Auteur Topic: [aflevering 3] - Opdracht 2: Waar rook is, is vuur  (gelezen 13095 keer)

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Opdracht 2: Waar rook is, is vuur
« Reactie #120 Gepost op: 6-03-2022, 14:06:27 »
Eerst had ik ook het idee dat het oneerlijk was tov de anderen, maar zoals al gezegd: je bent met meerderen in het veld, dus dan moet je wel stalen zenuwen te hebben om maar liefst 7 bakjes van anderen te openen en er geld uit te halen. En dat zonder ontdekt te worden.

Persoonlijk liever een mol zonder technische hulp snufjes.
Everon wist waarschijnlijk waar wiens bakje stond. Thomas, Welmoed en Hila kon hij negeren. Eigen bakje ook. Blijven 5 kistjes waarvan hij Laetitia miste .
Risico sowieso beperkt want kon altijd doen alsof hij zgn zijn eigen kistje opende....
Kan wel begrijpen dat hij zenuwachtig was voor de uitdaging.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [aflevering 3] - Opdracht 2: Waar rook is, is vuur
« Reactie #121 Gepost op: 6-03-2022, 17:16:15 »
Indien t gewaagd is en de mol echt betrapt kan worden hou ik wel van dit soort “molvoordelen” .. is toch anders dan stiekem boven op n berg een kist openmaken in je eentje

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Opdracht 2: Waar rook is, is vuur
« Reactie #122 Gepost op: 7-03-2022, 01:52:27 »
Was het niet een beetje flauw dat de Mol met zijn duim alle kistjes open kon maken? Daarmee had hij toch een oneerlijk voordeel boven de kandidaten?
Helemaal mee eens. Precies zoals Merel bij de laseropdracht al het geld op kon halen. Dit is de reden waarom ik niet van die laseropdrachten houd. Veel te makkelijk voor een Mol om de boel te saboteren want het is allemaal in het donker en er zijn momenten genoeg dat je alleen kunt zijn.