Auteur Topic: [Kandidaat] Thomas van Luyn  (gelezen 24104 keer)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #80 Gepost op: 5-02-2022, 22:19:11 »
Wat een fantastische kerel is dit! Hopelijk de winnaar  ::bravo::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #81 Gepost op: 5-02-2022, 22:38:34 »
Hij is de Mol. Zijn reactie op het groene scherm was - wetende dat er een groene vrijstelling was ingezet en er ook al iemand groen had gehad - eigenijk tamelijk relaxed. Een beetje te. Je zag bij anderen veel hevigere reacties.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #82 Gepost op: 6-02-2022, 15:52:50 »


  • Thomas' kandidatenpagina met een overzicht van zijn belangrijkste acties is bijgewerkt tot en met aflevering 6 en vind je hier

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #83 Gepost op: 7-02-2022, 16:29:27 »
Ik vond Thomas kopieergedrag vertonen tijdens de executie. Daar wreef hij net als Everon in z'n ogen bij het zien van zijn scherm, maar het zag er wat onbeholpen uit.  Meen het ook eerder gezien te hebben. Is dit  al opgemerkt? ( ik weet ook niet wat ik er verder mee moet  ;D )
...maar soms even niet :)

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #84 Gepost op: 7-02-2022, 17:33:16 »
Het is niet de eerste keer dat het lijkt alsof hij zich geen houding kan geven bij het zien van zijn scherm inderdaad.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #85 Gepost op: 7-02-2022, 17:40:49 »
Volgens mij zit hij altijd op de achterste rij.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #86 Gepost op: 7-02-2022, 18:52:40 »
Ik vond Thomas kopieergedrag vertonen tijdens de executie. Daar wreef hij net als Everon in z'n ogen bij het zien van zijn scherm, maar het zag er wat onbeholpen uit.  Meen het ook eerder gezien te hebben. Is dit  al opgemerkt? ( ik weet ook niet wat ik er verder mee moet  ;D )

Goed gezien dat je dat linkt aan de reactie van Everon! Thomas lijkt hem inderdaad te kopiëren.

Volgens mij zit hij altijd op de achterste rij.

Ja, klopt. De eerste 4 afleveringen naast de afvaller op de achterste rij. Dat merkte iemand hier op.

en nu 2 keer op rij schuin achter de afvaller (in de wijde shots er wel 'naast')
« Laatst bewerkt op: 7-02-2022, 22:51:02 door Amethyst »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #87 Gepost op: 7-02-2022, 22:08:01 »
Ja, dit kan er op wijzen dat hij graag op de achterste rij wil zitten om zodoende de stemming bij de anderen beter te kunnen peilen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #88 Gepost op: 7-02-2022, 22:11:05 »
Of hij is gewoon een lange wapper, en zit achteraan omdat hij dan op beeld de anderen niet blokkeert.  :P

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #89 Gepost op: 7-02-2022, 22:34:39 »
De spanning in zijn ogen en lichaam is wat mij betreft oprecht. En de oplichting ook, kijk maar naar hoe zijn ogen stralen. Iemand die acteert heeft niet zoveel ‘leven’ in de ogen.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #90 Gepost op: 7-02-2022, 23:11:24 »
De spanning in zijn ogen en lichaam is wat mij betreft oprecht. En de oplichting ook, kijk maar naar hoe zijn ogen stralen. Iemand die acteert heeft niet zoveel ‘leven’ in de ogen.

Ik kan me best voorstellen dat een mol de executie ook spannend blijft vinden, niet wetende wie nu weer weg gaat.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #91 Gepost op: 7-02-2022, 23:15:24 »
Dat is echt een andere manier van kijken/reageren, en anders moet ie heel rap gaan acteren ;-)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #92 Gepost op: 7-02-2022, 23:19:57 »
Hij is al acteur  ;)

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #93 Gepost op: 7-02-2022, 23:43:10 »
Vanuit een tunnel: in het begin in de auto na Rick’s telefoontje zit Thomas wat aan zijn hoofd te wrijven en lijkt het alsof hij een M maakt op zijn voorhoofd. 

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #94 Gepost op: 8-02-2022, 11:48:20 »
Het viel me pas op bij het kijken naar Niet de mol van Sahil waarin het fragment langskomt:
Als Sahil voorstelt de verdeling per bus mee te delen aan de andere bus, is Thomas meteen heel subtiel degene die hun groep indeelt bij 'donker en water', de opdracht waar het beste te mollen is.

Sahil "maar zullen wij niet gewoon zeggen dat dit de verdeling is?"
Thomas: "dat wij
Kim-Lian: "oh dat we gewoon..."
Thomas: "dat wij donker doen"
Sahil:  " dat wij gewoon het donker.."

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #95 Gepost op: 8-02-2022, 11:55:50 »
Om vervolgens 3 kistjes over de streep te brengen

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #96 Gepost op: 8-02-2022, 14:55:47 »
Niet te vergeten dat op basis van wie-verdenkt-wie we dit seizoen niet heel veel weten, maar dat Thomas het niet is, kunnen we hier voorzichtig wel uit afleiden.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #97 Gepost op: 8-02-2022, 15:17:17 »
Je kunt daar juist uit afleiden dat Kim-Lian het niet is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #98 Gepost op: 8-02-2022, 16:10:26 »
Je kunt daar juist uit afleiden dat Kim-Lian het niet is.

We weten niet hoe Sahil gespreid heeft, maar hij spreidde als enige op Thomas, dus ls Thomas de mol was lag hij er niet uit. Fresia zal nog wel wat op Kim hebben ingevuld, waardoor ze beter was dan Sahil. Dat is allemaal consistent met de verdenkingen van de afgelopen weken.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2022, 16:37:46 door Belgian Mol »

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #99 Gepost op: 8-02-2022, 16:29:28 »
We weten niet hoe Sahil gespreid heeft, maar hij spreedt als enige op Thomas, dus ls Thomas de mol was lag hij er niet uit. Fresia zal nog wel wat op Kim hebben ingevuld, waardoor ze beter was dan Sahil. Dat is allemaal consistent met de verdenkingen van de afgelopen weken.

Sahil had toch niet gespreid?