Auteur Topic: [Kandidaat] Fons Hendriks  (gelezen 19135 keer)

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #60 Gepost op: 14-02-2024, 05:09:00 »
Ook een vreemd momentje: Fons die zijn joker niet inzet bij de test. Omdat hij deze niet kon vinden, zei hij.
Maar een mol heeft die joker niet nodig natuurlijk.  ;)

Ik vond dat extreem kandidaats. Als je bedoelt dat hij acteert dat z’n joker kwijt is: waarom zou de mol zo’n toneelstukje opvoeren? Want het is dan niet eens voor de andere kandidaten, maar alleen voor ons TV kijkers.

Of bedoel je dat hij als mol zijn joker wou inzetten, maar hem daadwerkelijk niet kon vinden? Omdat hij als mol wat lichtzinniger met zijn jokers omgaat? Dan zou ik zeggen: dat kunnen ze er toch gewoon uit knippen? En kan hij alle tijd nemen om z’n joker te zoeken.

In beide gevallen vind ik het behoorlijk tegen hem als mol spreken. Je kan natuurlijk altijd zeggen dat ze het daarom juist zo laten zien. Maar daar geloof ik niet in. Dit soort gekke acties zijn eigenlijk altijd van een kandidaat en niet een mol. Zie bijv Olcay die moet plassen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #61 Gepost op: 14-02-2024, 12:51:19 »
Ik vond dat extreem kandidaats. Als je bedoelt dat hij acteert dat z’n joker kwijt is: waarom zou de mol zo’n toneelstukje opvoeren? Want het is dan niet eens voor de andere kandidaten, maar alleen voor ons TV kijkers.

Als het een toneelstukje is, dan zien we dat zeker terug in aflevering 10.  ;D Dat is wat ik bedoelde. Als kandidaat vind ik het wel wat vreemd dat je die joker niet kunt vinden, want je wil hem inzetten (neem ik aan).

Aan de andere kant: zo'n analoge test brengt extra chaos voor een kandidaat en ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je niet uitgebreid naar de joker gaat zoeken, want de tijd is ook belangrijk.

Ik vind Fons trouwens wel verdacht, maar voor nu denk ik dat hij kandidaat is.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #62 Gepost op: 14-02-2024, 14:02:49 »
Als het een toneelstukje is, dan zien we dat zeker terug in aflevering 10.  ;D Dat is wat ik bedoelde.

Tsja, het is dan wel een toneelstukje alleen voor de mensen thuis. Maar goed, het kan.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #63 Gepost op: 14-02-2024, 14:04:29 »
Tsja, het is dan wel een toneelstukje alleen voor de mensen thuis. Maar goed, het kan.

Dat klopt. En eens hoor. Het is wel erg subtiel. Mocht het een hint zijn naar Fons als mol, dan zijn er hopelijk ook wel wat grotere hints te vinden.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #64 Gepost op: 14-02-2024, 14:17:20 »
Ik voorzie een jokerdiefstalletje  :)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #65 Gepost op: 14-02-2024, 15:07:07 »
Fons is niet de mol maar lijkt mij te acteren alsof hij de mol is.

Offline mellinator

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #66 Gepost op: 15-02-2024, 00:16:18 »
voor de Fonstunnel: hij heeft gewerkt bij Radar en heeft ook bij Rambam gewerkt. Beide programma's hebben astro-tv ontmaskerd: radar in 2008 (!) en rambam in 2013. Verwijzing vanuit het verleden naar de toekomstige 2024 WIDM waarzegster? En Fons maakt voor Radar 8 zomer afleveringen met items van 8 minuten. Dubbelmol?

en nog eentje: Frits zei duidelijk voor de opdracht van de puzzels dat ze Fris en Helder moesten zijn...

En deze dan: Fons heeft als tarotkaart de bel. De mol uit het verleden en heden werken met elkaar samen door te BELLEN.



Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #67 Gepost op: 15-02-2024, 10:13:58 »
en nog eentje: Frits zei ....
Late uurtjes?  ;D  Of een creatieve autocorrectie.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #68 Gepost op: 15-02-2024, 18:31:26 »
Fons is niet de mol maar lijkt mij te acteren alsof hij de mol is.

En dan zie je meteen waarom hij niet in Hollywood zit. Maar zeker aardige poging.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #69 Gepost op: 15-02-2024, 19:27:59 »
Geweldig, dat Fons de kandidaat-die-nepmolt lijkt  ::tandpastasmiley::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #70 Gepost op: 18-02-2024, 15:48:43 »
Fons na de lunchopdracht: De mol heeft weer lekker zitten mollen deze opdracht.
Vervolgens komt onderstaand shot voorbij  ;D

Bovendien kwam enkele keren een bel/klok in beeld van het kerkje op het pleintje waar de tuctuc's stonden.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2024, 15:51:11 door Marimol »

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #71 Gepost op: 18-02-2024, 15:56:24 »
Fons na de lunchopdracht: De mol heeft weer lekker zitten mollen deze opdracht.
Vervolgens komt onderstaand shot voorbij  ;D

Bovendien kwam enkele keren een bel/klok in beeld van het kerkje op het pleintje waar de tuctuc's stonden.

In veel afleveringen kwam een klok voorbij. Zou zomaar een hint kunnen zijn naar het klokje van Fons inderdaad!

Het fruit wat om de nekken hing van de locals zou ook kunnen verwijzen naar TROS en AVROTROS presenteert.

En dan nog de allerslechtste hint: vooruitblik klinks als fruitblik. Juist.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #72 Gepost op: 18-02-2024, 16:09:51 »
Fons is echt heel gek bezig. Bij hem lijkt alles mis te gaan (zo is hij de enige die problemen heeft met zijn tuktuk). Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij echt zo is.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #73 Gepost op: 18-02-2024, 16:18:52 »
De andere bellen in aflevering 7
Allemaal van hetzelfde kerkje op het plein met de tuctuc's

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #74 Gepost op: 18-02-2024, 16:35:21 »
Fons strijdt samen met Kees om het nep-molschap.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #75 Gepost op: 18-02-2024, 18:07:59 »
In de film Coco is Ernesto de la Cruz de bedrieger en wordt uiteindelijk met zijn hoofd tegen een kerkbel aangesmeten, en vervolgens valt de bel op zijn hoofd.

https://www.youtube.com/watch?v=iArRP8m6kSw

Deze bedrieger heeft ook een snor.
En zal worden vergeten in plaats van herinnerd en bejubeld.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #76 Gepost op: 19-02-2024, 12:54:03 »
Fons best verdacht deze aflevering, maar dat was dan ook de eerste keer in 7 afleveringen dat hij als molkandidaat naar bovenkwam. Iets te laat om nog serieus te nemen.

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #77 Gepost op: 19-02-2024, 13:05:26 »
Fons best verdacht deze aflevering, maar dat was dan ook de eerste keer in 7 afleveringen dat hij als molkandidaat naar bovenkwam. Iets te laat om nog serieus te nemen.

Ik vind hem altijd wel klooien en verdacht doen. als ik in het spel zou zitten en niet nog eens rustig over alles kan nadenken later zou ik ook op hem inzetten (behalve dat hij vaak in de verkeerde posities ziet) want hij is altijd ergens wel storend aanwezig of doet iets fout.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #78 Gepost op: 19-02-2024, 13:08:44 »
Nou, hij heeft wel meer verdachte momenten, vind ik.
Zo heeft hij in afl. 1 geen vrijstelling, was vaag bezig met de mololympische spelen en was zijn reactie best raar te noemen toen hij na de topito-opdracht met Babs bij de versnippermachine stond.

Daarentegen ook kandidaatse acties: goede antwoord noemen bij de pubquiz, bij afl. 1 iemand wegstemmen met een vrijstelling.
In afl. 7 was hij behoorlijk aan het klooien vond ik, maar misschien kan het ook komen doordat iedere verdachte actie van hem in beeld komt? Dat zijn wel twijfelpunten tegen Fons als mol, denk ik.

Ik heb Fons niet helemaal bovenaan, maar sluit hem zeker nog niet uit.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #79 Gepost op: 19-02-2024, 14:56:17 »
Nou, hij heeft wel meer verdachte momenten, vind ik.
Zo heeft hij in afl. 1 geen vrijstelling, was vaag bezig met de mololympische spelen en was zijn reactie best raar te noemen toen hij na de topito-opdracht met Babs bij de versnippermachine stond.

Daarentegen ook kandidaatse acties: goede antwoord noemen bij de pubquiz, bij afl. 1 iemand wegstemmen met een vrijstelling.
In afl. 7 was hij behoorlijk aan het klooien vond ik, maar misschien kan het ook komen doordat iedere verdachte actie van hem in beeld komt? Dat zijn wel twijfelpunten tegen Fons als mol, denk ik.

Ik heb Fons niet helemaal bovenaan, maar sluit hem zeker nog niet uit.

Akkoord, er zijn nog wel wat acties, dus er valt iets over te zeggen. Maar de zoals je ook aanhaalt, die kandidatendingen wegen echt door. En Jeroen is er waarschijnlijk echt wel op hem uitgegaan.