Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 27271 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #220 Gepost op: 2-03-2021, 13:05:32 »
Dat snap ik niet helemaal? Voor een joker gaan is toch juist kandidaats?
Ik denk dat ze dat dan vooral buiten de camera's om heeft geen gedaan, tussen de kandidaten onderling. Tijdens de afleveringen zul je er weinig expliciet van merken. Dat ze zo sympathiek speelt (denk jokers weggeven bij het rad) en lekker voor de pot gaat (tot de veiling) is in feite al een uiting van dat ze geen doorgewinterde molkijker is.
Het is wél ‘sympathiek’ met het doel om anderen uit te spelen, dat is minder sympathiek dan het lijkt.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #221 Gepost op: 2-03-2021, 13:06:29 »
Dat snap ik niet helemaal? Voor een joker gaan is toch juist kandidaats?
Ik denk dat ze dat dan vooral buiten de camera's om heeft geen gedaan, tussen de kandidaten onderling. Tijdens de afleveringen zul je er weinig expliciet van merken. Dat ze zo sympathiek speelt (denk jokers weggeven bij het rad) en lekker voor de pot gaat (tot de veiling) is in feite al een uiting van dat ze geen doorgewinterde molkijker is.
Gaan voor joker was geen geld in de pot toch? (correct me if I am wrong). Dat is iets waar je als mol gebruik van wil maken. Voor een joker gaan lijkt kandidaats, maar als je dat doet en je verdient er geen geld mee is dat dan weer mols. Ze ging dan op het eerste oog voor haarzelf, wat mols lijkt, maar als er dan ineens 700 euro binnenkomt lijk je veel meer kandidaats, je haalt tenslotte 700 euro binnen met jouw foute antwoord. Tenminste zo interpreteer ik het achteraf gezien nu :P

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #222 Gepost op: 2-03-2021, 13:24:50 »
Nog een reden dat winnaar al bekend is gemaakt kan zijn:
Door de verdenkingen is nu al 100% zeker dat Renée de mol is, Charlotte vond dat er daardoor geen verrassing meer was.
Ik denk dat ze het gedaan hebben om een nog grotere teleurstelling te voorkomen bij de finale. In de trant van get it over and done with.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #223 Gepost op: 2-03-2021, 18:53:01 »
Dat snap ik dus niet.

Het halen van de finale is al een hele eer in dit spel, en je kunt niet beide de winnaar zijn.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #224 Gepost op: 2-03-2021, 21:09:04 »
Ik doel hier niet op een teleurstelling voor Charlotte dat ze de verliezer is hoor. Ik bedoelde het bekendmaken van een teleurstellende Mol terwijl toch een flinke groep de in mijn ogen enige terechte Mol Charlotte verwacht.

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #225 Gepost op: 3-03-2021, 07:25:30 »
Was nog niet gedeeld. Het komt gewoon van de officiële site
Zitten ze nu aan het eind van hun filmpje nog in het molboekje te kijken!?!?! Waarom? Nu Charlotte is afgevallen,  weten zij toch wie de winnaar en wie de mol is?

Dit is weer voer voor Charlotisten....

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #226 Gepost op: 3-03-2021, 14:25:16 »
Zitten ze nu aan het eind van hun filmpje nog in het molboekje te kijken!?!?! Waarom? Nu Charlotte is afgevallen,  weten zij toch wie de winnaar en wie de mol is?

Dit is weer voer voor Charlotisten....
Dit zijn beelden tijdens de opdracht en hierna, dus vóór de finale test mag je aannemen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #227 Gepost op: 3-03-2021, 14:26:11 »
Ik denk dat ze het gedaan hebben om een nog grotere teleurstelling te voorkomen bij de finale. In de trant van get it over and done with.

Een extra week mentale voorbereiding.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #228 Gepost op: 5-03-2021, 11:42:49 »
Super knap en hulde voor de makers dat het vertrek van Charlotte zo'n enorme impact heeft, supergoed ge-edit  haar steeds meer verdacht in beeld te brengen en te laten biechten, om dan plotsklaps haar rode scherm te tonen! Geweldige suspense wat mij betreft! (kijk naar al die arme Charlottetunnelaars die hun frustraties de vrije loop laten  ::rofl:: )
Door dit aan het einde van deze aflevering te doen is er meer tijd en ruimte zaterdag en hebben de Charlotte-verkenners tijd gehad (als ze verstandig zijn) hun tranen te drogen...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #229 Gepost op: 5-03-2021, 16:56:02 »
(kijk naar al die arme Charlottetunnelaars die hun frustraties de vrije loop laten  ::rofl:: )
Door dit aan het einde van deze aflevering te doen is er meer tijd en ruimte zaterdag en hebben de Charlotte-verkenners tijd gehad (als ze verstandig zijn) hun tranen te drogen...

De Charlottetunnel is sterker dan ooit. Hij staat ondanks alles nog altijd steviger dan die van Rocky en Renée. Zelfs alle humor ervan ter zijde vind ik dat oprecht. 

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #230 Gepost op: 5-03-2021, 16:59:38 »
Ik denk dat dat komt door de overtuigingskracht die erachter ligt, waarvoor hulde. Het feit dat er niet veel gezegd wordt in de andere tunnels is omdat het gros van wat er gezegd kan worden al gezegd is tijdens de uitzendingen, en minstens 3x door de molen is gehaald.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #231 Gepost op: 5-03-2021, 17:39:08 »
Ik denk dat er in de andere tunnels amper meer iets gezegd wordt omdat het sinds vorige week zaterdag allemaal wel duidelijk is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!