Auteur Topic: WIDM 2024  (gelezen 85392 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM 2024
« Reactie #180 Gepost op: 31-07-2023, 16:30:14 »
En al zou Sanmol dit weten dan zou het dit nooit zomaar vertellen lijkt me... ::hypocriet::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Nathantje

  • Forumlid
Re: WIDM 2024
« Reactie #181 Gepost op: 31-07-2023, 16:53:08 »
Ik weet niet wie de mol is :P.
weet je dan wel wie de andere kanidaten zijn ?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2024
« Reactie #182 Gepost op: 31-07-2023, 18:41:39 »
Ik zie nu vaak de roddel dat Rik het niet zou presenteren, waar komt dit vandaan? Pure interesse.
ik weet het niet. Maar ik verspreid geen roddel.

Mijn stelling is:  er is 1 ijkpunt, gerelateerd aan de afwezigheid van de betreffende persoon in de "gebruikelijke" opnameperiode.

En dat ijkpunt is Rik.

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: WIDM 2024
« Reactie #183 Gepost op: 3-08-2023, 10:09:07 »
weet je dan wel wie de andere kanidaten zijn ?

@Sanmol, hier ben ik ook wel benieuwd naar  ::hypocriet::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2024
« Reactie #184 Gepost op: 3-08-2023, 10:33:50 »
@Sanmol, hier ben ik ook wel benieuwd naar  ::hypocriet::
Ik ook... ik heb Anna Gimbrčre voorbij zien komen en Sor... maar verder?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: WIDM 2024
« Reactie #185 Gepost op: 3-08-2023, 11:08:51 »
Ik ook... ik heb Anna Gimbrčre voorbij zien komen en Sor... maar verder?

Ik noemde al 5 namen een paar weken geleden en later kwam daar ook Sor bij.

Vrij zeker 99,9%:
- Wetenschapster Anna Gimbrere
- Illustrator Jip van den Toorn
- Actrice Tooske Ragas
- Artiest Sor
- Dragqueen Janey Jacké
Potentieel:
- Acteur Jeroen Spitzenberger
« Laatst bewerkt op: 3-08-2023, 14:31:28 door Sanmol »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2024
« Reactie #186 Gepost op: 3-08-2023, 13:09:42 »
Tooske heet Ragas....

Offline Berend Poeplawaai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2024
« Reactie #187 Gepost op: 7-08-2023, 11:44:08 »
@widm_pro spreekt op Instagram over een tweede land, namelijk Japan. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, maar hij is nogal heilig ervan overtuigd dat dit waar is.

Iemand hier iets over vernomen?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2024
« Reactie #188 Gepost op: 7-08-2023, 12:03:36 »
@widm_pro spreekt op Instagram over een tweede land, namelijk Japan. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, maar hij is nogal heilig ervan overtuigd dat dit waar is.

Iemand hier iets over vernomen?
Kan me bijna niet voorstellen dat dat zo is. Tenzij het echt de afscheidstour van Rick is.. die heeft altijd Japan genoemd als locatie om nog eens te draaien. Maar dit lijkt me pure speculatie. Zou wel een enorme oversteek ook zijn dan, kan het me haast niet voorstellen..

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2024
« Reactie #189 Gepost op: 7-08-2023, 12:09:22 »
Kan ik me ook niet voorstellen. Zeker ook omdat het beiden landen zijn die dusdanig groot en afwisselend zijn dat er met gemak een heel seizoen kan worden gemaakt.
Ich bin ein Bärliner!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM 2024
« Reactie #190 Gepost op: 7-08-2023, 13:44:00 »
Zouden ze, heel ver op de zaken vooruit lopend, een jubileumseizoen draaien in '25 ? Dan kan het best zijn dat ze dan naar Japan gaan. Omdat je dan twee jubilea in hetzelfde land hebt gedaan
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2024
« Reactie #191 Gepost op: 7-08-2023, 14:07:01 »
Zouden ze, heel ver op de zaken vooruit lopend, een jubileumseizoen draaien in '25 ? Dan kan het best zijn dat ze dan naar Japan gaan. Omdat je dan twee jubilea in hetzelfde land hebt gedaan
Of die is al gedraaid... Rik was immers in mei (4-23 mei) ook ongeveer 20 dagen weg bij Eenvandaag.  ::vergroot:: Maar ja alles is en blijft een beetje speculeren (en dat is juist leuk ook).

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: WIDM 2024
« Reactie #192 Gepost op: 7-08-2023, 15:08:04 »
Ik weet zo net nog niet of ze ooit nog een jubileumseizoen zouden maken hoor. Enerzijds zou ik het wel leuk vinden om bepaalde kandidaten (gemiste kansen!) terug te zien in een jubileumseizoen, anderzijds haalt het ook wel de glans af van het seizoen uit 2020 denk ik, dus ik weet niet zo goed hoe ik erover denk..
Er is geen Mol meer...

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: WIDM 2024
« Reactie #193 Gepost op: 7-08-2023, 17:28:13 »
Ik weet zo net nog niet of ze ooit nog een jubileumseizoen zouden maken hoor. Enerzijds zou ik het wel leuk vinden om bepaalde kandidaten (gemiste kansen!) terug te zien in een jubileumseizoen, anderzijds haalt het ook wel de glans af van het seizoen uit 2020 denk ik, dus ik weet niet zo goed hoe ik erover denk..

Rick heeft gezegd zeker nog een jubileumseizoen te willen maken, maar dan moet het wel jubileum zijn.

Offline MisteryMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #194 Gepost op: 7-08-2023, 22:13:23 »
Ik ben op dit moment de serie ''Anoniem'' aan het kijken. Een 10-delige TV serie waar o.a. oud kandidaten Roeland Fernhout en Anniek Pheifer in spelen. In 1 van de afleveringen (afl 4. tijdstip npostart 26:45-27:10) zegt Jeroen Spitzenbergen een zin die mij erg opviel. Hij zegt tegen Anniek (zijn vrouw in de serie): We spelen een soort ''Wie is de Mol, en ik ben de mol''. Ik hoop niet dat dit een dikke spoiler is naar aankomend seizoen  ::niet-ok::

Ik noemde al 5 namen een paar weken geleden en later kwam daar ook Sor bij.

Vrij zeker 99,9%:
- Wetenschapster Anna Gimbrere
- Illustrator Jip van den Toorn
- Actrice Tooske Ragas
- Artiest Sor
- Dragqueen Janey Jacké
Potentieel:
- Acteur Jeroen Spitzenberger

Offline Barry21

  • Forumlid
Re: WIDM 2024
« Reactie #195 Gepost op: 7-08-2023, 23:02:20 »
Mijn wensdeelnemers zullen wel (weer) niet meedoen: Merol en/of Froukje.

De eerste kan al niet omdat die heel de zomer optrad.


Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: WIDM 2024
« Reactie #196 Gepost op: 8-08-2023, 10:20:57 »
Ik ben op dit moment de serie ''Anoniem'' aan het kijken. Een 10-delige TV serie waar o.a. oud kandidaten Roeland Fernhout en Anniek Pheifer in spelen. In 1 van de afleveringen (afl 4. tijdstip npostart 26:45-27:10) zegt Jeroen Spitzenbergen een zin die mij erg opviel. Hij zegt tegen Anniek (zijn vrouw in de serie): We spelen een soort ''Wie is de Mol, en ik ben de mol''. Ik hoop niet dat dit een dikke spoiler is naar aankomend seizoen  ::niet-ok::

Als hij die rol tijdens het Anoniem-spel heeft, dan is dit toch een vrij logische uitspraak om uit te leggen wat hij doet en geen spoiler?

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #197 Gepost op: 8-08-2023, 18:16:42 »
Een dragqueen kan wel. Elk jaar neemt het wokegehalte van de groep wel toe.

Ik heb 'als iemand rechts van het midden' helemaal niks met het woke gedachtegoed maar het maakt mij oprecht niet uit dat er mogelijk een dragqueen of transgender in Wie is de Mol zou zitten. Wat mij betreft worden mensen individueel beoordeeld en niet als groep. Of iemand uit die categorie een leuke kandidaat is staat los van zijn geslacht of uiterlijk.
When life knocks you down, fight back!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2024
« Reactie #198 Gepost op: 8-08-2023, 21:45:36 »
Ik ben op dit moment de serie ''Anoniem'' aan het kijken. Een 10-delige TV serie waar o.a. oud kandidaten Roeland Fernhout en Anniek Pheifer in spelen. In 1 van de afleveringen (afl 4. tijdstip npostart 26:45-27:10) zegt Jeroen Spitzenbergen een zin die mij erg opviel. Hij zegt tegen Anniek (zijn vrouw in de serie): We spelen een soort ''Wie is de Mol, en ik ben de mol''. Ik hoop niet dat dit een dikke spoiler is naar aankomend seizoen  ::niet-ok::

Hi, ik kan uit zeer zeer betrouwbare bron mededelen dat Jeroen Spitzenbergen dit jaar geen kandidaat is.


Offline Qicksel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #199 Gepost op: 8-08-2023, 23:37:39 »
Ik wil nog wel eens een speculatief balletje opgooien.
Als de kijst van sanmol klopt missen we nog een cabaratier, en daarbij dacht ik aan de mensen van klikbeet, specifiek Eva Crutzen (ook bekend van Promenade), of Tex de Wit (ook bekend van Zondag met Lubach). Beide hebben een twitter en insta die ze niet actief gebruiken (laatste post van Tex is 15w geleden), en ze hebben nu geen shows lopen, volgens mij. ::vergroot::
Ze zouden me beide heel leuk lijken, maar ik ben mss biased door klikbeet ::hypocriet::