Auteur Topic: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias  (gelezen 430 keer)

Online D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum en Reality World, Winnaar ER Pool 2014 & Zap! 3
  • Forum Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Gepost op: 31-08-2021, 14:28:04 »
Fresia

Praat mee over het doen en laten van Fresia Cousiño Arias!
And if there is a God they'll know why it's so hard, to be human

Offline ThaStayFan

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Fresia Cousiño Arias
« Reactie #1 Gepost op: 4-09-2021, 23:50:31 »
Zal ik dan maar als eerste zeggen, dat Fresia de mol van 2022 is?

Hierbij mijn verdenkingen:

1. De tactiek
Fresia gaat "de ijverige, irritante, commanderende, apathische en fanatieke" kandidaat spelen. Met deze tactiek zou je de mol toch niet kunnen zijn? Nou, met deze tactiek gaat Fresia openlijk mollen. En ook gelijk roepen: 'Ik ben er gewoon niet goed in!' Deze tactiek is er al een tijdje niet geweest. Dus weer heerlijk origineel. Dat gaat geweldig worden!

2. Opvallende zin
'Ik ben Fresia Cousino Arias, presentator bij sportzender ESPN en er is geen enkele kandidaat die mij ervan verdenkt de mol te zijn. En dat heeft een reden.' Hier spreekt ze al openlijk uit de mol te zijn! Niemand verdenkt haar ervan de mol te zijn. En let op, ze noemt de andere spelers 'kandidaten', want zij is de mol!

3. Anderen zwart maken
Ze was er als de kippen bij om anderen zwart te maken en mee te praten om anderen verdacht te maken. Heerlijk om te doen als mol. Lekker inwrijven bij de ander en zelf uit het vizier blijven. Dat deden de vorige mollen trouwens ook.

4. Kijkersvragen
De mol krijgt precies de vraag 'Wie denk jij dat de mol is?' En wat is haar antwoord: 'Ik kies er heel bewust voor om niet te zeggen wie ik verdenk.' Nee, logisch als je de mol bent.
Even later krijgt ze de vraag 'In welk land zitten we?' Iedereen snapt dat je deze vraag niet kan beantwoorden. Dus dat doet Rik dan maar. En vervolgens de zielige kandidaat spelen. Hier zie je gelijk dat ze prima kan doen als of.

Dus, ik verdenk Fresia ervan de mol te zijn.

Offline Sven.

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 5-09-2021, 11:01:11 »
Fresia is wel mijn wensmol. Ze zou het fantastisch kunnen denk ik, maar gezien haar flapuit-achtigheid heb ik het idee dat ze het niet aandurfden.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012, Winnaar Tour de France-pool 2021
  • Forumlid
  • Vrienden, in dit spel is niks zeker #widmo2021
« Reactie #3 Gepost op: 5-09-2021, 13:22:27 »
Fresia is wel mijn wensmol. Ze zou het fantastisch kunnen denk ik, maar gezien haar flapuit-achtigheid heb ik het idee dat ze het niet aandurfden.
We zoeken vaak naar een vrouwelijke Jan/Kees/Dennis achtige mol (brutaal, lef) en ik denk inderdaad dat zij daar wel de perfecte persoon voor zou kunnen zijn. Brutaal, aanwezig, sfeermaker. Dus ik sluit me wat dat betreft wel bij je aan als voor mij een van de wensmollen. Hoop dat de makers ook gewoon wel aan hebben gedurfd.

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 5-09-2021, 13:48:34 »
Mooi lijstje, ThaStayFan

ik heb vanochtend even op Rik gelet ipv op de kandidaten. Rik leek me nerveus toen ie zei dat Hila en hij nooit over haar deelname hadden gesproken. Maar bij Hila bleef het beperkt tot dat momentje.

Bij Fresia vond ik Rik heel de tijd extra gespannen overkomen. Vooral na haar langste antwoord voor het stemmen. Toen reageerde Rik even heel nerveus.

Na het stemmen was er nog een vragenrondje. Rik begon toen bij Fresia en ging daarna snel door met de anderen. Ook heel interessant om dat fragmentje terug te kijken. Rik begon ook wat weifelend toen ie haar naam noemde. Leek bij de andere 10 alweer meer op z'n gemak.

Fresia daar trouwens ook weer

Rik: "Je vond het karig?"
Fresia: "Ja! Je kan toch niet zeggen wie de mol is?!"

Offline Heinz

• Moderator WIDM
  • Forum Moderator
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2021, 20:33:26 »
Het pleidooi van Fresia:

Citaat van: Fresia
Hallo. Ik heb veel oudere, misschien iets wijzere en sowieso veel grotere mensen heel ordinair, heel irritant in het rond lopen commanderen. Ik heb bij een heel mooi fort, een beetje afgelegen in de wind, heel apatisch met een zandloper twee uur lang keer op keer die zandloper omgedraaid om er zeker van te zijn dat er geld in de pot zou komen. En ik heb vanaf het moment en de eerste seconde dat een opdracht begint of er geld te verdienen is nul komma nul kunnen verbloemen dat ik veel te fanatiek ben om überhaupt een Mol te kunnen zijn. Ik ben Fresia Cousiño Arias, presentator bij sportzender ESPN. En er is geen enkele kandidaat die mij ervan verdenkt de Mol te zijn. En dat heeft een reden. Dank je wel.