Auteur Topic: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)  (gelezen 31030 keer)

Offline kpt

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #120 Gepost op: 19-01-2022, 18:26:04 »
Subtiele aankondiging van Kim Lian in de preview voor aankomende aflevering.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #121 Gepost op: 20-01-2022, 21:14:07 »
In het begin van aflevering 1 ergens tussen de violisten door vond ik nog een masker. op 1:35 van de download afl. 1.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2022, 21:27:12 door foxhunter »

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #122 Gepost op: 20-01-2022, 22:03:04 »
In het begin van aflevering 1 ergens tussen de violisten door vond ik nog een masker. op 1:35 van de download afl. 1.

Waren dat geen cellisten? (Bestaat dat woord?  ::rofl:: Mensen die cello spelen)

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #123 Gepost op: 20-01-2022, 22:40:04 »
In het begin van aflevering 1 ergens tussen de violisten door vond ik nog een masker. op 1:35 van de download afl. 1.
En bij 1:28, 1:45, 2:15 tot 2:19
Waarvan de laatste beelden (bijna) 't zelfde zijn als degenen die we voor Laetitia te zien krijgen...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #124 Gepost op: 20-01-2022, 22:51:21 »
@willempieW. Ik vond mijn masker kwalitatief zo goed. Geen verstoring en volledig beeld.
@Nemi: een cello rust op de grond.

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #125 Gepost op: 20-01-2022, 22:56:50 »
@willempieW. Ik vond mijn masker kwalitatief zo goed. Geen verstoring en volledig beeld.
Klopt die is 't minst (niet) verstoord en meest complete masker (was ik ook tegen gekomen), maar er zitten in de intro meer van die "masker" beelden van maar een paar frames (alleen die wazige rond 1:45 is langer in beeld).

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #126 Gepost op: 21-01-2022, 23:04:28 »
Op de beeldbank site van de AVROTROS staat een foto van Rik (https://pers.avrotros.nl/beeldbank/).
Met die foto is iets vreemds aan de hand, de resolutie van met name het gezicht van Rik (en zijn shirt) is lager dan de rest van de foto. Ook lijkt er bij inzoomen op de High Res foto een vingerafdruk rechts op zijn voorhoofd te staan (links voor de kijker).
Als je inzoomt op bijvoorbeeld de tafel of de stoel zie je dat de resolutie van de foto veel groter is (zoals te verwachten bij een High Res foto).
Ik heb zo snel nog niets in de foto kunnen ontdekken maar misschien kan iemand anders hier iets uithalen?
Het lijkt mij dat men van zijn gezicht ook een soort masker hebben proberen te maken. Op zijn voorhoofd een soort krul en zijn gezicht is ook donkerder dan in de afleveringen.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #127 Gepost op: 23-01-2022, 16:02:29 »
Wie kan me even verder helpen want kan het niet terugvinden:

Voor welkenkandidaten wordt er ju een masker getoond in de leader? Ik meen dat er 5 verstopt waren?
En klopt dan de aanname dat de maskers voor de afvallers komen, in dit geval bij Arno? Ik meen dat gezegd werd dat er geen masker voor Arno komt. Dan kan dat idee overboord.
Benieuwd of er iets in de titels
Zit zoals Siem had bedacht?
Iemand die hier al meer weet?

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #128 Gepost op: 23-01-2022, 16:20:48 »
Inderdaad 5 maskers waar je echt het beeld voor moet vertragen en stopzetten, en dan voor Laetitia de scène met het gemaskerde bal waar je het wel overduidelijk ziet. Hier een overzichtje:


Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #129 Gepost op: 23-01-2022, 18:55:31 »
Dankje Rinusoide! Opvallend dat het tot nu toe dus de afvallers zijn..
We missen dus maskers voor Everon, Kim, Sahil, fresia (en Laetitia?).

Interessant, finale met 4? (Als het masker voor Laetitia toch voor afvaller staat)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #130 Gepost op: 23-01-2022, 19:39:11 »
En Hila.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #131 Gepost op: 23-01-2022, 20:37:21 »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #132 Gepost op: 23-01-2022, 20:46:54 »
Dit is eigenlijk teleurstellend, ik hoop dat diepere studie naar de leader toch een paar meer maskers onthult. Een finale met vier lijkt mij wel plausibel

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #133 Gepost op: 23-01-2022, 21:11:39 »
Ik heb mogelijk iets bij Everon gezien. Maar het kunnen ook gewoon krassen in de fles zijn. Het is ook maar 2 frames zichtbaar, in vergelijking met de andere maskers is dat erg kort. Het kan zijn dat de productie het bij Everon opzettelijk minder duidelijk heeft gemaakt, omdat Everon pas laat afvalt en hij door Glen is uitgekozen in aflevering 1. Ik ben benieuwd of jullie hier ook wat inzien.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #134 Gepost op: 23-01-2022, 21:30:19 »
In elk geval wel interessant, ik sluit niet uit dat er nog ergens 1 of 2 maskers zitten die nog niet zijn gevonden. Het lijkt er namelijk sterk op dat de zichtbaarheid van het masker afhangt van wanneer de persoon die erna in beeld komt afvalt (mits deze theorie klopt).
Die van Suzanne is met het blote oog goed te zien, staat precies in het midden. Die van Glen is ook wel met het blote oog te zien, maar is korter in beeld dan die van Suzanne. Die van Welmoed is heel sneaky verwerkt, die zie je pas als je echt weet dat dat masker daar is gemonteerd. Die van Arno valt iets meer op, maar het masker lijkt hier wat vervormd te zijn. En die van Thomas is echt heel kort in beeld en heel slecht te zien. Op dat plaatje van mij is het op de perfecte frame stilgezet, 1 frame eerder of later en je ziet het amper nog.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #135 Gepost op: 23-01-2022, 22:15:53 »
Dit is eigenlijk teleurstellend, ik hoop dat diepere studie naar de leader toch een paar meer maskers onthult. Een finale met vier lijkt mij wel plausibel

Het masker dat we voor Welmoed zien, is zichtbaar op de bodem van de toren waar een kandidaat naar beneden zakt. We weten nu dat deze kandidaat Kim-Lian is. Wellicht betekent dit dat zij ook nog afvalt?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #136 Gepost op: 23-01-2022, 23:21:43 »
Het lijkt op een afvallershint ja. Was in een ander topic gepost door Drenziboy https://www.wieisdemol.com/forum/2022/?topic=71567.msg2439012#msg2439012

Met afvallers Suzan, Glen, Welmoed, Arno is de volgende Thomas / Laetitia. Everon/Kim/Sahil/Fresia heb ik nog geen masker voor kunnen ontdekken in de leader.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #137 Gepost op: 23-01-2022, 23:58:43 »
Het lijkt op een afvallershint ja. Was in een ander topic gepost door Drenziboy https://www.wieisdemol.com/forum/2022/?topic=71567.msg2439012#msg2439012

Met afvallers Suzan, Glen, Welmoed, Arno is de volgende Thomas / Laetitia. Everon/Kim/Sahil/Fresia heb ik nog geen masker voor kunnen ontdekken in de leader.
Wordt Hila nou voor de 2e keer vergeten?
Gelukkig heeft zij al een heel mooi masker, hoef je die niet meer te zoeken.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #138 Gepost op: 24-01-2022, 00:39:48 »
Wordt Hila nou voor de 2e keer vergeten?

Iemand die zo gemakkelijk over het hoofd wordt gezien moet wel de mol zijn  ::rofl::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #139 Gepost op: 24-01-2022, 00:46:40 »
Gezien we 5 kandidaten overhouden waarvoor geen masker zit, zie ik het niet aan voor een afvallershint. Een finale met 5 lijkt me niet logisch, 4 is nog wel te doen eventueel.

Mocht er een masker gevonden worden bij één (of twee) van de overgebleven vijf kandidaten zou ik erin mee willen gaan maar voor nu is het voor mij nog een nee en vinden de makers het gewoon leuk met deze maskers als effectje te werken.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92