Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 20189 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #80 Gepost op: 27-01-2024, 17:49:47 »
Rick is kennelijk aan het opruimen  ;)
De teller van mensen die hij volgt heb ik al zien zakken van 271 naar 270 en vandaag  zelfs naar 266. Wees gerust, hij volgt nog steeds 5 kandidaten  ;D

Vreemd is het wel want dit heeft hij nog nooit gedaan tijdens het lopende seizoen. De kandidaten van iig de afgelopen 3 jaren volgt hij nog wel alhoewel ik Sander mis en 2 mannen uit seizoen van mol Renée.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #81 Gepost op: 27-01-2024, 19:07:33 »
Bijzonder dat hij juist nú aan het opruimen is.  ::vergroot::

Maar... Hij weet natuurlijk dat de molloten meelezen en -kijken. Ik houd er daarom ook wel rekening mee dat het misschien klopt voor de eerste groep kandidaten en dat we vervolgens misschien op een heel ander spoor worden gezet.
Na zoveel jaar WIDM zou het wel erg vreemd zijn dat we op die manier voortijdig alles komen te weten van uitgerekend Rick: degene die toch alles geheim zou moeten houden.
 
Toch een dwaalspoor misschien?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #82 Gepost op: 27-01-2024, 19:35:54 »
Rick is kennelijk aan het opruimen  ;)
De teller van mensen die hij volgt heb ik al zien zakken van 271 naar 270 en vandaag  zelfs naar 266. Wees gerust, hij volgt nog steeds 5 kandidaten  ;D

Vreemd is het wel want dit heeft hij nog nooit gedaan tijdens het lopende seizoen. De kandidaten van iig de afgelopen 3 jaren volgt hij nog wel alhoewel ik Sander mis en 2 mannen uit seizoen van mol Renée.

Welk account van Rik bekijk je?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #83 Gepost op: 27-01-2024, 19:57:58 »
Niet van Rik, maar van Rick.    ::vergroot::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #84 Gepost op: 27-01-2024, 20:00:21 »
Het gaat nu snel, alweer 7 minder
 ;D

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #85 Gepost op: 27-01-2024, 20:13:45 »
Het gaat nu snel, alweer 7 minder
 ;D

Hou er rekening mee dat dit ook gebeurt als instagram zelf een opruimactie doet onder inactieve accounts... het gebeurt zo vaak dat mensen bv ineens 1000 volgers kwijt zijn door zo'n schoonmaakactie. Ik zie het zelf ook wel eens bij de mensen die ik volg.

Offline skip030

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #86 Gepost op: 27-01-2024, 21:49:16 »
Ik kan nergens een preview vinden. Heb de afleveringen van Mollenstreken bekeken en op Instagram.
Waar zijn die previews precies te zien?

Op insta van Lavezzi.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #87 Gepost op: 27-01-2024, 21:52:04 »
Bijzonder dat hij juist nú aan het opruimen is.  ::vergroot::

Maar... Hij weet natuurlijk dat de molloten meelezen en -kijken. Ik houd er daarom ook wel rekening mee dat het misschien klopt voor de eerste groep kandidaten en dat we vervolgens misschien op een heel ander spoor worden gezet.
Na zoveel jaar WIDM zou het wel erg vreemd zijn dat we op die manier voortijdig alles komen te weten van uitgerekend Rick: degene die toch alles geheim zou moeten houden.
 
Toch een dwaalspoor misschien?

Denken jullie dat hij aan het spoiler'en is?

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #88 Gepost op: 27-01-2024, 21:53:33 »
Het gaat nu snel, alweer 7 minder
 ;D
Bij mij staat het nog steeds op 266  ???

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #89 Gepost op: 27-01-2024, 22:17:55 »
Niet van Rik, maar van Rick.    ::vergroot::

Ah natuurlijk  ::ok::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #90 Gepost op: 27-01-2024, 23:06:31 »
Denken jullie dat hij aan het spoiler'en is?

Trollen zou ook nog kunnen.  ;)
Als het schema straks nog steeds klopt, is het echt heel vreemd. Het lijkt 'ondoordacht', maar dat kan ik mij niet voorstellen eigenlijk.

Het gaat nu snel, alweer 7 minder
 ;D

O, toch even kijken. Ik zie nu wel dat hij 266 mensen volgt. Misschien weer teruggezet of loopt Instagram te mollen?  ;D
« Laatst bewerkt op: 27-01-2024, 23:10:01 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #91 Gepost op: 28-01-2024, 19:35:54 »
Ik hoorde bij Siem dat Rick Fons en Anna had ontvolgt. Maar Fons staat wel in het rijtje, Anna ook weer. Hij volgt alleen Kees niet (maar wel zijn vrouw zag ik toen ik op 'spek' zocht)

Volgens mij heeft Rick het door dat wij het doorhebben ::rofl:: Het leek me ook niet geloofwaardig dat hij onbewust die 5 niet volgde. Maar in het eerste bericht hierover hadden ze het over Kees en Anna, dus we gaan het zien

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #92 Gepost op: 28-01-2024, 20:01:06 »
Ik hoorde bij Siem dat Rick Fons en Anna had ontvolgt. Maar Fons staat wel in het rijtje, Anna ook weer. Hij volgt alleen Kees niet (maar wel zijn vrouw zag ik toen ik op 'spek' zocht)

Volgens mij heeft Rick het door dat wij het doorhebben ::rofl:: Het leek me ook niet geloofwaardig dat hij onbewust die 5 niet volgde. Maar in het eerste bericht hierover hadden ze het over Kees en Anna, dus we gaan het zien
Anna is hier nooit genoemd. Wel dat hij Justin, Babs en Jip niet meer volgt. Vorige week is hij met Tooske gestopt. En een dag later ook met Kees.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #93 Gepost op: 28-01-2024, 23:13:46 »
Ik bedoelde ook Tooske inderdaad  :-[

Edit: oh nee, dom ik heb ook op Anna gezocht zie ik nu. Tooske volgt hij nog steeds niet. Sorry voor de onduidelijkheid
« Laatst bewerkt op: 28-01-2024, 23:17:20 door suuuus »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #94 Gepost op: 29-01-2024, 18:03:08 »
Ze zijn weer terug van het filmen van het seizoen met onbekenden. De opnames waren van 10 tot 28 januari. Seizoen 23 in Zuid-Afrika had ook 18 draaidagen, dus ik verwacht een regulier seizoen. Hila Noorzai is de presentatrice zoals eerder al vernoemd werd.

Spoiler: land (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 29-01-2024, 18:06:44 door Sanmol »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #95 Gepost op: 29-01-2024, 18:25:07 »
Dankjewel dat je dit deelt, Sanmol  ::bravo::

Interessant dat ze waarschijnlijk gewoon voor 10 afleveringen zijn gegaan, had ik niet verwacht! Alweer een toplocatie. Hoop dat ze ook het hooggebergte in trekken, ik vind het heel mooi daar.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #96 Gepost op: 29-01-2024, 20:51:09 »
O wauw, dat klinkt goed. Bedankt voor het delen Sanmol!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #97 Gepost op: 29-01-2024, 22:11:17 »
[partypooper-alert]
Niet echt een land waar mensenrechten, vrouwenrechten, rechten van arbeidsmigranten, vrijheid van meningsuiting etc. op een hoog plan staan. Blijf toch in Europa en ga met de trein! :-X

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #98 Gepost op: 29-01-2024, 23:57:31 »
Wat betreft de insta van Rick. Valt op dat hij nu geen post plaatst over de afleveringen. Deed hij voorgaande seizoenen wel.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #99 Gepost op: 30-01-2024, 00:01:10 »
[partypooper-alert]
Niet echt een land waar mensenrechten, vrouwenrechten, rechten van arbeidsmigranten, vrijheid van meningsuiting etc. op een hoog plan staan. Blijf toch in Europa en ga met de trein! :-X

Als ik de info zo lees, moet dit land prachtig zijn.
Qua mensenrechten is het lastig inderdaad. Binnen Europa kan ook inderdaad; zeker met onbekende NL'ers.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)