Auteur Topic: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo  (gelezen 25025 keer)

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #160 Gepost op: 14-03-2023, 13:33:45 »
Ik lees net  in de Stentor (AD) dat ze eerst Soy verdacht ( dat wisten we) later Jurre maar op het laatste moment switchtte naar Daniël.
" Een grote fout" stelt ze na afloop nuchter vast. Ze heeft nog een medaille van Lavezzi gekregen.  ::rofl::
Ik zie dat m’n post niet duidelijk was (stond 2x Jurre, bedoelde eerste keer Daniël).
Ik vroeg me af of ze tussen de finaletest en Live finale van gedachte was veranderd. Gezien het feit dat ze eerder op Jurre zat is dat best waarschijnlijk 😀 ook lullig sta je daar op het bordes en weet je al dat je het fout hebt. Dat is wel jammer aan die live ontknoping tegenwoordig. Die gezichten van Regina en Freek destijds waren onbetaalbaar.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #161 Gepost op: 14-03-2023, 16:25:30 »
Ik zie dat m’n post niet duidelijk was (stond 2x Jurre, bedoelde eerste keer Daniël).
Ik vroeg me af of ze tussen de finaletest en Live finale van gedachte was veranderd. Gezien het feit dat ze eerder op Jurre zat is dat best waarschijnlijk 😀 ook lullig sta je daar op het bordes en weet je al dat je het fout hebt. Dat is wel jammer aan die live ontknoping tegenwoordig. Die gezichten van Regina en Freek destijds waren onbetaalbaar.
Ze zei het antwoord in deze video: https://www.rtvnoord.nl/nieuws/1004888/kromowidjojo-half-groningen-was-ervan-overtuigd-dat-ik-zou-winnen. Is ook een heel artikel bij en nog twee video’s van Jurre en Daniël ertussen. Hopelijk vind je in haar antwoord duidelijkheid 😊
« Laatst bewerkt op: 14-03-2023, 16:39:53 door Mol1991 »

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #162 Gepost op: 15-03-2023, 09:33:38 »
Dank!