Auteur Topic: [de verliezend finalist] Charlotte Nijs  (gelezen 94303 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #40 Gepost op: 9-01-2021, 13:12:19 »
Ergens zit ze in mijn achterhoofd omdat ze zo onecht en overdreven overkomt (al lijk ik ook oprechte reacties te zien, dat maakt het dubbel).

Charlotte is zich meestal nogal bewust van de camera's, zeg maar. Het zou prima kandidaats BN'er-gedrag kunnen zijn.

Ik heb gisteren de afl. helemaal teruggekeken en zie die primaire reacties ook bij haar. Heel lastig die te faken, dus voor nu een potloodstreep erdoor.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2021, 13:14:43 door Amethyst »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #41 Gepost op: 9-01-2021, 15:42:33 »
Ja klopt, die onbewuste primaire reacties zijn indd eigenlijk niet te faken. Zal nog even op r letten maar voor nu geen mol voor mij.
Thanks

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #42 Gepost op: 9-01-2021, 16:14:21 »
Haar gezichtsuitdrukkingen (zeker bij haar groene scherm, maar ook bij de eerste opdracht) vind ik af en toe wel zeer uitgesproken ja.  ::jaja:: Beetje too much. Ik neig ernaar om dat als kandidaats te zien, mogelijk is ze wat over-bewust van de camera's of vindt ze dit gebeuren nogal spannend (wat ik mij ook kan voorstellen). Maar inderdaad: het kan ook mols zijn.

Voor mij geen mol, maar wie weet ga ik daar later anders over denken.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #43 Gepost op: 10-01-2021, 06:05:13 »
Enige verdachte aan Charlotte vind ik dat ze amper in beeld is geweest. Ze zag er deze aflevering bar slecht uit trouwens, alsof ze doodop is al. Hopelijk slaapt ze na aflevering 2 een nacht wat beter?

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #44 Gepost op: 10-01-2021, 09:36:32 »
Charlotte wordt opvallend onopvallend gehouden waardoor ik haar steeds meer verdenk.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #45 Gepost op: 10-01-2021, 11:10:15 »
In de truck met Rocky vond ik Charlotte ook wel erg mols. Dat hele plan van de eerste ronde niet fotograferen maar onthouden welke borden ze de tweede ronde moeten fotograferen lijkt me echt iets wat de Mol vooraf bedenkt. En waarom was het nodig die telefoon van Rocky af te pakken? Verder was ze weer erg onopvallend ja, maar ook juist daarom blijft ze nog even mijn Mol.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #46 Gepost op: 10-01-2021, 11:29:57 »
Blijf haar verdacht vinden, maar als mol heeft ze nog niet echt veel kansen gehad om te mollen of hoefde het niet. Niet geheel ideaal, maar wat kun je er aandoen ::rofl::.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #47 Gepost op: 10-01-2021, 11:34:23 »
Inderdaad, misschien heeft Joshua haar kansen om te mollen bij de rondleiding wel verprutst. Ze had in ieder geval een mooie dekmantel als journalist om koortsachtig alle informatie te blijven neerpennen in plaats van zich op de geheime opdrachten te storten. (Maar dat zullen we dus nooit weten omdat Joshua al de porto's verwisselde waardoor de geheime opdrachten niet bij Charlotte en de anderen aankwamen.)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #48 Gepost op: 10-01-2021, 15:56:13 »
Ik hoop niet dat ze een Jeroen 2.0 doen, in dat geval zien we weer niks van de mol behalve onuitgesproken kandidatengedrag en dan kan Charlotte wel eens de mol zijn. Ze valt totaal niet op, weinig uitgesproken reacties. Mn molboekje is al heel vol geschreven maar de pagina van Charlotte is nog bijna leeg.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #49 Gepost op: 10-01-2021, 17:19:59 »
Mn molboekje is al heel vol geschreven maar de pagina van Charlotte is nog bijna leeg.
Dat kan natuurlijk ook liggen aan wat men de kijker in beeld wil laten zien...
Ich bin ein Bärliner!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #50 Gepost op: 10-01-2021, 19:52:08 »
Het zal wel niks zijn maar ze draagt een shirt met IVY erop.

Wat naast the Joker ook n tegenstander is van batman

Kan alleen batman niet koppelen aan molschap  ::rofl::

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #51 Gepost op: 10-01-2021, 19:58:44 »
Dat kan natuurlijk ook liggen aan wat men de kijker in beeld wil laten zien...
Ja, daarom refereer ik ook aan een Jeroen 2.0. Kan best zo zijn en dat ze dus de mol is, maar zou wel erg saai en ontmoedigend zijn.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #52 Gepost op: 11-01-2021, 08:31:54 »
overzichtje


Bekendmaking

Rik zegt dat de mol zich net bekend heeft gemaakt. Van de overgebleven kandidaten zien we alleen bij Charlotte & Renée iets wat op een molbiecht lijkt.

Nederland verdenkt Charlotte meteen massaal. Rik die daar nogal extreem op reageert en bijna over de vloer rolt van het lachen  ::rofl::

afl. 1

Charlotte staat op de molposities / maakt de molkeuzes bij 1.1 & 1.2. Dan, bij de 3e opdracht (die overal molbaar is) moet er bij ons en/of de kandidaten worden ingewreven dat Charlotte & Rocky in 1e instantie niet de mol wilden zijn. Red herring, of niet?

afl. 2

Charlotte ziet er uit alsof ze het slechtst slaapt van de groep. Alsof ze nachtenlang helemaal niet heeft geslapen. Ze lijkt me nou niet meteen het type dat als kandidaat als een soort Jean-Marc de druk al niet aankan.

Ze valt vooral op bij de laatste opdracht, waar ze met 3 anderen op by far de beste molpositie zit en lijkt te mollen door met een vreemde strategie te komen om de bordjes te onthouden. Iemand had hier in het opdrachtstopic uitgezocht dat het ws bij Charlotte & Rocky is misgegaan. Zo wordt het door de montage niet geframed.

We zien ook dat de chauffeur van Rocky & Charlotte veel harder rijdt dan die van Joshua & Renée. Dat lijkt op een gescripte molactie, zoiets als toen Jeroen iets in het Italiaans tegen een receptioniste moest zeggen om (zogenaamd) iets te forceren.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2021, 09:40:50 door Amethyst »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2021, 08:37:38 »
Ik heb trouwens de indruk (nadat vveerraak dit opmerkte) dat die laatste biecht van Charlotte (met een muts op) na het vertrek van Erik over dat het prima is als er minder mensen overblijven van een later moment in de serie is en dat ze er dus nog wel even in blijft.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2021, 21:31:11 »
Ik ga nog niet tunnelen, maar onderschat Charlotte niet. Nog niet heel veel kansen gehad tot de mollen, maar echt heel veel goed doet ze ook niet. Uiteindelijk heeft ze toch 0 euro verdiend in haar groep en opdracht drie ook suboptimaal plan. En opdracht twee geen info doorgegeven.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2021, 23:07:09 »
Ik heb trouwens de indruk (nadat vveerraak dit opmerkte) dat die laatste biecht van Charlotte (met een muts op) na het vertrek van Erik over dat het prima is als er minder mensen overblijven van een later moment in de serie is en dat ze er dus nog wel even in blijft.

Op basis waarvan denk je dat?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #56 Gepost op: 12-01-2021, 07:36:33 »
Die glundering in de westergasfabriek, volgens mij heeft Charlotte gewonnen...

Hier denk ik dus ook steeds aan terug.  Ik zou het aan de andere kant wel een beetje jammer vinden, omdat ze de voorstelopdracht best vooraf hadden kunnen opnemen

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #57 Gepost op: 12-01-2021, 10:43:25 »
Op basis waarvan denk je dat?

Het gevoel dat vveerraak erbij had. ;D

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #58 Gepost op: 13-01-2021, 00:34:58 »
Hier denk ik dus ook steeds aan terug.  Ik zou het aan de andere kant wel een beetje jammer vinden, omdat ze de voorstelopdracht best vooraf hadden kunnen opnemen
Ja, dat gezicht van Rik en zijn reactie, eerst kijkt hij naar beneden en dan ..... ja hoe moet je dat benoemen?
Het was niet geacteerd, denk ik. Dit was live, dus de regie heeft het er niet uit kunnen halen. Maar het geeft te denken. Was hij zo verrast dat het schot voor de boeg de Mol heeft aangewezen? Of moest hij een beetje lachen omdat men er zo naast zat?
Wie is er goed in het verklaren van deze reactie?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #59 Gepost op: 15-01-2021, 14:51:07 »
Charlotte blijft in het verstophoekje zitten, alleen daarom kan ik haar nog niet wegstrepen, want geen zeer kandidaatse of onmolse dingen. Maar ook geen molse dingen. Het koppel in de vrachtwagen was verdacht, maar we weten niet wie van de 2 heeft bedacht om pas in de 2e ronde fotos te maken. Rocky zat op een betere positie omdat zij controleerde op kruisjes/vinkjes en Charlotte niet. Het enige is dat Charlotte ook wat foto's wilde maken. Maar dat kan ook een kandidaat zijn die de persoon naast haar niet vertrouwd.