Auteur Topic: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen  (gelezen 10019 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Gepost op: 17-02-2024, 19:21:03 »
Bespreek hier alles over opdracht 2 van aflevering 7!

Denk eraan dat algemene feedback over het programma beter past in het evaluatietopic!
« Laatst bewerkt op: 17-02-2024, 21:30:21 door D*N »
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #1 Gepost op: 17-02-2024, 21:32:58 »
Waar is Viviënne als je haar nodig hebt?  :D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #2 Gepost op: 17-02-2024, 21:37:48 »
Wie maakte van Charlie Carlos?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #3 Gepost op: 17-02-2024, 21:38:48 »
Rian was daar opeens heel druk c namen aan t roepen .. behalve die van charlie

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #4 Gepost op: 17-02-2024, 21:51:04 »
Wat Sor en Kees opperen om te vragen aan de binnenkomende mensen vond ik ook niet zo logisch.. Tijdens het overleg opperen beiden niet om de naam te vragen. Sor zegt zelfs “ik denk dat we ze moeten vragen om leeftijd en wat voor werk ze doen”
Uiteindelijk gebeurt het natuurlijk wel dat ze achter de namen komen, maar toch
« Laatst bewerkt op: 17-02-2024, 22:29:09 door mollie23 »

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #5 Gepost op: 17-02-2024, 21:56:08 »
Ik kreeg de indruk dat Rian per se de bediening in wilde, maar door de rest richting die brommer werd gestuurd.

Offline daniwidm

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #6 Gepost op: 17-02-2024, 22:16:54 »
Nadat Kees direct voor de bediening had gekozen, heeft Sor zich met alle kracht in de rol van de tweede bediening gewerkt, inderdaad op kosten van Rian, die door hem met een beetje tegenzin de tuk-tuk in moest.

Wil de mol liever in de bediening? Ik denk dat je daar net iets beter overzicht krijgt over alle gasten - daar wil de mol liever niet twee fanatieke kandidaten.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2024, 22:22:06 door daniwidm »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #7 Gepost op: 17-02-2024, 22:25:24 »
Deed me denken aan de opdracht in het kerkje vorig jaar, waar de mol ook niet bij het verdelen stond. Deze opdracht was iets anders, er was minder te verprutsen bij de bediening dacht ik.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #8 Gepost op: 17-02-2024, 22:29:10 »
Sor had hier wel een kandidaats moment, vond ik, toen hij Fons verbeterde bij de alfabetische volgorde van de A-mensen.

Hier is inderdaad vooral de vraag: wie heeft hier geklooid met Charlie?  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #9 Gepost op: 17-02-2024, 22:30:27 »
Nadat Kees direct voor de bediening had gekozen, heeft Sor zich met alle kracht in de rol van de tweede bediening gewerkt, inderdaad op kosten van Rian, die door hem met een beetje tegenzin de tuk-tuk in moest.

Wil de mol liever in de bediening? Ik denk dat je daar net iets beter overzicht krijgt over alle gasten - daar wil de mol liever niet twee fanatieke kandidaten.

Rian laat sowieso wel redelijk makkelijk bepalen op welke plek ze terecht komt. In de eerste opdracht bepaalt Anna dat Rian gaat tekenen

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #10 Gepost op: 17-02-2024, 22:33:44 »
Sor had hier wel een kandidaats moment, vond ik, toen hij Fons verbeterde bij de alfabetische volgorde van de A-mensen.

Hier is inderdaad vooral de vraag: wie heeft hier geklooid met Charlie?  ::vergroot::

Als je weet dat de fout cij Carlos zit, kun je natuurlijk heel goed de A's goed zetten  :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #11 Gepost op: 17-02-2024, 22:35:33 »
Wat me opvalt is dat Rian tot t fout gaat bij de C’s zich heel erg bemoeide ermee en actief was.. shot later vanaf de L zie je haar opeens weer niks doen

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #12 Gepost op: 17-02-2024, 22:38:35 »
Rian zegt Carlos. En zij was het die Charlie had afgezet als eerste. Verdacht?
Ze lijkt ook degene te zijn die als eerste zegt "hoe kan dit?".
« Laatst bewerkt op: 17-02-2024, 22:42:50 door Mollem »

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #13 Gepost op: 17-02-2024, 22:43:01 »
Sor had hier wel een kandidaats moment, vond ik, toen hij Fons verbeterde bij de alfabetische volgorde van de A-mensen.

Hier is inderdaad vooral de vraag: wie heeft hier geklooid met Charlie?  ::vergroot::

Rian! Die zegt ineens Carlos.

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #14 Gepost op: 17-02-2024, 22:50:14 »
Rian maakt inderdaad van Carlos van Charlie. Anna maakt Clarice van Celis. Anna plaats Carin achter de persoon die zij kent als Clarice.

Kees en Sor zien het gebeuren. Ze lijken elkaar vervolgens aan te kijken van 'zie jij het ook?'

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #15 Gepost op: 17-02-2024, 22:51:06 »
Als je weet dat de fout cij Carlos zit, kun je natuurlijk heel goed de A's goed zetten  :)

Ook waar.

Rian! Die zegt ineens Carlos.

Ik heb een soort anti-tunnelvisie op Rian. Misschien moet ik haar toch haar wat beter in de gaten houden.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #16 Gepost op: 17-02-2024, 22:56:37 »
Rian doet terug bij Rik als hij vertelt dat iemand €2000 overhad voor een vrijstelling een mooi Everonnejte met 'dat vind in echt walgelijk'... Daarna haar lippen op elkaar bijten om haar grijns over dat bedrag te onderdrukken.... (#tunnelvisie)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #17 Gepost op: 17-02-2024, 23:02:46 »
Rian doet terug bij Rik als hij vertelt dat iemand €2000 overhad voor een vrijstelling een mooi Everonnejte met 'dat vind in echt walgelijk'... Daarna haar lippen op elkaar bijten om haar grijns over dat bedrag te onderdrukken.... (#tunnelvisie)

Ik geloof de Rian show ook totaal niet met haar “ik ben zo boos dus ik bied 550” en haar “integriteit vind ik belangrijk”

Mijn molradar gaat heel erg af bij haar op meerdere gebieden

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #18 Gepost op: 17-02-2024, 23:29:34 »
Gewoon even een vraag bij gebrek aan kennis...
Is het raar dat Fons niet weet hoe een TukTuk aan moet ('Ik heb nooit op een brommer gezeten') maar wel al een aantal jaar zijn motorrijbewijs heeft?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Overbrengen
« Reactie #19 Gepost op: 17-02-2024, 23:33:39 »
Fons zei ooit iets over uitvergroten en das de mol. Rian lijkt hier haar dislectie te gebruiken, vorige week discalculie. Of het is echt zo en Anna maakt er gebruik van want die stond er bovenop.

Anna verbeterde Rian met de naam Celice, de zus met de moeilijke naam. Alleen is het geluid weg, maar je kan het liplezen. Anna kijkt daarna verbeten bij de tafel met Clarice en Celice en Rian.
Wat opvalt is dat Rian precies weet wie Alicia en Alondra zijn.
Rian heeft hier de verbale drive, Anna staat er harendraaiend zenuwachtig bovenop.

Maar zit er logica in als je van Charlie Carlos maakt. ja want dan komt Carlos voor Celice.

De montage zet bij het wissel moment Rian's stem er nog overheen met Clarice en dit doet mij toch vermoeden dat Rian verdacht gemaakt wordt. Anna stond er bovenop.
Anna groene halve meloen, Celice paarse halve meloen, Charlie heeft een paars rondje als symbool en een t-shirt met puma jaguar.