Auteur Topic: [Kandidaat] Daniël Verlaan  (gelezen 50251 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #500 Gepost op: 12-03-2023, 22:56:04 »
Slimme actie om één keer te nepmollen. Dat ie er zoveel molloten een loer mee draaide was slechts bijvangst. ;D

Lekker dan. Toch een mollenstreek naar ons dus.  >:D
 ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #501 Gepost op: 13-03-2023, 00:00:10 »
Wat ik nu wel zou willen weten: waarom had de productie die naam op dat hotel weggepoetst?
Dat lijkt dus warempel een bewust aangebrachte valse hint naar Daniël te zijn geweest!
Waarom doen ze dat?

Zou te maken kunnen hebben met reclame uitingen die bij de publieke omroep niet mogen? Net zoals zichtbare merktekens op kleding nog wel eens worden weggepoetst

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #502 Gepost op: 13-03-2023, 00:02:23 »
Dan hadden ze toch ook de naam van het Lord Milner Hotel moeten wegpoetsen? Maar dat was niet het geval.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #503 Gepost op: 13-03-2023, 00:12:56 »
Hetzelfde shot met dezelfde wandelaars werd gebruikt in één van de extra fimpjes.
Daar werd "Cloud" niet weggehaald. We zullen hem maar klasseren als nep-hint  ::niet-ok::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #504 Gepost op: 13-03-2023, 00:37:25 »
Blijft wel bijzonder inderdaad.  :-\\
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #505 Gepost op: 13-03-2023, 01:10:23 »
Ik blijf erbij dat dit gewoon te maken had met een drone die ze niet op beeld wilden hebben. Het is voor zowel een nephint als een echte hint te vaag.

Online Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #506 Gepost op: 13-03-2023, 01:12:12 »
Op dat zelfde shot in het extra filmpje is geen drone te zien hoor. Helemaal niks raars aan de hand dat verborgen zou moeten worden.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #507 Gepost op: 13-03-2023, 10:06:45 »
Precies! En dus een duidelijk geval van een nep-hint door de redactie. Bah, bah en nog eens bah!     ::niet-ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #508 Gepost op: 13-03-2023, 11:10:32 »
Ik weet niet of jullie het weten maar al jaar in jaar uit worden er hints naar alle kandidaten gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2023, 14:40:08 door Run »

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #509 Gepost op: 13-03-2023, 12:47:05 »
Bij mijn weten niet?!

Wij verzinnen hier natuurlijk vanalles, en soms ook wel sterkere hints naar kandidaten  dan die er door de makers naar de mol ingestopt zijn. Maar dat is onze eigen interpretatie.

Heb je dan meer concrete voorbeelden van red herrings die ook zijn toegegeven door de makers?

(Maskerhint daargelaten, die door de makers op onbewust toeval gegooid is).


Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #510 Gepost op: 13-03-2023, 18:50:18 »
Ik zou eigenlijk wel willen weten hoeveel vragen Daniël uiteindelijk goed had in de laatste test. Is dat nog ergens bekendgemaakt?
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #511 Gepost op: 13-03-2023, 19:35:49 »
Precies! En dus een duidelijk geval van een nep-hint door de redactie. Bah, bah en nog eens bah!     ::niet-ok::

Ja, dat vind ik wel zuur eigenlijk.
En ja, het blijft natuurlijk geen verrassing dat het Jurre is - en hij heeft het goed gedaan + duidelijk gemold- maar wel bijzonder dat bepaalde aanwijzingen naar Daniël veel sterker waren.

Zo'n titel als 'op (eend)zame hoogte' kan voor mij maar op 1 iemand slaan; degene in het vliegtuig.
En ook bijzonder dat er een grote nepmolactie in is gehouden.  ??? (gepakt met 5 pakbonnen)

Ik ga echt de hints proberen te negeren volgend jaar. Dit was een fijne tunnel, dat wel.  ::zwaai::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #512 Gepost op: 13-03-2023, 19:51:33 »
Hints negeren inderdaad, heeft totaal geen zin. Vorig jaar met de maskerhint de mist in gegaan.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #513 Gepost op: 13-03-2023, 19:57:27 »
Ja precies! Vorig jaar lukte bij mij het negeren wel (door eigenwijs te zijn  ;D en verdacht gedrag te volgen). Maar ik begrijp het wel dat de KL-tunnel sterk was door die hint.

Dit jaar was ik misschien té eigenwijs  ;), maar ook teveel afgeleid door de hints (die fantastisch klopten voor Daniël, maar toch geen aanwijzing bleken te zijn).

Herkansing bij De Mol dan maar.   ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 13-03-2023, 20:01:59 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)