Auteur Topic: [Kandidaat] Stijn de Vries  (gelezen 78300 keer)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Stijn de Vries
« Reactie #40 Gepost op: 21-01-2025, 15:05:07 »
Het vriest nu wel al enkele weken. Misschien is Stijn het toch?

Dat is een mooie aanwijzing.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

« Reactie #41 Gepost op: 23-01-2025, 20:07:55 »
Stijn heeft op de persfoto waarmee de kandidaten worden gepresenteerd een overhemd aan waar een draak op staat. Opvallend genoeg heeft Stijn dit overhemd nog niet ergens aan gehad in een van de afleveringen tot nu toe.
De draak heeft in Cambodja ook nog eens veel betekenis. Zie deze link: https://nl.wikipedia.org/wiki/Naga_(bovennatuurlijk_wezen)
"De naga's bezitten volgens het hindoeïsme een goddelijke parel van kennis. Naga's kunnen goed- of kwaadaardig zijn en geven je robijnen als je ze voor je wint, maar hun gif is dodelijk." --> (Een naga is een draak) De Mol bevat tevens veel kennis. In dit spel zou je het kunnen zien dat de Mol jokers geeft (zoals Stijn deed richting Bridget). Wellicht valt Bridget snel af (door geblindeerd te raken door het bondje met Stijn en dus Stijn niet meer als Mol ziet).
Heel benieuwd naar aflevering 4!

Offline mol-mol

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 24-01-2025, 11:17:36 »
 ::ok::
Weet je hoet het met de andere kandidaten zit wat betreft de kleding?

« Reactie #43 Gepost op: 24-01-2025, 12:26:54 »
Ray heeft dezelfde kleding aan op de persfoto als de eerste groepsfoto
Sophie heeft kleding aan die anders is dan op de eerste groepsfoto, maar later in de afleveringen wel aan
Roos heeft dezelfde kleding aan op de persfoto als de eerste groepsfoto
Sam heeft dezelfde kleding aan op de persfoto als de eerste groepsfoto
Maaike is voor mij onduidelijk
Nora heeft dezelfde kleding aan op de persfoto als de eerste groepsfoto
Bridget heeft dezelfde kleding aan op de persfoto als de eerste groepsfoto

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 24-01-2025, 12:53:13 »
Heel interessante info dit, als het klopt.  ::ok::(Heb geen zin om dat te gaan checken, dus ik geloof je op je woord.)

Zeer opvallend, zo’n ‘afwijking’ tov de rest. En vreemd, als je erover begint na te denken. En dan wordt het zelfs verdacht!

Ik vind het wel een heel mooi overhemd, dat van Stijn. Matcht prachtig met zijn blonde koppie!

Offline geennaam

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 24-01-2025, 13:02:31 »
Rik zei toch dat de mol met vuur speelde( in afl 2?).. past hier wel mooi bij☺️

Offline Pac

• Forum Moderator
  • Geslacht: Man
« Reactie #46 Gepost op: 24-01-2025, 13:12:19 »
Ik denk dat we het blauwe overhemd pas weer terug gaan zien na de eerste wasbeurt. Zal een bloedhete dag zijn geweest, niet gek dat je dan voor de opnames nog even een fris t-shirt aantrekt.
...óf niet!

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #47 Gepost op: 24-01-2025, 13:21:49 »
Zolang we dat overhemd niet in een aflevering gezien hebben, weet je dus dat hij nog niet afvalt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 24-01-2025, 13:26:54 »
Ik zou niet teveel waarde hechten aan de kleding. In het verleden heb ik dat wel eens bijgehouden omdat in de leader ook kandidaten in actie te zien waren. Je kon er misschien uit opmaken hoelang een kandidaat minstens in het spel zou zitten....

Het is altijd zo dat de eerste dagen deels in beslag genomen worden door persfoto's, groepsfoto's, voorstelfilmpjes etc. Er moet tussendoor gebiecht worden. Dat kan niet allemaal tegelijk en gebeurt op verschillende dagen.  Dit jaar kon dat ook uitgesmeerd worden omdat er in aflevering 1 geen afvaller was.

Het is mij dit jaar ook weer opgevallen dat kandidaten in biechten te zien zijn met kleding die in de afleveringen  (nog)  niet gedragen is. Soms vertellen ze in biechten over opdrachten van eerdere afleveringen. De drakenblouse van Stijn heb ik bijv. al in een biecht gezien. Je kunt hoogstens concluderen dat zolang een kandidaat  niet in een opdracht is gezien met kleding die in biechten wordt gedragen deze kandidaat voorlopig niet afvalt. Momenteel bijv. Roos, Bridget en wellicht Stijn.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2025, 13:28:44 door Marimol »

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 24-01-2025, 15:01:48 »

Stijn zal dit shirt wel ter plekke hebben gekocht. De kandidaten hebben zeker wel tijd om te shoppen.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 24-01-2025, 15:41:19 »
Zolang we dat overhemd niet in een aflevering gezien hebben, weet je dus dat hij nog niet afvalt.

Het lijkt erop dat Stijn het overhemd in aflevering 4 draagt zie ik in de vooruitblik.

« Reactie #51 Gepost op: 24-01-2025, 16:40:57 »
Het lijkt erop dat Stijn het overhemd in aflevering 4 draagt zie ik in de vooruitblik.

Uit welke vooruitblik heb je dit shot gehaald? Ik krijg enkel een vooruitblik op een leugendetector.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 24-01-2025, 18:24:44 »
Aan het eind van aflevering 3. (op 59.08)
Behalve het spookhuis en de leugendetector zien we ook een fragment waarin de kandidaten iets moeten serveren aan locals.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #53 Gepost op: 24-01-2025, 18:52:15 »
Opvallend genoeg heeft Stijn dit overhemd nog niet ergens aan gehad
Het net begint zich te sluiten. Dit na zijn opmerking "Mondjuhhh" aan Bridget duidt dan zeker op zijn molschap. Bij geen enkele andere deelnemer heb ik nog zulk sluitend bewijs gezien.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 24-01-2025, 22:07:24 »

Dan is het dus geen hint aangezien hij zijn koffer heeft ingepakt voor er überhaupt een mol was.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 25-01-2025, 21:31:27 »
Hij keek zò gespannen tijdens de executie, ik geloof niet meer dat hij het kan zijn.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #56 Gepost op: 25-01-2025, 21:42:16 »
Ik vond dat juist verdacht want gespannen zijn kan je makkelijk spelen. Het uitblijven van echte opluchting maakt het des te verdachter.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #57 Gepost op: 25-01-2025, 22:14:35 »
Wordt steeds verdachter... heeft weinig in de pot gebracht.
- Doerian en beerpong gaan fout
- Is fotograaf bij lichaamstaal (plek die je wil als mol?)
- Gepakt bij de kraak
- Draagt nauwelijks iets bij aan de kluis
- Verdient niks bij levenslied met zijn liedjes
- Wordt gekozen als degene die de waarheid spreekt bij wie v.d 3 (en zorgt dus voor 1500 niet in de pot)
- Speelt 500 euro weg in het spookhuis (mist de knop)

Weinig pure kandidatenacties... (hij en ook Bridget)
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #58 Gepost op: 25-01-2025, 22:15:03 »
Dit…..afgelopen decennia heeft ons geleerd dat de mol weinig mimiek en opluchting laat zien na een groen scherm.
Meer L

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 25-01-2025, 22:16:43 »
Die mate van spanning lijkt me moeilijk te acteren als het je vak niet is en hij was zichtbaar opgelucht na zijn groene scherm.