Auteur Topic: [Kandidaat] Hila Noorzai  (gelezen 15683 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Kandidaat] Hila Noorzai
« Gepost op: 31-08-2021, 14:33:58 »
Hila


Praat mee over het doen en laten van Hila Noorzai!
Lees hier de bio van Hila en een paar opvallende quotes van haar uit het programma.




« Laatst bewerkt op: 30-12-2021, 22:28:46 door Heinz »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #1 Gepost op: 6-09-2021, 20:36:16 »
Het pleidooi van Hila:

Citaat van: Hila
Hallo, hai. Ik ben Hila Noorzai, ik ben presentator en journalist bij de AVROTROS bij EenVandaag en nu moet ik jullie ervan gaan overtuigen dat ik niet de Mol ben. Nou dat heb ik eigenlijk al gedaan bij de groep want ik ben penningmeester. Dus dat vertrouwen dat is hier al in het spel. En voordat ik hier naartoe kwam heb ik besloten: ik wil dit spel heel dichtbij mezelf spelen. Maar dat is heel erg lastig zoals jullie horen want deze groep is heel erg fanatiek. Ja, je zou het spel misschien ook wel Wie is de Kandidaat? kunnen noemen zoals het de afgelopen dagen is gespeeld. Ja. Tot nu toe het spel, beide opdrachten heb ik geholpen aan het groepsgevoel. Ik heb zelfs gezorgd dat iedereen in mijn team aan een joker kwam. Ondanks dat ze misschien daarna zelf zijn achtergehouden, door bepaalde mensen. En in een andere opdracht heb ik er ook voor gezorgd dat alle tijden correct liepen, nadat iemand hier probeerde te mollen. Maar daardoor heb ik misschien ook belangrijke informatie gemist. Dus ik voel: ik kan wel wat geluk gebruiken. En daar kan jij me bij helpen.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #2 Gepost op: 12-09-2021, 11:05:25 »
Had sterk vermoeden dat zij mee deed en moest daar wel om lachen toen dat ook zo was. Beyonce noemde ik haar altijd in het begin.

Deed mee aan de slimste, maar niet voor lang. Maar is slim genoeg om het tot de vijfde aflevering te schoppen, maar misschien pech en daarom in aflevering 4 weg.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #3 Gepost op: 12-09-2021, 12:40:34 »
Deed mee aan de slimste, maar niet voor lang. Maar is slim genoeg om het tot de vijfde aflevering te schoppen, maar misschien pech en daarom in aflevering 4 weg.

Ik weet niet hoe belangrijk "slim" zijn is in WIDM. Geluk moet je meestal wel hebben om ver te komen. En met flink wat pech kan je zelfs de eerste zijn die de Mol verdenkt en dan toch vroegtijdig eruit vliegen. (Joshua)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #4 Gepost op: 21-11-2021, 02:50:57 »
En toen dachten onze collegaas natuurlijk: een en een is twee.(Rik en Hila allebei weg op vakantie en werkzaam bij het zelfde programma).
De zandloper proef eindigt op 11:22. Het nieuwe seizoen begint op 1-1-22. Past beide bij de uitspraak 1+1=2.
En radio programma tussen 10 en 12. 2x11=22. 10+12=22.
Hila heeft wel iets met enen tweeen en twee en twintig.

En die trui met blauwe M zit me ook dwars.
 En toch stap ik over naar Fresia.
« Laatst bewerkt op: 26-11-2021, 23:36:47 door foxhunter »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #5 Gepost op: 3-01-2022, 15:27:02 »
Vooralsnog geen mol, maar ik let op, want ze lijkt me een gevaarlijke kandidaat om te onderschatten.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #6 Gepost op: 4-01-2022, 22:29:40 »
Ze is wel gestegen op mijn lijstje ::jaja::. Vooral dat hele ding met de pot. Die heeft ze best wel "opgeëist" om vervolgens in opdracht 3 te zeggen dat ze het vertrouwen van de groep heeft gekregen. Jaja, goeie tactiek! ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #7 Gepost op: 8-01-2022, 11:37:18 »
Hila staat bij mij helemaal onderaan het verdachtenlijstje. Ze lijkt helemaal geen rol te spelen (en dus zichzelf te zijn), precies zoals ze in het pleidooi en vragenronde ook zegt. Kan tactiek van een Mol zijn om het spel zo te beginnen, maar dan wordt het denk ik wel heel lastig om in een later stadium alsnog te onopgemerkt te gaan saboteren.

Ik vind het ook wel heel verfrissend zo'n kandidaat die van plan is om helemaal niet te gaan nepmollen.

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #8 Gepost op: 9-01-2022, 11:53:34 »
De som van de dobbelstenen in opdracht 1 aflevering 2 (hoe ze op het begin in beeld worden gebracht) is 92, Hila en Sahil zijn beiden geboren in 1992.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #9 Gepost op: 9-01-2022, 13:24:49 »
Ze doet zoals Heinz correct zegt niet heel veel fout en oefent niet al te veel invloed uit, maar dat laatste kan leiden tot het niet corrigeren van fouten. Verder doet ze ook niet direct veel goeds…

Ze kan zeker de mol nog zijn, maar dan is het wel stilaan tijd voor actie.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #10 Gepost op: 9-01-2022, 15:32:04 »


  • Bekijk Hila's kandidatenpagina met een overzicht van haar belangrijkste acties hier

Mis je nog acties in het overzicht of zijn je nog leuke quotes opgevallen? Meld dit dan in dit topic.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #11 Gepost op: 9-01-2022, 15:47:56 »
Hila doet me denken aan Hind en het niet of nauwelijks willen saboteren aan Dick Jol. Beide kwamen nog aardig ver. Ik had haar van naam nog niet snel thuis kunnen brengen tot opeens het kwartje viel. Had al zo'n gevoel die ken ik ergens van.  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #12 Gepost op: 10-01-2022, 18:18:02 »
Ach het is een mooie verschijning  :)
Ananas

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #13 Gepost op: 10-01-2022, 19:57:11 »
Vooralsnog geen mol, maar ik let op, want ze lijkt me een gevaarlijke kandidaat om te onderschatten.
denk dat de andere kandidaten meteen zoiets hadden van: O, Hila is een vriendin van Rik ...daarom is ze erbij. Ze is in Nederland ook niet bekend. Rik die in de liveuitzending nog even ongemakkelijk benadrukt dat ze collega's zijn en dat ze het niet met elkaar over haar deelname hebben gehad ::pinokkio::

Wat niet wordt geloofd, maar dat maakt niet uit ...Rik is zenuwachtig omdat hij zich er een beetje ongemakkelijk bij voelt.

Alle ongemakkelijkheid tussen die twee meteen verklaard. Zou een slimme zet zijn.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #14 Gepost op: 10-01-2022, 20:28:19 »
Hila is wat mij betreft niet onbekender dan heel wat andere deelnemers. Het ligt er net aan welke programma's je kijkt wie je goed kent.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #15 Gepost op: 10-01-2022, 22:54:23 »
Ik vind het vooral apart dat er een directe collega van Rik mee is als kandidaat. Past voor mij het best in het plaatje van een volgens Rik 'goed voorbereidde' Mol. Deze quote van Hila uit het Molboekje past daarbij:

"Als ik een doel zie, ga ik daar 200 procent op af... En dan stel ik alles in dienst van dat doel. Misschien is mijn doel dit jaar wel de Mol te zijn..."
« Laatst bewerkt op: 10-01-2022, 23:42:15 door Amethyst »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #16 Gepost op: 11-01-2022, 10:26:57 »
Ze heeft ook behoorlijk moeten lobbyen om mee te doen vertelt ze in een interview. (En wat dacht je van het interview in ‘Jan’ dat in januari 2022 uit kwam..

“Lees het volledige interview met Hila Noorzai in JAN's januari/februari 2022”

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #17 Gepost op: 11-01-2022, 10:43:07 »
denk dat de andere kandidaten meteen zoiets hadden van: O, Hila is een vriendin van Rik ...daarom is ze erbij. Ze is in Nederland ook niet bekend.

Oneens, ik denk dat Hila voor mij zo ongeveer de meest bekende naam was. (Met Kim-Lian en Welmoed)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #18 Gepost op: 11-01-2022, 13:40:31 »
Ze heeft ook behoorlijk moeten lobbyen om mee te doen vertelt ze in een interview. (En wat dacht je van het interview in ‘Jan’ dat in januari 2022 uit kwam..

“Lees het volledige interview met Hila Noorzai in JAN's januari/februari 2022”
Interessant ...jammer dat dat interview bijna helemaal achter een betaalmuur staat. Noemt ze de 2 doelen die ze in 2021 heeft gehaald in dat stuk?



Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hila Noorzai
« Reactie #19 Gepost op: 11-01-2022, 14:36:26 »
Ja die noemt ze, 1 ervan is meedoen aan de mol ;-) dit staat in een ander artikel wat verwijst naar het gehele artikel. Ik kan het interview in Jan ook niet online gratis vinden.

Ik vind haar wel erg naturel en kandidaats overkomen, maar ik probeer toch hij alle kandidaten linkjes te ontdekken.