Auteur Topic: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)  (gelezen 26578 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #60 Gepost op: 12-12-2022, 11:52:35 »
Laten we er maar van uitgaan dat het een ietwat frisse start van het seizoen wordt maar verder geen verandering tov de mol gaat betekenen...

O ja, sommige mensen verwachten daar echt iets van.

Ik hoop stiekem dat het niet echt is. Dat de Mol meer voorbereidingstijd had dan een paar weken. Je moet je toch voorbereiden op 25+ opdrachten.

Online Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #61 Gepost op: 25-12-2022, 13:03:03 »
Bij de promo van 30 seconden heb ikzelf het idee dat Soy bewust verdacht wordt gemaakt (‘Jij bént ...’ en vervolgens komt hij in beeld), al blijft dit interpretatie.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #62 Gepost op: 25-12-2022, 13:19:06 »
 ::jaja::

Dat gevoel had ik meteen al.

We krijgen precies die informatie (en beïnvloeding) die de makers van WIDM kwijt willen. Zoals hierboven en in een ander topic al is genoemd, is er geknipt en geplakt in de filmpjes van de mollicitaties.

Knip

De indruk die ik nu van  Soy heb is dat er zolang hij in het spel zit twijfel zal zijn of hij kandidaat is of mol.  Zowel tijdens het spel bij de kandidaten als bij de kijkers thuis. Zo wordt hij m.i. wel neergezet bij de mollicitatie en in het molboekje.  Misschien zit hij lang in het spel en wordt de twijfel nu al gevoed.

Online Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #63 Gepost op: 25-12-2022, 14:52:44 »
 ::ok::

Wanneer Soy de hoorn op de haak legt, zie je een besmuikt glimlachje verschijnen. In het Molboekje en in het persbericht van 26 november wordt gewezen op het belang van een uitmuntende pokerface. Soy weet zijn gezicht echter niet in de plooi te houden na dit belangrijke belletje van Everon  ::) Mede op basis van de vragen aan Soy in het Molboekje denk ik dat hij langer in het spel blijft, maar ik zie hem voorlopig niet als potentiële Mol.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #64 Gepost op: 25-12-2022, 15:01:42 »
eerste reactie:
De reactie van Annick is best heftig. Staat ze nou te trillen op haar benen? Soy en Annick zouden als acteurs ook teleurgesteld kunnen zijn dat ze een rol als mol gemist hebben. Soy reageert ook behoorlijk. Froukje probeert nonchalant te reageren maar het lukt niet erg. Ze lijkt iets te willen verbergen, maar het valt teveel op. De rest reageert een stuk rustiger. Nabil wiebelt wat, dat past ook wel bij hem.

tweede reactie:
Zouden de acteurs gevraagd zijn zich een beetje verdacht en zenuwachtig te gedragen, zoals Soy, Froukje en Annick, als afleiding?
Nabil is de eerste die de telefoon oppakt. En ik heb het idee dat de mol in ieder geval wel met de telefoon in de hand in beeld moet zijn geweest. De mol zit bovengemiddeld vaak bij degene die als eerste iets doet bij 'Wie is de mol'. Op basis van dit filmpje zou ik Nabil kiezen, want eerste die de telefoon pakt en wiebelt wat en in de luwte gehouden.
« Laatst bewerkt op: 26-12-2022, 09:13:47 door foxhunter »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #65 Gepost op: 26-12-2022, 09:06:58 »
::ok::

Wanneer Soy de hoorn op de haak legt, zie je een besmuikt glimlachje verschijnen. In het Molboekje en in het persbericht van 26 november wordt gewezen op het belang van een uitmuntende pokerface. Soy weet zijn gezicht echter niet in de plooi te houden na dit belangrijke belletje van Everon  ::) Mede op basis van de vragen aan Soy in het Molboekje denk ik dat hij langer in het spel blijft, maar ik zie hem voorlopig niet als potentiële Mol.

Ik zie toch vooral teleurstelling op Soys gezicht.

Dan inderdaad die smirk. Hebben we pas nog voorbeelden van gezien in De Mol ...dat dat ook heel kandidaats kan zijn.

Maar eens dat ze hem alweer verdacht framen.


De interactie tussen Anke en Sarah op het laatst vind ik heel interessant. Sarah lijkt me een sterke persoonlijkheid.... zou een prima Mol kunnen zijn. Ze noemde zichzelf al een slinkse meid.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #66 Gepost op: 26-12-2022, 10:51:37 »
Ik ben nog helemaal niet op zoek naar de mol, dat kan ook nog niet. Ik probeer tot nog toe maar te analyseren wat met ons laat zien om ons al te beïnvloeden net zoals bij het knip en plakwerk van de mollicitaties.

De promo is maar een filmpje van 30 sec. en door elkaar gemonteerd. Met opvallende edits van Soy, Jurre, Froukje en Annick. Van sommigen zien we niets, anderen zijn weinig in beeld. Ik ben wel benieuwd wat we van dit onderdeel terugzien in de aflevering. Komt dit terug als een hele opdracht of krijgen we dan ook slechts flitsen te zien?

Wat zien we?
De kandidaten staan in een halve cirkel en moeten één voor één naar de telefoon. In het begin weet niemand wat er staat te gebeuren maar gaandeweg krijgt men door dat er iets aan de hand is. Als men het rijtje is afgegaan dan is Anke als eerste aan de beurt, zij reageert nog onbevangen, van Ranomi zien we helemaal niets. Bij Sarah alleen een arm die die hoorn weer op de haak legt. Soy is zijn pokerface vergeten, Nabil lijkt het meest rustig en tevreden. Froukje probeert nonchalant te kijken, Annick lijkt te schrikken en Jurre krijgt het aan zijn hart. Daniel en Sander zien we niet aan de telefoon

Tussendoor shots van Sarah en Soy die vol spanning toekijken (zij zijn als eersten aan de beurt en weten inmiddels waar het om gaat) en Sander en Jurre die elkaar vragend aankijken alsof ze denken: 'Wat gebeurt hier?" Verder Daniel en Sander die observerend kijken(als Froukje terugkomt?)

Vreemd dat we van Ranomi niets hebben gezien.

Edit: Het kan ook dat de volgorde van telefoon opnemen  beurtelings links/rechts is geweest. De volgorde is dan  man/vrouw. De halve cirkel lijkt uit 2 delen te bestaan. Als dat zo is zijn de kandidaten bewust zo neergezet.  De vragende blik van Sander naar Jurre is dan mogelijk geweest nadat Jurre als 2e aan de beurt was.
« Laatst bewerkt op: 26-12-2022, 11:33:32 door Marimol »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #67 Gepost op: 26-12-2022, 12:02:07 »

Nabil is de eerste die de telefoon oppakt. En ik heb het idee dat de mol in ieder geval wel met de telefoon in de hand in beeld moet zijn geweest. De mol zit bovengemiddeld vaak bij degene die als eerste iets doet bij 'Wie is de mol'. Op basis van dit filmpje zou ik Nabil kiezen, want eerste die de telefoon pakt en wiebelt wat en in de luwte gehouden.

Aan de andere kant... Nabil kwam in z'n mollicitatievideo op mij ongeveer even betrouwbaar over als een louche tweedehands autoverkoper. Z'n lichaamstaal was off. Hij kwam wel met een goed verhaal. Ik weet niet of een Mol-edit dan voor de hand ligt.

Ik neem Nabil nog wel mee, vooral omdat-ie er de persoonlijkheid voor heeft. Het doet hem allemaal niet zoveel.
« Laatst bewerkt op: 27-12-2022, 16:47:16 door Amethyst »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #68 Gepost op: 28-12-2022, 17:12:26 »
eerste reactie:
De reactie van Annick is best heftig. Staat ze nou te trillen op haar benen? Soy en Annick zouden als acteurs ook teleurgesteld kunnen zijn dat ze een rol als mol gemist hebben. Soy reageert ook behoorlijk. Froukje probeert nonchalant te reageren maar het lukt niet erg. Ze lijkt iets te willen verbergen, maar het valt teveel op. De rest reageert een stuk rustiger. Nabil wiebelt wat, dat past ook wel bij hem.

tweede reactie:
Zouden de acteurs gevraagd zijn zich een beetje verdacht en zenuwachtig te gedragen, zoals Soy, Froukje en Annick, als afleiding?
Nabil is de eerste die de telefoon oppakt. En ik heb het idee dat de mol in ieder geval wel met de telefoon in de hand in beeld moet zijn geweest. De mol zit bovengemiddeld vaak bij degene die als eerste iets doet bij 'Wie is de mol'. Op basis van dit filmpje zou ik Nabil kiezen, want eerste die de telefoon pakt en wiebelt wat en in de luwte gehouden.

Hoi, waar kan ik die filmpjes/reacties zien die je hier beschrijft?

Groet!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #69 Gepost op: 28-12-2022, 17:42:34 »
promo van 30 seconden
Hier.
Is facebook van Avrotros Wie is de Mol.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #70 Gepost op: 29-12-2022, 15:14:35 »
Thanks!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #71 Gepost op: 29-12-2022, 18:04:33 »
Op Instagram staat een promo filmpje voor de podcast van Rik van de Westelaken waar hij het gaat hebben over de locaties van seizoen 23. Opvallend zegt hij ook ''wat hebben de inwoners van Tulbagh met rubber eendjes?''. Als je dat googled lees je dat er een jaarlijkse rubber eendjes race is.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #72 Gepost op: 30-12-2022, 14:17:02 »
De echte introductievideo's staan eindelijk online!

https://www.youtube.com/@wieisdemol/videos

kan ik weer op zoek naar een nieuwe Mol  ::schaam:: ::rofl::

...want ik vind Anke heel kandidaats hier.

Annick juist heel verdacht ...hmmm. Eerst de rest maar eens rustig bekijken.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #73 Gepost op: 30-12-2022, 15:34:52 »
Wat een leuke filmpjes dit jaar.
 
Eerste gevoel:
Froukje te afwachtend, voor mij anti-mol.
Daniel wil teveel de controle, ook anti-mol. Had ook een beetje een Elly Lust gevoel bij hem.
Ranomi niet de mol, maar gaat wel mols gedrag vertonen ter afleiding straks.
« Laatst bewerkt op: 30-12-2022, 15:47:57 door Vonne1968 »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #74 Gepost op: 30-12-2022, 15:46:23 »
Echt superleuke filmpjes en op het eerste gezicht een hele leuke groep! Ik vind het super dat er zoveel WIDM-fans meedoen; zij spelen het spel toch strategischer dan mensen die er blind ingaan. Annick oogt in haar introfilmpje veel enthousiaster en expressiever dan bij haar mollicitatie; dit kunnen de zenuwen zijn geweest (voor de mollicitatie?).

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #75 Gepost op: 30-12-2022, 18:28:00 »
Die mollicitatie was voor iedereen spannend, gezien de vele reacties ‘spannend en ja ja ja’.

Ik vind Jurre wel grappig in zijn voorstelvideo ‘ik ga vrienden worden met iedereen’ en dan uithoren. Rare reactie voor iemand die de mol wil zijn omdat het zo heeft moeten zijn dat dit op zijn pad kwam en hij zo graag de mol wil zijn.
Sarah redelijk mols en dat spreekt nog eens tegen een molschap.
Annick met haar monotone stem. Ze kan altijd nog nieuwslezer worden.
Verder niet zoveel bijzonders gezien.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #76 Gepost op: 30-12-2022, 19:10:03 »
Meerendeel redelijk nietszeggend, nabil viel me op met wat vage zinnen, hij zegt ‘dus als ik er ‘in wie is de mol’ achterkom dat ik dat niet ben (na een verhaal dat hij echt een sukkel is als hij bevriend is met de mol).
Daarna zegt hij ‘ik heb al een idee wie het is, maar ik ga de mol ontmaskeren.

Verder nog Sander, de grote vriendelijke knuffelbeer, zogenaamd een open boek maar denk dat hij heel tactisch kan spelen en slim is.

Ben benieuwd, leuke groep lijkt me.

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #77 Gepost op: 31-12-2022, 13:59:24 »
Nabil's introductiefilmpje is zeker vreemd. Hij geeft aan dat hij al denkt wie de mol is. Maar er zou nog geen mol gekozen zijn, terwijl hij dat wel denkt. Het lijkt me niet dat ze bij de echte mol zo'n fragment erin zetten.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #78 Gepost op: 31-12-2022, 14:03:20 »
Nabil's introductiefilmpje is zeker vreemd. Hij geeft aan dat hij al denkt wie de mol is. Maar er zou nog geen mol gekozen zijn, terwijl hij dat wel denkt. Het lijkt me niet dat ze bij de echte mol zo'n fragment erin zetten.

Die biechten zijn vaak aan het einde van een draaidag opgenomen, het kan heel goed zijn dat de introductiefilmpjes ook rond deze tijd zijn opgenomen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #79 Gepost op: 31-12-2022, 14:23:04 »
Sorry voor dubbele post, maar deze moet ik even apart posten (Gezien de hoeveelheid van de post.)

Het valt me op dat er in elk introducitefilmpje een flits zit van een opdracht/locatie. Dit is zo goed als een frame en bevat dezelfde filter/edit als die in de aankondiging van Zuid-Afrika zaten, waarover Presentatortje al een post maakte. Hieronder de tijdcodes en de titels van de video's:

Anke:


Annick:


Daniël:


Froukje:


Jurre:


Nabil:


Ranomi:


Sander:


Sarah:


Soy:
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?