Poll

Wie is de Mol?

Maaike
39 (16.8%)
Roos
13 (5.6%)
Stijn
180 (77.6%)

Totaal aantal stemmen: 231

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 135781 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #700 Gepost op: 23-02-2025, 13:35:39 »
Ja, leuke vrouw die Maaike maar zou wel een slechte mol zijn. Roos wensmol maar Stijn is het natuurlijk gewoon.
Stijn is wat mij betreft 100%. Hij verstierde vanavond weer de kookopdracht door slechte aanwijzingen, hij verdoezelt in het hotel wat geld, en de jokers konden hem uiteraard niet boeien. De mol haalt de opdracht natuurlijk net niet. 😉
Precies dit. En op dit moment van de serie verhullen ze ook weinig meer. Van de productie mag Nederland het nu wel weten. En verhip, plots staat Stijn ook ECHT eerste in de app (ik tel verleden week even niet mee vanwege de tactische stemmen).....

Ik verheug me al op aflevering 10 dat we Stijn lekker zien luiwammesen in dat zoutveld, want die verzet geen poot meer nadat Maaike afdroop ::rofl:: ;D
De Blondine is de Mol :)

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #701 Gepost op: 23-02-2025, 13:57:18 »
Waarom zou Maaike een slechte mol zijn?

Wie de mol ook gaat zijn vind ik dat deze het goed heeft gedaan zonder alle voorbereidingen.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #702 Gepost op: 23-02-2025, 17:43:05 »
Als je als Mol omring wordt door brutale nepmollen als Bridget, Roos en Stijn en fanatieke spelers als Ray, Sam en Sophie, heb je het niet bepaald makkelijk als je ook nog eens onvoorbereid was. Dan rest je bijna geen andere keuze dan heel subtiel te werk te gaan. Om die reden denk ik dat Maaike het is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #703 Gepost op: 23-02-2025, 18:25:18 »
Stijn, maar de twijfel omtrent Maaike slaat een beetje toe
You'll never walk alone

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #704 Gepost op: 23-02-2025, 18:36:40 »
Stijn. Maar ik val niet van mijn stoel als het toch Maaike blijkt te zijn straks  ::rofl::

« Reactie #705 Gepost op: 23-02-2025, 19:00:44 »
Ik blijf bij Maaike. En ja, ik weet, er zijn zoveel hints naar Stijn, maar hij is volgens mij gewoon lekker zichzelf.
Ik kijk minder naar hints en meer naar hoe kandidaten reageren bij de uitleg van een opdracht of naderhand bij Rik, of bij eliminaties. Als Maaike inderdaad de mol is heeft ze dat geweldig gedaan; een lage pot, weinig verdenkingen van medekandidaten en van het ganse land.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #706 Gepost op: 23-02-2025, 19:18:42 »
En als extra bonus 80% van het molloten-forum op het verkeerde been gezet.    :D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #707 Gepost op: 23-02-2025, 19:26:39 »
Ik blijf bij Stijn. Het heeft nu toch geen zin meer om te gaan switchen naar iemand anders. Ik denk ook echt dat hij de Mol is, want Stijn heeft zo’n persoonlijkheid/uitstraling/attitude waarbij ik me vaak afvraag: “Hoe is het in godsnaam mogelijk dat deze speelvogel er nog altijd in zit?” “Omdat ie de Mol is, Klaar!”, is dan de meest voor de hand liggende verklaring. In DM Duitsland (2021) had ik hetzelfde gevoel bij de persoon die later de Mol bleek te zijn. Diezelfde vibes geeft Stijn me nu.
Als hij het niet is, dan heeft zowel mijn verstand als mijn gevoel me in de steek gelaten. Dat is mogelijk, dan zit ik er maar naast. “Tant pis”, zeggen mijn zuiderburen dan en halen hun schouders eens op.  :)

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #708 Gepost op: 23-02-2025, 23:58:52 »
Stijn. Why is this even a question? ;)

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #709 Gepost op: 24-02-2025, 10:17:59 »
Het is inderdaad nog steeds Stijn. Als we alleen kijken naar de vorige aflevering snap ik dat er mensen zijn die Maaike nog noemen. Maar over een heel seizoen (denk: spookhuis) is het duidelijk Stijn.

Ik vond Maaike ook heel natuurlijk reageren toen ze de vraagteken envelop pakte trouwens. Een beetje raar, niet hoe een mol met voorkennis zou reageren.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #710 Gepost op: 24-02-2025, 10:24:04 »
Ik blijf bij Roos. Voor de sport. Vind haar helemaal top, zeker als kandidaat ::bravo::

Offline Kaasfondue90

• Forumlid
« Reactie #711 Gepost op: 24-02-2025, 19:50:59 »
Stijnemans.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #712 Gepost op: 24-02-2025, 20:12:34 »
Haha op facebook zijn er reacties, van er zijn twee mollen alles is anders, dit jaar  ;)
Dus ze zeggen Stijn en Roos of Stijn en Maaike  ::rofl::

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #713 Gepost op: 24-02-2025, 20:13:51 »
Haha op facebook zijn er reacties, van er zijn twee mollen alles is anders, dit jaar  ;)
Dus ze zeggen Stijn en Roos of Stijn en Maaike  ::rofl::
Oh Facebook... never change  ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #714 Gepost op: 24-02-2025, 21:00:41 »
Waarom dan niet Roos en Maaike? Zou een leuk mollenduo zijn. Of wie weet zijn er drie mollen en keert Charlotte nog terug.

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #715 Gepost op: 24-02-2025, 21:23:02 »
Stijn. Why is this even a question? ;)

Hetzelfde heb ik met Maaike ;)

Offline Enigma TV

• Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
« Reactie #716 Gepost op: 24-02-2025, 21:28:16 »
Het is inderdaad nog steeds Stijn. Als we alleen kijken naar de vorige aflevering snap ik dat er mensen zijn die Maaike nog noemen. Maar over een heel seizoen (denk: spookhuis) is het duidelijk Stijn.

Ik vond Maaike ook heel natuurlijk reageren toen ze de vraagteken envelop pakte trouwens. Een beetje raar, niet hoe een mol met voorkennis zou reageren.

Bedoel je datzelfde spookhuis als waar Roos én Maaike allebei niet geweest zijn en het dus appels met peren vergelijken is?  ::rofl::

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #717 Gepost op: 25-02-2025, 07:20:10 »
Tja, we kunnen nou eenmaal alleen beoordelen wat er daadwerkelijk gebeurd is. Leek mij echt totaal onnodig om drie keer geraakt te worden daar. Zo eng was het allemaal ook weer niet. Ik vond het geacteerd, en het was een flinke klap voor de pot.

Maar het is sowieso slechts een voorbeeldje. Het valt me gewoon op dat zelfs een forum van molloten heel erg beïnvloed wordt door de afgelopen aflevering, in plaats van een heel seizoen mee te nemen.

Je kan bij Stijn vrijwel geen kandidatenacties aanwijzen. Roos en Maaike hebben er genoeg. Roos bijv foutloos bij dat beeldje. Maaike die perfect zingt bij karaoke. Heel onnodig voor een mol. Stijn heeft dat niet.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #718 Gepost op: 25-02-2025, 08:01:23 »
Dat voorbeeld van karaoke van Maaike vind ik niet persé een goed voorbeeld om te zeggen dat dit persé kandidaats is. Rik en volgens mij alle kandidaten weten dat ze naast actrice ook zingt en er heel goed in is. Het zou wel heel erg opvallend zijn als ze ineens minder zuiver klinkt. Alleen had zij als mol wel voorbeeld het kunnen verpesten door het moeilijk te maken voor de kandidaten wat het goede woord is of net als Sophie na dingen te wijzen.

En voor dat Maaike bij haar eerste karaoke optreden ging zingen en een woord koos, zei Rik al van: Jij gaat dit heel goed doen. Toen zei Maaike ik weet het niet hoop het en Rik zei toen: jij kan volgens mij wel een aardig mopje zingen. Het zou geestig zijn als het dan heel vals klinkt.

Als je haar via Google zoekt staat ook duidelijk Nederlandse actrice en zangeres, dit kunnen de kandidaten ook vinden. En via YouTube heb je ook videos waar ze zingt. Als zij echt de mol is, zou ze de karaoke niet eens qua zingen kunnen verpesten, omdat zij zichzelf dan behoorlijk verraad, want er is gewoon bewijs op het internet dat ze heel zuiver kan zingen.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2025, 08:50:51 door Mol1991 »

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #719 Gepost op: 25-02-2025, 11:17:57 »
Je kan bij Stijn vrijwel geen kandidatenacties aanwijzen. Roos en Maaike hebben er genoeg. Roos bijv foutloos bij dat beeldje. Maaike die perfect zingt bij karaoke. Heel onnodig voor een mol. Stijn heeft dat niet.

In het Stijn-topic staan wel kandidatenacties gemeld maar de meesten zijn inmiddels al een tijd compleet overtuigd van Stijn als Mol.

Over Roos kan je discussiëren. Ze haalde een tien maar daarmee de opdracht niet. Daarna haalde ze aandacht van zichzelf af, 400 euro niet in de pot.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2025, 11:20:49 door cinner »