van der Vloot
    Donnie
    Qucee
    Anouk Maas
    Nick Golterman
    Tess Milne

Buiten de namen uit deze lijst die al hebben meegedaan aan widm denk ik persoonlijk dat veel kandidaten geschikt kunnen zijn, bijvoorbeeld Kelvin, Jesse, Marije...
Ik ben helaas niet iemand die radiostiltes en hiaten in de socials-posts kan ontdekken maar als iemand zich geroepen voelt...

Edit,
Overigens, het geweldige aan Tsjechië is natuurlijk dat de MOLdau er doorheen stroomt  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 21-10-2020, 14:50:14 door Mollem »

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #568 Gepost op: 21-10-2020, 14:48:57 »
Van al die mensen hoop ik vooral dat de volgende mensen ooit mee gaan doen:

- Harry Piekema
- Vivianne Bendermacher
- Anouk Maas
- Nick Golterman
- Juvat Westendorp

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #569 Gepost op: 21-10-2020, 14:57:23 »
Mijn wenskandidaten:

- Dopje van Schalkwijk
- Evert Zwambag
- Jildou Hutsebaars
- Piel de Prutkarbonkel
- Onno Insgelijks
- Fetze Alsvanouds

 ;D :-X
Woosie down?

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #570 Gepost op: 21-10-2020, 15:48:33 »
Mijn wenskandidaten:

- Dopje van Schalkwijk
- Evert Zwambag
- Jildou Hutsebaars
- Piel de Prutkarbonkel
- Onno Insgelijks
- Fetze Alsvanouds

 ;D :-X

Vergeet Tineke Trekschuit niet!

Ontopic: Zangeres Maria Fiselier misschien een interessante naam? Zit al in de kaartenbak bij Avrotros door haar deelname aan Beste Zangers 2 jaar terug.  ::vergroot::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #571 Gepost op: 21-10-2020, 16:02:10 »
- Juvat Westendorp

Die doet niet mee dit jaar, en die wil ik al jaren :(. Zo'n leuk persoon!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #572 Gepost op: 21-10-2020, 16:42:15 »
Vergeet Tineke Trekschuit niet!


Als we dan TOCH op  die toer gaan:


Koos Koets......

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #573 Gepost op: 21-10-2020, 17:06:31 »
Van mijn wenslijstje dat ik ooit maakte in 2006  (14 terug jaar al weer) voor seizoen 7/ voordat Hasselbach overleed, heeft nog geen een ondertussen mee gedaan.

Beau Van Erven Dorens. Toen 36, nu 50.
Tanja Jess. Toen 40, nu 54.
Elsemieke Havinga. Toen 47, nu 61.
Syb Van der Ploeg. Toen 40, nu 54.
Floortje Dessing. Toen 36 nu 50
Jetske Van Den Elsen. Toen 34, nu 48.
Christophe Haddad. Toen 28, nu 42.
Claudia De Breij. Toen 31, Nu 45.
Marco Borsato. Toen 40, Nu 54.


Opzich zouden er zeker nog 6/7 van deze 9 kunnen. Floortje Dessing zou zeker wel kans maken voor seizoen 22 in Januari. Jetske Van Den Elsen vind ik wel Evelien Bosch type die deed mee aan het seizoen met Rik/Magriet. Dan moet er nog man bij, dan zou dit Sergio Vyent (49-50) van first dates of zo kunnen zijn. Marco kan je vervangen voor Jan Dulles van de drie j's (Denk dat hij in pak zit van
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
in The Mask Singer. Link optreden:
« Laatst bewerkt op: 21-10-2020, 17:19:26 door Pierce_Brosnan »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #574 Gepost op: 21-10-2020, 17:08:52 »


Beau Van Erven Dorens. Toen 36, nu 40.


Heeft ie levens-elixer geslikt?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #575 Gepost op: 21-10-2020, 17:09:52 »
Heeft ie levens-elixer geslikt?

 ::rofl::
Woosie down?

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #576 Gepost op: 21-10-2020, 22:49:35 »
Jessie Maya Bosch heeft in haar Insta al heel vaak gelobbyd om mee te doen aan WIDM, ze is enorm fan. Bij The Big Escape bleek ze een enorme verassing en kwam ze ook erg ver. Ik DMde haar een tijdje terug op Instagram over WIDM, en ze zei dat de hele WIDM-redactie al weet dat ze dolgraag mee wilt doen. Wellicht zien we haar in een van de volgende seizoenen. Niet in 2021, ze is volgens mij niet weggeweest en moest herstellen van al haar operaties. Ze is niet de standaard WIDM-kandidaat, maar ik vind het juist wel leuk als ze met de casting een beetje de randjes opzoeken. 100x leuker dan Thomas Cammaert types.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #577 Gepost op: 21-10-2020, 23:00:00 »
Jessie Maya Bosch heeft in haar Insta al heel vaak gelobbyd om mee te doen aan WIDM, ze is enorm fan. Bij The Big Escape bleek ze een enorme verassing en kwam ze ook erg ver. Ik DMde haar een tijdje terug op Instagram over WIDM, en ze zei dat de hele WIDM-redactie al weet dat ze dolgraag mee wilt doen. Wellicht zien we haar in een van de volgende seizoenen. Niet in 2021, ze is volgens mij niet weggeweest en moest herstellen van al haar operaties. Ze is niet de standaard WIDM-kandidaat, maar ik vind het juist wel leuk als ze met de casting een beetje de randjes opzoeken. 100x leuker dan Thomas Cammaert types.

Het zou me in ieder geval niet verbazen om haar te zien, of om een andere Youtuber te zien überhaupt. Nu Youtube vooral voor jeugd erg populair is, willen ze die kijkers misschien proberen vast te houden door meer Youtubers erin te stoppen. We hebben er nu al twee gehad (Yvonne en Nikkie) en volgens mij was (zeker bij die laatste) dat ook zeker een succes. ::ok::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #578 Gepost op: 21-10-2020, 23:12:43 »
Yvonne vond ik ook wel een succes hoor  ::jaja:: die was vrij fanatiek ook, alleen helaas vloog ze er al in aflevering 2 uit :(
Frankje Lapi

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #579 Gepost op: 21-10-2020, 23:14:48 »
Ja helaas :\'(

Iris Enthoven (ook bekend van YouTube) zegt ook vaak dat ze graag mee wil doen aan widm.