Auteur Topic: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)  (gelezen 30562 keer)

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #280 Gepost op: 27-02-2022, 09:52:17 »
Ik ga hem nog even overslaan :-).

Online Molekule

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #281 Gepost op: 27-02-2022, 09:59:30 »
Ik vind 9:25 in deze video wel een opvallend moment. Maar ik ben er nog niet uit wat ik ervan moet denken.
Vooral die blik van KL op het einde.

Tja, interpretatie lijkt me duidelijk. Jij was zo slecht (Kim), jij was echt slecht (Everon)… MOL!
Vooral Kim kan het moeilijk verbergen, ook op andere momenten vond ik.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2022, 10:33:00 door Molekule »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #282 Gepost op: 27-02-2022, 11:11:30 »
eentje is die meer op haar hoede lijkt dan de andere twee die spontanere reacties geven. En dat de verliezer vooral van de groep genoten heeft en de winnaar nog blijer is dan hij al doet uitschijnen. ;))
Nou, exact! Fresia is precies zichzelf zoals ze al deze tijd al was, ik denk niet dat ze ook maar voor een moment iemand anders (de mol) kan spelen. Kim-Lian zit constant gesloten met haar armen over elkaar want die heeft nog wat te verbergen.

En dan Everon.

Die explodeert zowat van geluk, en wat wil je, hij heeft de finale met 40-0 gewonnen...... hoe mooi wil je zegevieren ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #283 Gepost op: 27-02-2022, 11:22:04 »
Tsja,
De blijdschap van de winnaar, de opluchting van de mol en de licht ingehouden teleurstelling van de verliezer, goed te zien.
Leuk om te zien hoor, dit drietal bij elkaar.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2022, 14:57:58 door Mollem »

Offline Frietei

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #284 Gepost op: 27-02-2022, 11:25:51 »
Op basis van dit interview/filmpje is Kim Lian, nul twijfel. ‘Nu is het bekend’…dat zou je toch als winnaar of verliezer nooit zeggen? En steeds ook die armen om de beide anderen slaan…helder!

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #285 Gepost op: 27-02-2022, 20:20:15 »
En dat ze het zo tegenstrijdig vond .. toen Splinter begon over dat ze een antimol pleidooi moesten houden  ::rofl:: ::vergroot::
Volgens mij sloeg dat op de mollicitaties, die ze kort daarvoor met Splinter bespraken, omdat ze daarin juist moesten aangeven dat ze de mol wilden zijn.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #286 Gepost op: 27-02-2022, 20:44:01 »
Tja, interpretatie lijkt me duidelijk. Jij was zo slecht (Kim), jij was echt slecht (Everon)… MOL!
Vooral Kim kan het moeilijk verbergen, ook op andere momenten vond ik.
Het lijkt er inderdaad op. Aanvulling Kim "weer geen geld verdiend, weer een 0", met een oogwenk naar Fresia.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #287 Gepost op: 28-02-2022, 08:58:45 »
En typische uitspraken van een mol bij een ontknoping:
Zenuwachtig, spannend, het is dan "in the open" het is bekend.
"Dan weet iedereen het."

Hmm, ik vond juist uitspraken als: 'het was ook heel spannend, want je wilt nog niet naar huis...' erg mol-achtig, nog even de kandidaat spelen voor iedereen.  ::pinokkio:: Bij 3.29.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2022, 09:07:00 door Run »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #288 Gepost op: 28-02-2022, 13:24:15 »

Troeven zoeken in de finale?  ::vergroot::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #289 Gepost op: 3-03-2022, 15:18:37 »
Het lijkt er inderdaad op. Aanvulling Kim "weer geen geld verdiend, weer een 0", met een oogwenk naar Fresia.

Dit vond ik ook het meest opvallend. Op dat moment keken ze het moment terug waarop Fresia voor de derde keer een alarm liet afgaan en met nul euro naar buiten kwam.

Fresia: "Wat was ik slecht, jongens."
Everon (met gespeelde verbazing): "Oooh, je was zooo slecht, Fresia!"
Kim-Lian (ook met gespeelde verbazing): "Weer. Weer geen geld. Weer nul."
Fresia: "Ja maar...ik...okee." (kijkt snel weer naar het scherm)

Dit kwam heel erg over alsof Fresia expres nul euro had binnengehaald, en dat Kim-Lian en Everon dat inmiddels ook echt wel wisten. Dan kan ze inderdaad moeilijk tegensputteren. Dat kan zowel mol- als nepmolgedrag zijn, maar dat ze hier per ongeluk afging lijkt me niet aannemelijk, als we naar de reactie van KL en Everon kijken.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #290 Gepost op: 3-03-2022, 16:06:14 »
Mee eens Blip, lijkt me kat in 't bakkie.    ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #291 Gepost op: 3-03-2022, 16:08:49 »
Het is super logisch dat ze als kandidaat in de laatste momenten super verdacht wil overkomen. Zij en Kim zitten immers op dezelfde mol.
En dat weet ze. Ze is gewoon n sterke speler

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #292 Gepost op: 3-03-2022, 16:21:18 »
Het is super logisch dat ze als kandidaat in de laatste momenten super verdacht wil overkomen. Zij en Kim zitten immers op dezelfde mol.
En dat weet ze. Ze is gewoon n sterke speler

Het is wat mij betreft ook niet heel verwonderlijk dat Fresia uitgerekend in deze aflevering zo verdacht deed. Ze vertoonde totaal anders gedrag dan in de vorige afleveringen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze bewust zo verdacht deed als ze de mol zou zijn. Als kandidaat is het dan wel weer logisch, want misschien kun je nog een van je medekandidaten aan het twijfelen brengen? Fresia is een sterke speler die het spel dondersgoed begrijpt.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #293 Gepost op: 3-03-2022, 16:25:18 »
Het is wat mij betreft ook niet heel verwonderlijk dat Fresia uitgerekend in deze aflevering zo verdacht deed. Ze vertoonde totaal anders gedrag dan in de vorige afleveringen. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze bewust zo verdacht deed als ze de mol zou zijn. Als kandidaat is het dan wel weer logisch, want misschien kun je nog een van je medekandidaten aan het twijfelen brengen? Fresia is een sterke speler die het spel dondersgoed begrijpt.
Eerder andersom denk ik. Een onverdachte Mol wil richting de finale juist extra hard mollen, al was het maar omdat het kan en om te zorgen dat er misschien toch nog iemand goed komt te zitten. Je kunt je wat veroorloven dan. Een kandidaat weet dat de verdenkingen rond de finale meestal wel vaststaan en áls je tegenstander je nog niet verdenkt, dan gaat die nu niet ineens switchen.
...óf niet!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #294 Gepost op: 3-03-2022, 18:28:08 »
Eerder andersom denk ik. Een onverdachte Mol wil richting de finale juist extra hard mollen, al was het maar omdat het kan en om te zorgen dat er misschien toch nog iemand goed komt te zitten. Je kunt je wat veroorloven dan. Een kandidaat weet dat de verdenkingen rond de finale meestal wel vaststaan en áls je tegenstander je nog niet verdenkt, dan gaat die nu niet ineens switchen.
En dan had je ook nog de quote van Kim of Everon die zei: nee Fresia, daarin zie ik echt geen mol. Die heeft het allemaal zo goed met ons voor (na opdracht 1). Maar ja, ik oordeel vanuit een Fresiatunnel ;D

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #295 Gepost op: 4-03-2022, 13:04:47 »


Maar wie is het toch?

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #296 Gepost op: 4-03-2022, 13:29:47 »
Leuk filmpje! Wat mij opvalt in de mollicitaties is dat Fresia twijfelt, Everon het een soort prestigedingetje vindt om de mol te zijn en Kim-Lian de keuze vooral bij de makers legt (of ze haar geschikt vinden). Als ik maker was, zou ik wel weten voor wie ik zou kiezen (Kim-Lian).

Verder kun je de compilatie naar elke mol toeredeneren, afhankelijk van je tunnel dus veel ermee opschieten doen we niet  :).

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #297 Gepost op: 4-03-2022, 14:06:43 »
Heel leuk ja! Ik hoop dat ze voortaan (achteraf) meer mollicitaties aan ons laten zien.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #298 Gepost op: 4-03-2022, 14:52:24 »
Wat mij vooral opvalt zijn de grote tekens die Kim Lian in het kladblok zet. Dat zou wel eens de voorbespreking van een hint kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2022, 16:21:11 door annebeestje »

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #299 Gepost op: 4-03-2022, 15:58:49 »
Leek me dat ze een hart tekende? "Want wat het ook wordt, ik vind het geweldig" of iets in die trant.