Auteur Topic: [Kandidaat] Fons Hendriks  (gelezen 19136 keer)

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #20 Gepost op: 22-01-2024, 15:17:20 »
In de eerste 2 afleveringen zijn er duidelijke aanwijzingen verborgen dat Fons de mol is dit jaar. Het valt mij op dat dit nog niet niemand gevonden heeft. Een beetje puzzelen en je bent er.

Is dit dan misschien het account van Jeroen?  ::tandpastasmiley:: ::rofl::
Laten we jabberen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #21 Gepost op: 22-01-2024, 15:18:45 »
Ik kan me een BMol herinneren die het goede antwoord groen zei maar ze gingen toch voor geel. was heel goed gedaan.

Dat was enorm riskant en had zomaar volledig fout kunnen lopen. Plus, dat was een heel andere situatie waar ze zelf mee moest beslissen, Fons moest hier niets doen.
Bijkomend, Justin heeft ingevuld 'De mol was in de hotelkamer', waar hij en Fons waren. Niet alles bepalend, maar ook niet in zijn voordeel.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #22 Gepost op: 22-01-2024, 17:08:40 »
De situatie was vergelijkbaar.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #23 Gepost op: 24-01-2024, 17:23:25 »
Hij heeft iets van een English gentleman, waar de regisseur zeker van gecharmeerd zal zijn, het is zijn laatste seizoen dus misschien mocht hij kiezen wie de mol werd.

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #24 Gepost op: 24-01-2024, 20:58:25 »
Bijkomend, Justin heeft ingevuld 'De mol was in de hotelkamer', waar hij en Fons waren. Niet alles bepalend, maar ook niet in zijn voordeel.
Deze vind ik dan eerder weer ontkrachtend. Omdat de regie ons juist die vraag laat zien, zouden wij kunnen deduceren dat hij dus de mol niet is. Maar het is maar 1 vraag, de rest zien we niet.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #25 Gepost op: 25-01-2024, 22:18:12 »
Een thema rond Fons zou kunnen zijn: The Fonz uit ‘Happy Days’. 1 Hey! en je legt de link. The Fonz was op zijn manier een Superman, nav de vragen op het persoonlijk formulier over favoriete superheld. Net zoals Fons een soort superman is, door op te komen voor gedupeerden. Die serie in de jaren 70 en 80 ging terug naar ‘the happy days’  de jaren 50 en 60. Iets wat je dit seizoen ook terugziet met terugkomende elementen, de goeie oude tijd. Het inktspatfilter na de omgedraaide kaarten maakte de kandidaten ook ouder. De laatste twee groepsfoto’s zat een filter op en de kleding die ze droegen is ook retro / vintage. Op deze manier kan je ook een stuk geschiedenis van ‘wie is de mol’ oprakelen. In Fons ‘Happy Days’.
(tismaareengevoel)

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #26 Gepost op: 26-01-2024, 07:03:34 »
Gestegen op mijn lijstje. Wat ik verdacht vind aan Fons is dat hij in de biecht steeds benadrukt dat hij mensen uittest. In de pubquiz geeft hij toe voor nog een vraag, om te kijken wie dat perse niet willen (wat hem drie namen gaf). Bij het kaartlezen, wat helemaal mis gaat, test hij zogenaamd Tooske uit. En bij het bergbeklimmen wil hij wel eens zien hoe Jip het ervan af brengt met de witte helm.

Verder natuurlijk verdacht in de openingsopdracht, geen topito gevonden. En zeker ook bij de Molympische Spelen en Stad en land aflopen. Hoewel zijn gestuntel met de kaartjes bij de Molympische Spelen voor mijn gevoel behoorlijk breed werd uitgemeten.

Tegen Fons:
Hij speelt in Uitzitten (2.1) geen enkele sportvraag door aan Jip, terwijl die bij haar mingeld konden opleveren. Ook niet de vraag hoe hoog het Olympisch Stadion ligt, wat een lastige is. Hij brengt wel zelf geld in de pot met waarschijnlijk twee of drie goede antwoorden.
Dat hij bij Afschilderen als enige een schilderij dat geld opbracht reken ik hem wat minder aan, hoewel hij daar dus ook 500 euro in de pot speelde. Maar goed, de afleveringstitel was 'Een handje helpen', en er kon ook gemold worden door aan de touwtjes te trekken.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #27 Gepost op: 26-01-2024, 14:29:54 »
Voor Fons:
- Monopoly heeft kanskaarten, dus er is kans dat hij de mol is
Tegen Fons:
- Monopoly heeft algemeen Fons kaarten

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #28 Gepost op: 27-01-2024, 22:25:19 »
In de terugblik aan het begin van afl.4 werd bijna al het verdachte van Fons getoond; in een van de biechten van Fons -penningmeesterschap- vertelde hij zelf dat hij vrij veel verdacht wordt door de groep. Zou de mol in deze fase van het spel deze exposure krijgen..?
Terwijl ik hem echt verdachte dingen zie doen die een mol zouden doen.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #29 Gepost op: 27-01-2024, 22:28:39 »
Fons wordt verdacht neergezet maar doet anderzijds ook de meeste goede dingen (nu de meeste juiste voorwerpen). Zulke kandidaten zijn doorgaans niet de mol.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #30 Gepost op: 28-01-2024, 01:40:55 »
Fons wordt verdacht neergezet maar doet anderzijds ook de meeste goede dingen (nu de meeste juiste voorwerpen). Zulke kandidaten zijn doorgaans niet de mol.

Hij gooit eerst 200 euro per item eruit om zo een "goede" beurt te maken, levert uiteindelijk 1400 euro minder op. ::vergroot::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #31 Gepost op: 28-01-2024, 12:43:40 »
Deze vind ik dan eerder weer ontkrachtend. Omdat de regie ons juist die vraag laat zien, zouden wij kunnen deduceren dat hij dus de mol niet is. Maar het is maar 1 vraag, de rest zien we niet.
Wat dan wel weer opvallend is, is dat Justin ook de pot aan Fons heeft gegeven. Omdat hij zeker weet dat hij de mol niet is??
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #32 Gepost op: 28-01-2024, 17:19:16 »
Die indruk kreeg ik ook, dat hij veel op Fons heeft ingezet in z'n test en hij is afgevallen dus Fons kan de mol niet zijn in Justin's ogen.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #33 Gepost op: 31-01-2024, 13:10:48 »
Ik zag juist een soort bondje tussen Justin en Fons, regelmatig zag je ze even samen smoezen en overleggen, er was duidelijk een klik. Ik denk eigenlijk dat hij hem wel vertrouwde intussen..

Offline molLin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #34 Gepost op: 4-02-2024, 00:12:26 »
Testvraag: wie vindt de Mol de ultieme Mol. Dennis Weening komt deze uitzending langs en het zijn Babs, Kees en Fons die Dennis Weening de ultieme Mol vinden.

Babs kan het niet zijn, in Kees geloof ik niet zo, blijft Fons over. Ik moest naar pagina 2 scrollen om het topic over Fons te vinden. Veel goede dingen gedaan, ook gestuntel en domme leugentjes. Maar ook versprekingen die wijzen op voorkennis. En dan dus deze duidelijke aanwijzing die we van de regie voorgeschoteld krijgen. Fons dan toch de Mol?

Offline molLin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #35 Gepost op: 4-02-2024, 00:25:50 »
Daarbij zit hij volgens de FTM van Pac behoorlijk laag, alleen Anna heeft minder verdiend. En komt hij al vanaf aflevering 1 bij Die-is-de-Mol van Allomol met het hoogste kans percentage naar voren.

 :o

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #36 Gepost op: 4-02-2024, 13:29:35 »
Is het iemand opgevallen dat gisteren, direct na de uitzending, een korte Avrotros promo te zien was met een clipje van het programma Radar, uiteraard met Fons in beeld (samen met Antoinette Hertzenberg)? Lijkt me geen toeval, tenzij het als dwaalspoor is bedoeld.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2024, 14:22:55 door Delightz »

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #37 Gepost op: 4-02-2024, 14:18:04 »
Lijkt me ook geen toeval: ze dachten Fons is nu in the picture daar maken we gebruik van voor reclame voor zijn programma. Super slim.
Ik denk zelf niet dat het een hint of dwaalspoor is.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #38 Gepost op: 4-02-2024, 17:18:40 »
Ja, en ze hadden het ook nog over een smerig zaakje  ::rofl::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #39 Gepost op: 4-02-2024, 22:15:32 »
In de terugblik aan het begin van afl.4 werd bijna al het verdachte van Fons getoond; in een van de biechten van Fons -penningmeesterschap- vertelde hij zelf dat hij vrij veel verdacht wordt door de groep.
Ik vond die uitspraak verdacht, want ik denk niet dat iedereen je gaat vertellen dat ie jou verdenkt. Maar de mol krijgt die informatie.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2024, 22:17:58 door Run »