Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 28288 keer)

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #120 Gepost op: 3-02-2021, 17:09:39 »
Ik zag zojuist de groepsfoto voor afl. 6 en het lijkt er op dat ze hier de kleding aanhebben, die ze ook aanhebben als ze elkaar gaan "uitschakelen". Hierbij viel mij op dat:
- Renee donkere kleding draagt (minder goed te zien voor de anderen als ze moet vluchten of ergens naar toe rent. Kan op voorkennis wijzen, net zoals de verfbroek.)
- Charlotte hakschoenen aanheeft (lijkt mij niet zo handig als je moet gaan rennen. Ze heeft wel sportschoenen, waarom heeft ze die nu niet aan? Kandidaats?)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #121 Gepost op: 3-02-2021, 20:30:34 »
Bordje Rocky:

De kandidaat die bij de volgende halte uitstapt verdient 250 euro voor de pot.

Bij halte 6? mag je niet uitstappen.

De kandidaat die bij halte 6 uitstapt krijgt een envelop met een een vraagteken.

Stap rustig in de bus.

Rugnummers:  Marije 87928, Renée 80682, Rocky 07951, Charlotte 52119, Splinter 45171.

Rocky - Halte 1
Charlotte - ???
Splinter - Halte 3
Marije - Halte 7
Renee - ???

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #122 Gepost op: 3-02-2021, 21:26:50 »
Heeft Splinter nu moeite zijn lachen in te houden als hij zegt dat ze elkaar moeten vertrouwen?

Die indruk kreeg ik ook.
Ik heb eigenlijk wel het idee dat Renée oprecht reageert. Misschien is ze de mol (wat voor mij nog steeds kan) en ben ik erin getuind. Maar haar emoties lijken echt. Ja, ik weet het: ze is actrice en ook een hele goede. Dus ja, het kan nog.
Ik merk dat ik nu wel steeds verder in de Splinter-tunnel ga zitten. Als hij de mol is, speelt hij dit qua gedrag enorm goed. Oprecht verontwaardigd lijken, maar ik blijf hem ook heel erg verdacht vinden. Zeker in dat nagesprek over de tekeningen. ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #123 Gepost op: 6-02-2021, 18:23:01 »
In de preview van aflevering zit een opdracht die mij doet denken aan de hovercraft opdracht van vorige jaar. Die was te moeilijk dus misschien een makkelijke variant.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #124 Gepost op: 8-02-2021, 12:50:26 »


Interessant.. had graag wat meer gezien hiervan haha. Is dit een Splinter die expres nog extra de nadruk legt op dat de drie dames egoïstisch zijn geweest? Ik zit lekker warm in de Splinter-tunnel. 

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #125 Gepost op: 8-02-2021, 13:13:54 »
Hier schreeuwt toch weer uit dat ie de mol niet is? Kom op. Dit zijn zulke duidelijke streepmomenten.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline bmol

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #126 Gepost op: 8-02-2021, 13:35:05 »
Hier schreeuwt toch weer uit dat ie de mol niet is? Kom op. Dit zijn zulke duidelijke streepmomenten.

Ik zie die momenten niet!

Offline geennaam

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #127 Gepost op: 8-02-2021, 17:59:57 »
Ik zie die momenten ook niet! Wel opvallend dat Splinter vaak in beeld is bij de extra beelden. Hoe was bij de mollen in vorige seizoenen? Kan me herinneren dat dat bv bij Rob ook wel t geval was.. wijst deze frequentie nog meer naar Splinter als mol?  ::jaja::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #128 Gepost op: 8-02-2021, 22:46:05 »
Mensen kom uit die Splintertunnel nu het nog kan... Hier zie je weer waarom. Een goudeerlijk, emotioneel, zeer intelligent, welbespraakt persoon die puur zichzelf is en geen masker opheeft, en superveel plezier heeft in het spelletje.

Kijk je naar Rocky daarentegen, "ik was de hele tijd zo nobel", poeh, die is opgelucht dat dit gesprek, deze scene, erop zit  :-X

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #129 Gepost op: 9-02-2021, 13:49:38 »
Nieuw Extra materiaal




Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #130 Gepost op: 9-02-2021, 14:04:25 »
Jammer dat Splinter niet echt in beeld was in de bus. Ik heb hem toch nog niet helemaal afgestreept.

Checkt z'n hoofdverdachte Rocky wel ...zou dan echt op z'n Robs bezig zijn om de kandidaat uit te hangen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #131 Gepost op: 9-02-2021, 14:06:05 »


 ::rofl::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #132 Gepost op: 9-02-2021, 14:12:47 »
::rofl:: hoe heb ik die nou weer gemist? ::rofl::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #133 Gepost op: 9-02-2021, 14:13:46 »
Jammer dat Splinter niet echt in beeld was in de bus. Ik heb hem toch nog niet helemaal afgestreept.

Checkt z'n hoofdverdachte Rocky wel ...zou dan echt op z'n Robs bezig zijn om de kandidaat uit te hangen.
En "überkandidaat" Rocky die in een biecht nog even gaat twijfelen of Splinter zijn jokers heeft ingezet.
En die fijne glimlach van Rocky naar Rik, het is gelukt, iedereen door.

En die reactie van Charlotte, waarom zou je dat nu niet doen? over het inzetten van de jokers.
Dat is gewoon een kandidaat die dat zo zegt.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2021, 14:16:50 door foxhunter »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #134 Gepost op: 9-02-2021, 14:36:55 »
Ja door dit soort acties komt rocky wel meer in beeld..haar blik bij de executie is opvallend. Ook in de eerste extra video vind ik haar gedrag opvallend en splinter kandidaats. Scheurtje in m’n splinter tunnel. Als het splinter niet is dan blijft rocky intussen alleen nog over voor mij als potentiële mol.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #135 Gepost op: 9-02-2021, 14:47:09 »

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #136 Gepost op: 9-02-2021, 16:41:23 »
Ik zie water, 3x koffie ...en Renee?
Die staat te chillen met een halve liter  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #137 Gepost op: 9-02-2021, 16:47:57 »
In het land van de pils. Ik geef haar groot gelijk. ::proostbier::

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #138 Gepost op: 9-02-2021, 17:12:36 »
Haha ja die houdt wel van een biertje 🤣🤣

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #139 Gepost op: 10-02-2021, 06:29:30 »
Splinter heeft dus gelogen/gezegd dat hij zijn twee jokers heeft ingezet, dat had ik niet verwacht (ik dacht die gaat hij volgende week inzetten als rookgordijn). Denk dat Marije overtuigd is dat zij het rode scherm had gekregen. Rocky geloof ik wel, als voetballer kijk je ook naar de wedstrijd die je speelt en anders niets. Charlotte zegt de geijkte dingen. En Renée houdt wel van een snuifje en een biertje  ::rofl::