Poll

Wie is de Mol?

Maaike
39 (16.8%)
Roos
13 (5.6%)
Stijn
180 (77.6%)

Totaal aantal stemmen: 231

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 135783 keer)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #720 Gepost op: 25-02-2025, 14:34:38 »
Gewoon Roos!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #721 Gepost op: 25-02-2025, 16:16:10 »

Ik vond Maaike ook heel natuurlijk reageren toen ze de vraagteken envelop pakte trouwens. Een beetje raar, niet hoe een mol met voorkennis zou reageren.

::rofl::
Huh? Ik twee jokers? Ik hoop dat we een filmpje krijgen aan het eind met alle verbaasde uitdrukkingen van Maaike op een rijtje. 
« Laatst bewerkt op: 25-02-2025, 16:17:45 door Run »

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #722 Gepost op: 1-03-2025, 20:00:08 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 9:
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Wippie

• Forumlid
« Reactie #723 Gepost op: 1-03-2025, 21:28:35 »
Creatief
Sociaal
Meedogenloos.  ::hypocriet::

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #724 Gepost op: 1-03-2025, 21:33:48 »
Stijn. Maaike verliest, Roos wint. Superfanatiek zoveel mogelijk bootjes opvissen, z'n gezicht tijdens de prietpraat op het helicopterdek. Niemand zit op Maaike.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #725 Gepost op: 1-03-2025, 21:42:57 »
Nu uiteraard helemaal duidelijk Stijn. Als er nog steeds mensen op Roos of Maaike zitten dan vind ik dat erg dapper.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #726 Gepost op: 1-03-2025, 21:49:46 »
Het is voor mij ook heel duidelijk Stijn. Beste posities, minste kandidaatse acties, voldoet aan de eigenschappen en hij komt op mij het meest verdacht over tijdens de biechten (zie Stijn-topic)

Roos lijkt mij nogal onwaarschijnlijk, maar niet 100% onmogelijk qua verdachte acties. Het zou heel knap zijn als ze het toch zou zijn, maar ik denk toch ook teveel anti-molacties bij haar te zien.

Maaike: kan voor mij echt niet. Heeft meerdere kandidaatse acties laten zien. Het zou bijzonder zijn; de 1e keer dat de mol niet ontdekt wordt, maar ik geloof daar niet in. Jammer dat ze in de Roos-tunnel is gezogen en daar niet meer uitkomt.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #727 Gepost op: 1-03-2025, 22:04:20 »
Rik gaat het rijtje af met: voor mij staat een finalist, een winnaar en de mol. Dit past precies bij de volgorde waar de deelnemers op staan: Maaike, Roos en Stijn.

We horen Bridget na de onthulling heel hard gillen. Dat doet ze denk ik vooral voor haar maatje Stijn.

« Reactie #728 Gepost op: 1-03-2025, 22:08:53 »
Dat gegil klinkt als een shock reactie. Dus ik denk niet Roos, want dat verwachtten er al teveel.
Ik denk Stijn maar blijf gewoon in mijn Maaike tunnel. Gewoon omdat het kan :-)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #729 Gepost op: 1-03-2025, 22:10:17 »
En ik dacht dat t Nora was, die zich iets eerder ook al niet kon inhouden….

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #730 Gepost op: 1-03-2025, 22:16:41 »
Ik denk Stijn maar blijf gewoon in mijn Maaike tunnel. Gewoon omdat het kan :-)

Ho ho, dat is valsspelen hè. Je mag 1 persoon kiezen, net als wij allemaal. Als je denkt dat het Stijn is moet je uit je Maaike tunnel. We moeten streng zijn.

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #731 Gepost op: 1-03-2025, 22:19:27 »
De reacties aan het eind van de aflevering maken het wel helemaal duidelijk inderdaad. Zo zouden ze alleen reageren als Stijn de mol is

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #732 Gepost op: 1-03-2025, 22:44:48 »
Of als Rik de mol is.  ::rofl::

Maar Stijn dus. Net als Daniël in Moltalk heb ik in Roos nooit echt een mol gezien, en Maaike is onverdacht, en dat zou een primeur zijn. Daar geloof ik niet in. Dus Stijn.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #733 Gepost op: 1-03-2025, 22:54:12 »
en Maaike is onverdacht, en dat zou een primeur zijn.

In het kader "Dit hebben we nog nooit gedaan..." ::hypocriet::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #734 Gepost op: 1-03-2025, 22:58:53 »
Theoretisch mogelijk. Rick, de vorige regisseur wilde dat er altijd iemand op de juiste mol zat. Zouden ze verlaten kunnen hebben met een nieuwe regisseur. Maar ik denk en geloof dat niet.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #735 Gepost op: 1-03-2025, 23:00:09 »
Het is hoogst onwaarschijnlijk inderdaad, maar het zou wel een stunt zijn.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #736 Gepost op: 1-03-2025, 23:03:41 »
Ergens hoop ik wel dat het toch Maaike of Roos is. Dat zou wel een enorme verrassing zijn en heel soms gebeurt het toch nog dat de minderheid op de juiste mol zit (dacht ik). Dus heel goed dat die tunnels er zijn.  ::bravo::

Maar ik blijf toch bij Stijn.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #737 Gepost op: 1-03-2025, 23:33:29 »
Theoretisch mogelijk. Rick, de vorige regisseur wilde dat er altijd iemand op de juiste mol zat. Zouden ze verlaten kunnen hebben met een nieuwe regisseur. Maar ik denk en geloof dat niet.
Nieuwe regisseur of niet, wie de kandidaten verdenken heb je geen invloed op. Of ze moeten iemand gaan influisteren wie de mol is zodat er toch nog iemand goed zit. Wat ik vooral tegen Maaike vind pleiten (behalve haar kandidatengedrag) is dat ze gedurende het spel best vaak genoemd is als verdachte, maar uiteindelijk door de finalisten niet. Ik denk dus ook niet dat Maaike als mol tot zulke kreten zou leiden als we hebben gehoord, omdat ze niet geheel onverdacht door het hele spel is gegaan.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #738 Gepost op: 1-03-2025, 23:40:43 »
Stijn
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #739 Gepost op: 2-03-2025, 01:48:10 »
Superfanatiek zoveel mogelijk bootjes opvissen, z'n gezicht tijdens de prietpraat op het helicopterdek. Niemand zit op Maaike.

Ja, idd. toen hij opeens als een gek bootjes ging opvissen wist ik het wel en ook zin gezicht bij het finalepraatje op het dek stond al in de bekende modus..

Geen fan van stijn als mol en vind ook dat benoemd mag worden dat zonder bridget hij veel eerder ontdekt zou zijn want ook op mij kwam het over als dom en dommer verpesten weer een opdracht ipv dat het de mol zou zijn..

En het ligt ook aan de andere kandidaten:

Ray die nieteens de basis (vrijstelling, jokers) van widm weet, als hij een paar weken gestudeerd had op widm en oude afleveringen had bekeken weet ik 100% zeker dat hij in de finale was gekomen..

Vroege Tunnellaars: Sam, gabriel en bridget (ik snap die vrouw echt niet, hoe kun je niet zien dat stijn de mol is, helemaal als je helemaal bent bijgepraat door een molloot voor vertrek, en het was ook oprecht leuker geweest voor het programma als die twee de hele tijd lekker opdrachten aan het verkloten waren, dan was roos nooit zover gekomen iig)

Roos is de Fons van dit jaar, al snel de mol ontdekken en vervolgens nepmollen en andere mensen naar huis sturen..