Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 77024 keer)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #100 Gepost op: 11-01-2022, 21:03:12 »
Misschien is dit allang ergens besproken, maar is het niet gek dat Kim Lian er niet bij is als ze door Rick gebeld worden voor de groepsverdeling voor opdracht 1? Niet dat die indeling per se heel belangrijk was in die opdracht, maar bij zoiets wil je toch wel bij zijn als Mol? En met de voorkennis van de mol weet je dat hij gaat bellen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #101 Gepost op: 12-01-2022, 12:40:46 »
Misschien is dit allang ergens besproken, maar is het niet gek dat Kim Lian er niet bij is als ze door Rick gebeld worden voor de groepsverdeling voor opdracht 1? Niet dat die indeling per se heel belangrijk was in die opdracht, maar bij zoiets wil je toch wel bij zijn als Mol? En met de voorkennis van de mol weet je dat hij gaat bellen.

Misschien moest ze net dringend naar het toilet. Zoiets heb je niet in handen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #102 Gepost op: 12-01-2022, 13:27:54 »
Je kan t ook als verdacht zien. Rik weet immers dat op dat moment de groep niet compleet is lijkt me want er staat een hele cameracrew bij en toch belt hij.

Misschien was t dus de bedoeling van de mol om hier niet bij te zijn. Reden zou ik niet kunnen bedenken behalve dan dat dit zorgt voor anti verdenkingen zoals hier nu gebeurt op t forum.

Het was trouwens laetitia die naar de wc moest zei iemand in dat aanwezige  groepje

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #103 Gepost op: 14-01-2022, 17:45:40 »
In het kader van al het goud (gouden masker, gouden ballon, goudkleurige enveloppe voor de uitnodiging van het bal) Kim schrijft haar pleidooi ( althans ze doet een poging) met een gouden pen  ;D

Ze wiebelt erg met de pen dus ik krijg het beeld niet scherp.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #104 Gepost op: 14-01-2022, 18:50:46 »
Hier is die pen wat scherper. Kim-Lian had dus goud in haar handen  :D

Offline Jcw

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #105 Gepost op: 15-01-2022, 12:34:49 »
Misschien moest ze net dringend naar het toilet. Zoiets heb je niet in handen.

Of ze wil graag buitenspel komen (rug naar publiek) en gaat  er van uit een of meer van de aanwezigen liever niet buiten spel willen staan (klinkt alsof je minder invloed hebt). Wat haar minder verdacht maakt dan direct kiezen voor buitenspel

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #106 Gepost op: 15-01-2022, 21:51:27 »
Daar kwam ineens een grote aap uit de mouw tijdens de lasergame: kandidaten verdenken Kim-Lian ervan dat ze geld heeft achtergehouden bij de allereerste opdracht. Of was het maar één kandidaat? (Even terugkijken nog.) Wel erg vreemd en verdacht.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #107 Gepost op: 15-01-2022, 21:54:45 »
Daar kwam ineens een grote aap uit de mouw tijdens de lasergame: kandidaten verdenken Kim-Lian ervan dat ze geld heeft achtergehouden bij de allereerste opdracht. Of was het maar één kandidaat? (Even terugkijken nog.) Wel erg vreemd en verdacht.

Stel dat de beschuldiging waar is en Kim Lian dat daadwerkelijk gedaan heeft, dan is dat een blunder eerste klas (als ze de mol zou zijn). Het verklaart wel waarom ze zo wordt gewantrouwd.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #108 Gepost op: 15-01-2022, 22:18:28 »
Daar kwam ineens een grote aap uit de mouw tijdens de lasergame: kandidaten verdenken Kim-Lian ervan dat ze geld heeft achtergehouden bij de allereerste opdracht. Of was het maar één kandidaat? (Even terugkijken nog.) Wel erg vreemd en verdacht.

Of - en dat zou ik leuker vinden - is het een mooie actie van mol Fresia.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #109 Gepost op: 15-01-2022, 22:26:17 »
Daar kwam ineens een grote aap uit de mouw tijdens de lasergame: kandidaten verdenken Kim-Lian ervan dat ze geld heeft achtergehouden bij de allereerste opdracht. Of was het maar één kandidaat? (Even terugkijken nog.) Wel erg vreemd en verdacht.
Dit kwam ook totaaaaaal uit de lucht gevallen  ::rofl:: Volgens mij allee Fresia en Welmoed dook er meteen bovenop.

Offline gais

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #110 Gepost op: 15-01-2022, 22:34:43 »
Daar kwam ineens een grote aap uit de mouw tijdens de lasergame: kandidaten verdenken Kim-Lian ervan dat ze geld heeft achtergehouden bij de allereerste opdracht. Of was het maar één kandidaat? (Even terugkijken nog.) Wel erg vreemd en verdacht.

Waarom zou je dat risico voor een klein bedrag in de eerste opdracht nemen als mol wanneer je weet dat toch al het geld wordt afgetroefd. En die 1500 van opdracht 3 is ook totaal overbodig als mol.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #111 Gepost op: 15-01-2022, 22:36:16 »
Die 1500 van 3 kwam vooral door Welmoed.

Wat ik wel apart vond, is dat ze Everon ging helpen in opdracht 1. Ook al denk ik niet dat ze de mol is, als mol zijnde zou je hem toch lekker laten.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #112 Gepost op: 15-01-2022, 22:37:10 »
Wat is het belang van Fresia om het te noemen? Als ze denkt dat Kim Lian de mol is, dan had ze die info wel voor zichzelf gehouden lijkt me. Dus ze probeert hier denk ik vooral de aandacht van zichzelf af te houden.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #113 Gepost op: 15-01-2022, 22:38:49 »
Waarom zou je dat risico voor een klein bedrag in de eerste opdracht nemen als mol wanneer je weet dat toch al het geld wordt afgetroefd.

Vanwege de theorie die na de eerste aflevering hier op het forum rondging: dat de Mol een briefje wilde achterhouden waarop een duidelijke aanwijzing naar de Mol stond. (Maar ik weet nog niet zo of ik daarin geloof hoor.)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #114 Gepost op: 15-01-2022, 22:41:11 »
De reactie van Kim-Lian op de opmerking van Fresia (geweldig!) sprak boekdelen. Zelfs in de biecht kijkt ze met rode vlekken alle kanten op behalve in de camera.

Hielp ze Everon fanatiek om ballen ver weg te krijgen en dus moeilijker terug te gooien voor de mensen in het water?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #115 Gepost op: 15-01-2022, 22:42:23 »
Vanwege de theorie die na de eerste aflevering hier op het forum rondging: dat de Mol een briefje wilde achterhouden waarop een duidelijke aanwijzing naar de Mol stond. (Maar ik weet nog niet zo of ik daarin geloof hoor.)

Rick noemde het als een feit. Dus die aanwijzing staat er echt wel op.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #116 Gepost op: 15-01-2022, 22:43:33 »
Ja, dat wel, maar ik bedoel de theorie dat de Mol om die reden geld heeft achtergehouden.

Offline gais

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #117 Gepost op: 15-01-2022, 22:49:20 »
Die 1500 van 3 kwam vooral door Welmoed.

Als mol kun je prima je zandzak een tegel eerder uit je handen laten vallen om te voorkomen dat je medekandidaat 1500 euro in de pot speelt. Ook kun je aandringen op twee vrijstellingen als je voor de rol van "vertrouwen" kiest. 1500 is echt overbodig als je het mij vraagt. Het is ook nog eens een significant bedrag.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2022, 22:51:04 door gais »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #118 Gepost op: 15-01-2022, 22:50:34 »
Als mol kun je prima je zandzak een tegel eerder uit je handen laten vallen om te voorkomen dat je medekandidaat 1500 euro in de pot speelt.

Maar dan was het hier weer een gegil van jewelste geweest van "too obvious!!" ;D

Offline gais

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #119 Gepost op: 15-01-2022, 22:52:45 »
Maar dan was het hier weer een gegil van jewelste geweest van "too obvious!!" ;D

Het is hier een behoorlijk diepe tunnel ja.  ::rofl::