Auteur Topic: [Kandidaat] Thomas van Luyn  (gelezen 22556 keer)

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #180 Gepost op: 16-02-2022, 12:30:42 »
Als Thomas aan de beurt is bij Boot Gemist zegt hij nog voordat hij de eerste Milly heeft gespot: "Oh, dit kan ik echt niet. Alles is blauw-wit gestreept. Maar hij moet wel een hoedje op hebben."

Rik heeft niet gezegd hoe de Milly's en Molly's eruit zien, althans dat zag je niet in de montage. Had Thomas wellicht voorkennis?

Als hij er twee heeft gefotografeerd, zegt hij dat het te makkelijk is tot nu toe. "Of ze verbergen zich, of er komt straks een hele pluk met een boef ertussen."

Wist hij dat de boef even later tegelijk met een Milly zou verschijnen?
« Laatst bewerkt op: 16-02-2022, 12:36:06 door Delightz »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #181 Gepost op: 16-02-2022, 12:46:31 »
Scherp opgemerkt!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #182 Gepost op: 16-02-2022, 12:50:25 »
Iedereen had toch door hoe een Millie of Mollie er uitzag? Ze zullen de uitleg wel gekregen hebben van Rik. En dat er een boef was, die niet op de foto mocht, want dan hadden ze niets.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #183 Gepost op: 16-02-2022, 13:42:07 »
Thomas zat nu ook weer op de 2e plaats bij de executie. Liep daar meteen naartoe. De eerste executie met 1 rij. Hintje dat hij de 2e Thomas is die de Mol is? Thomas betekent tweeling. De 22-hint kunnen ze niet meer doen.

Thomas draagt sinds aflevering 4 bij de executie hetzelfde witte overhemd, dat hij ook bij de livestream/executie in aflevering 1 aan had. Alleen in aflevering 2 en 3 droeg hij een lichtblauw overhemd.

In aflevering 7 heeft hij kennelijk nog even van kleding gewisseld, want bij het maken van de test had hij nog een zwart overhemd aan.

Geen idee of dit iets is.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #184 Gepost op: 16-02-2022, 17:49:46 »
Thomas draagt sinds aflevering 4 bij de executie hetzelfde witte overhemd, dat hij ook bij de livestream/executie in aflevering 1 aan had. Alleen in aflevering 2 en 3 droeg hij een lichtblauw overhemd.

Geen idee of dit iets is.

Interessant! Hij postte net een vooruitblik van aankomend weekend en hij draagt wederom hetzelfde witte overhemd tijdens de executie.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #185 Gepost op: 16-02-2022, 18:57:20 »
Als Thomas aan de beurt is bij Boot Gemist zegt hij nog voordat hij de eerste Milly heeft gespot: "Oh, dit kan ik echt niet. Alles is blauw-wit gestreept. Maar hij moet wel een hoedje op hebben."

Rik heeft niet gezegd hoe de Milly's en Molly's eruit zien, althans dat zag je niet in de montage. Had Thomas wellicht voorkennis?

Als hij er twee heeft gefotografeerd, zegt hij dat het te makkelijk is tot nu toe. "Of ze verbergen zich, of er komt straks een hele pluk met een boef ertussen."

Wist hij dat de boef even later tegelijk met een Milly zou verschijnen?
Laten we ophouden om kandidaten die de uitgebreide uitleg van de opdracht hebben onthouden te verdenken van voorkennis.

Offline Cornelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #186 Gepost op: 16-02-2022, 19:47:16 »
Ik zag net op het YouTube kanaal WIDM tv van Sam een audio hint naar Thomas in de leader. Nadat Thomas in beeld komt, wordt er zacht: 'Thomas van Luyn' gefluisterd. Heel bijzonder dat me dit niet eerder was opgevallen maar duidelijk hoorbaar. Een gevalletje 'mama appelsap' of toch een serieuze hint?   ::bravo::
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #187 Gepost op: 16-02-2022, 20:03:34 »
Appelsapje  ;)

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #188 Gepost op: 16-02-2022, 21:25:27 »
Laten we ophouden om kandidaten die de uitgebreide uitleg van de opdracht hebben onthouden te verdenken van voorkennis.

Ik heb die uitgebreide uitleg niet gehoord, dus ik zie niet in waarom ik dat niet als mogelijke hint zou mogen noemen.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #189 Gepost op: 16-02-2022, 23:07:49 »
Ik heb die uitgebreide uitleg niet gehoord, dus ik zie niet in waarom ik dat niet als mogelijke hint zou mogen noemen.
Nogmaals (is op dit forum al over gesproken) die uitgebreide uitleg krijgen de kandidaten buiten de camera om. Ze geven de voorkeur om kandidaten in biechten de opdrachten verder te laten uitleggen. In de Vlaamse Mol krijgen ze ook die volledige uitleg vooraf en wordt hun van alles verteld over hoe ze de opdracht gaan opnemen etc. (Is een hele interessante documentaire over in twee delen.) Want het is tenslotte ook TV.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2022, 23:09:51 door MartinJ »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #190 Gepost op: 16-02-2022, 23:17:26 »
In de biecht van de lasergame-opdracht zegt Thomas dat hij baalt dat hij afgeschoten is want hij had nog meer kistjes willen pakken (?). (Niet 100% zeker of hij pakken zei)
Wat moet hij met meer kistjes? Rik heeft duidelijk gezegd dat er voor iedereen 1 was. Is Thomas degene die er een boel onklaar heeft gemaakt?

Het was te toevallig dat Thomas in de eerste groep het veld in ging, niet meer was te zien, iedereen bijna alle kistjes probeerden die niet opengingen, en toen Thomas weer in de buurt was en zich moest melden bij Welmoed, die hem voor het blok zette het slotje te openen, ging het pardoes toevallig wel open. Te verdacht.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #191 Gepost op: 17-02-2022, 09:36:51 »
Nadat mijn mol Laetitia er uit is, zit ik op Fresia. Als mol gaat er er om om geld uit de pot te houden dus mijn verstand zegt dat het alleen maar Fresia kan zijn. En mijn gevoel blijft al vanaf dag 1 Everon in de gaten houden.

Maar ik blijf maar denken aan wat Sahil schreef in het dagboek van de afvaller. Dat hij de avond voor het spel begon bij de mol in de lift stond en aan de energie van die persoon voelde dat het de mol was.
En toen ik de eerste aflevering deze week terugkeek, zag ik dat hij bij het schot voor de boeg (direct de ochtend daarna) Thomas noemde. Dit krijg ik nu dus niet meer uit mijn hoofd. Ik zou het een superleuke wending vinden, als Thomas de mol blijkt te zijn. Hoewel ik dan wel ietswat teleurgesteld zou zijn in de molkansen die hij heeft laten liggen.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #192 Gepost op: 17-02-2022, 11:23:35 »
Nogmaals (is op dit forum al over gesproken) die uitgebreide uitleg krijgen de kandidaten buiten de camera om. Ze geven de voorkeur om kandidaten in biechten de opdrachten verder te laten uitleggen. In de Vlaamse Mol krijgen ze ook die volledige uitleg vooraf en wordt hun van alles verteld over hoe ze de opdracht gaan opnemen etc. (Is een hele interessante documentaire over in twee delen.) Want het is tenslotte ook TV.
Nou dat was dan voor mijn tijd  ::tandpastasmiley:: ;)
Bedankt dat je het nog even hebt uitgelegd.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #193 Gepost op: 17-02-2022, 13:15:49 »
Deze .. inmiddels vrij oude foto bij terugkeer op schiphol is toch wel grappig om nu te zien.

Tho lijkt toch n beetje uit te beelden “sorry it was me” 

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #194 Gepost op: 17-02-2022, 13:20:34 »
Anders die grijns van Everon wel ;)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #195 Gepost op: 17-02-2022, 13:40:06 »
Deze .. inmiddels vrij oude foto bij terugkeer op schiphol is toch wel grappig om nu te zien.

Tho lijkt toch n beetje uit te beelden “sorry it was me”
Of: shit, net voor de finale afgevallen. ;D

Offline AppieHappie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #196 Gepost op: 17-02-2022, 13:51:57 »
Deze .. inmiddels vrij oude foto bij terugkeer op schiphol is toch wel grappig om nu te zien.

Tho lijkt toch n beetje uit te beelden “sorry it was me”

Thomas zo met zijn handen lijkt wel een gravend molletje.  ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #197 Gepost op: 17-02-2022, 14:44:00 »
Thomas staat wel erg centraal in die foto.  8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #198 Gepost op: 17-02-2022, 21:22:51 »
Anders die grijns van Everon wel ;)

Everon lijkt opgelucht.  ;) Woep, nog dieper die tunnel in.
Thomas misschien dan toch de winnaar? Al zou ik er ook vrede mee hebben als hij toch de mol is; hilarisch lijkt mij dat.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #199 Gepost op: 17-02-2022, 21:35:29 »
Even een vrije interpretatie van die foto:
Mol: Thomas
Winnaar: Fresia
Verliezer: Everon
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!