Poll

Wie is de Mol?

Renée
206 (83.4%)
Rocky
41 (16.6%)

Totaal aantal stemmen: 247

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 155321 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #900 Gepost op: 19-02-2021, 06:03:59 »
Dankjewel voor de antwoorden Tuureluurs en Pac.

Ik ga meer voor het spel en het is leuk als ik daarmee veel punten behaal maar dat is dat. Zal in elk geval de keuzes in die poule wat anders gaan bekijken :)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #901 Gepost op: 19-02-2021, 19:55:25 »
Charlotte.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #902 Gepost op: 19-02-2021, 20:13:00 »
Ik doe gewoon lekker nog een weekje Charlotte.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #903 Gepost op: 19-02-2021, 23:25:13 »
Ik blijf bij Splinter ::)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #904 Gepost op: 20-02-2021, 00:40:26 »
Ik blijf ook stug doortunnelen op Splinter. Al een tijdje is hij mijn hoofdverdachte en ik verlaat deze tunnel pas als hij instort.  ::rofl::

Al blijft Charlotte ook nog steeds verdacht. Ik ben er nog niet uit of dit komt, omdat ze steeds bij Splinter in de buurt is en daardoor verdacht overkomt of dat ze stiekem toch de mol is.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #905 Gepost op: 20-02-2021, 00:46:41 »
Ik denk dat laatste, Tunneltelevisie.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #906 Gepost op: 20-02-2021, 00:58:24 »
Zou best kunnen Molest. Maar qua acties moet Splinter het wel zijn, denk ik. Al is Charlotte verdachter op de momenten tussendoor. Lasig seizoen. We gaan het zien!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #907 Gepost op: 20-02-2021, 09:11:56 »
Ik ga voor Renée. Met backup Charlotte. Ik zie meer molacties bij Charlotte dan Splinter. Heinz kom je na dit weekend weer met de finalisten shootout? Bij Splinter heb ik zijn molacties niet in de gaten gehouden.  ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #908 Gepost op: 20-02-2021, 09:29:36 »
Ik ga voor Renee

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #909 Gepost op: 20-02-2021, 10:14:07 »
Heinz kom je na dit weekend weer met de finalisten shootout? Bij Splinter heb ik zijn molacties niet in de gaten gehouden.  ::hypocriet::

Ben ik wel van plan ja. Een bondige lijst mogelijke molacties van Splinter vind je hier.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #910 Gepost op: 20-02-2021, 10:45:43 »
Renée!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #911 Gepost op: 20-02-2021, 10:59:43 »
Ik blijf bij Splinter. Renée heeft toch een paar onnodige bedragen verdiend, Rocky al helemaal en Charlotte... Daar blijft dan toch die escaperoom steken. Ik kan me moeilijk inbeelden wat ze gaat zeggen in aflevering 10 of in interviews achteraf. (Jokers in het spel brengen geloof ik niet zo in.)
...óf niet!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #912 Gepost op: 20-02-2021, 11:13:31 »
Splinter!

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #913 Gepost op: 20-02-2021, 11:38:11 »
Renée

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #914 Gepost op: 20-02-2021, 14:48:10 »
Nouja, we zitten nu zo ver in het seizoen en ik vind het eigenlijk niet meer leuk om te wisselen van Mol, dus ik houd het maar bij Charlotte. :P

Splinter de afgelopen weken als tweede, en ik zou niet verbaasd opkijken als hij het is. Al hoop ik dan uiteindelijk wat acties te zien waaruit blijkt dat hij niet zo voorzichtig was als we nu misschien denken.

Renée snap ik ook nog wel, maar voelt beetje als teleurstelling. Ze was mijn schot-voor-de-boeg Mol en heb ik tot afl. 5 als één van de hoofdverdachten mee genomen. Ze moet dan enorm last gehad hebben van verdenkingen en een fanatieke groep.

Rocky lijkt mij het meest onwaarschijnlijk, maar als ze het toch is, ben ik misschien wel het blijst  ::rofl::  Al moeten we dan wel wat mooie acties gaan zien in de compilatie natuurlijk, en een pijnlijke reactie bij het abseilen :P

Al met al ben ik een stuk minder overtuigd dan met Jeroen of Rob. Maar na twee keer op rij juist, lijkt het voor mij logisch toch weer fout te zitten. :P

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #915 Gepost op: 20-02-2021, 16:08:16 »
Ik denk dat ik deze week maar eens voor Renee ga. Brengt het minste geld in de pot, heeft elke opdracht weer mooie molacties, zit in de beste molposities. Da's toch bij de anderen niet. Splinter: leuke wensmol. Maar die zoeken we niet. Charlotte brengt giga geld in de pot en kan ook niet meer na Marije. Rocky exit vanavond dus kan ook niet meer want dit jaar alweer geen rood scherm voor de mol helaas ::niet-ok:: :o :\'(

Dus voorlopig eventjes Renee. Maar ik kan nog wat uurtjes schuiven toch. Ik ga eens flink broeden  ;D 8) ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #916 Gepost op: 20-02-2021, 17:53:06 »
Splinter
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #917 Gepost op: 20-02-2021, 17:58:46 »
Renée  :)

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #918 Gepost op: 20-02-2021, 18:34:41 »
Splinter

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #919 Gepost op: 20-02-2021, 18:36:54 »
Blijf bij Charlotte, die 3 strepen op haar gezicht intrigeren mij.
Ze kan ook slecht klokkijken in de trein en niet optellen in de escaperoom.
Veel codes oplezen is ook erg vermoeiend voor haar, daarom gaat ze maar helpen in de kluiskamer.
Ze is ook slecht van vertrouwen, zelfs Joshua, die heel eerlijk was en de juiste kokers opnoemde moest gecontroleerd worden. ::rofl:: ::rofl::