Maar wat heb jij over Nora? Die passeerde je.
Zij stond bij mij bovenaan na afl 1, maar in afl 2 deed ze het best goed als kandidaat dus zakte ze wat weg. Deze afl zat ze ergens in het midden dus daar blijft ze voor mij hangen. Het zou wel kunnen qua taalgebruik.
Ray haalt zowat eigenhandig 1500 euro binnen, puur kandidatengedrag en een doodzonde voor de mol.
Hij was niet echt dichtbij het overtuigen van de groep en het kan zijn dat hij dat aanvoelde. Maar hij probeerde wel hard om de groep op andere gedachten te brengen en hun benadering van ondervraging te veranderen. Dus al met al ben ik het wel eens dat die opdracht een dikke min voor Ray is. Ik vind dat de manier van molkeuze nog steeds een plus voor Ray is, maar het taalgebruik van de mol lijkt dan weer niet bij Ray te passen. Ik schrijf Ray nog niet af, maar hij staat nu ook ergens in het midden.
Zoals ik zei kom ik daarbij uit op Stijn als hoofdverdachte voor nu en Sophie dan maar op de tweede plaats. Dan Bridget/Nora/Bridget op gedeelde derde plek, dan Roos en dan Sam en Maaike helemaal onderaan voor nu.