Auteur Topic: [Kandidaat] Justin Mooijer  (gelezen 6612 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #60 Gepost op: 20-01-2024, 23:16:33 »
Was vandaag wat zuur in de aflevering aanwezig . Ik vond het niet fijn om naar te kijken , maar dacht wel dat zijn biechten ook wel iets hebben van “ zij hebben het zus en zo gedaan” waarbij justin dus duidelijk onderscheid maakt tussen justin en de groep.  Zoals een mol en de kandidaten ? 

Ik denk het niet maar het zou best kunnen

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #61 Gepost op: 20-01-2024, 23:24:01 »
In het extra beeldmateriaal van vorige week leek het alsof Tooske zich aan Justin irriteerde. Na de executie van Jip zei Justin iets over het verdwenen geld. Tooske reageerde daar een beetje op een 'whatever'-manier op. Justin lijkt een type dat behoorlijk aanwezig (en sfeerbepalend) is. Niet iedereen vindt dat even prettig. Persoonlijk vind ik het jammer dat hij eruit is.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #62 Gepost op: 20-01-2024, 23:50:32 »
Ik stoorde mij de eerste afleveringen ook nog niet zo aan hem, wat mij verbaasde want ik vond hem in Drag Race niet zo leuk ;D. Deze aflevering kwam inderdaad dat zure een beetje omhoog, maar ach vond het ook wel weer grappig in combinatie met losgeslagen aangeschoten Jeroen  ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #63 Gepost op: 21-01-2024, 10:40:08 »
Jammer dat hij eruit is! Hij gaf juist kleur aan de groep, maar indd aanwezig en bepalend dus dat kan soms irritatie geven (al zegt dat eigenlijk alleen iets over jezelf ;-)) Ik had m er graag nog ingezien maar het maakt het ook makkelijker aangezien ik hem wel verdacht.
Thanks Justin  ::bravo::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #64 Gepost op: 21-01-2024, 12:38:47 »
Ja, hier was ik al bang voor.  ::schaam::


Ik snap wat je bedoelt.   :-\\
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #65 Gepost op: 21-01-2024, 12:59:01 »
Dat spelletje met die 250 euro en dat dan weer inleveren maakt het voor mij alleen maar sterker dat Justin terugkomt in het spel. Dat spelletje maakt hem nu wel heeel kandidaats.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #66 Gepost op: 21-01-2024, 13:39:18 »
Dat zou betekenen dat als 1/3 terugkomt op voorhand vast stond dat dit Justin moest zijn en Jip en Babs als figuranten dienen. Dat vind ik niet passen bij WIDM.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #67 Gepost op: 21-01-2024, 14:12:08 »
Justin reageert zeer vlak bij Niet de mol. De anderen vertellen veel meer over hun ervaringen en dat ze eruit waren. Dit doet mij vermoeden dat Justin weer terugkomt en bang was zich te verspreken.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #68 Gepost op: 21-01-2024, 14:52:25 »
Ik vermoed ook dat Justin weer terugkomt. Maar heb hem wel afgeschreven als mol, om deze reden:

Dat zou betekenen dat als 1/3 terugkomt op voorhand vast stond dat dit Justin moest zijn en Jip en Babs als figuranten dienen. Dat vind ik niet passen bij WIDM.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #69 Gepost op: 21-01-2024, 15:12:05 »
Ik dacht, kan niet missen, hij is het. Dus ja, ik hou er ook rekening mee dat ie terugkomt.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #70 Gepost op: 21-01-2024, 16:37:43 »
Jammer dat hij eruit is! Hij gaf juist kleur aan de groep, maar indd aanwezig en bepalend dus dat kan soms irritatie geven (al zegt dat eigenlijk alleen iets over jezelf ;-)) Ik had m er graag nog ingezien maar het maakt het ook makkelijker aangezien ik hem wel verdacht.
Thanks Justin  ::bravo::

Weet niet of dat iets over 'jezelf' zegt. Sfeerbepalend is iets anders dan zuur. Ik heb precies hetzelfde met mensen die weten dat ze iets op 'hoogte' moeten doen en dan bovenaan gaan miepen dat het hoog is. Spelletje is spelletje, en als je geen spelletjes wil spelen moet je niet meedoen aan een spelprogramma.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #71 Gepost op: 21-01-2024, 21:47:41 »
Ik heb de opdracht teruggekeken en vind de kritiek op Justin enorm overdreven. Tot aan liedje drie suggereert hij helemaal niet dat ze moeten stoppen. Het is Fons die als eerste hardop twijfelt of ze door moeten gaan:

Fons: "Maar we weten niet of het goed gaat!"

En voorafgaand aan het vierde nummer geeft Tooske de aanzet om er een eind aan te breien:

Tooske: "Nog eentje en dan stoppen?"

Justin twijfelt tussendoor ook zeker over wel of niet doorgaan, maar als ik sommige reacties lees lijkt het wel alsof hij de opdracht verziekt heeft. Dat zie ik echt totaal niet.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #72 Gepost op: 22-01-2024, 10:57:01 »
Hij profileerde zich deze aflevering meer en meer als een slimme, maar ietswat gefrustreerde kandidaat. Waarschijnlijk daardoor iets te weinig gespreid en eruit.

Halverwege de uitzending had ik hem wel definitief afgeschreven. Niet verdachte kandidaten vallen zeker nu eenmaal af?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #73 Gepost op: 22-01-2024, 17:55:25 »
als ik sommige reacties lees lijkt het wel alsof [Justin] de opdracht verziekt heeft. Dat zie ik echt totaal niet.
nog los daarvan: de vraag "doorgaan of stoppen" is deel van de opdracht, dus als je dat deel speelt met de inzet "stoppen", dan valt dat ook gewoon onder "de opdracht spelen zoals die is bedoeld".

Anders gezegd: doorgaan is niet beter dan stoppen. Als dat zo was, was de keuze irrelevant.


Ik snap de negativiteit rondom Justin echt totaal niet.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #74 Gepost op: 22-01-2024, 18:25:41 »
Vind het een heerlijke kandidaat. Lekker fanatiek voor de pot en oprecht gefrustreerd als een opdracht niet goed verloopt.
Meestal roepen we dat we dat meer willen zien toch?
Ook zijn pogingen om verwarring te zaaien kan ik wel waarderen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #75 Gepost op: 23-01-2024, 12:39:16 »
Hij was een verrassende kandidaat, dat zeker! Al vond ik hem bij de pubquiz wel wat irritant bezig, om constant te willen stoppen. (vooral de manier waarop hij het probeerde door te drukken)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #76 Gepost op: 23-01-2024, 20:17:18 »
Ik vond hem ook negatief overkomen, maar dat komt denk ik vooral doordat zijn stem heel zeurderig klinkt.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #77 Gepost op: 24-01-2024, 00:05:00 »
Ik vond hem geweldig. Fel in discussies, gebeurt er nog eens wat. Veel kandidaten van de afgelopen seizoenen zijn zo lievig en wel pittig, maar niet écht pittig-pittig. Vond hem een goeie toevoeging