Auteur Topic: [Kandidaat] Thomas van Luyn  (gelezen 22497 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2022, 13:46:20 »
Ik krijg geen molvibes van m. Lijkt me de Jochem van Gelder van dit seizoen.

Ik had ook meteen Jochem vibes.

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2022, 01:44:18 »
Wat me verder opviel is dat Suzan vaak naast hem zat, hij is wat ouder dan de rest net als zij en ze zal graag gehad hebben dat hij in elk geval NIET de mol is. Dus vult ze dat in. En nu is ze eruit. Ook tijdens de eliminatie zat ze naast Thomas en hij omhelsde haar nadat ze een rood scherm had. Die troost had ze wel even nodig.

Hij tikte ook met zn boekje op zijn kin toen zij aan haar pleidooi toe was. Kwam erg duidelijk in beeld. Is natuurlijk gewoon een heel menselijke handeling. Maar toch even in de gaten houden of zoiets vaker gebeurd. En dan bedoel ik dat hij aangeeft wie de afvaller is, net als Kees Tol (toch?) deed

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #22 Gepost op: 4-01-2022, 01:45:28 »
Heb dit ook bij het topic 1-1-22 geplaatst, maar dit kwam ineens in me op zonet: we hebben natuurlijk al eens een mol gehad die Thomas heet. In zijn seizoen waren dingen in tweevoud, een terugkerend thema in de officiele hints. Zou dat iets te maken kunnen hebben met de 11 22 enzo? Een tweede keer een mol die Thomas heet? En dat de datum van afl 1 een leuke samenkomst was en ze daar op hebben ingespeeld?

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #23 Gepost op: 4-01-2022, 09:52:52 »
Wat me verder opviel is dat Suzan vaak naast hem zat, hij is wat ouder dan de rest net als zij

Arno is net zo oud als Thomas.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #24 Gepost op: 4-01-2022, 10:01:32 »
Heb dit ook bij het topic 1-1-22 geplaatst, maar dit kwam ineens in me op zonet: we hebben natuurlijk al eens een mol gehad die Thomas heet. In zijn seizoen waren dingen in tweevoud, een terugkerend thema in de officiele hints. Zou dat iets te maken kunnen hebben met de 11 22 enzo? Een tweede keer een mol die Thomas heet? En dat de datum van afl 1 een leuke samenkomst was en ze daar op hebben ingespeeld?
Heel mooi bedacht, Mollien! ::ok::

Arno is inderdaad net zo oud als Thomas - ik had hem wat jonger geschat, maar Thomas was waarschijnlijk haar eerste keus om bij aan te haken.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2022, 10:03:21 door Run »

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #25 Gepost op: 5-01-2022, 16:39:41 »
Thomas erg kandidaats. Vooral dat hij de puzzelopdracht overhoop gooide zodat niemand er meer iets van kon maken. Een mol zou willen dat er veel jokers worden verdiend om afgetroefd te kunnen worden.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #26 Gepost op: 7-01-2022, 12:36:05 »
In een interview van tijd geleden geeft hij aan dat hij onzeker was/is. Dat is geen goede eigenschap voor een mol, ik stap van hem af. Let wel, ik heb niets tegen onzekerheid! Ik ben zelf ook onzeker maar ik denk niet dat hij dan gekozen wordt als mol.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2022, 14:06:25 door Run »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #27 Gepost op: 9-01-2022, 00:46:31 »
Hm, vooralsnog denk ik niet dat Thomas de mol is. Vooral omdat hij op zo'n niet-molbare plek stond bij de foto-opdracht (al heeft vooral Fresia hier goed werk gedaan).
Maar toch... Wel raar bij ballonnen prikken toch? Ondanks waarschuwing van Glen toch alvast onofficieel ballonnen (ook een gouden?) wegprikken. Raaaaaarrrrr.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #28 Gepost op: 9-01-2022, 03:03:33 »
Nog steeds geen molvibe bij Thomas. Denk wel dat hij ontzettend veel plezier heeft daar. De ballonnen reeks was idd vreemd. Misschien is het wat hij in de eerste aflevering vertelde, dat hij van alles wat Rik zegt niet mee krijgt?  ::rofl:: De puzzel rekensom in aflevering 1 gooide hij ook direct zo door elkaar dat niemand er iets mee kon (en dat is weer erg onmols).

Hoop wel dat hij er lang in blijft, erg leuke kandidaat.


Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #29 Gepost op: 9-01-2022, 09:25:14 »
Thomas heb ik na gisteren denk ik toch wel afgeschreven. Samen met Fresia heeft hij bij de foto opdracht echt wel goed werk verricht, en dat wat hij bij de ballonnen heeft gedaan was zo duidelijk / onhandig, dat het op mij overkwam als een kandidaat die zichzelf gewoon verdacht probeert te maken. Het zou me niks verbazen als hij in de loop van het seizoen nog vaker van dit soort ''onhandigheidjes'' heeft
Er is geen Mol meer...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #30 Gepost op: 9-01-2022, 09:54:31 »
Thomas heb ik na gisteren denk ik toch wel afgeschreven. Samen met Fresia heeft hij bij de foto opdracht echt wel goed werk verricht, en dat wat hij bij de ballonnen heeft gedaan was zo duidelijk / onhandig, dat het op mij overkwam als een kandidaat die zichzelf gewoon verdacht probeert te maken. Het zou me niks verbazen als hij in de loop van het seizoen nog vaker van dit soort ''onhandigheidjes'' heeft

Hij cultiveert zijn eigen onhandigheid inderdaad. Maar hij lijkt daar wel telkens mee weg te komen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #31 Gepost op: 9-01-2022, 10:37:09 »
zelfde soort onhandig type als een Ruben Hein bijvoorbeeld
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #32 Gepost op: 9-01-2022, 10:51:05 »
Strategie onhandige kandidaat, heerlijk voor een komiek. Ben benieuwd hoe ver hij ermee komt.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #33 Gepost op: 9-01-2022, 11:42:10 »
Ik krijg geen molvibes van m. Lijkt me de Jochem van Gelder van dit seizoen.

Al een postje van vorige week, maar dan onderschat je Thomas van Luyn volgens mij. Erg slim en een snelle denker.

Ik denk ook niet dat het de mol is, maar de nul stemmen die hij nu scoort in het “wie is de mol?”  is wel erg weinig.


Ik denk niet dat hij de mol is, maar ik hoop het wel  :)

Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #34 Gepost op: 9-01-2022, 15:39:06 »


  • Bekijk Thomas' kandidatenpagina met een overzicht van zijn belangrijkste acties hier

Mis je nog acties in het overzicht of zijn je nog leuke quotes opgevallen? Meld dit dan in dit topic.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #35 Gepost op: 9-01-2022, 17:09:54 »
Ik ken Thomas vanuit kopspijkers dus leuk dat ie meedoet. In aflevering 2 kon ie met Fresia weinig fouts doen. Al vraag ik me af wie de Zweedse vlag heeft getekend. Leek meer op de Zwitserse.

Bij de ballonnen zie ik Thomas er voor aan om bewust die actie uit te halen in het proefrondje. Beetje de onhandige kandidaat uithangen in de hoop dat anderen aan je gaan twijfelen. Je zag hem terug in de groep ook zo'n houding aannemen. Hij is er gewiekst genoeg voor om het naar zijn eigen voordeel te gebruiken.

Maar nee dat maakt hem nog geen mol voor mij.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #36 Gepost op: 9-01-2022, 18:08:10 »
Nee, geen Mol. Maar wel een potentiële finalist.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Proudtobeanurse

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #37 Gepost op: 16-01-2022, 11:59:24 »
In aflevering3 heeft Thomas op strategische plekken gezeten. Bij het katapult schieten. Bakte er ook niks van. Bij het lasergamen zat hij in de eerste groep. Het blijkt dat je de slotjes kan saboteren. Zijn groep is 7 minuten binnen geweest. Ze gingen verspreid naar binnen. Hij kan gemold hebben.

Opdracht 3. Maakte Averon het hem lastig door de verdenking uit te spreken. Als mol kies dan dan voor zekerheid. In ieder geval geen geld. 3 jokers verdienen en je tegenstander niks gunnen waardoor het lastiger is voor Averon om verder te komen. Je wilt als mol dat degene die jouw verdenkt er uit gaat.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #38 Gepost op: 16-01-2022, 13:01:08 »
Als mol doe je niet wat Thomas deed, het vertrouwen schenden. Stel hij is de mol, op het moment dat iemand je verdenkt, probeer je dat te doorbreken dus als mol zou hij dit niet gedaan hebben.
Hieruit blijkt Thomas' onzekerheid, hij kreeg het vertrouwen van Everon onvoldoende 'terug' en vertrouwde dus Everon niet, voelde zich genoodzaakt om voortijdig voor zichzelf te kiezen.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #39 Gepost op: 16-01-2022, 14:49:11 »
Thomas nam wel het initiatief door de zeggen "dit is een no-brainer, we gaan voor de vrijstellingen" (althans in de voiceover te horen) dus zijn insteek was wel het vertrouwensspelletje spelen tot het eind en dus vertrouwen winnen bij Everon. Everon verpest dat. Emotie, wantrouwen, stress, geen idee maar mijns inziens geen goede zet voor een mol. Mol Thomas daarentegen kan meteen zijn strategie aanpassen en de angstige kandidaat spelen.