Auteur Topic: Trust Nobody podcast  (gelezen 26208 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #80 Gepost op: 1-05-2020, 21:37:10 »
Deze moet hier ook even worden geplaatst:

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #81 Gepost op: 1-05-2020, 22:07:32 »
 ::rofl:: wat kan ie podcasten he die Mark  ::ok::

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #82 Gepost op: 4-05-2020, 09:43:04 »
Zijn jullie morgen ook bij het gesprek met Gilles? :)

We konden er helaas niet live bij zijn, maar hebben het wel meteen teruggelezen. Supertof weer!

Het meest irritante is dat mijn jaargroepsgenoten van mijn studentenvereniging ooit een variant hebben gemaakt. 'Laat de zon in je Bart, ze schijnt toch voor iedereen. Geniet van de teven, want het zijn er maar zeven'.  (ja, er zitten 7 vrouwen in de jaargroep) Ook al ben ik er niet bij, schijnt het dat ze het nog vaak zingen.

En dan komt de Lidl ook nog eens met een reclame opzetten.

Enorm irritant allemaal. (Maar het blijft wel een goed nummer)

Arme Bart...  ::rofl::

Kijk eens wat regisseur Rick heeft laten maken? Ideetje voor jullie merchandise ook? ;D Of is een Trust Nobody Aluhoedjeslijn meer iets voor jullie? :P Of een Willy Sommers badmodelijn mag ook..

Maar zou zo'n petje betekenen dat ze voor S21 naar een zonnig oord zouden gaan?  ::vergroot::

Ja! Vet! Wij zoeken steeds merch die door de brievenbus past, dus een aluhoedjeslijn is misschien wel een goed idee. Gewoon iedereen een rol aluminiumfolie sturen en een vouwinstructie.  ;)

Deze moet hier ook even worden geplaatst:



Toen Mark nog dacht dat dit een nummer van René  Schuurmans is...  ;D
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline xednar

  • Forumlid
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #83 Gepost op: 16-06-2020, 11:41:42 »
Weet iemand wat er aan de hand was in de laatste podcast van Trust Nobody? Ik ben heel benieuwd waar het over ging.

Offline Avani3

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #84 Gepost op: 17-06-2020, 00:20:52 »
Weet iemand wat er aan de hand was in de laatste podcast van Trust Nobody? Ik ben heel benieuwd waar het over ging.

Ik vroeg mij dit ook af. En zelfs na heel wat Googelen niks gevonden.
« Laatst bewerkt op: 17-06-2020, 13:34:43 door Avani3 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #85 Gepost op: 17-06-2020, 07:51:01 »
Ik denk dat jullie het over de podcast over de tussenaflevering van WIDM 8 (2008) hebben als ik op trustnobody.nl kijk. Het gaat om deze aflevering: https://www.wieisdemol.com/forum/2008/?topic=30559.0

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #86 Gepost op: 17-06-2020, 09:07:51 »
Nee, het gaat over dat ze over een spoiler wisten en die niet gaan delen. Maar we weten niet wat voor spoiler.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #87 Gepost op: 17-06-2020, 12:54:41 »
Ja Elger had de namen gevonden van kandidaten voor het bonusseizoen. (Vandaar dat de vraag ook in dat topic werd gesteld  ;) )

Op Instagram werd doorverwezen naar 'het forum'.  Dan zou ik dit forum verwachten, maar zo zeker zijn wij toch niet van namen die meedoen? Dus ik heb ook geen idee.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #88 Gepost op: 17-06-2020, 13:56:19 »
Ja Elger had de namen gevonden van kandidaten voor het bonusseizoen. (Vandaar dat de vraag ook in dat topic werd gesteld  ;) )

Op Instagram werd doorverwezen naar 'het forum'.  Dan zou ik dit forum verwachten, maar zo zeker zijn wij toch niet van namen die meedoen? Dus ik heb ook geen idee.

Oh ik had de nieuwe podcast nog niet geluisterd maar wat mysterieus :D Ben benieuwd waar we dan wel moeten zoeken dan.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #89 Gepost op: 17-06-2020, 14:03:16 »
Ja Elger had de namen gevonden van kandidaten voor het bonusseizoen. (Vandaar dat de vraag ook in dat topic werd gesteld  ;) )

Op Instagram werd doorverwezen naar 'het forum'.  Dan zou ik dit forum verwachten, maar zo zeker zijn wij toch niet van namen die meedoen? Dus ik heb ook geen idee.
Of iemand van de crew heeft ingelogd op dit forum de namen verstopt in zijn of haar posts..   :o

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #90 Gepost op: 17-06-2020, 14:22:19 »
Of iemand van de crew heeft ingelogd op dit forum de namen verstopt in zijn of haar posts..   :o

Haha! Dat zou toch geweldig zijn. Zie ik ze na die actie met onze namen in een opdracht wel voor aan.  ;D

Maar het komt er dus op neer dat wij een mailtje kregen met een lijstje namen. Anoniem, geen idee of de bron te vertrouwen is. In de podcast ontstond daar spontaan een gesprek over in het blokje waarin we altijd de mails behandelen. Of we dat wel willen delen. Willen we eigenlijk niet. We houden zelf niet van spoilers (zoals de gelekte foto vorig jaar, willen we liever niet weten) maar het is natuurlijk logisch dat mensen ons dat opsturen. Maar goed, het werd dus per ongeluk een soort teaser wat totaal niet de bedoeling was. En het is ook niet zo dat dat lijstje namen hier op het forum staat, maar het idee was meer: ben je benieuwd naar alle geruchten

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

check dan vooral het forum want dat is de juiste plek daarvoor. :)
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #91 Gepost op: 17-06-2020, 14:28:01 »
Anoniem mailtje.. hmm  ::vergroot::

Wil Rick eens een keer de kandidaten bekendmaken via een leuke podcast, gaan ze er niet op in.  :P
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #92 Gepost op: 17-06-2020, 14:46:17 »
Ik denk niet dat het klopt, maar wel mysterieus dit!  ::vergroot::

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #93 Gepost op: 20-06-2020, 15:30:21 »
Anoniem mailtje.. hmm  ::vergroot::

Wil Rick eens een keer de kandidaten bekendmaken via een leuke podcast, gaan ze er niet op in.  :P
Haha, arme Rick.  ::rofl::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #94 Gepost op: 30-06-2020, 11:56:47 »
Luister nu aflevering 2 van de Seizoen 8 podcast (even wat inhalen). Van Once Upon a time in the west naar The Final Countdown.. hoe dan  ??? ::rofl::

Ik kan dit seizoen nu niet meer terugzien zonder Pieter-Jan aan B100 te koppelen. Hallo Baas, hier PJ-100. Had Elger nog meegedaan met de Bassie en Adriaan Pubquiz? Of was hij te druk met B100 spelen? :P

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #95 Gepost op: 30-06-2020, 14:16:01 »
Wacht maar tot je straks bij de pretpark-podcast komt ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #96 Gepost op: 5-07-2020, 18:28:52 »
Hahahaha!  ::rofl::
Er is wel een Bassie & Adriaan podcast in de maak weten wij uit betrouwbare bron. Maar zonder Elger, Mark of Nelleke!  ::tandpastasmiley::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #97 Gepost op: 11-07-2020, 17:53:01 »
Wacht maar tot je straks bij de pretpark-podcast komt ::rofl::
::rofl:: die was ook erg leuk.  ::ok:: Ik kan nu nooit meer normaal naar een Disneyfilm kijken :P

Maar waarom steeds die reclame voor VW Golf? Had dan de Citroën Cactus gedaan, die past toch veel beter bij Mexico? Of nou nee bij nader inzien eigenlijk niet... dat is de lelijkste auto ooit gemaakt. Die auto is zo lelijk, zelfs de pixels van 2008 zien er beter uit :P

Er is wel een Bassie & Adriaan podcast in de maak weten wij uit betrouwbare bron. Maar zonder Elger, Mark of Nelleke!  ::tandpastasmiley::
Tell me more ::nieuwsgierig::

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #98 Gepost op: 12-07-2020, 10:33:14 »
Maar waarom steeds die reclame voor VW Golf? Had dan de Citroën Cactus gedaan, die past toch veel beter bij Mexico? Of nou nee bij nader inzien eigenlijk niet... dat is de lelijkste auto ooit gemaakt. Die auto is zo lelijk, zelfs de pixels van 2008 zien er beter uit :P

Hahahaha. Tsja, daar hebben wij helaas weinig in te kiezen.  :)


Tell me more ::nieuwsgierig::

Daar kunnen we nog niets over loslaten.  ;D
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #99 Gepost op: 15-07-2020, 17:27:36 »
Waarom heb ik het gevoel dat de podcast van maandag gesponsord wordt door Volkswagen::vergroot::

Edit: Ik lees nu dat ie in de podcast ervoor ook zat? Is dit al het hele seizoen zo  ???
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela