Auteur Topic: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger  (gelezen 12219 keer)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #20 Gepost op: 14-01-2024, 14:59:28 »
Jeroen is nu al 2 afleveringen zo weinig in beeld, dat het gewoon opvalt. Hij lijkt mij namelijk helemaal niet zo'n onopvallend persoon die niets te zeggen zou hebben.
Hij zal op zijn minst ver komen en dan zien we later meer van hem.

Ik vind het wel tegen hem spreken, dat hij nog niet in 1 van de goeie molposities heeft gezeten.
hij heeft juist in de beste molposities gezeten. Bij het schilderen had je invloed op de kistjes, bij het zwembad had je invloed op de podcast. En dan is er waarschijnlijk ook gemold bij de hardlopers, niet bij de bordenlopers.

Zeker nu dat nieuwe element 2x in een opdracht zat waarbij t ene groepje op afstand invloed had op t andere groepje doet me vermoeden dat de mol daar zat en Jeroen is de enige die twee keer in dat groepje zat.

Samen met zijn inderdaad verstopte montage van de regie vind ik hem megaverdacht.

Offline johan1973

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #21 Gepost op: 14-01-2024, 15:20:02 »
Jeroen is dan ook de Mol.
Wat een makkelijk seizoen...
Bijna net zo makkelijk als met Renee Fokker.
Je hoort aan alles wat hij op het dakterras zegt dat hij aan het sturen is. Nog even tussendoor toch vragen of ze dan maar weer even gaat zitten.
Bovendien een gemakzuchtige mol, want hij hoefde geen berg te beklimmen.
Bij het groene scherm totaal geen zenuwen en achteraf een beetje opluchting spelen.

Helaas, weer een man.
Wat een gemiste kans; ze hadden Jip de rol van mol moeten geven.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #22 Gepost op: 14-01-2024, 15:27:42 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Online Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #23 Gepost op: 14-01-2024, 21:20:46 »
Opdracht 1: geen invloed
Opdracht 2: bij de rustigere
Komt wederom bijna in beeld.

Streep door Jeroen. Geen mol, mogelijks wel een finalist.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #24 Gepost op: 14-01-2024, 22:26:41 »
Nu ik zie wie hem wegstrepen, wordt hij voor mij verdacht.  ::jaja::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #25 Gepost op: 14-01-2024, 22:30:38 »
Ik was nog even alle gezichten aan het vergelijken met behulp van machine learning / AI en kwam deze nog tegen in aflevering 1. Waarschijnlijk is het niets want het lijkt me sterk dat ze de mol op deze manier al zo snel in beeld brengen, maar de face distance zit relatief dicht op elkaar. De scene zit op ~7 minuten in aflevering 1.




Sterk!

Offline Autonoompje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #26 Gepost op: 15-01-2024, 00:28:29 »
Jeroen is dan ook de Mol.
Wat een makkelijk seizoen...
Bijna net zo makkelijk als met Renee Fokker.
Je hoort aan alles wat hij op het dakterras zegt dat hij aan het sturen is. Nog even tussendoor toch vragen of ze dan maar weer even gaat zitten.
Bovendien een gemakzuchtige mol, want hij hoefde geen berg te beklimmen.
Bij het groene scherm totaal geen zenuwen en achteraf een beetje opluchting spelen.

Helaas, weer een man.
Wat een gemiste kans; ze hadden Jip de rol van mol moeten geven.

Ik had dit kunnen typen..
Jeroen, voor mij is het duidelijk..
« Laatst bewerkt op: 15-01-2024, 00:41:36 door Autonoompje »

Online Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #27 Gepost op: 15-01-2024, 05:31:41 »
Nu ik zie wie hem wegstrepen, wordt hij voor mij verdacht.  ::jaja::

Er zijn geen molacties te bespeuren. Niks.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #28 Gepost op: 15-01-2024, 09:33:18 »
Er zijn geen molacties te bespeuren. Niks.
Vond je hem op het terras niet mollig doen? In dit stadium kan het iedereen nog zijn en Jeroen wordt én uit de wind gehouden én er valt zeker wel iets uit zijn gedrag te halen.

Online Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #29 Gepost op: 15-01-2024, 09:56:47 »
Vond je hem op het terras niet mollig doen? In dit stadium kan het iedereen nog zijn en Jeroen wordt én uit de wind gehouden én er valt zeker wel iets uit zijn gedrag te halen.

Op het terras was hij net een van de rustigere. Toen Kees op stond keek hij van 'blijf toch gewoon liggen'.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #30 Gepost op: 15-01-2024, 10:01:15 »
Op het terras was hij net een van de rustigere. Toen Kees op stond keek hij van 'blijf toch gewoon liggen'.
Nadat ze al heel actief waren geweest met zwemmen, badminton en weet ik al wat niet. Het klimonderdeel was voorbij, dat is het onderdeel waar het beste geluisterd kon worden naar de podcast. Je hebt Jeroen toch in het zwembad gezien? En hij stelde in het begin voor om naar de bar te gaan. Er valt van iedereen op het terras wat te zeggen, maar ook zeker van Jeroen. Bovendien, waarom nu al iemand wegstrepen? We zijn bij aflevering 2. De foto hierboven vind ik bovendien erg overtuigend.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2024, 10:06:42 door Run »

Online Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #31 Gepost op: 15-01-2024, 10:12:53 »
Nadat ze al heel actief waren geweest met zwemmen, badminton en weet ik al wat niet. Het klimonderdeel was voorbij, dat is het onderdeel waar het beste geluisterd kon worden naar de podcast. Je hebt Jeroen toch in het zwembad gezien? En hij stelde in het begin voor om naar de bar te gaan. Er valt van iedereen op het terras wat te zeggen, maar ook zeker van Jeroen. Bovendien, waarom nu al iemand wegstrepen? We zijn bij aflevering 2. De foto hierboven vind ik bovendien erg overtuigend.

Het laatste stuk doet hij dus niks, wanneer het beste gehoord kan worden. Over iedereen valt inderdaad iets te zeggen op het terras. Jeroen had gewoon geen invloed op opdracht 1 en ook al in de vorige aflevering deed hij ook niks speciaals, pakt een vrijstelling, zit niet op een sleutelpositie. Ik ben niet zo goed in de mol vinden, maar wel goed in te vinden wie het niet is. Daarom begin ik al vroeg met afstrepen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #32 Gepost op: 15-01-2024, 10:31:52 »
Het laatste stuk doet hij dus niks, wanneer het beste gehoord kan worden. Over iedereen valt inderdaad iets te zeggen op het terras. Jeroen had gewoon geen invloed op opdracht 1 en ook al in de vorige aflevering deed hij ook niks speciaals, pakt een vrijstelling, zit niet op een sleutelpositie. Ik ben niet zo goed in de mol vinden, maar wel goed in te vinden wie het niet is. Daarom begin ik al vroeg met afstrepen.
Vind je bij de schilders zitten geen sleutelpositie? Daar konden ze beinvloeden hoe lang de cijfers zichtbaar waren door constant dat bord heen en weer te bewegen. Dat werd niet uitgelegd op tv en dat is nogal verdacht, men wil de mol misschien uit de wind houden? Jeroen zit juist wel op sleutelposities, terras was ook een sleutelpositie.
Hoe kun je nu iemand wegstrepen in aflevering 2? Hoe lang kijk je al Wie Is De Mol? Niets is zo dom als iemand al in de eerste afleveringen wegstrepen, dat heb ik 1 x gedaan en daar heb ik van geleerd.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2024, 10:36:21 door Run »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #33 Gepost op: 15-01-2024, 14:15:34 »
Ik kreeg de indruk na aflevering 2 dat Jeroen niet echt lekker in het spel zit, en ook niet super lekker bij z'n medekandidaten; een beetje chagrijnig zelfs. Het zou me daarom niet ontzettend verbazen als hij het spel verlaat, al dan niet op eigen regie.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #34 Gepost op: 15-01-2024, 16:15:23 »
Jeroen lijkt mij ook niet echt in de groep horen en zich met het spel bezig te houden. Misschien dat hij meer bezig is met te observeren of anderzijds kan dat een nieuwe moltactiek zijn. Ik verdenk hem niet echt maar hou toch wel rekening met hem.

Online Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #35 Gepost op: 15-01-2024, 16:46:05 »
Daarom dat ik de vergelijking maakte met Sian. Weinig actief, goed aan het observeren. Hij kan zeker heel ver komen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #36 Gepost op: 15-01-2024, 17:47:13 »
Ik kreeg de indruk na aflevering 2 dat Jeroen niet echt lekker in het spel zit, en ook niet super lekker bij z'n medekandidaten; een beetje chagrijnig zelfs. Het zou me daarom niet ontzettend verbazen als hij het spel verlaat, al dan niet op eigen regie.

Dat zou best kunnen. In afl. 1 vond ik zijn reacties (bijvoorbeeld na de test) erg verdacht: onnatuurlijk ofzo. Maar ik zie Jeroen verder niet in het spel. Een mol moet natuurlijk niet opvallen, maar dit lijkt me dan het andere uiterste.  ??? Ik twijfel eigenlijk of hij het leuk vindt.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #37 Gepost op: 15-01-2024, 17:52:05 »
Volgens mij bestudeert hij vooral zijn medekandidaten. Nadat Babs afviel leek hij aandachtig toe te kijken hoe de rest daarop reageerde.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #38 Gepost op: 15-01-2024, 21:46:43 »
Ja maar je wil toch ook een beetje lekker in de groep zitten, zeker als mol moet je kunnen en willen blenden, dat zie ik totaal niet bij hem. En als kandidaat ga je het solo niet redden; met wie zou hij een bondje willen?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #39 Gepost op: 16-01-2024, 10:36:13 »
Laten we hier reacties plaatsen waarom hij het wél zou kunnen zijn, net als in de andere draadjes.  ;)
- Zijn oplettendheid is geacteerd
- Hij vond de topito vanaf grote afstand
- Er is een goede foto gevonden waar hij gesminkt op kan staan
- Nam veel initiatief met zitten versus staan op het terras
- Zat in het schildersgroepje waar met schuiven van het voorbeeldschilderij invloed uit te oefenen was op andere groep
- Wordt uit de wind gehouden door de regie
- Een acteur is altijd verdacht, nooit wegstrepen

Hoeveel keer was de mol een acteur? Ik zou het niet precies weten maar terugdenkend wel vaak. De voordelen zijn dan ook enorm; een acteur kan verschillende rollen aannemen, is dat gewend dus doet dat met veel zelfvertrouwen. Zal graag de mol willen spelen, zal dit als een mijlpaal zien in zijn/haar carriere.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2024, 10:44:09 door Run »